Muziek / MusicMeter Live! / Naar welke festivals gaan jullie?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2010, 23:31 uur
Coachella heeft dit jaar wel een aardige line-up 
Wheatus en Michael Bolton

Wheatus en Michael Bolton

0
geplaatst: 23 januari 2010, 11:09 uur
The Three Tenors... 
Doe mij maar de echte line-up van Coachella:

Public Image Ltd.

Doe mij maar de echte line-up van Coachella:

Public Image Ltd.

0
geplaatst: 23 januari 2010, 19:29 uur
Echt niet normaal die line-up van Coachella. Je zou willen dat een dag 48 uur duurde.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 01:32 uur
Plastikman! Benieuwd of ie het hier bij laat of deze zomer de wereld over trekt.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 15:48 uur
Vlak achter elkaar maar ik ga ze beide doen:
* Roskilde (voor wie het interesseert: heeft heel wat namen gemeen met Coachella) site
* Brosella Folk & Jazz
http://www.brosella.be/
* Roskilde (voor wie het interesseert: heeft heel wat namen gemeen met Coachella) site
* Brosella Folk & Jazz
http://www.brosella.be/
0
geplaatst: 20 juni 2010, 11:25 uur
Ga dit jaar voor het eerst naar Sziget.
Ben benieuwd wat het daar wordt, de line-up
(zeker voor de mainstage) valt me toch tegen.
Had me niet in voorgaande jaren verdiept.
Een festival is zeker zo leuk als je het zelf maakt,
maar wtf...
Papa Roach, the Specials, Gwar, Iron Maiden..
het lijkt wel de fake line-up van Coachella.
Ben benieuwd wat het daar wordt, de line-up
(zeker voor de mainstage) valt me toch tegen.
Had me niet in voorgaande jaren verdiept.
Een festival is zeker zo leuk als je het zelf maakt,
maar wtf...
Papa Roach, the Specials, Gwar, Iron Maiden..
het lijkt wel de fake line-up van Coachella.
0
geplaatst: 3 juli 2010, 15:38 uur
Al gehad:
Jazz Festival Breda
Jazz Festival Middelburg
Vanavond:
Sensation
Komt nog:
North Sea Jazz
Zeeland Nazomer Festival
Film By the Sea (Film en dagelijks optredens)
Jazz Festival Breda
Jazz Festival Middelburg
Vanavond:
Sensation
Komt nog:
North Sea Jazz
Zeeland Nazomer Festival
Film By the Sea (Film en dagelijks optredens)
0
Nian
geplaatst: 5 augustus 2010, 20:13 uur
wegens te weinig budget verkies ik de gratis festivalletjes in België: casa blanca en maanrock staan op mijn lijstje
0
geplaatst: 9 augustus 2010, 15:51 uur
Net naar reggae festival in Geel geweest, was mijn 1e keer maar ik ga volgend jaar zeker weer, ook heel goedkoop en heeeel gezellig!
Verder ga ik nog naar Lowlands , daar ga ik heen vanaf 2002, maar ik overweeg misschien volgend jaar naar Dour te gaan in Belgie , leuke festivals daar , net even anders als Nederland, ietsjes rommeliger en dat vind ik wel wat hebben
Verder ga ik nog naar Lowlands , daar ga ik heen vanaf 2002, maar ik overweeg misschien volgend jaar naar Dour te gaan in Belgie , leuke festivals daar , net even anders als Nederland, ietsjes rommeliger en dat vind ik wel wat hebben

