Muziek / MusicMeter Live! / Rock Werchter
zoeken in:
0
Benno
geplaatst: 28 maart 2010, 16:00 uur
Vitalic is toch wel leuk hoor live... ik ben ook niet zo'n fan van dance, maar ik heb hem eens live gezien en hij kreeg zelfs mij aan het dansen (dat zegt iets). Het is allemaal wel dik aangezet, maar goed, op zo'n festival gaat het toch ook om de gezelligheid.
0
geplaatst: 30 maart 2010, 10:43 uur
Weekendkaarten keihard uitverkocht. Ging wel heel erg snel dit jaar 

0
geplaatst: 2 april 2010, 17:11 uur
Vampire Weekend, Dirty Projector, Gomez, Yeasayer. Ik heb hier echt helemaal niets mis.
Hoop stiekem op The National
Hoop stiekem op The National

0
geplaatst: 11 april 2010, 21:04 uur
Daarvoor zal je naar Pukkelpop moeten afzakken
(hoewel Werchter natuurlijk ook nog altijd kan)
0
geplaatst: 30 mei 2010, 11:25 uur
Geen Wolfmother op Rock Werchter?
Lijkt erop dat Wolfmother z'n hele Europese tour heeft afgezegd. Ben benieuwd of er een vervanger komt.
Lijkt erop dat Wolfmother z'n hele Europese tour heeft afgezegd. Ben benieuwd of er een vervanger komt.
0
geplaatst: 2 juli 2010, 15:33 uur
http://www.stubru.be/media/herbeluisterdag1vanrockwerchter
en
Proximus Go For Music › Festivals 2010 › Rock Werchter - proximusgoformusic.be
zijn wel handige sites nu voor de in Werchter geïnteresseerde niet-Werchtergangers.
en
Proximus Go For Music › Festivals 2010 › Rock Werchter - proximusgoformusic.be
zijn wel handige sites nu voor de in Werchter geïnteresseerde niet-Werchtergangers.

0
geplaatst: 3 juli 2010, 15:28 uur
mocht iemand nog een ticket zoeken...graag dan want kan morgen (zondag 01/07) niet gaan....
((
((
0
geplaatst: 5 juli 2010, 11:01 uur
Zo, ik ben weer terug van Werchter. Een top 5 van het afgelopen weekend:
1. Arcade Fire
2. LCD Soundsystem
3. Bloody Beetroots
4. The Black Keys
5. Them Crooked Vultures
Mooiste Werchter-moment: Pearl Jam dat de set begint met een cover van Public Image van Public Image Ltd.
En dan afsluiten met Kick Out The Jams van MC5.
1. Arcade Fire
2. LCD Soundsystem
3. Bloody Beetroots
4. The Black Keys
5. Them Crooked Vultures
Mooiste Werchter-moment: Pearl Jam dat de set begint met een cover van Public Image van Public Image Ltd.
En dan afsluiten met Kick Out The Jams van MC5.
0
geplaatst: 5 juli 2010, 11:43 uur
Top 5 van Werchter:
1- Pearl Jam
2- Muse
3- Porcupine Tree
4-Them Crooked Vultures
5- Alice in Chains (meer als jeugdsentiment)
1- Pearl Jam
2- Muse
3- Porcupine Tree
4-Them Crooked Vultures
5- Alice in Chains (meer als jeugdsentiment)
0
geplaatst: 5 juli 2010, 14:25 uur
Top 5 zondag Werchter:
1. Arcade Fire
1. Alice in Chains
3. Them Crooked Vultures
5. Pearl Jam (Vond ik enigszins teleurstellend)
5. The Black Keys (verrassing)
1. Arcade Fire
1. Alice in Chains
3. Them Crooked Vultures
5. Pearl Jam (Vond ik enigszins teleurstellend)
5. The Black Keys (verrassing)
0
geplaatst: 5 juli 2010, 14:28 uur
Ben alleen zondag geweest maar wat een relaxeds festival is Werchter !
