MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert tip- en verzameltopic

zoeken in:
van morrison in carre, maar dat bleek al uitverkocht toen ik er over las (gisteren)
kaartjes zijn via ticketbureaus te koop voor 100+ euro, maaaar... hij staat op 23 juli in gent - blue note jazz festival voor e25... weekendje gent dus!

yosemite44 schreef:

kaartjes zijn via ticketbureaus te koop voor 100+ euro, maaaar... hij staat op 23 juli in gent - blue note jazz festival voor e25... weekendje gent dus!

Opgepast! Tijdig reserveren! Blue Note Jazz maakt deel uit van Gentse Feesten. Ik zou niet in centrum een hotelletje boeken als ik u van enige raad mag zijn .

sq
Misschien wat ver weg, maar ik ging toch naar Denemarken op vakantie: de line-up en het speelschema van het Roskilde Festival is sinds gisterenmiddag bekend. Ik ga er heen op zondag, dan kan je gewoon naar binnen als je aan de kassa betaalt (geen voorverkoop nodig, geen toegangslimiet)

Nu nog kiezen. Om 20u spelen drie acts die ik wil zien, op verschillende podia: Chic, Brian Wilson en Interpol.

Sietse
makkelijke keuze zou ik zeggen, natuurlijk naar Brian Wilson gaan...interpol zul je vast nog meer gelegenheden voor hebben en chic ook, maar Brian Wilson waarschijnlijk niet

Sietse
Goed iets waar ik ga zijn en waar ieder zelf respecterend electronische muziek liefhebber ook moet zijn...8 Sept Night of the Unexpected in Paradiso...enkele dingen die nu benkend zijn: Supersilent (yes yes yes yes yes) Evan Parker (herhaal het yes gebeuren) Pan Sonic (herhaal nogmaals maar dan in kwadratisch volume)

prijs 10€

Meer info op paradiso website...

sq
Deze is al snel. Popfestival te Bunnik. Niet de grootste namen natuurlijk maar wel gezellig en dichtbij (voor mij, dan)
http://www.rumpsterrock.nl/

Het zijn nog heel wat nachtjes slapen, maar op 26 maart 2006 is het zover: Depeche Mode doet ons land eindelijk weer eens aan! De voorverkoop is vandaag(!) begonnen. Ik heb altijd al gezegd dat ik ze ooit nog eens live wil zien, en dat gaat er nu dus van komen want ik heb het kaartje al in bezit!

...en nu New Order nog...

Sietse
:O

Als het goed is, heb ik ook een kaartje. Wanneer hebben ze voor het laatst in Nederland gespeeld? Ik moet nog op de basisschool hebben gezeten...

herman schreef:

Als het goed is, heb ik ook een kaartje. Wanneer hebben ze voor het laatst in Nederland gespeeld? Ik moet nog op de basisschool hebben gezeten...

Ik meen dat dat 1993 was. Ten tijde van de "Grunge". God,wat vliegt de tijd hè!

herman schreef:

Als het goed is, heb ik ook een kaartje

last van je korte-termijn geheugen?

Nee, een vriend zou kaartjes halen, maar ik weet nog niet of hem dat gelukt is.

Sietse
vanavond marissa nadler

Sietse
Marissa Nadler was heel goed, heel erg mooie folk liedjes met gitaar en orgel geluidjes. Briljante stem, heel zuiver enzo.
Tegenvaller was het publiek. Mensen die willen praten moeten maar op een terrasje gaan zitten. Marissa stopte hierdoor na ongeveer 20 tot 25 minuten. Wat echt heel jammer was. Maar gelukkig 3 juli weer.

13 & God heb ik geskipt...ben lekker naar huis gegaan met mijn 2 nieuwe plaatjes van Marissa en mijn vriendin.

(afbeelding)

volgende zondag 3 Juli, als het geod is zijn er nog kaarten.
kom er hen en oordeel zelf !

Sietse
Gisteren was ik naar Devendra banhart, het was erg mooi.

Komende dinsdag Paradiso: Sunn O)))

Sietse schreef:

Gisteren was ik naar Devendra banhart, het was erg mooi.

Aah, shit. (excusez le mot) Ik heb hem gemist. Wist niet eens dat hij in het land was...Hoe was het?

Sietse
Het was erg tof. Hij had allemaal andere artiesten mee als band (oa. vetiver) Ze speelden wat Banhart liedjes, wat Vetiver liedjes en enkele covers.
Was in het bimhuis in verband met Holland Festival.
Vanavond weer, maar dat is uitverkocht.

Oja, het is juist. Ik had daar over gelezen. geheugen liet me even in de steek. Maar goed, ik heb/had toch geen geld om te gaan.

Sietse
heden avond Sunn O))) paradiso

Sietse
Sunn O))) was tof, komende zondag voor mij geen metropolis maar Free Folk avond in paradiso met oa. tunng en cocorosie.

Yak
En later (of eerder?) op de avond Malcolm Middleton met een stuk of wat ex-Delgados.

Sietse
dat is ook op dezelfde free folk avond.

kom op jongens laten we gewoon eerlijk zijn, allemaal naar de Melkweg zondag !

Zondag is Metropolis...

Yak
En was zondag geen Metropolis dan was ik toch niet gegaan. Jij weet echt van geen ophouden he?

Eels komt weer hierheen!!
2 Oktober - Stadsschouwburg Nijmegen
3 Oktober - World Forum Den Haag
4 Oktober - 013 Tilburg

2 en 3 augustus in Paradiso: Christy Moore!

(ook wel bekend als de broer van Luka Bloom, dat geldt andersom trouwens ook)

Wilco op 12 september in Paradiso

Gast
geplaatst: vandaag om 21:18 uur

geplaatst: vandaag om 21:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.