0
Yann Samsa
geplaatst: 9 augustus 2010, 15:59 uur
Al gehad:
Graspop Metal Meeting
Festival Dranouter
Nog:
we zien wel
Graspop Metal Meeting
Festival Dranouter
Nog:
we zien wel
0
geplaatst: 9 december 2010, 22:19 uur
Vraag: weet iemand een festival in Noorwegen a lá Pinkpop, Werchter, etc etc?
0
geplaatst: 19 februari 2014, 21:38 uur
Planning:
Down the rabbit Hole 26-30 Juni (nog niet helemaal zeker)
Pitch Festival 04-05 Juli (wel vrijwel zeker maar nog geen kaartje, die eerste namen! :O )
Dour Festival 16-21 Juli (kaartje al in de pocket)
Dekmantel Festival 1-3 Augustus (nog niet helemaal zeker, eerst even afwachten of de line-up weer zo tof is als vorig jaar)
Sziget Festival (06-18 Augustus inclusief paar dagen ervoor in Boedapest rondhangen, kaartje al in de pocket)
Als het allemaal doorgaat is er weer een zomervakantie vol met festivals!
Down the rabbit Hole 26-30 Juni (nog niet helemaal zeker)
Pitch Festival 04-05 Juli (wel vrijwel zeker maar nog geen kaartje, die eerste namen! :O )
Dour Festival 16-21 Juli (kaartje al in de pocket)
Dekmantel Festival 1-3 Augustus (nog niet helemaal zeker, eerst even afwachten of de line-up weer zo tof is als vorig jaar)
Sziget Festival (06-18 Augustus inclusief paar dagen ervoor in Boedapest rondhangen, kaartje al in de pocket)
Als het allemaal doorgaat is er weer een zomervakantie vol met festivals!
0
geplaatst: 19 februari 2014, 23:16 uur
Ik denk dat ik ook maar eens een ticket ga bestellen voor Pitch Festival.
0
geplaatst: 20 februari 2014, 18:55 uur
Paaspop Schijndel (opener van festivalseizoen, vaste prik)
Fortarock (heel misschien, want bijna gehele line-up staat ook op Graspop)
Graspop (nog geen kaartje, maar de line-up is om te kwijlen)
Werchter (2e jaar op rij, puur vanwege Metallica en gezellig gezelschap)
Metaldays (festival in Slovenie, dus mooi avontuur met maten die er al bekend zijn)
Into the Grave (misschien weer op weg naar het hoge noorden, killer line-up)
Summerbreeze (nog geen ticket, maar een Duits festival moest er ooit van komen)
Fortarock (heel misschien, want bijna gehele line-up staat ook op Graspop)
Graspop (nog geen kaartje, maar de line-up is om te kwijlen)
Werchter (2e jaar op rij, puur vanwege Metallica en gezellig gezelschap)
Metaldays (festival in Slovenie, dus mooi avontuur met maten die er al bekend zijn)
Into the Grave (misschien weer op weg naar het hoge noorden, killer line-up)
Summerbreeze (nog geen ticket, maar een Duits festival moest er ooit van komen)
0
geplaatst: 20 februari 2014, 19:03 uur
Ruhrpott Rodeo, Hunxe, DE
Pinkpop, Landgraaf, NL
Best Kept Secret, Hilvarenbeek, NL
Rock Werchter, Werchter, BE
Sziget, Budapest, HU
Pinkpop, Landgraaf, NL
Best Kept Secret, Hilvarenbeek, NL
Rock Werchter, Werchter, BE
Sziget, Budapest, HU
0
geplaatst: 20 februari 2014, 20:06 uur
Ik heb vorige week nog een festival aan het programma toegevoegd, Austin Psych Fest in Austin, Texas. Dit door The Black Angels gecureerde festival krijgt met het jaar een mooiere lineup en toen ik vorige week dit plaatje zag, droop het kwijl over mijn toetsenbord:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1618403_10151982284551849_1545931936_n.jpg
Helaas heb ik geen vrienden weten te enthousiasmeren (het enthousiast krijgen op zich lukte wel, maar de kosten en de afstand bleken een te groot probleem), dus moet ik er alleen heen. Ik verblijf een week in Austin en de woensdag voor het festival spelen Drive-By Truckers ook nog in San Antonio, 100 mijl onder Austin, die die pak ik mooi even mee.
Austin Psych Fest, Austin, VS
Primavera Sound, Barcelona, SP
Best Kept Secret, Hilvarenbeek , NL
Sjock Festival, Gierle, BE
Pukkelpop, Hasselt, BE
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1618403_10151982284551849_1545931936_n.jpg
Helaas heb ik geen vrienden weten te enthousiasmeren (het enthousiast krijgen op zich lukte wel, maar de kosten en de afstand bleken een te groot probleem), dus moet ik er alleen heen. Ik verblijf een week in Austin en de woensdag voor het festival spelen Drive-By Truckers ook nog in San Antonio, 100 mijl onder Austin, die die pak ik mooi even mee.
Austin Psych Fest, Austin, VS
Primavera Sound, Barcelona, SP
Best Kept Secret, Hilvarenbeek , NL
Sjock Festival, Gierle, BE
Pukkelpop, Hasselt, BE
0
geplaatst: 20 februari 2014, 20:27 uur
Geweldig dat je daar heengaat Cygnus. Austin is sowieso een stad waar iedere muziekliefhebber een keer heen moet gaan.
Helaas ontbreekt het bij mij ook aan liquide middelen. Misschien kun je meeliften met Jacco Gardner
Helaas ontbreekt het bij mij ook aan liquide middelen. Misschien kun je meeliften met Jacco Gardner

