Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 17:48 uur
Ja, die heb ik meegezongen. Verder vond ik ze eigenlijk niet zo best, al komt dat voornamelijk omdat hun muziek me niet ligt. Ik stond wel mooi vooraan voor Bloc Party zo, wat weer een voordeel was.
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 17 augustus 2008, 17:49 uur
Arno schreef:
...
Ik was in mijn verslag nog vergeten te vermelden dat de Manics ook een schitterende cover van Rihanna's Umbrella gebracht hebben
...
Ik was in mijn verslag nog vergeten te vermelden dat de Manics ook een schitterende cover van Rihanna's Umbrella gebracht hebben

En, mooier nog, Pennyroyal Tea van Nirvana.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 18:01 uur
Neurosis tegenvallen??? Eén van de beste optredens die ik ooit gezien heb. Quote van een ander forum waar ik het volledig mee eens ben:
Neurosis Ja, dit was zonder meer HET concert. Wat een overweldigende set was dit zeg. Ze begonnen met Given To The Rising, wat al een heerlijke binnenkomer was, en daarna speelden ze nog 4 of 5 nummers, waarvan ik niet alles bij naam ken, maar waarbij ik wel in een flinke trance geraakte. Een heerlijke Neurosis-trance. Meesters van de opbouw en de eruptie, echt. Het geluid was echt per-fect, en op de achtergronden waren zwartwit beelden te zien van bloeiende bloemen, herten, rennende wolven, paddestoelwolken en angstige gezichten. De combinatie zorgde voor een uitermate apocalyptisch geheel, waarbij ik mezelf erop betrapte dat ik toch af en toe uit de tent keek om er zeker van te zijn dat de aarde toch nog niet vergaan was. Echt een dikke 10 voor deze show, alles klopte!
Echt overweldigend.
Verder genoten van:
Sigur Ros
AmenRa
Cult of Luna
A Storm of Light
The Ocean
...
Neurosis Ja, dit was zonder meer HET concert. Wat een overweldigende set was dit zeg. Ze begonnen met Given To The Rising, wat al een heerlijke binnenkomer was, en daarna speelden ze nog 4 of 5 nummers, waarvan ik niet alles bij naam ken, maar waarbij ik wel in een flinke trance geraakte. Een heerlijke Neurosis-trance. Meesters van de opbouw en de eruptie, echt. Het geluid was echt per-fect, en op de achtergronden waren zwartwit beelden te zien van bloeiende bloemen, herten, rennende wolven, paddestoelwolken en angstige gezichten. De combinatie zorgde voor een uitermate apocalyptisch geheel, waarbij ik mezelf erop betrapte dat ik toch af en toe uit de tent keek om er zeker van te zijn dat de aarde toch nog niet vergaan was. Echt een dikke 10 voor deze show, alles klopte!
Echt overweldigend.
Verder genoten van:
Sigur Ros
AmenRa
Cult of Luna
A Storm of Light
The Ocean
...
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 18:13 uur
Tja, het blijft natuurlijk allemaal subjectief. Wat jij blijkbaar bij Neurosis beleefde, maakte ik mee met Black Mountain.
Een paar van mijn vrienden van The National hét optreden van de dag, maar dat vond ik dan weer niks.
Een paar van mijn vrienden van The National hét optreden van de dag, maar dat vond ik dan weer niks.
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 17 augustus 2008, 21:35 uur
Absoluut hoogtepunt van het weekend was The Dø! Een bandje waar ik al zeer benieuwd naar was. Als je het album beluistert zijn het lieflijke popliedjes, maar op het podium wordt het omgezet in ware rock. De zangeres heeft een prachtige stem en het klonk in de tent ook loepzuiver! Bovendien hebben ze in drie kwartier maar 6 nummers gespeeld: elk nummer werd fantastisch opgerekt met intro's, solo's en raps. Het publiek heb ik deze dagen nergens zo enthousiast horen reageren als hier!
Daarnaast waren de Midnight Juggernauts en The Whip kleine hoogtepuntjes. Het leukste van Pukkelpop was toch wel in de middag te vinden.
