menu

Muziek / MusicMeter Live! / Morrissey, 10 april in HMH?

zoeken in:
avatar van thyson
ik zet nu aan richting A'dam!

avatar van bonothecat
thyson schreef:
ik zet nu aan richting A'dam!


Dan moet je op tijd kunnen zijn

wat duurt vandaag laaaaaang.......

fastpulseboy
nog 10 uur........................

thyson schreef:
ik zet nu aan richting A'dam!


Ga je fietsend dan?

Ruby1966
1 kaartje verkocht, nog 1 te gaan

Ruby1966 schreef:
1 kaartje verkocht, nog 1 te gaan


Hoe dat zo? Ga je niet dan?

Ruby1966
Nee, ik ga niet helaas. Persoonlijke omstandigheden.

Ruby1966 schreef:
Nee, ik ga niet helaas. Persoonlijke omstandigheden.



Ruby1966
rayman schreef:
(quote)




Zo voel ik me inderdaad.

fastpulseboy
Ruby1966 schreef:
(quote)


Zo voel ik me inderdaad.


damn....
wil je erover praten

er lopen nu al fans rond de HMH (hoorde ik) en ik moet nog even werken...Vast de gebruikelijke club lange mensen met enorme waterhoofden die ALTIJD precies voor me gaan staan gvd...

haakje schreef:
er lopen nu al fans rond de HMH (hoorde ik) en ik moet nog even werken...Vast de gebruikelijke club lange mensen met enorme waterhoofden die ALTIJD precies voor me gaan staan gvd...


Tegen de tijd dat het gaat beginnen liggen die gasten laveloos en/of knetterstoned op de toiletten. Vanochtend rond 9 uur liepen er al groepjes.

avatar van aERodynamIC
Ruby1966 schreef:
Nee, ik ga niet helaas. Persoonlijke omstandigheden.



Een hele dikke knuffel voor Ruby............

Ook ik ben nu heel zielig: vandaag werd duidelijk dat ik gewoon had kunnen gaan (verplichte avond gaat niet door vanwege ziekte cursusleider)

Maar ik vertik het om op dat kleine schermpje naar een livestream te gaan zitten kijken. Ik ga mezelf gewoon erg zielig voelen.....

Ruby1966
Ook erg voor jou aERo!
Zijn we samen zielig

SelmaDuim
Ruby1966 schreef:
Ook erg voor jou aERo!
Zijn we samen zielig

Ik doe mee...

Ruby1966
Ik heb nog een kaartje over als aandenken.
Eentje kunnen verkopen voor 30 euro.

SelmaDuim
Ruby1966 schreef:
Ik heb nog een kaartje over als aandenken.
Eentje kunnen verkopen voor 30 euro.

Als ik dichterbij had gewoond of vervoer had gehad, dan had ik hem graag overgenomen van je.

Ruby1966
Je had hem zelfs gratis mogen afhalen.
Vanavond maar hele avond Morrissey draaien als troost.

avatar van aERodynamIC
Ruby1966 schreef:
Je had hem zelfs gratis mogen afhalen.
Vanavond maar hele avond Morrissey draaien als troost.


avatar van herman
Wat een narigheid. Sterkte ermee.

Heb wel 's Radiohead moeten missen door familie-omstandigheden, dus ik weet hoe het voelt.

Ik voel mee met jullie allemaal.
Maar het weerhoudt me er niet van toch maar te gaan.
Even een bak andijvie naar binnen en huppekee.

avatar van bonothecat
Ruby1966 schreef:
Ik heb nog een kaartje over als aandenken.
Eentje kunnen verkopen voor 30 euro.


Als ik dat wat eerder had geweten

Ruby1966
bonothecat schreef:
(quote)


Als ik dat wat eerder had geweten


Red je nu niet meer hè?

avatar van bonothecat
Ik zou het nog kunnen redden, maar dan moet ik wat dingen gaan organiseren!

Ruby1966
bonothecat schreef:
Ik zou het nog kunnen redden, maar dan moet ik wat dingen gaan organiseren!


Ik hoor het wel

SelmaDuim
Go bono, go bono!

avatar van bonothecat
tja....ik denk dat ik zo bij het topic "heb jij dat weleens" terecht kom.....dat je onverwacht naar Morrissey kunt....en dat je geen vervanging kunt vinden voor je vrijwilligersbaantje bij Radio Valerius! Nah ja het zou voor mij een bonus zijn, het is vooral zuur voor Ruby!

Ik heb even een nachtje kunnen slapen om na te kunnen denken over wat ik nou van het optreden van Morrissey vond. En ik denk dat ik er uit ben.
HELEMAAL GEWELDIG. Een Morrissey met dubbel postuur telt kennelijk ook voor twee. Hij was geweldig bij stem, beter dan in zijn Smiths-tijd. Briljante songs, en (gelukkig) ook een paar gouwe ouwe van the Smiths. Still Ill, Girlfriend in a Coma, How Soon Is Now en Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me.
Ik vond het concert helemaal goed.

fastpulseboy
ik heb me ook prima vermaakt. Het klonk allemaal als een klokje! toch mist de bijlmer bierhal toch een stuk sfeer en vond ik het publiek overwegend lauw (vooral bij de minder bekende nummers) reader meet author vond ik helemaal geweldig (iedereen stil) morrissey; this is from an album that nobody likes...that's why we played it.
erg veel lof trouwens voor de nieuwe gitarist....djeez die kerel weet van wanten.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.