Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2005, 23:45 uur
van morrison in carre, maar dat bleek al uitverkocht toen ik er over las (gisteren) 
kaartjes zijn via ticketbureaus te koop voor 100+ euro, maaaar... hij staat op 23 juli in gent - blue note jazz festival voor e25... weekendje gent dus!

kaartjes zijn via ticketbureaus te koop voor 100+ euro, maaaar... hij staat op 23 juli in gent - blue note jazz festival voor e25... weekendje gent dus!

0
geplaatst: 12 juni 2005, 13:38 uur
yosemite44 schreef:
Opgepast! Tijdig reserveren! Blue Note Jazz maakt deel uit van Gentse Feesten. Ik zou niet in centrum een hotelletje boeken als ik u van enige raad mag zijn
.
0
geplaatst: 16 juni 2005, 10:55 uur
Misschien wat ver weg, maar ik ging toch naar Denemarken op vakantie: de line-up en het speelschema van het Roskilde Festival is sinds gisterenmiddag bekend. Ik ga er heen op zondag, dan kan je gewoon naar binnen als je aan de kassa betaalt (geen voorverkoop nodig, geen toegangslimiet)
Nu nog kiezen. Om 20u spelen drie acts die ik wil zien, op verschillende podia: Chic, Brian Wilson en Interpol.
Nu nog kiezen. Om 20u spelen drie acts die ik wil zien, op verschillende podia: Chic, Brian Wilson en Interpol.
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2005, 12:43 uur
makkelijke keuze zou ik zeggen, natuurlijk naar Brian Wilson gaan...interpol zul je vast nog meer gelegenheden voor hebben en chic ook, maar Brian Wilson waarschijnlijk niet
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2005, 12:45 uur
Goed iets waar ik ga zijn en waar ieder zelf respecterend electronische muziek liefhebber ook moet zijn...8 Sept Night of the Unexpected in Paradiso...enkele dingen die nu benkend zijn: Supersilent (yes yes yes yes yes) Evan Parker (herhaal het yes gebeuren) Pan Sonic (herhaal nogmaals maar dan in kwadratisch volume)
prijs 10€
Meer info op paradiso website...
prijs 10€
Meer info op paradiso website...
0
geplaatst: 16 juni 2005, 17:13 uur
Deze is al snel. Popfestival te Bunnik. Niet de grootste namen natuurlijk maar wel gezellig en dichtbij (voor mij, dan)
http://www.rumpsterrock.nl/
http://www.rumpsterrock.nl/
0
geplaatst: 18 juni 2005, 21:32 uur
Het zijn nog heel wat nachtjes slapen, maar op 26 maart 2006 is het zover: Depeche Mode doet ons land eindelijk weer eens aan! De voorverkoop is vandaag(!) begonnen. Ik heb altijd al gezegd dat ik ze ooit nog eens live wil zien, en dat gaat er nu dus van komen want ik heb het kaartje al in bezit!
...en nu New Order nog...
...en nu New Order nog...
0
geplaatst: 18 juni 2005, 23:59 uur
Als het goed is, heb ik ook een kaartje. Wanneer hebben ze voor het laatst in Nederland gespeeld? Ik moet nog op de basisschool hebben gezeten...
0
geplaatst: 19 juni 2005, 01:28 uur
herman schreef:
Als het goed is, heb ik ook een kaartje. Wanneer hebben ze voor het laatst in Nederland gespeeld? Ik moet nog op de basisschool hebben gezeten...
Ik meen dat dat 1993 was. Ten tijde van de "Grunge". God,wat vliegt de tijd hè!
0
geplaatst: 19 juni 2005, 01:29 uur
0
geplaatst: 19 juni 2005, 01:47 uur

Nee, een vriend zou kaartjes halen, maar ik weet nog niet of hem dat gelukt is.

0
Sietse
geplaatst: 22 juni 2005, 12:33 uur
Marissa Nadler was heel goed, heel erg mooie folk liedjes met gitaar en orgel geluidjes. Briljante stem, heel zuiver enzo.
Tegenvaller was het publiek. Mensen die willen praten moeten maar op een terrasje gaan zitten. Marissa stopte hierdoor na ongeveer 20 tot 25 minuten. Wat echt heel jammer was. Maar gelukkig 3 juli weer.
13 & God heb ik geskipt...ben lekker naar huis gegaan met mijn 2 nieuwe plaatjes van Marissa en mijn vriendin.
Tegenvaller was het publiek. Mensen die willen praten moeten maar op een terrasje gaan zitten. Marissa stopte hierdoor na ongeveer 20 tot 25 minuten. Wat echt heel jammer was. Maar gelukkig 3 juli weer.
13 & God heb ik geskipt...ben lekker naar huis gegaan met mijn 2 nieuwe plaatjes van Marissa en mijn vriendin.
0
geplaatst: 23 juni 2005, 18:33 uur

volgende zondag 3 Juli, als het geod is zijn er nog kaarten.
kom er hen en oordeel zelf !
0
Sietse
geplaatst: 24 juni 2005, 11:28 uur
Gisteren was ik naar Devendra banhart, het was erg mooi.
Komende dinsdag Paradiso: Sunn O)))
Komende dinsdag Paradiso: Sunn O)))
0
geplaatst: 24 juni 2005, 14:46 uur
Aah, shit. (excusez le mot) Ik heb hem gemist. Wist niet eens dat hij in het land was...Hoe was het?
0
Sietse
geplaatst: 24 juni 2005, 14:50 uur
Het was erg tof. Hij had allemaal andere artiesten mee als band (oa. vetiver) Ze speelden wat Banhart liedjes, wat Vetiver liedjes en enkele covers.
Was in het bimhuis in verband met Holland Festival.
Vanavond weer, maar dat is uitverkocht.
Was in het bimhuis in verband met Holland Festival.
Vanavond weer, maar dat is uitverkocht.
0
geplaatst: 24 juni 2005, 14:53 uur
Oja, het is juist. Ik had daar over gelezen. geheugen liet me even in de steek. Maar goed, ik heb/had toch geen geld om te gaan.
0
Sietse
geplaatst: 29 juni 2005, 16:23 uur
Sunn O))) was tof, komende zondag voor mij geen metropolis maar Free Folk avond in paradiso met oa. tunng en cocorosie.
0
geplaatst: 29 juni 2005, 19:41 uur
En later (of eerder?) op de avond Malcolm Middleton met een stuk of wat ex-Delgados.
0
geplaatst: 30 juni 2005, 21:45 uur
kom op jongens laten we gewoon eerlijk zijn, allemaal naar de Melkweg zondag ! 

0
geplaatst: 30 juni 2005, 22:35 uur
En was zondag geen Metropolis dan was ik toch niet gegaan. Jij weet echt van geen ophouden he?
0
geplaatst: 14 juli 2005, 22:59 uur
Eels komt weer hierheen!!
2 Oktober - Stadsschouwburg Nijmegen
3 Oktober - World Forum Den Haag
4 Oktober - 013 Tilburg
2 Oktober - Stadsschouwburg Nijmegen
3 Oktober - World Forum Den Haag
4 Oktober - 013 Tilburg
0
geplaatst: 15 juli 2005, 00:51 uur
2 en 3 augustus in Paradiso: Christy Moore!
(ook wel bekend als de broer van Luka Bloom, dat geldt andersom trouwens ook)
(ook wel bekend als de broer van Luka Bloom, dat geldt andersom trouwens ook)
* denotes required fields.