Toch miste ik de sfeer, gezelligheid en aankleding van Lowlands! Dit was op Pukkelpop niet terug te vinden en volgend jaar zorg ik er voor dat ik op tijd ben met mijn kaarten.
Daarnaast waren de Midnight Juggernauts en The Whip kleine hoogtepuntjes. Het leukste van Pukkelpop was toch wel in de middag te vinden.
Toch miste ik de sfeer, gezelligheid en aankleding van Lowlands! Dit was op Pukkelpop niet terug te vinden en volgend jaar zorg ik er voor dat ik op tijd ben met mijn kaarten.

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 23:49 uur
levenvergeten schreef:
Veels te veel gezien, drie dagen lang, helemaal kapot, maar het was erg tof
Een Top10:
1. Hot Chip
2. De Jeugd van Tegenwoordig
3. Ricardo Villalobos
4. Los Campesinos!
5. Sigur Rós
6. Alphabeat
7. Bloc Party
8. Lightspeed Champion
9. The Dodos
10. Drive-By Truckers/Crystal Castles
En nog een hele trits bandjes gezien die ik eens moet gaan beluisteren (Yeasayer, Two Gallants, Tindersticks) .
Veels te veel gezien, drie dagen lang, helemaal kapot, maar het was erg tof

Een Top10:
1. Hot Chip
2. De Jeugd van Tegenwoordig
3. Ricardo Villalobos
4. Los Campesinos!
5. Sigur Rós
6. Alphabeat
7. Bloc Party
8. Lightspeed Champion
9. The Dodos
10. Drive-By Truckers/Crystal Castles
En nog een hele trits bandjes gezien die ik eens moet gaan beluisteren (Yeasayer, Two Gallants, Tindersticks) .
Caribou niet meer gezien?
En vertel eens wat over de set van Villalobos

0
geplaatst: 18 augustus 2008, 08:40 uur
Nog mensen die net als ik beroofd zijn van Zaterdag op Zondag?
Terwijl we sliepen (ik sliep met oordoppen) is mijn portemonnee uit de tent gehaald .
Ik werd wakker rond 9 uur Zondag terwijl de tent helemaal open stond. Ik vroeg aan mijn wederhelft of zij er al uit was geweest , wat niet het geval was.
Mijn portemonnee lag buiten met alles er nog in , pasjes, drank en eetbonnen, maar het geld was weg ..zo'n slordige 50 euro.
Later op de ochtend begreep ik dat er veel meer mensen waren beroofd.
Het geld maakte mij niet zo veel uit alleen het idee dat je ligt te slapen terwijl iemand inbreekt in je privacy vind ik toch wel bizar.
Jammer dat zulke dingen gebeuren.
Terwijl we sliepen (ik sliep met oordoppen) is mijn portemonnee uit de tent gehaald .
Ik werd wakker rond 9 uur Zondag terwijl de tent helemaal open stond. Ik vroeg aan mijn wederhelft of zij er al uit was geweest , wat niet het geval was.
Mijn portemonnee lag buiten met alles er nog in , pasjes, drank en eetbonnen, maar het geld was weg ..zo'n slordige 50 euro.
Later op de ochtend begreep ik dat er veel meer mensen waren beroofd.
Het geld maakte mij niet zo veel uit alleen het idee dat je ligt te slapen terwijl iemand inbreekt in je privacy vind ik toch wel bizar.

Jammer dat zulke dingen gebeuren.
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 09:35 uur
Ik heb ook al twee keer meegemaakt op een festival dat er in mijn tent werd ingebroken, maar wel telkens wanneer ik op het festivalterrein was. Je moet dus geen waardevolle dingen laten liggen wanneer je er niet bent.
