Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2005, 11:26 uur
Valt me eerlijk gezegd tegen. Vele ouwe lullen, veel wat ik al gezien heb. Van lowlands verwacht ik toch wat meer vernieuwing.
0
geplaatst: 21 mei 2005, 19:13 uur
Ben ik het niet helemaal mee eens: !!!, De Blote Badgast, DFA 1979, Dresden Dolls, Kaiser Chiefs, LCD Soundsystem, Vitalic en Whitey zijn toch wel vrij nieuwe namen die behoorlijk aan de weg timmeren. LCD Soundsystem was dan 2 jaar geleden al een kleine hype, ze hebben nu net pas hun eerste album uit...
0
geplaatst: 2 juni 2005, 15:54 uur
Dit is er op dit moment ECHT bevestigd (ik beperk me even tot het muziekdeel):
!!!
Athlete
Attwenger
Apocalyptica
The Arcade Fire
The Bravery
Ane Brun
Bad Religion
Beatsteaks
Bonnie "Prince" Billy
Brainpower
Buck 65
The Blue Van
Nick Cave and the Bad Seeds
Dropkick Murphy's
The Dresden Dolls
Death From Above 1979
DJ Grazzhoppa's DJ Bigband & Visual Victors Project
Amp Fiddler
Franz Ferdinand
Foo Fighters
Jason Forrest AKA Donna Summer
The Futureheads
Fall Out Boy
The Hackensaw Boys
Incubus
Juliette & The Licks
Korn
Kaiser Chiefs
Jamie Lidell
Marilyn Manson
Roisin Murphy
The Magic Number
Michael Mayer
Millionaire
Nine Black Alps
Nightwish
Heather Nova
The Others
Open Hand
Pixies
Le Peuple de l'Herbe
The Polyphonic Spree
The Prodigy
Panteon Rococo
The Rakes
Royksöpp
Social Distortion
Seeed
Voicst
Vitalic
Vive la Fete
Patrick Wolff
Zita Swoon
Waarmee ongeveer de helft van het muziekprogramma nu bekend is.
!!!
Athlete
Attwenger
Apocalyptica
The Arcade Fire
The Bravery
Ane Brun
Bad Religion
Beatsteaks
Bonnie "Prince" Billy
Brainpower
Buck 65
The Blue Van
Nick Cave and the Bad Seeds
Dropkick Murphy's
The Dresden Dolls
Death From Above 1979
DJ Grazzhoppa's DJ Bigband & Visual Victors Project
Amp Fiddler
Franz Ferdinand
Foo Fighters
Jason Forrest AKA Donna Summer
The Futureheads
Fall Out Boy
The Hackensaw Boys
Incubus
Juliette & The Licks
Korn
Kaiser Chiefs
Jamie Lidell
Marilyn Manson
Roisin Murphy
The Magic Number
Michael Mayer
Millionaire
Nine Black Alps
Nightwish
Heather Nova
The Others
Open Hand
Pixies
Le Peuple de l'Herbe
The Polyphonic Spree
The Prodigy
Panteon Rococo
The Rakes
Royksöpp
Social Distortion
Seeed
Voicst
Vitalic
Vive la Fete
Patrick Wolff
Zita Swoon
Waarmee ongeveer de helft van het muziekprogramma nu bekend is.
0
geplaatst: 2 juni 2005, 22:00 uur
Ik zou me daar vast goed kunnen vermaken, maar ik zie in augustus wel of ik ga. Hangt er vanaf of ik vind dat ik nog meer vakantie verdiend heb. 

0
geplaatst: 15 juni 2005, 23:01 uur
Komen ook naar Lowlands: Queens Of The Stoneage, Audio Bullys en Doves!
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2005, 00:54 uur
jeuh, 4 dingen die ik echt erg leuk vind, waarvan ik er 1 al heb gezien, 1 zeker ga zien, 1 misschien ga zien en nog een die ik waarschijnlijk nooit zal zien
(Patrick Wolf, Death from Above 1979, Bonnie 'Prince' Billy, The Pixies)
Verdere aanraders: Nick Cave (duh), Jamie Lidell en Le Peuple de L'Herbe en Buck 65...
wederom geen reden om te veel geld uittegeven.....
(Patrick Wolf, Death from Above 1979, Bonnie 'Prince' Billy, The Pixies)
Verdere aanraders: Nick Cave (duh), Jamie Lidell en Le Peuple de L'Herbe en Buck 65...
wederom geen reden om te veel geld uittegeven.....
0
geplaatst: 16 juni 2005, 11:47 uur
Metropolis heeft sowieso een leuk programma dit jaar, ook Sons and Daughters en [mijn persoonlijke favoriet van dit jaar] Black Mountain staan er 

