MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
otherfool schreef:
Buiten Beirut en Arctic Monkeys had ik eigenlijk niks hoeven zien... vind het voor het eerst in 10 jaar ofzo niet jammer als ik niet ga.

maar er moeten toch nog een heel pak namen bijkomen, toch?

Gelukkig wel... bands tot nu toe erg magertjes. Nachtprogramma wel meer dan okee.

Gallow
Fall Out Boy heeft afgezegd

Hahaha..

Tja de verkoop ging wel erg snel.
Jammer dan, ik ben er dit jaar ook niet bij..
En als ik de line-up bekijk tot nu toe ben ik er niet echt treurig om..

Alleen The prodigy had ik wel heel graag willen zien en Lilly Allen leek me ook nog wel leuk, maar geen must see.

Naja better next year

Carolaah, er zullen nog kaarten in de verkoop komen. Bijvoorbeeld tickets die voor publiciteitsdoeleinden waren gereserveerd maar niet gebruikt zijn of tickets die via louche internetzaakjes gekocht zijn en ongeldig worden verklaard. Als je de site goed in de gaten houdt kun je zeker nog wel een kaartje scoren.

Nog nauwelijks de helft van de namen zijn bekend en toch al die vernietigende oordelen. Mensen vinden zichzelf te belangrijk volgens mij.

Ben benieuwd naar de namen van dinsdag!

Gallow
Mensen vinden zichzelf te belangrijk volgens mij

Je bent zelf anders ook behoorlijk snel

freakyy schreef:
Nog nauwelijks de helft van de namen zijn bekend en toch al die vernietigende oordelen. Mensen vinden zichzelf te belangrijk volgens mij.

Ben benieuwd naar de namen van dinsdag!

Hoezo zouden mensen zichzelf te belangrijk vinden?
Ik vind dat men best een oordeel mag velgen over de line-up tot nu toe.. het festival zelf is natuurlijk al prachtig en voor velen boeit de line-up niet eens.

Máár er zijn ook mensen die wél veel waarde aan een line-up hechten en dus niet zomaar hun geld uitgeven aan een Lowlandskaart als de line-up ze niet trekt..

De line-up is ook niet echt mijn ding tot nu toe.. Het dance-gedeelte lijkt volgens mij wel steeds beter te worden met de jaren, maar verder..

en @ Dn!s : ja ik denk dat er ook nog wel wat kaarten in de verkoop worden gegooid, maar mijn enthousiasme voor Lowlands dit jaar is wat gedaald.. Dit jaar even skippen wellicht. En misschien volgend jaar Werchter.. of miss wel Sziget volgend jaar dat lijkt me ook wel wat.

sfeeer sfeeer sfeeeeer.

pfff

Ja! Sfeer! Het lopen over zeeën van bierblikjes, de doffe dreunen van de bassen tijdens de concerten die tot op de campings te horen zijn. De modderpoelen. Jägermeisterbuien tijdens moshpits. Het tot diep in de nacht doorfeesten. Ik heb er zin in.

Patrick Wolf bevestigd
Nu Patrick Watson, Klaxons en Röyksopp nog....

Jaa Mister Wolf! Geweldig, het kan nu al niet meer stuk^^

Volgend weekend Pinkpop, dan zal de poster er weer hangen neem ik aan? Ik denk dat er dan nog wel wat grotere namen bekend zullen worden gemaakt. Ondertussen ga ik vrolijk verder met proberen kaartjes te winnen voor Lowlands met die rode lipjes van de Cola blikjes

Het gaat je lukken!.

Jongens wat is dit voor onzin, ik wil Yeah Yeah Yeahs, The Horrors en Animal Collective!!!

tiens, de nieuwe namen zijn nog niet op de LL-site te zien?

Twones

Dit zijn de laatst afgespeeld nummers van lowlands, voornamelijk namen die al bekend zijn gemaakt, maar ook andere namen. Misschien nog niet bekend gemaakte namen?

Ik zie bijvoorbeeld veel beastie boys voorbij komen:)

Fza
Tf-92 schreef:
Twones

Dit zijn de laatst afgespeeld nummers van lowlands, voornamelijk namen die al bekend zijn gemaakt, maar ook andere namen. Misschien nog niet bekend gemaakte namen?

Ik zie bijvoorbeeld veel beastie boys voorbij komen:)

Of oude lowlands namen...

Zou wel vet zijn als de BB komen.

de helft van het progamma bestaat uit oude lowlands namen dus dat maakt niet zoveel uit

Beastie Boys, kijk is aan dat is grappig.

fastpulseboy
tot nu toe idd een erg saaie line up..............
maar ja, het gaat om de sfeer he

vind ik niet, sfeer is wel leuk maar uiteindelijk kom ik toch voor de muziek, dit jaar valt echt tegen tot nu toe.

maarja men vrienden houden niet zo van Pukkelpop dus ja.

BPDD
Louis2703 schreef:
Patrick Wolf bevestigd
Nu Patrick Watson, Klaxons en Röyksopp nog....

Wat Klaxons betreft kan ik je alvast blij maken.
http://alternative.blog.nl/...
Verder vind ik de line-up best meevallen.
Ik kijk in ieder geval al uit naar Beirut, Wilco, Bon Iver, Calexico, Grizzly Bear, Arctic Monkeys en Bloc Party .
Misschien dat ze bijvoorbeeld Andrew Bird, Loney Dear en/of Eels nog kunnen strikken om me een erg gelukkig jongetje te maken.

Buraka Som Sistema, Rolo Tomassi, Ziggy, ... (om maar die te noemen waar ik wel naar uitkijk) zijn niet terug te vinden in de programmatie op de LL-site.
Wat weet MichelDumoulin meer dan anderen?

essence schreef:
Wat weet MichelDumoulin meer dan anderen?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.