Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 11:17 uur
Wie van jullie gaat er allemaal naar Lowlands dit jaar? Voor mij wordt dit de eerste keer dus ik verheug me er heel erg op. Er komen veel goede bands zoals:
-The White Stripes
-Snow Patrol
-Faithless
-Franz Ferdinand
-Novastar
-enz~
-The White Stripes
-Snow Patrol
-Faithless
-Franz Ferdinand
-Novastar
-enz~
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 12:11 uur
Ik wil heel graag heen, maar dan alleen de zondag. Weet iemand van jullie of je ook een kaartje voor 1 dag kan kopen, want op de site van lowlands staan alleen de kaarten voor 3 dagen.
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 augustus 2004, 12:41 uur
Tommeh schreef:
Ik wil heel graag heen, maar dan alleen de zondag. Weet iemand van jullie of je ook een kaartje voor 1 dag kan kopen, want op de site van lowlands staan alleen de kaarten voor 3 dagen.
Je kunt alleen kaarten kopen voor het hele festival, dus niet voor maar één dag. Maar een heel festival meemaken is natuurlijk veel leuker

0
geplaatst: 8 augustus 2004, 12:54 uur
Daar heb je helemaal gelijk in, maar helaas is mijn financieel adviseur het daar niet mee eens 

0
geplaatst: 8 augustus 2004, 14:48 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 15:13 uur
Krijg je dan niet een keer zin in een ander festival?
Meeste mensen in mijn directe omgeving hebben Lowlands ingeruild voor kleinere festivals als Dour en Haldern...
Ik vind Lowlands zelf ook wel tof, maar ben vorig jaar naar Pukkelpop gegaan omdat de programmering nagenoeg hetzelfde was, maar PP wel een stuk goedkoper is (het festivalticket is sowieso goedkoper en bovendien kun je er gratis mee treinreizen).
Meeste mensen in mijn directe omgeving hebben Lowlands ingeruild voor kleinere festivals als Dour en Haldern...
Ik vind Lowlands zelf ook wel tof, maar ben vorig jaar naar Pukkelpop gegaan omdat de programmering nagenoeg hetzelfde was, maar PP wel een stuk goedkoper is (het festivalticket is sowieso goedkoper en bovendien kun je er gratis mee treinreizen).
0
geplaatst: 8 augustus 2004, 16:02 uur
Haldern heb ik al verkend (erg leuk), Dour moet ik nog heen (ben ik al jaren van plan). Andere festivals doe ik dus ook wel. Maar Lowlands voelt als een traditie.
Na 2002 heb ik even getwijfeld of ik nog wel wilde, maar juist vorig jaar was in alle opzichten veruit de leukste editie in jaren. Het was weer zo ontzettend gezellig dat ik meteen weer besloot een paar jaar door te gaan.
Overigens maken Pukkelpop en Lowlands bijna niets (meer) uit in prijs. Pukkelpop kost 105 euro, Lowlands 110. En naar Lowlands heb ik vervoer.
Na 2002 heb ik even getwijfeld of ik nog wel wilde, maar juist vorig jaar was in alle opzichten veruit de leukste editie in jaren. Het was weer zo ontzettend gezellig dat ik meteen weer besloot een paar jaar door te gaan.
Overigens maken Pukkelpop en Lowlands bijna niets (meer) uit in prijs. Pukkelpop kost 105 euro, Lowlands 110. En naar Lowlands heb ik vervoer.
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 augustus 2004, 16:39 uur
Sziget (op een eiland in de Donau midden in Budapest, Hongarije) is ook wel een leuk 8daags! festival voor weinig geld 

0
geplaatst: 8 augustus 2004, 16:57 uur
Als je vervoer hebt, dan scheelt dat wel. Ik heb meestal maar geld voor 1 festival per jaar... In 2001 was ik op Lowlands en toen vond ik het echt veelste massaal (met The Prodigy en Live), alhoewel ik ook mooie dingen heb gezien.
Ben alleen 3 keer op Werchter geweest en 3 keer op Pinkpop (waarvan 2 keer bijna gratis), voor de rest ga ik elk jaar zo ongeveer naar een ander festival.
Sziget lijkt me wel wat voor volgend jaar. Mijn festivalgropeje is er in ieder geval wel enthousiast over.
Ben alleen 3 keer op Werchter geweest en 3 keer op Pinkpop (waarvan 2 keer bijna gratis), voor de rest ga ik elk jaar zo ongeveer naar een ander festival.

