Muziek / MusicMeter Live! / Dour Festival
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2012, 20:29 uur
In hoever staan er eigenlijk MC's op het podium bij dubstep/dnb acts?
0
geplaatst: 31 maart 2012, 12:56 uur
Volgens mij geen, tenzij ze bij aangekondigd worden in de act (Skream & Sgt. Pokes om maar een voorbeeld te geven). Sommige DJ's nemen de MC-taak dan maar op zichzelf.
0
geplaatst: 1 april 2012, 11:11 uur
'De organisatie van Dour Festival heeft nog maar eens een nieuwe lading namen gelost. Nero, Nada Surf, The Rapture en Sebastien Tellier zijn daarbij de bekendste, maar er is ook plaats voor St. Vincent., BadBadNotGood, Shlohmo, Chairlift, La Femme, Givers, Casiokids, Hanni El Khatib, Scuba (DJ Paul Rose), Julio Bashmore, T. Williams, Mosca, SebastiAn dj set, Feadz, Breakbot Live, Mickey Moonlight en Busy P.
0
geplaatst: 17 april 2012, 11:13 uur
nieuwe namen:
Black Star (Mos Def & Talib Kweli)
DOOM
C2C
1995
Sexion d'Assaut
Disiz La Peste
DJ Odilon
Pablo Andres
Black Star (Mos Def & Talib Kweli)
DOOM
C2C
1995
Sexion d'Assaut
Disiz La Peste
DJ Odilon
Pablo Andres
0
geplaatst: 17 april 2012, 11:29 uur
Sexion d'Assaut is een leuke naam! Black Star ken ik, maar verder een rijtje onbekende namen voor mij.
0
geplaatst: 17 april 2012, 14:40 uur
DOOM ! 
Ongetwijfeld één van de leukste namen op de affiche tot nu toe.

Ongetwijfeld één van de leukste namen op de affiche tot nu toe.
0
geplaatst: 22 april 2012, 21:18 uur
mss vrijdagticketje aanschaffen! blackstar, dinosaur jr. ,Ministry en battles 
Of mss gewoon heel weekend gaan dan doordat MF DOOM op zaterdag speelt en Suicidal tendencies en amenra op zondag...

Of mss gewoon heel weekend gaan dan doordat MF DOOM op zaterdag speelt en Suicidal tendencies en amenra op zondag...
0
geplaatst: 22 april 2012, 23:18 uur
ga dan gewoon 4 dagen eh, voor de prijs moet je het alleszins niet laten.
0
geplaatst: 22 april 2012, 23:53 uur
2 namen erbij: TNGHT (Hudson Mohawke & Lunice) en Dâm Funk. Zij spelen zaterdag in de Magic Soundsystem-tent, die dan omgedoopt wordt tot de Lefto-stage.

0
geplaatst: 23 april 2012, 00:42 uur
jassn schreef:
Moet het vooral kunnen plannen met m'n zaterdagwerk, anders direct natuurlijk...

