MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Jazper schreef:
Zaterdag speelt Aluk Todolo in dB's in Utrecht. Nog meer Mume'ers die daar wel heen willen en liefst ook gaan?

Zou heel graag willen! Balen dat ik niet kan, maar ga ze wel zien op LGW. Ik lees graag ergens hoe het was en vooral ook de setlist. Heb plezier!

angelin schreef:
(quote)

Zou heel graag willen! Balen dat ik niet kan, maar ga ze wel zien op LGW. Ik lees graag ergens hoe het was en vooral ook de setlist. Heb plezier!

Nou, het was best leuk hoor

Wie van de MuMe'ers gaan er morgen allemaal naar Sufjan Stevens behalve Dwejkk en ikzelf?

Ben er vandaag geweest Gretz. Dus deze keer lukt het niet een mini-meeting te houden ?

aERodynamIC schreef:
Ben er vandaag geweest Gretz. Dus deze keer lukt het niet een mini-meeting te houden ?

Helaas, maar er komen wel weer nieuwe gelegenheid. Heb wel interesse om die kaarten te winnen voor Revere (zag je bericht op Facebook voorbij komen). Dat is ook een band die ik eindelijk eens live moet zien!

En als je ze niet wint is het alsnog slechts €9 euro.

Zou tof zijn als je erbij bent. Je hebt gelijk een flinke MuMe-meeting te pakken met meer deelnemers dan de gewone meetings. Er zijn er veel aanwezig die avond.

aERodynamIC schreef:
En als je ze niet wint is het alsnog slechts €9 euro.

Oh, daar doe ik het al snel voor. Rotterdam is voor mij niet ideaal op een doordeweekse avond maar ik ga het proberen om er bij te zijn.

Jazper schreef:
(quote)

Nou, het was best leuk hoor

Ik dacht dat je bericht van 23 september was.

Gretz schreef:
(quote)

Oh, daar doe ik het al snel voor. Rotterdam is voor mij niet ideaal op een doordeweekse avond maar ik ga het proberen om er bij te zijn.
Goed streven, gezellig!

Edgar18 schreef:
(quote)
Goed streven, gezellig!

Zeker!

Ik zag aardig wat namen die van plan waren te gaan trouwens.

Ben vanmiddag met vrienden in de Oosterpoort te Groningen op het Plato Planet Festival. Een mini meering zit er niet in maar als je me met mijn Johnny Cash T-Shirt ziet lopen mag je gerust gedag zeggen. Ik zeg altijd wat terug .

Gaat er nog iemand naar Gazpacho in Zoetermeer vanavond?

Ik ga vanavond naar Gazpacho in de Boerderij.
En Brunniepoo ook en misschien Casartelli.

Yup, ik zal er zijn.

Casartelli (moderator)
Papartis schreef:
Ik ga vanavond naar Gazpacho in de Boerderij.
En Brunniepoo ook en misschien Casartelli.

't Is bij een misschien gebleven. Veel plezier allen!

Vanavond mini-MuMe-meeting bij de merch stand na afloop van Beach House?
Ik ben te herkennen aan mijn lengte (1.98) en donkerblauw shirt + broek.

ArthurDZ, Johnny Marr, DenDimi, stardust_be e.a.

Ga je dan toch naar Brussel afzakken Geert? Mij goed hoor

Wauw, van die concerten waar je jaren later nog over praat. Leuk dat we elkaar nog tegenkwamen na afloop Johnny Marr en ArthurDZ. Was een aangename kennismaking.

Van hetzelfde, en ben gisterenavond ook nog op Studio Brussel gekomen om even te praten over het concert, wat een topavond

Het was inderdaad geweldig gisteren! Helaas is de meeting voor mij niet gelukt, had ik geweten dat mijn trein een half uur vertraging had, dan had ik kunnen blijven. Misschien een volgende keer

Johnny Marr schreef:
Van hetzelfde, en ben gisterenavond ook nog op Studio Brussel gekomen om even te praten over het concert, wat een topavond

Ah tof, straks even terug beluisteren.

Was inderdaad heel gezellig, Gretz! Lang geleden ook dat ik een vegetariër in de McDonalds gezien heb

ArthurDZ schreef:
Was inderdaad heel gezellig, Gretz! Lang geleden ook dat ik een vegetariër in de McDonalds gezien heb

Ja, kom daar ook eigenlijk niet zo graag. Maar ik had honger en vond ik ook niet leuk om ergens anders alleen te gaan eten haha.

Leuk, dat worden voor mij, ondanks een hoop bekende namen, best wel veel nieuwe gezichten vanavond

Lin
Ik heb een verplichte vergadering ...anders was ik er ook bij hoor!

El Ninjo schreef:
(quote)

Leuk, dat worden voor mij, ondanks een hoop bekende namen, best wel veel nieuwe gezichten vanavond

4 bekenden voor mij (plus een paar bekenden die niet op MuMe zitten), verder allemaal nieuwe gezichten.

Volgens mij heb ik 5 users die er vanavond bijzijn al eens eerder ontmoet...en leuk om enkele trouwe MuMeLadder stemmers die ik verder nog niet ken te gaan ontmoeten.

Lin schreef:
Ik heb een verplichte vergadering ...anders was ik er ook bij hoor!

Casartelli (moderator)
Gretz schreef:
4 bekenden voor mij (plus een paar bekenden die niet op MuMe zitten), verder allemaal nieuwe gezichten.

Ja, lijkt mij ook leuk het gezicht achter de Pixies eens te ontmoeten

Gast
geplaatst: vandaag om 01:55 uur

geplaatst: vandaag om 01:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.