Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2009, 15:11 uur
Wilco - Bon Iver - Opeth - Booka Shade (live) - Dizzee Rascal
Kraftwerk - dEUS - Birdy Nam Nam - The Black Box Revelation - Crystal Antlers - Patrick Wolf
Dinosaur Jr. - Ellen Allien - The Whitest Boy Alive - Peaches - Moderat - Tortoise - Hanne Hukkelberg - Yo Majesty - Hudson Mohawke
Ik zie het al volledig zitten!
Kraftwerk - dEUS - Birdy Nam Nam - The Black Box Revelation - Crystal Antlers - Patrick Wolf
Dinosaur Jr. - Ellen Allien - The Whitest Boy Alive - Peaches - Moderat - Tortoise - Hanne Hukkelberg - Yo Majesty - Hudson Mohawke
Ik zie het al volledig zitten!
0
geplaatst: 12 mei 2009, 20:38 uur
Faith No More en My Bloody Valentine op donderdag, hoop dat mijn herexamens niet in de weg zullen staan.
0
geplaatst: 14 mei 2009, 13:59 uur
ik hoop vooral dat ze elkaar niet overlappen.
zou een hartverscheurende keuze worden voor mij
zou een hartverscheurende keuze worden voor mij
0
geplaatst: 6 juni 2009, 02:22 uur
Koenr schreef:
Hm, mooie line-up. Toch maar even overwegen.
Hm, mooie line-up. Toch maar even overwegen.
Inderdaad. Verkoopt Pukkelpop meestal snel uit eigenlijk? Ik ben ooit wel 's geweest, maar heb geen idee meer wanneer we toen kaartjes hebben gekocht.
0
geplaatst: 6 juni 2009, 16:26 uur
Pukkelpop is de laatste jaren niet uitverkocht geweest. Volgens de organisatie is dit bijna onmogelijk door de grootte van het terrein.
En ik wil hier ook heen, misschien maar een MuMe-gezelschap bij elkaar zien te krijgen?
En ik wil hier ook heen, misschien maar een MuMe-gezelschap bij elkaar zien te krijgen?

0
geplaatst: 8 juni 2009, 14:10 uur
Ik ga ieder geval al, future of the left was de laaste druppel om mijn kaartje te halen.
0
geplaatst: 20 juni 2009, 17:08 uur
Paar dagen geleden ook nog veel leuke namen bijgekomen.
Vampire Weekend, Creature with the Atom Brain, Waxdolls, Dr. Lektroluv o.a.
Vampire Weekend, Creature with the Atom Brain, Waxdolls, Dr. Lektroluv o.a.
0
geplaatst: 21 juni 2009, 12:24 uur
Vorig jaar nog redelijk laat kaartjes kunnen halen voor Pukkelpop. Dacht ergens eind juli, begin augustus. Zou toen eigenlijk naar LL gaan, maar dat was net als nu bizar snel uitverkocht.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 21:28 uur
Alsof het programma van Pukkelpop nog niet geniaal genoeg was, hebben ze ook nog Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, A Place To Bury Strangers (
), Le Corps Mince de Françoise en Expatriate aan het affiche toegevoegd.
Lowlands heeft echt zwaar het nakijken dit jaar...
), Le Corps Mince de Françoise en Expatriate aan het affiche toegevoegd.Lowlands heeft echt zwaar het nakijken dit jaar...
0
geplaatst: 30 juni 2009, 23:09 uur
A Place To Bury Strangers was echt wel een wow momentje.
Al 3 keer gemist
.
Al 3 keer gemist
.
0
Gallow
geplaatst: 16 juli 2009, 23:02 uur
Vanwege de line-up van lowlands hebben m'n vriendin en ik besloten onze kaartjes te verkopen en hebben in de plaats daarvan pukkelpop kaartjes gekocht, de line-up laat me echt watertanden;
Dinasaur jr, Tortoise, Jesus Lizard, Kraftwerk, health
Dinasaur jr, Tortoise, Jesus Lizard, Kraftwerk, health