1. Alice in Chains ( net iets vaker kippevel dan bij A F )
2. Arcade Fire ( Van hoogtepunt naar hoogtepunt )
3. Pearl Jam ( Viel iets tegen, was Eddie dronken of zo ? )
4. Them Crooked Vultures ( Iets teveel mindere nummers )
5. Black Keys ( Cd vrijdag pas gekocht, bleef toch een uur boeien )
1. Alice in Chains ( net iets vaker kippevel dan bij A F )
2. Arcade Fire ( Van hoogtepunt naar hoogtepunt )
3. Pearl Jam ( Viel iets tegen, was Eddie dronken of zo ? )
4. Them Crooked Vultures ( Iets teveel mindere nummers )
5. Black Keys ( Cd vrijdag pas gekocht, bleef toch een uur boeien )
0
geplaatst: 5 juli 2010, 15:16 uur
0
geplaatst: 5 juli 2010, 17:48 uur
Kos schreef:
Zag er uit als een goede bak herrie.
.
(quote)
Zag er uit als een goede bak herrie.
. Dat was het ook! Die tent ging helemaal los.
0
geplaatst: 5 juli 2010, 17:52 uur
Ik was er donderdag een dagje, JVT was leuk en eindelijk eens Muse live gezien.
Allen de rit er naar toe, wat een ellende. ruim 4 uur stilgestaan in de files naar het terrein
Allen de rit er naar toe, wat een ellende. ruim 4 uur stilgestaan in de files naar het terrein
0
geplaatst: 5 juli 2010, 23:56 uur
Ja idd Pearl Jam viel mij ook helemaal tegen. Ze leken te spelen zonder bezieling net als Faithless ook mijn inziens...
Jammer prettige ervaringen waren dan weer Arcade Fire, Florence and the Machine en vooral the Specials waar ik niet zoveel meer van had verwacht maar die bleken niets aan energie te hebben ingeboet...
Jammer prettige ervaringen waren dan weer Arcade Fire, Florence and the Machine en vooral the Specials waar ik niet zoveel meer van had verwacht maar die bleken niets aan energie te hebben ingeboet...
0
geplaatst: 6 juli 2010, 11:23 uur
Ik vond het muzikaal gezien sowiso de slechtste werchter in jaren. Headliners Faithless en Rammstein bakten er echt absoluut niets van. De nieuwe nummers van Faithless kwamen niet over, en de show van rammstein is totaal passé. Zelfs Green Day had met gemak een spectaculairdere show dan Rammstein.
Natuurlijk voor de rest wel goed geamuseerd, zoals altijd!
Mijn top 5, in willekeurige volgorde:
Florence & The Machine (wat een wijf !!!)
Arcade Fire
Muse
Pearl Jam, ondanks dat eddie volgens mij duidelijk zo zat als een aap was. Wat wil je met zoveel vrienden in de backstage
The Van Jets
Natuurlijk voor de rest wel goed geamuseerd, zoals altijd!
Mijn top 5, in willekeurige volgorde:
Florence & The Machine (wat een wijf !!!)
Arcade Fire
Muse
Pearl Jam, ondanks dat eddie volgens mij duidelijk zo zat als een aap was. Wat wil je met zoveel vrienden in de backstage

The Van Jets
0
geplaatst: 6 juli 2010, 13:18 uur
Mijn top 5 is:
Arcade Fire
Florence and the Machine
Editors
Black Keys
Specials
Arcade Fire
Florence and the Machine
Editors
Black Keys
Specials
0
geplaatst: 8 juli 2010, 14:44 uur
Zo, ook even de tijd voor een heel kort berichtje over Rock Werchter. Vier heerlijke relaxe dagen gehad in Belgenland. Alle details zal ik jullie besparen. Muzikaal gezien viel het lichtelijk tegen, maar ik heb me nog uitstekend vermaakt.
Voor wat betreft de headliners:
Muse: één van de grootste acts op dit moment en ze hebben het helemaal waar gemaakt.