Sziget lijkt me wel wat voor volgend jaar. Mijn festivalgropeje is er in ieder geval wel enthousiast over.

0
geplaatst: 9 augustus 2004, 09:42 uur
Ik heb me dit jaar voor het eerst achter de computer/gitaar vandaan gesleurd en ben gaan werken. Zodoende is dit het eerste jaar dat ik genoeg geld heb om een kaartje te kopen 

0
Ziggy007
geplaatst: 21 januari 2005, 17:51 uur
Wanneer wordt eigenlijk het nieuwe programma kenbaar gemaakt?
Dit jaar maar is even wat beter voorbereiden. Heb afgelopen jaar bands als the Hives, the Zutons gemist
En dan voor het (achteraf) zo tegenvallende Keane en het stuiterwerk van N.E.R.D.
Dit jaar maar is even wat beter voorbereiden. Heb afgelopen jaar bands als the Hives, the Zutons gemist
En dan voor het (achteraf) zo tegenvallende Keane en het stuiterwerk van N.E.R.D.
0
geplaatst: 21 januari 2005, 19:33 uur
De namen beginnen meestal vanaf maart-april binnen te druppelen.
0
Ziggy007
geplaatst: 23 januari 2005, 02:32 uur
één ding weet ik wel, ik koop me kaartje pas op het laatste moment. Het was afgelopen zomer mijn eerste keer, dus je denkt in je eigen enthousiasme, daar moet ik snel bij wezen en betaald gewillig 120euro voor een kaartje. Sta je een paar maanden later te stuiteren op Lowlands en dan hoor je mensen naast je die het kaartje voor de halve prijs hebben. Hoe? Pas in aug kopen. En ik neem minder bagage mee...:|
0
geplaatst: 24 januari 2005, 00:31 uur
Ziggy007 schreef:
één ding weet ik wel, ik koop me kaartje pas op het laatste moment. Het was afgelopen zomer mijn eerste keer, dus je denkt in je eigen enthousiasme, daar moet ik snel bij wezen en betaald gewillig 120euro voor een kaartje. Sta je een paar maanden later te stuiteren op Lowlands en dan hoor je mensen naast je die het kaartje voor de halve prijs hebben. Hoe? Pas in aug kopen. En ik neem minder bagage mee...:|
Altijd een risico. Lowlands is van 1997 tot 2002 elk jaar uitverkocht geweest. In 2003 en 2004 niet.
En die bagage is een typische beginnersfout. Op die manier pik je de nieuwe lowlanders er zo uit.
SB (10e keer dit jaar)
0
geplaatst: 4 februari 2005, 02:03 uur
Dit jaar:
Dezelfde podiumopstelling. Max. 55.000 bezoekers (was 60.000, er waren er vorig jaar 52.000). Kaarten tot half mei 105 euro, daarna 115 euro.
Dezelfde podiumopstelling. Max. 55.000 bezoekers (was 60.000, er waren er vorig jaar 52.000). Kaarten tot half mei 105 euro, daarna 115 euro.
0
geplaatst: 4 februari 2005, 03:28 uur
Wel fair dat de mensen die snel een kaartje kopen minder betalen. Tegemoetkoming aan de echte LLliefhebbers. 

0
geplaatst: 6 april 2005, 09:34 uur
...eerste bandje voor 2005.....beatsteaks....who the hell are beatsteaks 