0
geplaatst: 22 juli 2009, 15:48 uur
Wat een goede line-up inderdaad. Faith no More, MBV, Opeth, Booka Shade, Kraftwerk, Ting Tings, Jesus Lizard, Dinosaur Jr en natuurlijk Tortoise, zou ik alle live willen zien.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 11:07 uur
Het tijdschema van Pukkelpop is bekend gemaakt. Een paar vervelende overlappingen, maar ik kan toch genoeg moois zien...
0
Gallow
geplaatst: 6 augustus 2009, 11:54 uur
Ik zie voor mij geen vervelende overlappingen in ieder geval, had alleen wel gehoopt Fennesz te zien, maar Dinosaur Jr. gaat voor.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 12:20 uur
Ja, met dat dilemma zit ik dus ook. Verder moet ik Faith No More missen omdat The Black Angels tegelijkertijd spelen en Kap Bambino gaat hem ook niet worden omdat The Jesus Lizard voorgaat... 

0
geplaatst: 6 augustus 2009, 19:10 uur
Fennesz >>>>>>> Dinosaur Jr.
Mijn keuze is wat dat betreft wel gemaakt
edit: Booka Shade of Beirut vind ik een lastigere afweging. Eerste lijkt me iets toffer op festival, tweede is beter.
edit2: En Ellen Allien en Tortoise tegelijk is al helemaal ondoenlijk!

edit: Booka Shade of Beirut vind ik een lastigere afweging. Eerste lijkt me iets toffer op festival, tweede is beter.
edit2: En Ellen Allien en Tortoise tegelijk is al helemaal ondoenlijk!
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 19:19 uur
Tortoise >>>>>>>>>>>> Ellen Allien, was mijn simpele conclusie nadat ik ze vorig jaar op Dour beide had gezien.

0
geplaatst: 6 augustus 2009, 19:20 uur
Ha! Nouja, Ellen Allien duurt bovendien twee uur, dus ik kan altijd nog een uurtje doen, die keuze is dan inmiddels inderdaad gemaakt 

0
geplaatst: 7 augustus 2009, 12:17 uur
Gyzzz schreef:
Booka Shade is heel erg goed live, ik zou het wel weten. Beirut schijnt ook altijd een beetje tegen te vallen.
Wat betreft Ellen Allien - Tortoise: als EA dj't zou ik voor Tortoise gaan. De kans dat je EA een andere keer kunt zien is toch veel groter...
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 17:02 uur
En Tortoise live is nog veel vetter dan op plaat
was mijn simpele conclusie nadat ik ze vorig jaar op Dour beide had gezien.
was mijn simpele conclusie nadat ik ze vorig jaar op Dour beide had gezien.
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 23:04 uur
herman schreef:
Beirut schijnt ook altijd een beetje tegen te vallen.
(quote)
Beirut schijnt ook altijd een beetje tegen te vallen.
Nietttt!!!!
0
geplaatst: 14 augustus 2009, 12:01 uur
faith no more gelijk met cavalera shit shit
hoor ook geruchten dat Pearl Jam of Them Crooked Vultures op pukkelpop zullen verschijnen
hoor ook geruchten dat Pearl Jam of Them Crooked Vultures op pukkelpop zullen verschijnen
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 20:01 uur
Morgen is het zover!
Wordt een zwaar dagje morgen; de Belgische teletekst meldt maxima van 36 tot 37 graden voor De Kempen (waar Hasselt ligt)... Dat wordt veel drinken...
Wordt een zwaar dagje morgen; de Belgische teletekst meldt maxima van 36 tot 37 graden voor De Kempen (waar Hasselt ligt)... Dat wordt veel drinken...

0
geplaatst: 20 augustus 2009, 14:43 uur
Cygnus schreef:
Morgen is het zover!
Morgen is het zover!
't Is hier echt verzengend heet. Neem maar zonnecreme, petje en veel water mee!
* denotes required fields.