Muziek / MusicMeter Live! / Morrissey, 10 april in HMH?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2006, 20:25 uur
Ook op een maandagavond?
Ik denk het wel mee zal vallen met het aantal Engelsen.
Ik denk eerder dat veel oud-Smiths fans the Mozzer nog wel weer eens willen zien.
Overigens The Boyfriends schijnen het voorprogramma te zijn
Ik denk het wel mee zal vallen met het aantal Engelsen.
Ik denk eerder dat veel oud-Smiths fans the Mozzer nog wel weer eens willen zien.
Overigens The Boyfriends schijnen het voorprogramma te zijn
0
geplaatst: 21 maart 2006, 20:29 uur
Ook op een mmaandagavond ja. Denk het wel. Oasis was ook een doordeweekse dag en toen kwam ongeveer de helft van de andere kant van de Noordzee.
0
geplaatst: 21 maart 2006, 22:42 uur
Ik ga natuurlijk ook met heel veel vrienden hier uit Leiden.
ik zal wel een van de nieuwe smiths/moz fans zijn. Want ik ken de smiths pas sinds een jaar, na handsome devil wil je meer! Was eigenlijk verbaast dat het uitverkocht was, maar ik had wel gerekent op de Engelse aangezien de tickets daar binnen een paar uur uitverkocht waren.
Ik moet Morrissey één keer in mijn leven aanraken als ik Live in Dallas weer bekijk.
Slaapzak en Thermoskan? ik weet nog niet hoor...
ik zal wel een van de nieuwe smiths/moz fans zijn. Want ik ken de smiths pas sinds een jaar, na handsome devil wil je meer! Was eigenlijk verbaast dat het uitverkocht was, maar ik had wel gerekent op de Engelse aangezien de tickets daar binnen een paar uur uitverkocht waren.
Ik moet Morrissey één keer in mijn leven aanraken als ik Live in Dallas weer bekijk.
Slaapzak en Thermoskan? ik weet nog niet hoor...
0
geplaatst: 22 maart 2006, 10:18 uur
met wie kan ik afspreken voor de after-party/concert? wil heeel graag gaan, ga sowieso, maar in je eentje dansen is wel erg jaren '80...
0
geplaatst: 26 maart 2006, 19:56 uur
haakje schreef:
met wie kan ik afspreken voor de after-party/concert? wil heeel graag gaan, ga sowieso, maar in je eentje dansen is wel erg jaren '80...
'And then you go home and you cry and you want to die'.
Ik ga in ieder geval

0
geplaatst: 27 maart 2006, 19:35 uur
tondeman schreef:
Ja, dat lijkt mij ook. Morrissey koppelen aan een dagje amsterdam is voor al die engelsen natuurlijk vrij aantrekkelijk.
Ja, dat lijkt mij ook. Morrissey koppelen aan een dagje amsterdam is voor al die engelsen natuurlijk vrij aantrekkelijk.
Voor les petits belges ook hoor. Ik ga mijn Mozzeroptreden normaalgezien ook kopelen aan een paar dagen Amsterdamned
. Naast de aangekondigde afterparty nog tips iemand?
0
geplaatst: 27 maart 2006, 19:46 uur
Voldoende andere musea hoor. Vreest niet. Ik noem een Anne Frank huis. Mag je niet gemist hebben.
0
geplaatst: 2 april 2006, 13:41 uur
thyson schreef:
Voor les petits belges ook hoor. Ik ga mijn Mozzeroptreden normaalgezien ook kopelen aan een paar dagen Amsterdamned
. Naast de aangekondigde afterparty nog tips iemand?
(quote)
. Naast de aangekondigde afterparty nog tips iemand?http://www.aub.nl/dsp_weekagenda.cfm?dag=2006-04-11
vooral de nachtwandeling overdag lijkt me heel bijzonder!!