Maar diefstal wanneer je daar gewoon ligt te slapen, da's er wel helemaal over natuurlijk
Maar diefstal wanneer je daar gewoon ligt te slapen, da's er wel helemaal over natuurlijk

0
geplaatst: 18 augustus 2008, 11:42 uur
luc011190 schreef:
(quote)

Caribou wel gezien, het was goed, maar niet zo magisch als op plaat. Live is het harder, er wordt geweldig gedrumd, maar het mist dat zweverige van de plaat. De nadruk ligt te veel op de drums. Wel een erg mooie versie van She's The One overigens, die niet door Dan zelf werd gezongen.
Villalobos, tja, wat is daar nog over te zeggen. Hij draaide voornamelijk het laatste uur prachtig. Ultrakorte climaxen, totaal onlogische opbouw, verknipte spaanstalige vocalen. En toch sloot alles zo perfect overkoepelend op elkaar aan. Erg mooi.
Enige écht jammere wat ik gemist heb is Carl Craig, al komt dat voornamelijk omdat ik door onbegrijpelijke redenen vooraan stond bij The Killers, die behoorlijk matig waren. Modeselektor had ik ook graag gezien, maar dat viel tegelijk met Caribou.
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 16:40 uur
Erg genoten van:
Jaime Lidell
Hot Chip
Modeselektor
Ricardo Villalobos
Motek
En in iets mindere mate van:
Tindersticks
Tricky
Elbow
Sigur Ros
Bloc Party
Ontdekking van deze editie:
Little Dragon
Ontgoocheling van deze editie:
Carl Craig
Jaime Lidell
Hot Chip
Modeselektor
Ricardo Villalobos
Motek
En in iets mindere mate van:
Tindersticks
Tricky
Elbow
Sigur Ros
Bloc Party
Ontdekking van deze editie:
Little Dragon
Ontgoocheling van deze editie:
Carl Craig
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 17:42 uur
Ik ga al 4 jaar werken op pukkelpop, frontstage aan de mainstage, en heb dus vooral groepen op dat podium gezien. Ik moet zeggen dat dit jaar voor mij wel het zwakste was dat ik al gezien heb. Ik denk dat men iets te veel geld aan Metallica heeft moeten besteden, waardoor de rest wat minder mocht kosten. Mijn favorieten dit jaar waren:
- Triggerfinger (goede muziek en ultra-coole zanger
)
- The Subways (aanstekelijk en enthousiast, hoewel die mening niet door iedereen werd gedeeld)
- Das Pop (het optreden op zich was mss niet zo goed, maar doet me wel uitkijken naar hun nieuw album)
- Metallica (niet echt mijn genre van muziek, maar had ze nog nooit gezien en de show vond ik wel eens de moeite)
- Bloc Party (ook niet die groep waar ik een cd van zou kopen, maar de sfeer en hun enthousiasme maakte veel goed)
Verder heb ik in de marquee Blackbox Revelation gezien, mijn hoogtepunt dit jaar en MGMT wat leuk, maar super kort was. Langer dan een half uur kan het niet geweest zijn, terwijl ze normaal gezien 40min moesten spelen.
Je ziet, over drie dagen niet veel favorieten. Moest ik niet zijn gaan werken zou ik ook niet gegaan zijn. Mijn lage verwachtingen werden dus jammer genoeg volledig ingelost.
- Triggerfinger (goede muziek en ultra-coole zanger
)- The Subways (aanstekelijk en enthousiast, hoewel die mening niet door iedereen werd gedeeld)
- Das Pop (het optreden op zich was mss niet zo goed, maar doet me wel uitkijken naar hun nieuw album)
- Metallica (niet echt mijn genre van muziek, maar had ze nog nooit gezien en de show vond ik wel eens de moeite)
- Bloc Party (ook niet die groep waar ik een cd van zou kopen, maar de sfeer en hun enthousiasme maakte veel goed)
Verder heb ik in de marquee Blackbox Revelation gezien, mijn hoogtepunt dit jaar en MGMT wat leuk, maar super kort was. Langer dan een half uur kan het niet geweest zijn, terwijl ze normaal gezien 40min moesten spelen.
