MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Morrissey, 10 april in HMH?

zoeken in:
Thermosfles koffie mee, slaapzak op scherp, en liggen maar.

rayman schreef:
Thermosfles koffie mee, slaapzak op scherp, en liggen maar.

Helaas: ik kan absoluut niet die maandag, geen Morrissey voor mij dus

Veel succes allen met het verkrijgen van kaarten!

gummo_rabbit schreef:
Ik ben dan pas 25, maar word ook helemaal wild van het idee dat mijn wens nu uit kan gaan komen, Morrissey live zien! Maar om me goed voor te bereiden: wat voor soort drukte kan ik verwachten zaterdag bij het postkantoor/GWK?? Wordt het nachtwerk?

Nee hoor, zal erg meevallen. Ik schat dat zo'n 2000 tot 3000 mensen meteen op zaterdag een kaartje zullen kopen, en vele honderden Belgen, Duitsers en Engelsen via internet. Er kunnen er 5500 in in de HMH. Het zal dus wel uitverkocht raken, maar niet binnen 1 dag, denk ik.

Ga je nog wel even stemmen op je Morrissey-cd's op MuMe? Een aantal cd's (Maladjusted, Southpaw, Kill Uncle) kunnen nog wel wat stemmen gebruiken.

Ik kruip zaterdag om tien uur des ochtends achter het internet en zie wel of ik bingo heb. Ik ga toch echt niet staan blauwbekken voor een postkantoor of zo. Volgens mij gaat dat wel lukken trouwens, schat ik zo in.

Ruby1966
Zo, kaartjes besteld!

...en ik heb ze al!

fastpulseboy
yes, ze liggen hier al op tafel

Die van mij komen met de post. Leve Ticketmaster.nl.

Waren we dus zenuwachtig om niks Ruby.

Veel plezier allen: valt mee dat het niet storm loopt.

Ik zal aan jullie denken.....

Jee joh, ik zie dat die kaarten 39,- zijn ex fee!

Prijzig, of ligt dat nou aan mij? Ik ben in '99 Tilburg naar Moz geweest en ik geloof dat een kaartje toen iets van fl. 30,- was...
Euro, inflatie enzo, ,ik weet het.. Ik ben een supergrote Morrissey fan maar ik moet nog ff goed nadenken hoor.. Incl. fee zal de prijs 45,- zijn per kaartje.. Aardig wat voor een optreden van denk ik 1,5 uur max.
Bovendien, zit er net 1 uitgebracht album tussen dat optreden en het aankomende..
Het optreden zal denk ik ook niet veel verschillen van zn 'who put the M in Manchester' DVD....

Marty73 schreef:
Jee joh, ik zie dat die kaarten 39,- zijn ex fee!

Prijzig, of ligt dat nou aan mij? Ik ben in '99 Tilburg naar Moz geweest en ik geloof dat een kaartje toen iets van fl. 30,- was...
Euro, inflatie enzo, ,ik weet het.. Ik ben een supergrote Morrissey fan maar ik moet nog ff goed nadenken hoor.. Incl. fee zal de prijs 45,- zijn per kaartje.. Aardig wat voor een optreden van denk ik 1,5 uur max.
Bovendien, zit er net 1 uitgebracht album tussen dat optreden en het aankomende..
Het optreden zal denk ik ook niet veel verschillen van zn 'who put the M in Manchester' DVD....

Ik heb er 42 euro voor betaald. Lijkt me een redelijke prijs voor een concert in de HMH. Ik denk dat de setlist heel anders zal zijn dan op die dvd. Ik heb Moz eind 2004 nog live gezien en yoen was de setlist ook al heel anders (Bigmouth en How Soon Is Now speelde hij toen). Elke tournee verandert hij de setlist helemaal. Ik verwacht op deze tournee hooguit 3 of 4 nummers van Quarry en dus 13 of 14 'nieuwe' songs (in vergelijkng met de dvd dan).

Ik heb trouwens gehoord dat er ook een afterparty komt!

Een afterparty is er altijd hoor in de Bijlmer Bierhal. Na het optreden ga je naar boven, daar is een bar, een dansvloer en een groot scherm. Je zet het op een onwaarschijnlijk slokken en je roept: party!.
Dat is de afterparty. Heel gezellig, maar het stelt geen donder voor.

