MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter

zoeken in:
Pearl Jam heeft in 2012 één fan de volledige setlist laten maken. Zo kan het dus ook.

oceanvolta schreef:
Pearl Jam heeft in 2012 één fan de volledige setlist laten maken. Zo kan het dus ook.

Ik wou dat ik dat een keer bij Yo La Tengo of Wire zou mogen doen. Maar dat terzijde.

Ik zou ook wel een paar bands kunnen verzinnen. Wilco bijvoorbeeld.

Inderdaad. Als ik een setlist van bijv. Radiohead zou mogen samenstellen dan krijgen die gasten het nog zwaar. Van zo'n "Godverdomme, die hebben we nog nooit live gespeeld" repertoire.

MAS
Ik zit er aan te denken om volgend jaar weer naar Werchter te gaan en ben wel blij met Metallica als headliner. Net als bijv. Rammstein is het een band die ik graag een keer live wil zien maar waarvoor ik niet zomaar naar een concert zou gaan. . Heb vorig jaar ook erg genoten van Arctic Monkeys op BKS dus wat mij betreft is dit een goed begin.

Gloeilamp schreef:
(quote)

Lijkt me ook. In 2010 werd iedere dag een headliner bekend gemaakt, en begon de ticketverkoop ook op die aankomende zaterdag. Wie weet hebben we morgen weer een headliner erbij

Dan toch niet. Of er moest vanavond nog 1 volgen!

Skrillex, Franz Ferdinand, Major Lazer, Triggerfinger en Pixies!

Blij met FF en Pixies

Donderdag: Metallica, Skrillex
Vrijdag: Arctic Monkeys, Major Lazer
Zaterdag: Triggerfinger, Pixies
Zondag Franz Ferdinand

Iedere dag al iets dat ik wil zien

Leuke namen, maar allesbehalve spannend. Nog totaal geen reden voor mij om een dagje te overwegen.

Morgen heeft Placebo festivalnieuws voor België. Heel waarschijnlijk dus ook op Rock Werchter.

Lijkt me een zekerheidje! Geweldig nieuws natuurlijk, Placebo stond in mijn wensenlijst.

Franz Ferdinand is toch geen headliner?

alleen Pixies lijkt me interessant op dit moment (alleen omdat ik ze nog nooit gezien heb)

jassn schreef:
Franz Ferdinand is toch geen headliner?

alleen Pixies lijkt me interessant op dit moment (alleen omdat ik ze nog nooit gezien heb)

Lijkt me niet, twee plekken voor de headliner of een late spot in The Barn.

The Black Keys zijn net bevestigd als headliner op een Pools festival begin juli...

+ Placebo op donderdag 3 juli.

Beetje typische Werchternamen. Gevestigde niet al te spannende namen.
Maar ik ben toch 80% zeker van een ticketje met deze namen. Er moeten er nog een paar bijkomen.

bone machine (crew)
The Black Keys (zaterdag) en Jack Johnson (vrijdag) komen ook.

Leuke namen! The Black Keys zullen wel coheadliner zijn lijkt me.

Weer 2 mooie aanvullingen! Lijkt me een goede affiche te gaan worden!

MAS
Inderdaad mooie namen. Krijg steeds meer zin om weer naar Werchter te gaan.

Arcade Fire op Pinkpop, daar mag Schuer toch niet voor onderdoen vind ik! Boeken/bevestigen die handel!

Denk het niet. 10 juni, antwerpen.

Meh, dan kan ik niet gaan.

bone machine (crew)
Pearl Jam headliner op zaterdag.

Misschien een dagkaartje voor Zaterdag kopen dan, ik blijf fan van Eddie Vedder en Pixies wil ik ook altijd nog is Live zien. Nog even hopen op nog wat mooie namen voor de Zaterdag.

Begint er toch erg mooi uit te zien nu. Dit weekend ticketje kopen denk ik.

Joerii schreef:
Misschien een dagkaartje voor Zaterdag kopen dan, ik blijf fan van Eddie Vedder en Pixies wil ik ook altijd nog is Live zien. Nog even hopen op nog wat mooie namen voor de Zaterdag.

Zou anders best kunnen dat Pixies The Barn afsluiten als Pearl Jam speelt.

Pearl Jam speelt trouwens een volledige set, en is redelijk exclusief op de festivals.

Gloeilamp schreef:
(quote)

Zou anders best kunnen dat Pixies The Barn afsluiten als Pearl Jam speelt.

Pearl Jam speelt trouwens een volledige set, en is redelijk exclusief op de festivals.

Ja nu je het zegt, word nog lastig...

Joerii schreef:

Het is natuurlijk al niet verkeerd met Triggerfinger, Black Keys, Pixies, en Pearl Jam.

Triggerfinger is altijd wel leuk maar hoef ik niet meer echt te zien, die komen op de een of andere manier elk jaar op festivals waar ik naar toe ga en met de Black Keys heb ik ook niet echt iets meer. Voor nu vind ik dus vooral Pixies en Pearl Jam de moeite waard, ondanks dat ik het nieuwe album van Pearl Jam niet meer dan 'goed' vind.

Als Iron Maiden nou nog even op Werchter komt, dan moet ik er wel heen

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.