Je ziet, over drie dagen niet veel favorieten. Moest ik niet zijn gaan werken zou ik ook niet gegaan zijn. Mijn lage verwachtingen werden dus jammer genoeg volledig ingelost.
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 17:51 uur
Tja, van mij mochten ze de Mainstage dit jaar wel afschaffen. Over een heel weekend maar twee namen die mij aanspraken, dat is toch best weinig. Dieptepunt waren hardrockbands als Sons of Albion die me niet lekker lieten wakkerworden terwijl je wacht op Pete & the Pirates, Metallica die je door Tindersticks heenhoorde en met een blij gevoel Alphabeat verlaten en gothics horen galmen.
0
geplaatst: 18 augustus 2008, 17:54 uur
Sons of Albion lieten je niet echt wakker worden nee... Je kreeg eerder zin om terug te gaan slapen 

0
geplaatst: 20 augustus 2008, 11:59 uur
Tindersticks was wel een teleurstelling,hoorde gewoon metallica er door heen spelen.
erg jammer
The Killers was ook niet zo heel boeiend,Editors waren een terechtere headliner.
verder waren Le Le,Neurosis,Bloc Party,Cult of Luna,Foals en vooral The National heel gaaf.
erg jammer
The Killers was ook niet zo heel boeiend,Editors waren een terechtere headliner.
verder waren Le Le,Neurosis,Bloc Party,Cult of Luna,Foals en vooral The National heel gaaf.
0
geplaatst: 22 februari 2009, 13:14 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > pukkelpop 2009 (20-21-22 augustus):
Eerste namen zijn gekend
Aeroplane
Booka Shade
Dananananaykroyd
Hudson Mohawke
Life Of Agony
Eerste namen zijn gekend
Aeroplane
Booka Shade
Dananananaykroyd
Hudson Mohawke
Life Of Agony
0
geplaatst: 25 februari 2009, 12:44 uur
Die namen ken ik niet, ze hebben meestal toch wel grote namen staan? Of ontgaat mij nu iets?
0
geplaatst: 25 februari 2009, 15:45 uur
Booka Shade is toch best wel groot.
Maar dit is nog maar het begin, er zullen heus nog wel grote namen aankomen.
Maar dit is nog maar het begin, er zullen heus nog wel grote namen aankomen.
0
geplaatst: 26 februari 2009, 15:46 uur
er zijn ook al mooie namen gekend voor lowlands en aangezien dit op dezelfde datum valt is er altijd een grote kans dat die ook naar pukkelpop komen
0
geplaatst: 16 maart 2009, 17:49 uur
het is lijstjestijd geworden ook ondertussen op pukkelpop.be
deze zou ik graag zien komen
Mr. Oizo
Hitch
Sonic Youth
Liars
Pavement ( mogelijke reuïne in 2009)
The Roots
Portishead
Girls in Hawai
Eels
Dinosaur jr.
Chin Up Chin Up
Bright Eyes
...And you will know us by the trail of dead
deze zou ik graag zien komen
Mr. Oizo
Hitch
Sonic Youth
Liars
Pavement ( mogelijke reuïne in 2009)
The Roots
Portishead
Girls in Hawai
Eels
Dinosaur jr.
Chin Up Chin Up
Bright Eyes
...And you will know us by the trail of dead
0
geplaatst: 7 april 2009, 10:36 uur
Pukkelpop-organisator Chokri Mahassine heeft de eerste namen van de 24ste editie van het driedaagse pop- en rockfestival vrijgegeven. Het gaat om Arctic Monkeys, electronicapioniers Kraftwerk en de hiphopband N*E*R*D. Ook de poppunkgroep The Offspring bevestigde zijn komst naar de Pukkelpopweide, zo laat de organisatie weten.
Pukkelpop vindt dit jaar plaats op 20, 21 en 22 augustus op de festivalweide in Kiewit (Hasselt). Andere groepen die eveneens op de affiche van dit jaar zullen prijken, zijn Beirut, Wilco, Phoenix en Bon Iver. De organisatie wist daarnaast ook de bekende dj's Dave Clarke, Eric Prydz, Grooverider en Tocadisco te strikken om de dancehall op zijn kop te zetten.
