Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2013, 12:53 uur
Pearl Jam heeft in 2012 één fan de volledige setlist laten maken. Zo kan het dus ook.
0
geplaatst: 3 december 2013, 13:18 uur
oceanvolta schreef:
Pearl Jam heeft in 2012 één fan de volledige setlist laten maken. Zo kan het dus ook.
Ik wou dat ik dat een keer bij Yo La Tengo of Wire zou mogen doen. Maar dat terzijde.
0
geplaatst: 3 december 2013, 14:03 uur
Ik zou ook wel een paar bands kunnen verzinnen. Wilco bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 3 december 2013, 14:07 uur
Inderdaad. Als ik een setlist van bijv. Radiohead zou mogen samenstellen dan krijgen die gasten het nog zwaar. Van zo'n "Godverdomme, die hebben we nog nooit live gespeeld" repertoire. 

0
geplaatst: 3 december 2013, 18:28 uur
Ik zit er aan te denken om volgend jaar weer naar Werchter te gaan en ben wel blij met Metallica als headliner. Net als bijv. Rammstein is het een band die ik graag een keer live wil zien maar waarvoor ik niet zomaar naar een concert zou gaan. . Heb vorig jaar ook erg genoten van Arctic Monkeys op BKS dus wat mij betreft is dit een goed begin. 

0
geplaatst: 4 december 2013, 15:29 uur
Gloeilamp schreef:
Lijkt me ook. In 2010 werd iedere dag een headliner bekend gemaakt, en begon de ticketverkoop ook op die aankomende zaterdag. Wie weet hebben we morgen weer een headliner erbij
(quote)
Lijkt me ook. In 2010 werd iedere dag een headliner bekend gemaakt, en begon de ticketverkoop ook op die aankomende zaterdag. Wie weet hebben we morgen weer een headliner erbij
Dan toch niet. Of er moest vanavond nog 1 volgen!
0
geplaatst: 5 december 2013, 16:04 uur
Skrillex, Franz Ferdinand, Major Lazer, Triggerfinger en Pixies!
Blij met FF en Pixies
Donderdag: Metallica, Skrillex
Vrijdag: Arctic Monkeys, Major Lazer
Zaterdag: Triggerfinger, Pixies
Zondag Franz Ferdinand
Iedere dag al iets dat ik wil zien
Blij met FF en Pixies

Donderdag: Metallica, Skrillex
Vrijdag: Arctic Monkeys, Major Lazer
Zaterdag: Triggerfinger, Pixies
Zondag Franz Ferdinand
Iedere dag al iets dat ik wil zien

0
geplaatst: 5 december 2013, 16:12 uur
Leuke namen, maar allesbehalve spannend. Nog totaal geen reden voor mij om een dagje te overwegen.
0
geplaatst: 5 december 2013, 18:18 uur
Morgen heeft Placebo festivalnieuws voor België. Heel waarschijnlijk dus ook op Rock Werchter.
0
geplaatst: 5 december 2013, 18:27 uur
Lijkt me een zekerheidje! Geweldig nieuws natuurlijk, Placebo stond in mijn wensenlijst. 

0
geplaatst: 5 december 2013, 18:58 uur
Franz Ferdinand is toch geen headliner?
alleen Pixies lijkt me interessant op dit moment (alleen omdat ik ze nog nooit gezien heb)
alleen Pixies lijkt me interessant op dit moment (alleen omdat ik ze nog nooit gezien heb)
0
geplaatst: 5 december 2013, 19:26 uur
jassn schreef:
Lijkt me niet, twee plekken voor de headliner of een late spot in The Barn.
0
geplaatst: 5 december 2013, 20:25 uur
The Black Keys zijn net bevestigd als headliner op een Pools festival begin juli...
0
geplaatst: 6 december 2013, 11:27 uur
Beetje typische Werchternamen. Gevestigde niet al te spannende namen.
Maar ik ben toch 80% zeker van een ticketje met deze namen. Er moeten er nog een paar bijkomen.
Maar ik ben toch 80% zeker van een ticketje met deze namen. Er moeten er nog een paar bijkomen.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 10 december 2013, 08:28 uur
The Black Keys (zaterdag) en Jack Johnson (vrijdag) komen ook.
0
geplaatst: 10 december 2013, 08:32 uur
Leuke namen! The Black Keys zullen wel coheadliner zijn lijkt me.
0
geplaatst: 10 december 2013, 13:50 uur
Weer 2 mooie aanvullingen! Lijkt me een goede affiche te gaan worden! 

0
geplaatst: 10 december 2013, 18:57 uur
Inderdaad mooie namen. Krijg steeds meer zin om weer naar Werchter te gaan. 

0
geplaatst: 11 december 2013, 09:53 uur
Arcade Fire op Pinkpop, daar mag Schuer toch niet voor onderdoen vind ik! Boeken/bevestigen die handel!
0
geplaatst: 13 december 2013, 09:49 uur
Misschien een dagkaartje voor Zaterdag kopen dan, ik blijf fan van Eddie Vedder en Pixies wil ik ook altijd nog is Live zien. Nog even hopen op nog wat mooie namen voor de Zaterdag.
0
geplaatst: 13 december 2013, 10:08 uur
Begint er toch erg mooi uit te zien nu. Dit weekend ticketje kopen denk ik.
0
geplaatst: 13 december 2013, 10:13 uur
Joerii schreef:
Misschien een dagkaartje voor Zaterdag kopen dan, ik blijf fan van Eddie Vedder en Pixies wil ik ook altijd nog is Live zien. Nog even hopen op nog wat mooie namen voor de Zaterdag.
Zou anders best kunnen dat Pixies The Barn afsluiten als Pearl Jam speelt.
Pearl Jam speelt trouwens een volledige set, en is redelijk exclusief op de festivals.
0
geplaatst: 13 december 2013, 10:25 uur
Gloeilamp schreef:
Pearl Jam speelt trouwens een volledige set, en is redelijk exclusief op de festivals.
(quote)
Ja nu je het zegt, word nog lastig...
0
geplaatst: 13 december 2013, 10:27 uur
Joerii schreef:
Het is natuurlijk al niet verkeerd met Triggerfinger, Black Keys, Pixies, en Pearl Jam.
0
geplaatst: 13 december 2013, 10:37 uur
Triggerfinger is altijd wel leuk maar hoef ik niet meer echt te zien, die komen op de een of andere manier elk jaar op festivals waar ik naar toe ga en met de Black Keys heb ik ook niet echt iets meer. Voor nu vind ik dus vooral Pixies en Pearl Jam de moeite waard, ondanks dat ik het nieuwe album van Pearl Jam niet meer dan 'goed' vind.
0
geplaatst: 17 december 2013, 10:54 uur
Als Iron Maiden nou nog even op Werchter komt, dan moet ik er wel heen 

* denotes required fields.