0
geplaatst: 16 juni 2005, 12:20 uur
Black Mountain werd me laatst ontzettend aangeraden. Daar moet ik eens achteraan.
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2005, 12:36 uur
Black Mountain is inderdaad aan te raden.
En herman nee dat wist ik niet. Moet ik ff doorgeven denk ik...ik zou er zelf niet naar toe zijn gegaan als het niet zo was dat een jonge dame die ik wel leuk vind er heel wil
al is het album zeker niet verkeerd...
Hmm wel een probleem met Metropolis...dezelfde dag is in Paradiso free folk avond, waar ik eigenlijk wel heel graag heen wil, want daar staan Cocorosie en Marissa Nadler...
maar ja Black Mountain, Sons and Daughters, The Dears...pff moeilijk moeilijk...dilema, dilema...zodra de eerder genoemde jonge dame terug is in het land vragen we gewoon aan haar wat ze gaat doen.
En herman nee dat wist ik niet. Moet ik ff doorgeven denk ik...ik zou er zelf niet naar toe zijn gegaan als het niet zo was dat een jonge dame die ik wel leuk vind er heel wil
al is het album zeker niet verkeerd...
Hmm wel een probleem met Metropolis...dezelfde dag is in Paradiso free folk avond, waar ik eigenlijk wel heel graag heen wil, want daar staan Cocorosie en Marissa Nadler...
maar ja Black Mountain, Sons and Daughters, The Dears...pff moeilijk moeilijk...dilema, dilema...zodra de eerder genoemde jonge dame terug is in het land vragen we gewoon aan haar wat ze gaat doen.
0
geplaatst: 16 juni 2005, 13:16 uur
Sietse schreef:
En later op de avond volgens mij ook Malcolm Middleton onder begeleiding van de ex-Delgados.
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2005, 14:40 uur
zoiets ja...dus ik weet het allemaal nog niet...moet maar zien. Naar Rotterdam gaan kost ook weer geld.
0
geplaatst: 21 juni 2005, 17:47 uur
Er zijn dit jaar wel veel bandjes uit de punkfunksensatie. Maximo Park is nu ook al toegevoegd. Ik kijk er naar uit.
0
geplaatst: 21 juni 2005, 17:50 uur
Maximo Park staat er inderdaad, maar ook The Rakes en The Subways zijn nieuwe en leuke bandjes uit die stroming en die staan er ook, zeker het kijken waard.
Helaas kan ik niet dan, maargoed vind het sowieso toch altijd wel erg veel geld.
Helaas kan ik niet dan, maargoed vind het sowieso toch altijd wel erg veel geld.
0
geplaatst: 21 juni 2005, 18:20 uur
Ik wilde net zeggen. Ze maken het ook maar duurder en duurder!
Sowieso denk ik dat ik, los van dat ik nog niet weet met wie ik erheen wil, het geld er even niet voor heb. Ik ga al op vakantie met vriendinnen en dat gaat ook best wat kosten en ik werk niet.
Dus. Jammer.
Sowieso denk ik dat ik, los van dat ik nog niet weet met wie ik erheen wil, het geld er even niet voor heb. Ik ga al op vakantie met vriendinnen en dat gaat ook best wat kosten en ik werk niet.
Dus. Jammer.
0
AHWA
geplaatst: 12 juli 2005, 16:29 uur
Ik heb gisteren m'n ticket besteld. Onverwacht dus toch naar Lowlands.
Hopelijk doet Incubus het beter dan in 2002.
Hopelijk doet Incubus het beter dan in 2002.
0
geplaatst: 13 juli 2005, 23:08 uur
Ja, ik heb ook al een kaart (voor het eerst weer heen sinds 1999 ofzo). Ik zal als eerste m'n zwembroek inpakken. Goede reminder!
Maar dit was Glastonbury toch?
Maar dit was Glastonbury toch?
0
geplaatst: 14 juli 2005, 01:10 uur
Yep, dit was Glasto.
Ben nu mijn tas aan het pakken voor Dour en dit doet me er aan denken dat ik een regenjas meeneem.
Ben nu mijn tas aan het pakken voor Dour en dit doet me er aan denken dat ik een regenjas meeneem.

0
geplaatst: 14 juli 2005, 18:44 uur
Ik ga misschien ook naar Lowlands dit jaar. Mijn eerste keer! Pukkelpop wel al eens gedaan...
Mijn hardverdiend nieuw geld kan maar beter op een leuk festival gespendeerd worden dan aan weeral nieuwe kleren?
Mijn hardverdiend nieuw geld kan maar beter op een leuk festival gespendeerd worden dan aan weeral nieuwe kleren?

0
geplaatst: 25 juli 2005, 19:11 uur
Vind ik ook wel. Leuk is ook dat het blokkenschema al een week is uitgelekt!
0
geplaatst: 25 juli 2005, 19:15 uur
* denotes required fields.