In één van de vele overdekte tenten zullen ook de live sets van Martin Solveig, Vitalic en Alter Ego te beluisteren zijn. Op de Pukkelpopweide treden Opeth, Anti-Flag, Life of Agony, Mad Caddies en The Jesus Lizards alvast aan. The Jesus Lizards geven op Pukkelpop overigens een exclusief reünieconcert van Kurt Cobains favoriete band.
De organsatie maakt binnenkort nog meer nieuwe namen bekend. Pukkelpop 2008 was met 210 acts gespreid over drie dagen goed voor een recordopkomst van in totaal 152.000 muziekliefhebbers. (belga/sps)
Meer info op http://www.pukkelpop.be/
Bron: hln.be
Pukkelpop vindt dit jaar plaats op 20, 21 en 22 augustus op de festivalweide in Kiewit (Hasselt). Andere groepen die eveneens op de affiche van dit jaar zullen prijken, zijn Beirut, Wilco, Phoenix en Bon Iver. De organisatie wist daarnaast ook de bekende dj's Dave Clarke, Eric Prydz, Grooverider en Tocadisco te strikken om de dancehall op zijn kop te zetten.
In één van de vele overdekte tenten zullen ook de live sets van Martin Solveig, Vitalic en Alter Ego te beluisteren zijn. Op de Pukkelpopweide treden Opeth, Anti-Flag, Life of Agony, Mad Caddies en The Jesus Lizards alvast aan. The Jesus Lizards geven op Pukkelpop overigens een exclusief reünieconcert van Kurt Cobains favoriete band.
De organsatie maakt binnenkort nog meer nieuwe namen bekend. Pukkelpop 2008 was met 210 acts gespreid over drie dagen goed voor een recordopkomst van in totaal 152.000 muziekliefhebbers. (belga/sps)
Meer info op http://www.pukkelpop.be/
0
VB1
geplaatst: 7 april 2009, 15:37 uur
Geen slecht begin hoor. Beirut, Wilco en Kraftwerk zie ik graag ook naar lowlands komen.
0
geplaatst: 7 april 2009, 18:22 uur
Ik sta nog niet te springen, maar in ieder geval stukken beter dan Lowlands!
0
geplaatst: 11 april 2009, 20:54 uur
VB1 schreef:
Geen slecht begin hoor. Beirut, Wilco en Kraftwerk zie ik graag ook naar lowlands komen.
Inderdaad Lowlands, boeken die handel, en dan vooral Wilco

0
geplaatst: 24 april 2009, 08:15 uur
Zijn er ook dagkaarten voor Pukkelpop???
Ik kan dit nergens terug vinden op de site.
Ik kan dit nergens terug vinden op de site.
0
geplaatst: 28 april 2009, 13:56 uur
er zijn een hele hoop nieuwe namen toegevoegd.
opvallend is dat deus 2 keer afsluit. 2 keer in de marquee met verschillende sets.
Faith No More, dEUS, 50 Cent, Deftones, Cavalera Conspiracy, The Black Box Revelation, Mew, The Hickey Underworld, Brodinski, Andy C & MC GQ, Ellen Allien, The Bloody Beetroots, Steve Aoki, Busy P, Bring Me the Horizon, Don Rimini, Paul Kalkbrenner (live), Hank III & Assjack, Ed Rush & Optical, Magnetic Man feat. Skream and Benga, The Whitest Boy Alive, Shantel & Bucovina Club Orkestar, The Count & Sinden, Simian Mobile Disco (live), Florence and the Machine, Enter Shikari, Zero 7, Grizzly Bear, Moderat, Black Lips, Crystal Antlers, The Subs, Aeroplane DJ Set, Fennesz, LA Riots, Health, The Soft Pack, Deerhunter, Vetiver, Noisia, Dananananaykroyd, Fight Like Apes, James Yuill, The Parlor Mob, Brookes Brothers, Shadow Dancer, Yo! Majesty, Howling Bells, Fake Blood, Sub Focus & MC Jakes, Baddies, The Chapman Family, The Ghost of a Thousand, And So I Watch You From Afar, This City, Golden Silvers, Rusko (live), Hudson Mohawke, Congorock vs. His Majesty André, Rolo Tomassi, The Bug, Ebony Bones! en Partyharders Squad.
opvallend is dat deus 2 keer afsluit. 2 keer in de marquee met verschillende sets.