0
geplaatst: 20 februari 2014, 20:36 uur
Gloeilamp schreef:
Ruhrpott Rodeo, Hunxe, DE
Jah joh Sammeke? Hier had ik jou echt niet verwacht gheheRuhrpott Rodeo, Hunxe, DE
0
geplaatst: 20 februari 2014, 21:12 uur
Where the Wild Things Are (7-9 maart)
Best Kept Secret (wrs alleen de zaterdag)
Exit Festival (10-13 juli)
Een of ander festival in Montenegro, waar ik een gratis kaartje voor kreeg bij mijn Exit-ticket (15-17 juli)
Welcome to the Future (26 juli, wrs)
Best Kept Secret (wrs alleen de zaterdag)
Exit Festival (10-13 juli)
Een of ander festival in Montenegro, waar ik een gratis kaartje voor kreeg bij mijn Exit-ticket (15-17 juli)
Welcome to the Future (26 juli, wrs)
0
geplaatst: 20 februari 2014, 23:23 uur
Alleen Vestrock (pinksterweekend 7 en 8 juni), maar dat is voornamelijk omdat het een lokaal en kleinschalig - maar wel heel gezellig - festival is wat bij mij om de hoek is, goed kwartiertje op de fiets.
De voorlopige line-up (verwacht geen schokkende dingen) is hier te vinden.
De voorlopige line-up (verwacht geen schokkende dingen) is hier te vinden.
0
geplaatst: 24 februari 2014, 12:13 uur
Ik ben overgehaald door een vriend van me. Maar ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten, al heb ik na ScumBash in Rotterdam al wel een beetje ervaring met dit soort festivals

0
geplaatst: 24 februari 2014, 15:59 uur
Gloeilamp schreef:
Ik ben overgehaald door een vriend van me. Maar ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten, al heb ik na ScumBash in Rotterdam al wel een beetje ervaring met dit soort festivals
Ah was je op Scumbash? Nice! Heb je Tio Gringo gezien? Spelen me maten in haha.(quote)
Maar ontopic: Ruhrpott is nog een tikkeltje gekker. Wacht tikkeltje? Gewoon gekkenhuis. Succes hehe
0
geplaatst: 9 september 2014, 19:44 uur
Uiteindelijk zal het er zo uitgezien hebben voor deze zomer
Groezrock: The Offspring, Nofx, H2O, Touche Amore, Madball, Terror, The Toasters...
Dour Festival: Soulfly, Trash Talk, Stick to Your Guns, Skindred, Noisia, The Gaslamp Killer...
Vlamrock: Havok, Deez Nuts, Expire, AYS, Try Me Love Me, xVICIOUSx..
Crammerock (1dag): Channel Zero, Wilkinson, TC, The Hives, Oscar & The Wolf..
Elements Festival: Luke Slater, Watermat, DJ Guv, Funtcase, Mampi Swift, 50 Carrot..
Job*rock: Amenra, Steak Number Eight, Raketkanon
Groezrock: The Offspring, Nofx, H2O, Touche Amore, Madball, Terror, The Toasters...
Dour Festival: Soulfly, Trash Talk, Stick to Your Guns, Skindred, Noisia, The Gaslamp Killer...
Vlamrock: Havok, Deez Nuts, Expire, AYS, Try Me Love Me, xVICIOUSx..
Crammerock (1dag): Channel Zero, Wilkinson, TC, The Hives, Oscar & The Wolf..
Elements Festival: Luke Slater, Watermat, DJ Guv, Funtcase, Mampi Swift, 50 Carrot..
Job*rock: Amenra, Steak Number Eight, Raketkanon
0
geplaatst: 10 september 2014, 00:32 uur
Wolfmother schreef:
Maar ontopic: Ruhrpott is nog een tikkeltje gekker. Wacht tikkeltje? Gewoon gekkenhuis. Succes hehe
(quote)
Ah was je op Scumbash? Nice! Heb je Tio Gringo gezien? Spelen me maten in haha.Maar ontopic: Ruhrpott is nog een tikkeltje gekker. Wacht tikkeltje? Gewoon gekkenhuis. Succes hehe
Ik zie je berichtje nu pas! Ruhrpott was een complete chaos, maar wel erg vette concerten gezien van oa Bad Religion, ZSK, CockSparrer, Jaya the Cat, Massendefekt en Dritte Wahl. Geen festival waar ik uit mezelf naar toe zou gaan, maar het is erg goed bevallen. Zeker een aanrader dus!

0
geplaatst: 20 september 2014, 22:48 uur
o.a. Squarepusher en Mark Lanegan staan op Cross Linx in Groningen: Cross-linx | De Oosterpoort en Stadsschouwburg Groningen - de-oosterpoort.nl
Ga ik zeker even heen!
Ga ik zeker even heen!
* denotes required fields.