Green Day: verschrikkelijk bak ellende kwam over me heen. Puberaal geschreeuw en een flutshow van 2,5 uur. Ik heb maar een dutje gedaan op de wei.
Rammstein: Entertainment hoe het wel hoort. Deze mannen verstaan hun vak en bieden een spetterende show met vooral veel vuur. Goed vermaakt!
Pearl Jam: vooraan in de pit en ik heb persoonlijk onwijs genoten, ook al hoor ik ook mindere geluiden. Voor mij één van de hoogtepunten.
Faithless: Geen idee. Boeit me ook totaal niet.
----------
Persoonlijke hoogtepunten:
Arcade Fire
Florence & The Machine (energiek topwijf)
Porcupine Tree
The XX
Midlake
The Black Keys
Editors
Jack Johnson (ja ja, wat een meevaller was dat!)
Tot zover een tevreden Rock Werchter ganger
Voor wat betreft de headliners:
Muse: één van de grootste acts op dit moment en ze hebben het helemaal waar gemaakt.
Green Day: verschrikkelijk bak ellende kwam over me heen. Puberaal geschreeuw en een flutshow van 2,5 uur. Ik heb maar een dutje gedaan op de wei.
Rammstein: Entertainment hoe het wel hoort. Deze mannen verstaan hun vak en bieden een spetterende show met vooral veel vuur. Goed vermaakt!
Pearl Jam: vooraan in de pit en ik heb persoonlijk onwijs genoten, ook al hoor ik ook mindere geluiden. Voor mij één van de hoogtepunten.
Faithless: Geen idee. Boeit me ook totaal niet.
----------
Persoonlijke hoogtepunten:
Arcade Fire
Florence & The Machine (energiek topwijf)
Porcupine Tree
The XX
Midlake
The Black Keys
Editors
Jack Johnson (ja ja, wat een meevaller was dat!)
Tot zover een tevreden Rock Werchter ganger

0
geplaatst: 8 juli 2010, 15:04 uur
Jordy schreef:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Binnen vijf uur stond ik op de camping en ik moest vanuit Twente komen. Bijna geen oponthoud gehad rondom Werchter.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 16:55 uur
Gewéldige Werchter editie, kon gewoon niet beter. Ik stond vooraan bij zowel Alice in Chains als bij Pearl Jam, dus ik was DOLgelukkig
(en dat voor iemand van 1m55! En ja, ik zag veel.) Ik vond Alice persoonlijk wel beter dan PJ, geweldige setlist, Jerry Cantrell van op 10 meter
PJ ging wel een half uur te vroeg offstage
, maar bon, ik heb ze dan toch gezien. Setlist kon bij hen wel iets beter imo.
(en dat voor iemand van 1m55! En ja, ik zag veel.) Ik vond Alice persoonlijk wel beter dan PJ, geweldige setlist, Jerry Cantrell van op 10 meter
PJ ging wel een half uur te vroeg offstage
, maar bon, ik heb ze dan toch gezien. Setlist kon bij hen wel iets beter imo.
0
geplaatst: 9 december 2010, 14:14 uur
Zozo, eerste namen een tijdje bekend ondertussen:
Coldplay
Kings Of Leon
Iron Maiden
Chemical Brothers
Mijn ticketjes zijn zoals elk jaar al binnen. Ik denk/hoop dat de Foo Fighters ook geboekt zullen worden. Zij doen al een aantal festivals volgende zomer.
Coldplay
Kings Of Leon
Iron Maiden
Chemical Brothers
Mijn ticketjes zijn zoals elk jaar al binnen. Ik denk/hoop dat de Foo Fighters ook geboekt zullen worden. Zij doen al een aantal festivals volgende zomer.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 20:12 uur
De volgende namen zijn bekend:
Arctic Monkeys
P.J. Harvey
Elbow
The Gaslight Anthem
Portishead
Robyn
Two Door Cynema Club
Ik begin steeds meer te twijfelen, ik wil na deze namen gehoord te hebben wel heel graag naar Werchter, alleen Red Hot Chili Peppers nog en het feest is compleet.