Faith No More, dEUS, 50 Cent, Deftones, Cavalera Conspiracy, The Black Box Revelation, Mew, The Hickey Underworld, Brodinski, Andy C & MC GQ, Ellen Allien, The Bloody Beetroots, Steve Aoki, Busy P, Bring Me the Horizon, Don Rimini, Paul Kalkbrenner (live), Hank III & Assjack, Ed Rush & Optical, Magnetic Man feat. Skream and Benga, The Whitest Boy Alive, Shantel & Bucovina Club Orkestar, The Count & Sinden, Simian Mobile Disco (live), Florence and the Machine, Enter Shikari, Zero 7, Grizzly Bear, Moderat, Black Lips, Crystal Antlers, The Subs, Aeroplane DJ Set, Fennesz, LA Riots, Health, The Soft Pack, Deerhunter, Vetiver, Noisia, Dananananaykroyd, Fight Like Apes, James Yuill, The Parlor Mob, Brookes Brothers, Shadow Dancer, Yo! Majesty, Howling Bells, Fake Blood, Sub Focus & MC Jakes, Baddies, The Chapman Family, The Ghost of a Thousand, And So I Watch You From Afar, This City, Golden Silvers, Rusko (live), Hudson Mohawke, Congorock vs. His Majesty André, Rolo Tomassi, The Bug, Ebony Bones! en Partyharders Squad.
0
geplaatst: 12 mei 2009, 13:27 uur
My Bloody Valentine komt naar Pukkelpop!

De organisatie van Pukkelpop heeft een hele reeks nieuwe namen bekendgemaakt. Daaronder My Bloody Valentine, Razorlight, Crookers, Air Traffic, Dinosaur Jr., Klaxons, Squarepusher, Dizzee Rascal en Glasvegas.
De dagindeling ziet er inmiddels als volgt uit:
Donderdag 20/8
Faith No More - The Offspring - My Bloody Valentine - Razorlight - Deftones - Beirut - Wilco - Bon Iver - Crookers - Cavalera Conspiracy - Eric Prydz - Opeth - Booka Shade (live) - Dizzee Rascal - Asher Roth - Andy C & MC GQ - Busy P - Zero 7 - Bring Me The Horizon - Shantel & Bucovina Club Orkestar Yuksek - Zombie Nation - Simian Mobile Disco (live) - Grizzly Bear - Magnus - Passion Pit - The Subs - Aeroplane DJ set - LA Riots - Vetiver - James Yuill - Howling Bells - Sub Focus & MC Jakes - Baddies - Jon Hopkins - The Ghost of a Thousand - Port O'Brien - Soap & Skin - Golden Silvers - This City - ...
Vrijdag 21/8
Kraftwerk - Snow Patrol - dEUS - Vitalic - Air Traffic - Squarepusher - The Ting Tings - Glasvegas - Birdy Nam Nam - Phoenix - Grooverider & MC ID - The Get Up Kids - The Black Box Revelation - Face To Face - The Hickey Underworld - The Jesus Lizard - Black Lips - The Bloody Beetroots - Buraka Som Sistema - Blood Red Shoes - Paul Kalkbrenner (live) - Hank III & Assjack - Puppetmastaz - The Airborne Toxic Event - The Count & Sinden - Alter Ego - Crystal Antlers - Patrick Wolf - Fake Blood - Health - The Soft Pack - The Juan MacLean - Dananananaykroyd - Fight Like Apes - Metric - The Chapman Family - Kap Bambino - Ebony Bones! - The Invisible
Kissy Sell Out - Delphic - Congorock vs His Majesty Andre - Partyharders Squad
And So I Watch You From Afar - Brookes Brothers - ...
