Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2005, 21:04 uur
Tot nu toe ben ik redelijk tevreden met het blokkenschema. Ik hoef gelukkig weinig moeilijke keuzes te maken. Maar wel eentje: Nick Cave en LCD Soundsystem spelen tegelijk. Ontzettend jammer. En ook de keuze tussen Roisin Murphy en Doves vind ik moeilijk. Maar goed, ik weet niet in hoeverre het uitgelekte blokkenschema waarheidsgetrouw is.
0
geplaatst: 25 juli 2005, 21:10 uur
0
geplaatst: 25 juli 2005, 23:55 uur
Ik zou ook voor Roisin gaan. Doves komt best wel vaak en dit is al de derde keer in korte tijd dat Roisin in Nederland is, dus voor hetzelfde geld komt ze helemaal niet meer.
Ik vind de keuze tussen LCD en Nick Cave ook wel lastig. LCD is geniaal live (stuk beter dan op CD), maar heb ik dus al eens gezien. Met Cave heb ik niet zoveel, maar dat is toch een fenomeen dat je misschien eens gezien wilt hebben.
Het blokkenschema is toch een plaatje trouwens? Dan kan het ook hier gepost worden. Ik zal het eens opzoeken.
Ik vind de keuze tussen LCD en Nick Cave ook wel lastig. LCD is geniaal live (stuk beter dan op CD), maar heb ik dus al eens gezien. Met Cave heb ik niet zoveel, maar dat is toch een fenomeen dat je misschien eens gezien wilt hebben.

Het blokkenschema is toch een plaatje trouwens? Dan kan het ook hier gepost worden. Ik zal het eens opzoeken.

0
geplaatst: 26 juli 2005, 00:11 uur
Bij deze. 
Ik denk dat je er wel even op moet klikken, wil je het leesbaar krijgen.
vrijdag:

zaterdag:

zondag:

Ik denk dat je er wel even op moet klikken, wil je het leesbaar krijgen.
vrijdag:

zaterdag:

zondag:

0
geplaatst: 26 juli 2005, 15:50 uur
Dat is inderdaad wel een moeilijke keuze, maar ik ga denk ik toch voor LCD-Soundsystem.
0
geplaatst: 26 juli 2005, 19:58 uur
herman schreef:
Ik zou ook voor Roisin gaan. Doves komt best wel vaak en dit is al de derde keer in korte tijd dat Roisin in Nederland is, dus voor hetzelfde geld komt ze helemaal niet meer.
Best wel vaak? 1 keer op Motel Mozaique telt niet hoor...
0
geplaatst: 27 juli 2005, 17:54 uur
ja, maar ik geloof dit jaar nog niet, anders was ik wel geweest! Heb ze nog nooit gezien, (Jools Holland telt niet
) dus deze keer mag ik ze NIET missen
.
) dus deze keer mag ik ze NIET missen
.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 21:59 uur
Nu ik het zo 's bekijk kan ik van zowel Roisin Murphy en Doves genieten. Ze overlappen elkaar maar een klein stukje. Hopelijk liggen de podia niet ver van elkaar en kan ik met mijn snelle sneakers (al dan niet door de bagger) van het ene naar het andere podium rennen!
0
geplaatst: 27 juli 2005, 22:48 uur
ow ja voor iedereen bij wie de oude tentvolgorde in zn geheugen gegrift staat...
hier volgt de nieuwe logica
India ipv Bravo
Bravo ipv Golf
Golf (oftewel grolsch maar ik houd niet van reclame) ipv Delta (dommelsch maar idem)
Charlie ipv Higherground, of iig ergens naast de Golf
Lima op plek Charlie
Silent Disco op India
(nu weet je vast wel of het ver lopen is...)
Maar geen nood de 24 UURS staat nog braaf op zn plek
Mocht iemand de plattegrond uit de volkskrantbijlage willen toevoegen, ik hou je niet tegen!
hier volgt de nieuwe logica
India ipv Bravo
Bravo ipv Golf
Golf (oftewel grolsch maar ik houd niet van reclame) ipv Delta (dommelsch maar idem)
Charlie ipv Higherground, of iig ergens naast de Golf
Lima op plek Charlie
Silent Disco op India
(nu weet je vast wel of het ver lopen is...)
Maar geen nood de 24 UURS staat nog braaf op zn plek
Mocht iemand de plattegrond uit de volkskrantbijlage willen toevoegen, ik hou je niet tegen!
0
geplaatst: 27 juli 2005, 23:23 uur
Tappen ze eigenlijk nog steeds alleen Dommelsch bier? Ik ben in 1999 voor het laatst geweest, wie weet is het inmiddels veranderd?
0
geplaatst: 28 juli 2005, 14:46 uur
andré schreef:
Tappen ze eigenlijk nog steeds alleen Dommelsch bier? Ik ben in 1999 voor het laatst geweest, wie weet is het inmiddels veranderd?
Grolsch sinds vorig jaar.
0
geplaatst: 28 juli 2005, 19:47 uur
FeZ schreef:
(quote)
Op mijn meeneem-lijstje stond al regenkleding, nu kan ik daar dus ook aspirine's aan toevoegen...
0
geplaatst: 16 augustus 2005, 23:07 uur
Last minute afzeggingen: Geen Nine Black Alps, Geen Doves en Geen Dresden Dolls. 
Vervanging: KT Tunstall en Art Brut. De andere vervanger is nog onbekend.

Vervanging: KT Tunstall en Art Brut. De andere vervanger is nog onbekend.
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 augustus 2005, 01:18 uur
Als jij maar niet afzegt Starbright Boy, want ik ben al druk bezig met pakken en mijn kaartje ligt al klaar. 

0
geplaatst: 17 augustus 2005, 01:23 uur
SelmaDuim schreef:
Als jij maar niet afzegt Starbright Boy, want ik ben al druk bezig met pakken en mijn kaartje ligt al klaar.

Same. Nog wel een tent in bestelling, als die er niet op tijd is ben ik de sjaak.
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 03:10 uur
Je hebt tegenwoordig van die Quecha-tenten. Niet duur en binnen een minuut opgezet (het zijn van die zichzelf uitvouwende dingen die zichzelf opzetten als je ze uitwerpt).
En bij de Gamma hadden ze laatst koepeltentjes voor twintig eypo, dacht ik.
En bij de Gamma hadden ze laatst koepeltentjes voor twintig eypo, dacht ik.
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 14:05 uur
Ik wilde Doves nog wel zo graag zien
.
Wie van MuMe gaan er nu eigenlijk allemaal?
.Wie van MuMe gaan er nu eigenlijk allemaal?
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 16:11 uur
SelmaDuim
Starbright boy
Yak
Ward
andré
Bloompje
Rodenrijck
(wie sluit aan in de polonaise?)
Starbright boy
Yak
Ward
andré
Bloompje
Rodenrijck
(wie sluit aan in de polonaise?)
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 16:41 uur
0
geplaatst: 17 augustus 2005, 17:05 uur
Yep, toch wel sympathiek van de jongens van Arcade fire dat ze op m'n partijtje wilden spelen.
Als Black Francis maar niet weer alle door deze twenty-something zelfgemaakte sangria op drinkt
Leer mij m'n pappenheimers kennen, Ha!
Je kan me overigens niet herkennen aan een feestmuts met bijbehorende roltoeter...(hoop ik)
Als Black Francis maar niet weer alle door deze twenty-something zelfgemaakte sangria op drinkt
Leer mij m'n pappenheimers kennen, Ha!Je kan me overigens niet herkennen aan een feestmuts met bijbehorende roltoeter...(hoop ik)
* denotes required fields.