Arctic Monkeys
P.J. Harvey
Elbow
The Gaslight Anthem
Portishead
Robyn
Two Door Cynema Club
Ik begin steeds meer te twijfelen, ik wil na deze namen gehoord te hebben wel heel graag naar Werchter, alleen Red Hot Chili Peppers nog en het feest is compleet.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 21:28 uur
Ik ben in ieder geval heel tevreden met de nieuwe namen. The Gaslight Anthem voor de tweede keer op rij, hopelijk gaat dat ook gebeuren met Arcade Fire. Verder verwacht ik nog een drietal grote namen. Hopelijk voegen The Strokes en Foo Fighters zich nog bij Arcade Fire. Al zou er dan weer geen plaats zijn voor Interpol en dEUS...
0
geplaatst: 20 januari 2011, 18:11 uur
Ik vind de affiche tot nu toe niet veel soeps. De bands zijn allemaal wel goed, maar nét niet goed genoeg om eventjes €75 neer te tellen. Ze hebben zich vorig jaar waarschijnlijk overdaan...
Ik hoop ook op RHCP, dan ga ik zeker. Ik hoop dat ze op zaterdag komen, tot nu toe de beste dag.
Ik hoop ook op RHCP, dan ga ik zeker. Ik hoop dat ze op zaterdag komen, tot nu toe de beste dag.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 15:02 uur
Ik denk niet dat Arcade Fire nog een keer naar Rock Werchter komt, ik denk dat ze eerder een Nederlands festival zouden doen. Als je kijkt naar de nieuwe albums heb je wel grote kans dat deze artiesten komen:
RHCP
Radiohead
Fleet Foxes
Strokes
dEUS ( ik denk dat je die vrijwel zeker kunt neer zetten, nieuw album, belgisch festival )
Snow Patrol ( hoop het niet )
White lies
U2
Adele
Jónsi
Amy Winehouse
Jeugd Van Tegenwoordig
Interpol
Foo Fighters
MGMT
Massive Attack
The Low Anthem
Tallest Man On Earth
Decemberists
Als ook maar een kwart van deze bands komt heb je al een topfestival maar ik hoop het meest op de bovenste 5 bands.
RHCP
Radiohead
Fleet Foxes
Strokes
dEUS ( ik denk dat je die vrijwel zeker kunt neer zetten, nieuw album, belgisch festival )
Snow Patrol ( hoop het niet )
White lies
U2
Adele
Jónsi
Amy Winehouse
Jeugd Van Tegenwoordig
Interpol
Foo Fighters
MGMT
Massive Attack
The Low Anthem
Tallest Man On Earth
Decemberists
Als ook maar een kwart van deze bands komt heb je al een topfestival maar ik hoop het meest op de bovenste 5 bands.
0
geplaatst: 22 januari 2011, 01:13 uur
Van die 18 denk ik: 3, 4, 5, 7, 14, 16, 17, 18. RHCP, U2, Snow Patrol en Radiohead sluit ik vrijwel uit. Qua programma is de kans op Arcade Fire en Interpol helaas vrij klein. De Jeugd is al 2 jaar op rij geweest, en over MGMT en Massive Attack weet ik vrijwel niets.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 22 januari 2011, 09:21 uur
[quote=Qua programma is de kans op Arcade Fire en Interpol helaas vrij klein. [/quote]
Arcade Fire staat wel al in Arras, zat. 2 juli & dat is zusterfestival van Werchter hé, Scheuremans, live nation, doen de programmering. Zullen wel zien.
Ik ga alvast de zat. naar Werchter: Portishead, PJ Harvey, Elbow & Coldplay allemaal op het hoofdpodium
Arcade Fire staat wel al in Arras, zat. 2 juli & dat is zusterfestival van Werchter hé, Scheuremans, live nation, doen de programmering. Zullen wel zien.
Ik ga alvast de zat. naar Werchter: Portishead, PJ Harvey, Elbow & Coldplay allemaal op het hoofdpodium

* denotes required fields.