Zaterdag 22/8
Arctic Monkeys - dEUS - N*E*R*D - 50 Cent - Dave Clarke - Dinosaur Jr. - Klaxons - Martin Solveig (live) - Tocadisco - Anti-Flag - Ellen Allien - Life of Agony - Brodinski - Steve Aoki - The Whitest Boy Alive - Don Rimini - Ed Rush & Optical - Mad Caddies - Magnetic Man feat Skream and Benga - Peaches - Florence and The Machine - Moderat - Enter Shikari - Tortoise - Fennesz - The Temper Trap - Hanne Hukkelberg - Deerhunter - Noisia - The Bug - The Parlor Mob - Shadow Dancer - Yo Majesty - Telepathe - Rusko Live - Hudson Mohawke - Micachu & The Shapes - Rolo Tomassi - ... (lb)

De organisatie van Pukkelpop heeft een hele reeks nieuwe namen bekendgemaakt. Daaronder My Bloody Valentine, Razorlight, Crookers, Air Traffic, Dinosaur Jr., Klaxons, Squarepusher, Dizzee Rascal en Glasvegas.
De dagindeling ziet er inmiddels als volgt uit:
Donderdag 20/8
Faith No More - The Offspring - My Bloody Valentine - Razorlight - Deftones - Beirut - Wilco - Bon Iver - Crookers - Cavalera Conspiracy - Eric Prydz - Opeth - Booka Shade (live) - Dizzee Rascal - Asher Roth - Andy C & MC GQ - Busy P - Zero 7 - Bring Me The Horizon - Shantel & Bucovina Club Orkestar Yuksek - Zombie Nation - Simian Mobile Disco (live) - Grizzly Bear - Magnus - Passion Pit - The Subs - Aeroplane DJ set - LA Riots - Vetiver - James Yuill - Howling Bells - Sub Focus & MC Jakes - Baddies - Jon Hopkins - The Ghost of a Thousand - Port O'Brien - Soap & Skin - Golden Silvers - This City - ...
Vrijdag 21/8
Kraftwerk - Snow Patrol - dEUS - Vitalic - Air Traffic - Squarepusher - The Ting Tings - Glasvegas - Birdy Nam Nam - Phoenix - Grooverider & MC ID - The Get Up Kids - The Black Box Revelation - Face To Face - The Hickey Underworld - The Jesus Lizard - Black Lips - The Bloody Beetroots - Buraka Som Sistema - Blood Red Shoes - Paul Kalkbrenner (live) - Hank III & Assjack - Puppetmastaz - The Airborne Toxic Event - The Count & Sinden - Alter Ego - Crystal Antlers - Patrick Wolf - Fake Blood - Health - The Soft Pack - The Juan MacLean - Dananananaykroyd - Fight Like Apes - Metric - The Chapman Family - Kap Bambino - Ebony Bones! - The Invisible
Kissy Sell Out - Delphic - Congorock vs His Majesty Andre - Partyharders Squad
And So I Watch You From Afar - Brookes Brothers - ...
Zaterdag 22/8
Arctic Monkeys - dEUS - N*E*R*D - 50 Cent - Dave Clarke - Dinosaur Jr. - Klaxons - Martin Solveig (live) - Tocadisco - Anti-Flag - Ellen Allien - Life of Agony - Brodinski - Steve Aoki - The Whitest Boy Alive - Don Rimini - Ed Rush & Optical - Mad Caddies - Magnetic Man feat Skream and Benga - Peaches - Florence and The Machine - Moderat - Enter Shikari - Tortoise - Fennesz - The Temper Trap - Hanne Hukkelberg - Deerhunter - Noisia - The Bug - The Parlor Mob - Shadow Dancer - Yo Majesty - Telepathe - Rusko Live - Hudson Mohawke - Micachu & The Shapes - Rolo Tomassi - ... (lb)
* denotes required fields.