Zoo, eens even goed voorbereid:
- HMH bestudeerd tijdens concert Leela James gisteren- check!
Aandachtspunten: stom muntjessysteem, rechts en links voorin altijd nog wel plek, eventueel zo'n catwlk-achtig aanhangsel aan podium?
- setlist van johan op ipod om blunders bij meebleren te voorkomen-check! Als de lijst niet mocht kloppen sta ik daar met mijn tassie, en dan maar hopen dat hij niet bedenkt om een meezingversie van bijv. swallow on my neck in te zetten (die ken ik niet zo goed...) maarja

- vervoer naar HMH en daarna afterparty- check!! Haakje wordt luxueus met privé chauffeur gereden, haha!!
- smiths shirt veilig op zolder om te voorkomen dat ik in bevlieging ineens toch bedenk dat het 'leuk' is om die aan te trekken- check!
Nog iets vergeten?
0
geplaatst: 4 april 2006, 20:11 uur
Ik vroeg me al af: hoeveel dagen nog?
Wie gaan er eigenlijk allemaal? (behalve ikke)
Wie gaan er eigenlijk allemaal? (behalve ikke)
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:22 uur
0
geplaatst: 5 april 2006, 12:27 uur
0
handsome_devil
geplaatst: 6 april 2006, 11:04 uur
Ik neem me elke keer voor om dit topic niet meer te bekijken, maar ik kan het niet laten
En elke keer als ik kijk word ik weer overspoeld door heftige emoties, omdat ik me geen kaartje kon veroorloven 
En elke keer als ik kijk word ik weer overspoeld door heftige emoties, omdat ik me geen kaartje kon veroorloven 
0
fastpulseboy
geplaatst: 6 april 2006, 16:07 uur
handsome_devil schreef:
Ik neem me elke keer voor om dit topic niet meer te bekijken, maar ik kan het niet laten
owhhh dat is wel heel zielig...misschien had iemand het je kunnen lenen? maar dat is achteraf gepraat, het is nu uitverkocht...
0
SelmaDuim
geplaatst: 6 april 2006, 16:12 uur
handsome_devil schreef:
Troost je, meis, ik ga ook niet, kunnen we samen verdrietig zijn maandag.
*biedt troostende schouder*
0
handsome_devil
geplaatst: 6 april 2006, 17:14 uur
fastbulseboy - Ik kon me het kaartje niet veroorloven, omdat ik moet sparen voor Rome waar ik volgende maand heenga en voor Pinkpop waar ik em dan toch wel ga zien 
SelmaDuim: Bedankt voor de schouder
Ik zal het maar moeten verwerken samen met mijn Moz-club bestaande uit mijn medepinkpoppers die ik vorige week pas heb kunnen overhalen om eindelijk maar eens naar Morrissey te gaan luisteren en die nu ook depri zijn omdat ze zo stom zijn geweest niet eerder te gaan luisteren
En natuurlijk huilen we al dit leed weg terwijl we naar the Mozzer luisteren 
weeeeheeee

Ik zal het maar moeten verwerken samen met mijn Moz-club bestaande uit mijn medepinkpoppers die ik vorige week pas heb kunnen overhalen om eindelijk maar eens naar Morrissey te gaan luisteren en die nu ook depri zijn omdat ze zo stom zijn geweest niet eerder te gaan luisteren
weeeeheeee

0
fastpulseboy
geplaatst: 6 april 2006, 19:20 uur
handsome_devil schreef:
fastbulseboy - Ik kon me het kaartje niet veroorloven, omdat ik moet sparen voor Rome waar ik volgende maand heenga en voor Pinkpop waar ik em dan toch wel ga zien
weeeeheeee

weeeeheeee

heaven knows you're not that miserable now.........
0
geplaatst: 6 april 2006, 19:23 uur
Handsome, Selma en Aero, jullie kunnen er toch bij zijn!
Met dank aan de heineken Music Hall.
Kijk maar!
Met dank aan de heineken Music Hall.
Kijk maar!
0
handsome_devil
geplaatst: 6 april 2006, 19:29 uur
fastpulseboy schreef:
(quote)
mja, maar toch wel jammer dat ik er maandag niet bij ben

* denotes required fields.