menu

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
avatar van gigage
Bij Overigen > Algemeen > Algemeen sporttopic #2:

Vandaag laatste wedstrijd voor Van Gaal en McLaren?

avatar van trebremmit
Wel van dit jaar.



avatar van Gretz
Dit wordt sowieso Van Gaals laatste kans. Niet winnen is exit en mocht Chelsea wel verslagen worden is een langer verblijf ook tamelijk onzeker lijkt me.

avatar van Rudi S
trebremmit schreef:
Wel van dit jaar.



avatar van GrafGantz
Volgens mij heeft panjoe het nieuwe topic in het verkeerde subforum geplaatst

avatar van Vince vega
Man Utd speelt vrij aardig vanavond, Chelsea mag het houtwerk en Courtois wel danken dat ze nog niet achter staan. Maar goed, je zal zien dat Terry of Ivanovic ofzo straks gewoon die bal binnenkopt uit een hoekschop ?

avatar van Paap_Floyd
Sporttopic #2 gesloten. Verwachtingsvol verheugde ik me op de fittie die zich had afgespeeld. Helaas.

Fijn dat we er nog zijn

avatar van Stalin
De kerstdagen nog net gehaald, maar als Van Gaal nu nog steeds blijft zitten dan breekt mijn klomp...
In dat geval is hij de Mark Rutte van het Engelse voetbal

avatar van VladTheImpaler
Het spel was al wel wat beter dan vorige wedstrijden, maar ik vrees dat Van Gaal het nieuwe jaar niet haalt. Er schijnt vanavond ook een overleg te zijn tussen bestuur en eigenaren ofzo iets.

avatar van musician
Afscheid van Mourinho kostte Chelsea 40 miljoen. Wat zal afscheid van Van Gaal kosten, als je al ooit van hem af komt?
Hiddink komt redelijk weg maar de Chelsea fans zullen toch ook wel weer eens willen winnen.

avatar van VladTheImpaler
Er gaan ook geruchten dat hij de eer aan zich zelf wil houden en zelf wilt opstappen.

avatar van musician
Dat is net het verschil tussen 15 miljoen krijgen of niks.
Wat zou jij doen?

avatar van VladTheImpaler
Als ik al zoveel geld had als Van Gaal dat had die 15 miljoen me niet veel uitgemaakt.

avatar van musician
Meestal denken die mensen niet zo. Anders hadden ze namelijk ook al niet zo veel geld gehad

avatar van VladTheImpaler
Volgens mij is Van Gaal niet zo'n geldhunter als bijvoorbeeld Hiddink of Advocaat.

avatar van musician
Hm. Ik weet niet wat ze individueel bekeken op de bank hebben staan dus het antwoord blijft hier een beetje schuldig.

In de regel zeggen ze zelden uit zichzelf dat ze opstappen. Zelfs Hiddink blijkt toch wel degelijk ontslagen bij het Nederlands Elftal. Alle drie zijn ze van het type dat verkondigt dat slecht spel aan iedereen kan liggen, behalve aan de trainer.

avatar van VladTheImpaler
Van Gaal zie ik zelf ook niet snel zelf opstappen, maar dat ligt eerder aan zijn ego dan zijn bankrekening denk ik. En ik neem aan dat Hiddink bij het NL elftal nou niet heel veel verdiende vergeleken met wat hij verdiende bij andere clubs en nationale elftallen?

avatar van musician
Ach een miljoen per jaar.
Bij Anzhi was het inderdaad 12 miljoen per jaar.

Het blijft behelpen zullen we maar zeggen.

Van Gaal heeft na de 0-0 van vanavond laten weten dat hij geen reden ziet om zelf op te stappen bij Manchester United.

avatar van gigage
Vierde keer 0-0 in een thuiswedstrijd, slechts 2 goals in december (in 5 PL-matches) en uitgeschakeld in CL. Genoeg redenen om aan te nemen dat hij het niet meer op de rit krijgt , lijkt me. Maar het seizoen is voor ManU nu toch al verloren.

avatar van VladTheImpaler
De titel kunnen ze inderdaad al vergeten, maar ze moeten zorgen dat ze snel weer gaan winnen want anders speel je volgend seizoen niet eens Europees.

avatar van vigil
Kroegsport, geen topsport e.d. maar wel rete spannend bij MvG vs. RvB!

avatar van vigil
Niet altijd even sympathiek maar toch leuk voor Barney

avatar van gigage
Geweldige partij, wat een finishes. Die 135 van MvG.. amazing!

avatar van Rudi S
Barney is helemaal blij, kijk ook naar van Gerwen als van B omhoog springt (lijkt wel of hij nog een pijl in de lucht gooit).
VIDEO Barney gaat los na zege|Darts| Telegraaf.nl

avatar van trebremmit
Haha, hij doet een stap opzij anders had ie een pijl in zijn hoofd gekregen.

avatar van vigil
Hij heeft dan ook wel een groot hoofd natuurlijk

avatar van Rudi S
Madre mia




Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.