MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Morrissey, 10 april in HMH?

zoeken in:
SelmaDuim
Mozzer schreef:
Wij gaan vanuit Amsterdam ernaartoe.
Als iemand mee wil rijden, graag.
Dat scheelt weer in de kosten en is gezelliger!

mozza84 schreef:
hey, ik zou heeeeeel graag naar pinkpop gaan maar heb geen zin om alleen te gaan, dus als ik zou kunnen meerijden vanuit a'dam of iemand wil afspreken, ik hoor het graag!

Ik zie een match!

Wel een idee waar dat gesprek in de auto over gaat

fastpulseboy
heyyyyyy mozza84!!!
leuk dat je ook hier bent!

Mozzer schreef:
'PANIC' STAAT OP DE SETLIST!!!

Dat is goed nieuws (hoewel je natuurlijk mazzel moet hebben). Weet je al meer potentiële nummers??

fastpulseboy
Hermy schreef:
(quote)

Dat is goed nieuws (hoewel je natuurlijk mazzel moet hebben). Weet je al meer potentiële nummers??

zie........

http://www.morrissey-solo.com/

voor alles wat je wil weten

fastpulseboy
verslagen van moz op pinkpop?

Ooit ging ik in 1987 naar Pinkpop om "The Smiths" te zien optreden. Waarschijnlijk waren ze dan op het hoofd podium net zo moeilijk te zien en te horen geweest als de Peppers op de afgelopen editie...

Maar gelukkig bijna 20 jaar later:

Morrissey speelt en acteert de sterren van de hemel op het Noord podium voor louter liefhebbers!( Mijn zoon en dochter liepen hoofschuddend weg)
En alles is prima te zien en te horen, want Morrissey heeft een kleine maar trouwe groep bewonderaars.
Prachtig om te zien hoe Mozzer met zijn in Playboy T-shirts gestoken bandleden, als een ware crooner de show stal. Natuurlijk Morrissey is niet meer vol Weltschmerz, maar tegenwoordig een soort John Cleese die met typisch Engelse humor over het podium wandelt.
Voor mij het hoogtepunt van een zonnig Pinkpop!

"Yes I'm older now and I'm a clever swine, but they were the only ones who ever stood by me" (Vrij naar Rubber Ring:luister naar "The world won't listen")

fastpulseboy
en rubber ring gaat over de liedjes die je aan het lachen en aan het huilen maakte en dat je die niet moet vergeten

fastpulseboy
en nu dan 5 concerten in duitsland
wie gaat er ook naar dusseldorf?

fastpulseboy schreef:
en nu dan 5 concerten in duitsland
wie gaat er ook naar dusseldorf?

Ik ga naar Amsterdam!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.