0
geplaatst: 24 april 2012, 09:11 uur
nieuwe namen:
Little Dragon / TNGHT / DâM-FunK / Fanfarlo / Poliça / Nick Waterhouse / Plants and Animals / Stuck in the Sound / The Bots / The Experimental Tropic Blues Band / Great Mountain Fire / Montevideo / Spector / Malibu Stacy / Willow / Surfing Leons
Little Dragon / TNGHT / DâM-FunK / Fanfarlo / Poliça / Nick Waterhouse / Plants and Animals / Stuck in the Sound / The Bots / The Experimental Tropic Blues Band / Great Mountain Fire / Montevideo / Spector / Malibu Stacy / Willow / Surfing Leons
0
geplaatst: 30 april 2012, 11:15 uur
nieuwe belgische namen:
Dan San / School Is Cool / The Hickey Underworld / Kapitan Korsakov / V.O. / Roscoe / Balimurphy / The Peas Project / Herrmutt Lobby / Kolombo / Steak Number Eight / Wallace Vanborn / Compact Disk Dummies / The Tangerines / Kaizer Place / Vegas
tegen eind deze week zou de line up volledig zijn.
Dan San / School Is Cool / The Hickey Underworld / Kapitan Korsakov / V.O. / Roscoe / Balimurphy / The Peas Project / Herrmutt Lobby / Kolombo / Steak Number Eight / Wallace Vanborn / Compact Disk Dummies / The Tangerines / Kaizer Place / Vegas
tegen eind deze week zou de line up volledig zijn.
0
geplaatst: 30 april 2012, 21:33 uur
Geeneens Nasty, Crawlspace, Pushed Too Far of Surge of Fury? Wat zijn we vantegenwoordig toch een saai land.
0
geplaatst: 6 mei 2012, 22:55 uur
Zal een dagticket voor vrijdag worden denk ik.
Foreign Beggars, Datsik & Delta Heavy wordt zeker een feestje
Voor de rest is Ministry & Your Demise ook leuk
Foreign Beggars, Datsik & Delta Heavy wordt zeker een feestje
Voor de rest is Ministry & Your Demise ook leuk
0
geplaatst: 17 mei 2012, 10:26 uur
Wat een line-up toch weeral.
Textures, Red Fang, Ufomammut, Amenra, Baroness en Kvelertak maken de zondag alleszins al legendarisch!
Textures, Red Fang, Ufomammut, Amenra, Baroness en Kvelertak maken de zondag alleszins al legendarisch!
0
Improvision
geplaatst: 19 mei 2012, 12:38 uur
Geniale line-up, ik ga 4 dagen denk ik, aangezien dat even duur is als 2 dagen apart. Ik wou eerst Worldwide Festival in Sète te doen, maar die line-up kan dit jaar echt niet tippen aan die van Dour:
Scuba, Squarepusher, Clark, Herrmutt Lobby, SebastiAn, Black Star, Araabmuzik, Richard Colvaen, Ikonika, Shlohmo, Mount Kimbie, James Blake, Lone, Bon Iver, The Pharcyde, Little Dragon, Dimlite, Dam-Funk, Dilated Peoples, Doom, ...
Enkel de laatste dag is niet zo heel schitterend.
Scuba, Squarepusher, Clark, Herrmutt Lobby, SebastiAn, Black Star, Araabmuzik, Richard Colvaen, Ikonika, Shlohmo, Mount Kimbie, James Blake, Lone, Bon Iver, The Pharcyde, Little Dragon, Dimlite, Dam-Funk, Dilated Peoples, Doom, ...
Enkel de laatste dag is niet zo heel schitterend.
0
geplaatst: 19 mei 2012, 13:03 uur
Op dag 4 ben je meestal zo uitgeput dat je liever op je luie kont met wat drinken in je handen wat bands checkt, dus zo'n probleem is dat niet 

0
geplaatst: 19 mei 2012, 13:20 uur
Al van bij de eerste namen was het een vette line-up. Jammer dat ik waarschijnlijk niet kan 

0
geplaatst: 19 mei 2012, 18:00 uur
The Pharcyde
Dat is wel een heel grote duw in mijn rug om te gaan...
Dat is wel een heel grote duw in mijn rug om te gaan...
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:39 uur
Leuk programma, met o.a. Joris Voorn!
Ik ga vier dagen voor de eerste keer, dus ben benieuwd. Ben volgens mij wel wat gewend qua drugs, maar Dour moet werkelijk alles overtreffen... Franz Ferdinand vind ik trouwens wel echt een enorm zwakke naam 
Ik ga vier dagen voor de eerste keer, dus ben benieuwd. Ben volgens mij wel wat gewend qua drugs, maar Dour moet werkelijk alles overtreffen... Franz Ferdinand vind ik trouwens wel echt een enorm zwakke naam 
0
geplaatst: 14 juni 2012, 21:07 uur
Timetable online!
EDIT: Vrijdag zijn er te veel goede namen...
Meshuggah - Battles - Pantha Du Prince tegelijk
Evenals:
- The Hickey Underworld met Speech Debelle
- Fanfarlo/Dinosaur Jr./St.Vincent met Pinch/Shlohmo/Mount Kimbie
- DOOM met Bon Iver (makkelijke keuze weliswaar!)
EDIT: Vrijdag zijn er te veel goede namen...
Meshuggah - Battles - Pantha Du Prince tegelijk

Evenals:
- The Hickey Underworld met Speech Debelle
- Fanfarlo/Dinosaur Jr./St.Vincent met Pinch/Shlohmo/Mount Kimbie
- DOOM met Bon Iver (makkelijke keuze weliswaar!)
0
geplaatst: 15 juni 2012, 14:49 uur
Nero en Squarepusher spelen ongeveer tegelijk... Dat zal dan toch Nero worden.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 16:54 uur
staat er nergens een deftige uurrooster waar ik rapper kan zien wie allemaal op hetzelfde moment speelt want vind het wel veel werk nu om te zien wie er te samen speelt.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 18:22 uur
Ploppesteksel schreef:
Meshuggah - Battles tegelijk
Meshuggah - Battles tegelijk

Math metal en math rock, onmogelijke keuze! Als ik kijk naar het laatste werk van de bands zou ik naar Battles gaan, die zetten schijnbaar een beestige liveshow neer. Maar Meshuggah dus ook.
* denotes required fields.