MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Morrissey, 10 april in HMH?

zoeken in:
Bij Morrissey - Ringleader of the Tormentors (2006):

De hoes lijkt geinspireerd op deze hoes van een andere excentrieke Engelse zanger: http://www.musicmeter.nl/album/659

Trouwens: Morrissey staat op 10 april in de Heineken
Music Hall!

Ruby1966
aERodynamIC schreef:
(quote)

Dat is zeer goed nieuws!

En dat is een understatement! Yes!

Wat zeg jij nou?!?!?!?!?
Op de website van de hmh zie ik daar niks over.

Ik zie eerder overeenkomsten met het idee achter deze hoes

http://www.musicmeter.nl/album/6597

En om even op de quote van Ruby terug te komen (die ik weggehaald had): waanzinnig goed nieuws

Ruby1966
Het schijnt echt waar te zijn:

http://www.true-to-you.net/

WAAR IS DIE VOORVERKOOP DAN!!!!!!!!!

[bijt nagels]Volgens mij beginnen de 30ers en 40ers een beetje nerveus te worden hier

Morrissey op een Nederlands concertpodium is wel heel erg bijzonder te noemen[/geen nagels meer over]

Ruby1966
Over nerveus gesproken ja, even kijken of ik nog meer info kan vinden!!!

Hij die geen nagels meer over heeft wil weten: HOE ZIT DAT!?!?!?

Ik vrees dat het nog een hele klus gaat worden om aan tickets te komen. Het zal wel bij 1 optreden blijven gezien het feit het volgende concert op de 13e in Ierland er nogal dicht op zit en Morrissey nogal zuinig is met zijn optredens

Wij zullen vast niet de enige liefhebbers zijn.............

Zeker als ik trek ga krijgen in een burgertje of zo.
Maar bottleneck in dit hele verhaal is: waar, wanneer en hoe...

Ruby1966
Nee, dat zullen we zeker niet zijn. Jeemig, als het me niet lukt om kaarten te krijgen word ik gek!
(Kalmeer Ruby, ga er nu maar gewoon vanuit dat het niet gaat lukken, dat is beter voor je gezondheid )

Ruby. Mocht jij aan kaarten kunnen komen en ik niet wil ik je bij deze laten weten dat ik heel veel van je hou, en dat ik dat al jaren doe, enz, enz, enz......

Ruby1966
rayman schreef:
Ruby. Mocht jij aan kaarten kunnen komen en ik niet wil ik je bij deze laten weten dat ik heel veel van je hou, en dat ik dat al jaren doe, enz, enz, enz......

Als ik kaarten kan krijgen heb ik de minnaars straks voor het uitzoeken

Zocht je ze dan?
Laat ik mijn toon minderen dan. Ik zou heeeeel graag hierbij aanwezig zijn. En heb nog twee kaartjes voor Robbie Williams!!!!
Op het moment dat ik dit zeg realiseer ik mij dat alle hoop verloren is. (Maar ik wilde sowieso al niet hoor)

Ruby1966
Die Robbie Williams kaartjes mag je houden hoor. Mocht het mij lukken meerdere kaartjes te bemachtigen dan zal ik je in gedachten houden. Ik heb er zelf maar 1 nodig, denk ik. Geen andere liefhebbers in mijn omgeving.

Bij mij ook al geen liefhebbers in de buurt: en toch hoop ik een enkeling zo ver te krijgen.
Op een maandag alleen naar Amsterdam is ook zowat (er moet de volgende dag gewoon gewerkt worden).

Ik hou mezelf meer dan warm aanbevolen! Mocht iemand met een kaartje te veel in zijn mik zitten, remember Rayman.

fastpulseboy
EINDELIJK!!!!!!!!!!!

de vvk is nog niet begonnen, ik wilde eigenlijk al naar engeland gaan waar de man 30 optredens doet, maar daar is alles al uitverkocht. als er nog optredens in duitsland/belgie/frankrijk komen ga ik ook.
meer liefhebbers??? (busje huren)

Heeft iemand al kaartjes???

fastpulseboy
voorverkoop is toch nog niet begonnen???????

Nee, ik word er echt gek van. Ben harper speelt er ergens in juni en vvk daarvan begint al zaterdag a.s.
Hoop wel dat het doorgaat...

Als je dan weer oude verhalen leest over The Smiths die destijds op Pinkpop zouden komen, maar dat het uiteindelijk niet doorging, begin je 'm toch wel te knijpen...

fastpulseboy
het schijnt nog steeds door te gaan!

"I will see you in far off places" is al gelekt!!!

wat ik opmaak uit moz-solo, heeft johan de witt em ook al!

Ja, en hij is goed!! Nu nog tickets voor HMH scoren.
Trouwens, 11 april komt hij in Parijs. Ook leuk.

fastpulseboy
ik zag net dat er kaartjes te bestellen zijn voor........................€ 105

is dat niet een beetje erg gestoord??????

ik ben ff benieuwd wat ze bij het postkantoor kosten

Ik geloof dat de hele wereld weet dat Morrissey naar de HMH komt, behalve de HMH zelf. Ik heb ze maar eens gebeld, maar hun naam aldaar is HAAS.

Ik zag wel kaartjes voor 105 euri. Maar dat betaal ik in geen 105 jaar. Toedeloe.

Ik zag wel dat op 6 mei The Waterboys in Vredenburg staan. 32 euro kan ik meer vrede mee hebben.

Voorverkoop begint aanstaande zaterdag!
Mojo heeft zojuist een persbericht doen uitgaan.
Kaarten kosten 39 euro!
Staat ook op de website: http://www.heinekenmusichall.nl/agenda.php

39 euro klinkt al een stuk aantrekkelijker.

Ik ben dan pas 25, maar word ook helemaal wild van het idee dat mijn wens nu uit kan gaan komen, Morrissey live zien! Maar om me goed voor te bereiden: wat voor soort drukte kan ik verwachten zaterdag bij het postkantoor/GWK?? Wordt het nachtwerk?

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.