0
geplaatst: 1 mei 2005, 18:15 uur
Niet dus. Charlie is terug, niet als tent dit keer maar als klein openluchtpodium voor nieuwe bands.
Het geheel gejatte lijstje met de meest betrouwbare geruchten: (er is nog geen enkele naam door de organisatie zelf bevestigd!)
19 augustus
Beatsteaks
The Bravery
Polyphonic Spree
The Prodigy
20 augustus
Death From Above 1979
Jaga Jazzist
Whitey
21 augustus
!!!
Heather Nova
Dresden Dolls
datum nog onbekend:
My Chemical Romance
... And You Will Know Us By The Trail of Dead
Bad Religion
0
geplaatst: 1 mei 2005, 19:09 uur
The Bravery, DFA1979, Jaga, Whitey, !!!, Dresden Dolls... Voor mij al zowat genoeg reden om te gaan kijken. En misschien doe ik dat ook wel als in augustus nog wat geld en tijd over heb.
0
geplaatst: 16 mei 2005, 15:40 uur
Bevestigd:
!!!
Apocalyptica
Attwenger
Audio Bullys
Bad Religion
Beatsteaks
Billy, Bonnie 'Prince'
Blote Badgast, De
Bravery, the
Buck 65
Cave, Nick
De Lama's
Death From Above 1979
Dresden Dolls, The
Dropkick Murphys
Dynamogène
Enge Buren
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Incubus
Jaga Jazzist
Jeannel, Paul-Henri
Kaiser Chiefs
LCD Soundsystem
Magic Numbers, the
Manson, Marilyn
Mayer, Michael
My Chemical Romance
Nightwish
Nova, Heather
Panteon Roccoco
Pixies
Polyphonic Spree, the
Prodigy, The
Seeed
Social Distortion
Vitalic
Warringa, Ilse
Whalley Range Allstars
Whitey
Goede line-up zeg!
!!!
Apocalyptica
Attwenger
Audio Bullys
Bad Religion
Beatsteaks
Billy, Bonnie 'Prince'
Blote Badgast, De
Bravery, the
Buck 65
Cave, Nick
De Lama's
Death From Above 1979
Dresden Dolls, The
Dropkick Murphys
Dynamogène
Enge Buren
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Incubus
Jaga Jazzist
Jeannel, Paul-Henri
Kaiser Chiefs
LCD Soundsystem
Magic Numbers, the
Manson, Marilyn
Mayer, Michael
My Chemical Romance
Nightwish
Nova, Heather
Panteon Roccoco
Pixies
Polyphonic Spree, the
Prodigy, The
Seeed
Social Distortion
Vitalic
Warringa, Ilse
Whalley Range Allstars
Whitey
Goede line-up zeg!
0
Sietse
geplaatst: 16 mei 2005, 16:03 uur
Vooralsnog z staan er 4 dingen die me wel ok lijken en dat zijn Bonnie Prince Billy, Jaga Jazzist, Nick Cave en The Pixies. Vooralsnog geen reden om me blauw te betalen aan een kaartje.
Dus nee ook dit jaar geen reden om te gaan....
Dus nee ook dit jaar geen reden om te gaan....
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 mei 2005, 18:03 uur
Ik ga er ook zeker weer bij zijn, dit jaar. Dit wordt dan mijn negende Lowlands 

0
geplaatst: 16 mei 2005, 18:14 uur
Ik ben er alweer een jaar of 6 niet geweest, maar het begint toch weer te kriebelen als ik de line up zie: Pixies, Nick Cave, Foo Fighters, !!!, Bad Religion, Franz Ferdinand, LCD Soundsystem. En dit zijn dan nog maar de eerste namen. En nu maar hopen dat ik de tent nog kan vinden op zolder...
0
geplaatst: 17 mei 2005, 17:15 uur
Sommige dingen staan op de site van lowlands er helemaal niet bij: Audio Bullys en LCD Soundsystem en nog veel meer
0
geplaatst: 20 mei 2005, 16:45 uur
De line up ziet er wel heel goed uit. Ik ga toch ook wel een kaartje halen. Ik wil vooral de Pixies heel graag zien, maar de andere namen zijn ook zeker niet verkeerd.
0
geplaatst: 20 mei 2005, 19:57 uur
Gaat heel erg de goede kant op. Prima rijtje vind ik het.
Al is nog niet alles van dajando's rijtje echt bevestigd. Alleen dingen die op de lowlands site staan zijn echt officieel. De rest is gerucht, niet meer. Wat andere sites ook mogen beweren.
Al is nog niet alles van dajando's rijtje echt bevestigd. Alleen dingen die op de lowlands site staan zijn echt officieel. De rest is gerucht, niet meer. Wat andere sites ook mogen beweren.
* denotes required fields.