MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)

zoeken in:
Godver.

MBV door naar lowlands.

Wilco - Bon Iver - Opeth - Booka Shade (live) - Dizzee Rascal

Kraftwerk - dEUS - Birdy Nam Nam - The Black Box Revelation - Crystal Antlers - Patrick Wolf

Dinosaur Jr. - Ellen Allien - The Whitest Boy Alive - Peaches - Moderat - Tortoise - Hanne Hukkelberg - Yo Majesty - Hudson Mohawke

Ik zie het al volledig zitten!

Vette toevoegingen vandaag! Ikmoetikmoetikmoet!

Faith No More en My Bloody Valentine op donderdag, hoop dat mijn herexamens niet in de weg zullen staan.

ik hoop vooral dat ze elkaar niet overlappen.
zou een hartverscheurende keuze worden voor mij

Hm, mooie line-up. Toch maar even overwegen.

Ik ga. Ja.

Mooie line-up

Koenr schreef:
Hm, mooie line-up. Toch maar even overwegen.

Inderdaad. Verkoopt Pukkelpop meestal snel uit eigenlijk? Ik ben ooit wel 's geweest, maar heb geen idee meer wanneer we toen kaartjes hebben gekocht.

Pukkelpop is de laatste jaren niet uitverkocht geweest. Volgens de organisatie is dit bijna onmogelijk door de grootte van het terrein.

En ik wil hier ook heen, misschien maar een MuMe-gezelschap bij elkaar zien te krijgen?

Ik ga ieder geval al, future of the left was de laaste druppel om mijn kaartje te halen.

Paar dagen geleden ook nog veel leuke namen bijgekomen.

Vampire Weekend, Creature with the Atom Brain, Waxdolls, Dr. Lektroluv o.a.

Vorig jaar nog redelijk laat kaartjes kunnen halen voor Pukkelpop. Dacht ergens eind juli, begin augustus. Zou toen eigenlijk naar LL gaan, maar dat was net als nu bizar snel uitverkocht.

Alsof het programma van Pukkelpop nog niet geniaal genoeg was, hebben ze ook nog Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, A Place To Bury Strangers ( ), Le Corps Mince de Françoise en Expatriate aan het affiche toegevoegd.

Lowlands heeft echt zwaar het nakijken dit jaar...

A Place To Bury Strangers was echt wel een wow momentje.

Al 3 keer gemist .

Gallow
Vanwege de line-up van lowlands hebben m'n vriendin en ik besloten onze kaartjes te verkopen en hebben in de plaats daarvan pukkelpop kaartjes gekocht, de line-up laat me echt watertanden;
Dinasaur jr, Tortoise, Jesus Lizard, Kraftwerk, health

Wat een goede line-up inderdaad. Faith no More, MBV, Opeth, Booka Shade, Kraftwerk, Ting Tings, Jesus Lizard, Dinosaur Jr en natuurlijk Tortoise, zou ik alle live willen zien.

Phoenix afgezegd...

Mah...

Het tijdschema van Pukkelpop is bekend gemaakt. Een paar vervelende overlappingen, maar ik kan toch genoeg moois zien...

Gallow
Ik zie voor mij geen vervelende overlappingen in ieder geval, had alleen wel gehoopt Fennesz te zien, maar Dinosaur Jr. gaat voor.

Ja, met dat dilemma zit ik dus ook. Verder moet ik Faith No More missen omdat The Black Angels tegelijkertijd spelen en Kap Bambino gaat hem ook niet worden omdat The Jesus Lizard voorgaat...

Fennesz >>>>>>> Dinosaur Jr.

Mijn keuze is wat dat betreft wel gemaakt

edit: Booka Shade of Beirut vind ik een lastigere afweging. Eerste lijkt me iets toffer op festival, tweede is beter.

edit2: En Ellen Allien en Tortoise tegelijk is al helemaal ondoenlijk!

Tortoise >>>>>>>>>>>> Ellen Allien, was mijn simpele conclusie nadat ik ze vorig jaar op Dour beide had gezien.

Mijn keuze is wat dat betreft wel gemaakt

Ha! Nouja, Ellen Allien duurt bovendien twee uur, dus ik kan altijd nog een uurtje doen, die keuze is dan inmiddels inderdaad gemaakt

Gyzzz schreef:
edit: Booka Shade of Beirut vind ik een lastigere afweging. Eerste lijkt me iets toffer op festival, tweede is beter.

Booka Shade is heel erg goed live, ik zou het wel weten. Beirut schijnt ook altijd een beetje tegen te vallen.

Wat betreft Ellen Allien - Tortoise: als EA dj't zou ik voor Tortoise gaan. De kans dat je EA een andere keer kunt zien is toch veel groter...

En Tortoise live is nog veel vetter dan op plaat was mijn simpele conclusie nadat ik ze vorig jaar op Dour beide had gezien.

herman schreef:
(quote)

Beirut schijnt ook altijd een beetje tegen te vallen.

Nietttt!!!!

faith no more gelijk met cavalera shit shit

hoor ook geruchten dat Pearl Jam of Them Crooked Vultures op pukkelpop zullen verschijnen

Morgen is het zover!

Wordt een zwaar dagje morgen; de Belgische teletekst meldt maxima van 36 tot 37 graden voor De Kempen (waar Hasselt ligt)... Dat wordt veel drinken...

Cygnus schreef:
Morgen is het zover!

Wordt een zwaar dagje morgen; de Belgische teletekst meldt maxima van 36 tot 37 graden voor De Kempen (waar Hasselt ligt)... Dat wordt veel drinken...

't Is hier echt verzengend heet. Neem maar zonnecreme, petje en veel water mee!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:40 uur

geplaatst: vandaag om 21:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.