Ik zal er ook zijn, jongens wees verstandig en koop je kaartje gewoon bij frs voor grote concerten veel makkelijker en blijkbaar weet nog niet iedereen dat ze daar ook ticketservice hebben.

rayman schreef:
Een afterparty is er altijd hoor in de Bijlmer Bierhal. Na het optreden ga je naar boven, daar is een bar, een dansvloer en een groot scherm. Heel gezellig, maar het stelt geen donder voor.

Ik bedoelde een echte Morrissey/The Smiths-afterparty in Amsterdam. Hoe lang duurt die afterparty in HMH dan?

Tot je munten op zijn.

fastpulseboy
ik kan me weinig voorstellen bij een afterparty in de HMH en ook nog op maandag...
neeh, de laatste keer in tilburg was er een ontzettend leuke afterparty die tot diep in de nacht doorging en dat was ook in een gezellig klein zaaltje.
er zijn zowiezo veel te weinig morrissey/smiths feestjes in nederland. (in belgië gebeurt het regelmatig) gelukkig bestaat het plan om ergens verop in het jaar er een in nijmegen te organiseren.

De kaarten zijn binnen. Hulde aan de postbode, vriend voor het leven.

En ook nog op Pinkpop op maandag 5 juni:
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=269

2 keer in 2 maanden Morrissey in Nederland!!

Het kan echt niet op

fastpulseboy
of ik veel blijer wordt van een pinkpop optreden weet ik niet....als ik ga kijken wil ik weten hoe laat ie er is. ik wil namelijk geen noot anouk of andere pinkpopdrek binnenkrijgen hehehe

fastpulseboy schreef:

er zijn zowiezo veel te weinig morrissey/smiths feestjes in nederland. (in belgië gebeurt het regelmatig) gelukkig bestaat het plan om ergens verop in het jaar er een in nijmegen te organiseren.

Er komt idd een afterparty!!!
Meer info hierover: afterparty

johan de witt schreef:

Er komt idd een afterparty!!!
Meer info hierover: afterparty

Geweldig! Weet iemand waar dat Akhnaton is? Amsterdam MuMe'ers?
Gisteren is de tour overigens begonnen in Oklahoma. De setlist is fantastisch!

fastpulseboy
Mozzer schreef:
(quote)

Gisteren is de tour overigens begonnen in Oklahoma. De setlist is fantastisch!

yessss

still ill!
girlfriend in a coma!
stop me!

Mozzer schreef:
(quote)

Op de Nieuwezijds Kolk, dus niet ver van het Centraal station.

fastpulseboy schreef:

yessss
still ill!
girlfriend in a coma!
stop me!

Ja, geweldige setlist!

Set List:

You Have Killed Me / Still Ill / The Youngest Was The Most Loved / In The Future When All's Well / Irish Blood, English Heart / My Life Is A Succession Of People Saying Goodbye / Girlfriend In A Coma / I Have Forgiven Jesus / I Just Want To See The Boy Happy / Reader Meet Author / Life Is A Pigsty / Let Me Kiss You / Trouble Loves Me / How Soon Is Now? / First Of The Gang To Die / I Will See You In Far-off Places / Suedehead / At Last I Am Born // Stop Me If You Think You've Heard This One Before

Nog maar 3,5 week!!!

herman schreef:

Op de Nieuwezijds Kolk, dus niet ver van het Centraal station.

Ja, vanaf CS kun je tram 1,2 of 5 nemen. De eerste halte stopt tegenover Akhnaton. Het is 5 minuten lopen vanaf CS.

handsome_devil
Ik wil ook Jammer genoeg ben ik arm op het moment, maja ik ga em wel zien op pinkpop

toch uiteindelijk uitverkocht

handeman schreef:
toch uiteindelijk uitverkocht

Toch, uiteindelijk, verrassend dat het uitverkocht is als je bedenkt dat hij in 1999 amper 013 in Tilburg uitverkocht.

Ben benieuwd waar al die nieuwe (of juist oude?) fans vandaan komen??

Engeland waarschijnlijk. Was bij Oasis tenminste wel zo.

tondeman
Ja, dat lijkt mij ook. Morrissey koppelen aan een dagje amsterdam is voor al die engelsen natuurlijk vrij aantrekkelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:18 uur

geplaatst: vandaag om 04:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.