Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2015, 21:36 uur
Jazper schreef:
Zaterdag speelt Aluk Todolo in dB's in Utrecht. Nog meer Mume'ers die daar wel heen willen en liefst ook gaan?
Zaterdag speelt Aluk Todolo in dB's in Utrecht. Nog meer Mume'ers die daar wel heen willen en liefst ook gaan?
Zou heel graag willen! Balen dat ik niet kan, maar ga ze wel zien op LGW. Ik lees graag ergens hoe het was en vooral ook de setlist. Heb plezier!
0
geplaatst: 23 september 2015, 22:48 uur
angelin schreef:
Zou heel graag willen! Balen dat ik niet kan, maar ga ze wel zien op LGW. Ik lees graag ergens hoe het was en vooral ook de setlist. Heb plezier!
(quote)
Nou, het was best leuk hoor

0
geplaatst: 23 september 2015, 23:22 uur
Wie van de MuMe'ers gaan er morgen allemaal naar Sufjan Stevens behalve Dwejkk en ikzelf?
0
geplaatst: 23 september 2015, 23:33 uur
Ben er vandaag geweest Gretz. Dus deze keer lukt het niet een mini-meeting te houden ?
0
geplaatst: 23 september 2015, 23:43 uur
aERodynamIC schreef:
Ben er vandaag geweest Gretz. Dus deze keer lukt het niet een mini-meeting te houden ?
Helaas, maar er komen wel weer nieuwe gelegenheid. Heb wel interesse om die kaarten te winnen voor Revere (zag je bericht op Facebook voorbij komen). Dat is ook een band die ik eindelijk eens live moet zien!
0
geplaatst: 23 september 2015, 23:44 uur
En als je ze niet wint is het alsnog slechts €9 euro.
Zou tof zijn als je erbij bent. Je hebt gelijk een flinke MuMe-meeting te pakken met meer deelnemers dan de gewone meetings. Er zijn er veel aanwezig die avond.
Zou tof zijn als je erbij bent. Je hebt gelijk een flinke MuMe-meeting te pakken met meer deelnemers dan de gewone meetings. Er zijn er veel aanwezig die avond.
0
geplaatst: 23 september 2015, 23:53 uur
aERodynamIC schreef:
Oh, daar doe ik het al snel voor. Rotterdam is voor mij niet ideaal op een doordeweekse avond maar ik ga het proberen om er bij te zijn.
0
geplaatst: 24 september 2015, 20:53 uur
0
geplaatst: 24 september 2015, 21:13 uur
Gretz schreef:
Oh, daar doe ik het al snel voor. Rotterdam is voor mij niet ideaal op een doordeweekse avond maar ik ga het proberen om er bij te zijn.
Goed streven, gezellig!(quote)
0
geplaatst: 24 september 2015, 21:26 uur
Zeker!
Ik zag aardig wat namen die van plan waren te gaan trouwens.
0
geplaatst: 27 september 2015, 12:54 uur
Ben vanmiddag met vrienden in de Oosterpoort te Groningen op het Plato Planet Festival. Een mini meering zit er niet in maar als je me met mijn Johnny Cash T-Shirt ziet lopen mag je gerust gedag zeggen. Ik zeg altijd wat terug
.
.
0
geplaatst: 31 oktober 2015, 15:42 uur
Ik ga vanavond naar Gazpacho in de Boerderij.
En Brunniepoo ook en misschien Casartelli.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 oktober 2015, 20:18 uur
Papartis schreef:
't Is bij een misschien gebleven. Veel plezier allen!
0
geplaatst: 3 november 2015, 17:45 uur
Vanavond mini-MuMe-meeting bij de merch stand na afloop van Beach House?
Ik ben te herkennen aan mijn lengte (1.98) en donkerblauw shirt + broek.
ArthurDZ, Johnny Marr, DenDimi, stardust_be e.a.
Ik ben te herkennen aan mijn lengte (1.98) en donkerblauw shirt + broek.
ArthurDZ, Johnny Marr, DenDimi, stardust_be e.a.
0
geplaatst: 4 november 2015, 09:37 uur
Wauw, van die concerten waar je jaren later nog over praat. Leuk dat we elkaar nog tegenkwamen na afloop Johnny Marr en ArthurDZ. Was een aangename kennismaking. 

0
geplaatst: 4 november 2015, 10:34 uur
Van hetzelfde, en ben gisterenavond ook nog op Studio Brussel gekomen om even te praten over het concert, wat een topavond 

0
geplaatst: 4 november 2015, 10:41 uur
Het was inderdaad geweldig gisteren! Helaas is de meeting voor mij niet gelukt, had ik geweten dat mijn trein een half uur vertraging had, dan had ik kunnen blijven. Misschien een volgende keer 

0
geplaatst: 4 november 2015, 10:43 uur
Johnny Marr schreef:
Van hetzelfde, en ben gisterenavond ook nog op Studio Brussel gekomen om even te praten over het concert, wat een topavond
Ah tof, straks even terug beluisteren.
0
geplaatst: 4 november 2015, 10:51 uur
Was inderdaad heel gezellig, Gretz! Lang geleden ook dat ik een vegetariër in de McDonalds gezien heb 

0
geplaatst: 25 november 2015, 21:39 uur
Wie zijn er morgen nog meer in Rotown?
Voor zover ik weet: vigil, reptile71, Vince vega, thetinderstick, GrafGantz, El Ninjo, Brunniepoo, Casartelli, Gretz, Lexcoaster, muziekobsessie, B-records, Edgar18, charlotte2807.
Voor zover ik weet: vigil, reptile71, Vince vega, thetinderstick, GrafGantz, El Ninjo, Brunniepoo, Casartelli, Gretz, Lexcoaster, muziekobsessie, B-records, Edgar18, charlotte2807.
0
geplaatst: 25 november 2015, 23:22 uur
ArthurDZ schreef:
Was inderdaad heel gezellig, Gretz! Lang geleden ook dat ik een vegetariër in de McDonalds gezien heb
Ja, kom daar ook eigenlijk niet zo graag. Maar ik had honger en vond ik ook niet leuk om ergens anders alleen te gaan eten haha.

0
geplaatst: 26 november 2015, 09:38 uur
aERodynamIC schreef:
Leuk, dat worden voor mij, ondanks een hoop bekende namen, best wel veel nieuwe gezichten vanavond

0
geplaatst: 26 november 2015, 09:41 uur
Ik heb een verplichte vergadering
...anders was ik er ook bij hoor!
...anders was ik er ook bij hoor!
0
geplaatst: 26 november 2015, 10:51 uur
El Ninjo schreef:
Leuk, dat worden voor mij, ondanks een hoop bekende namen, best wel veel nieuwe gezichten vanavond
(quote)
4 bekenden voor mij (plus een paar bekenden die niet op MuMe zitten), verder allemaal nieuwe gezichten.

0
geplaatst: 26 november 2015, 10:54 uur
Volgens mij heb ik 5 users die er vanavond bijzijn al eens eerder ontmoet...en leuk om enkele trouwe MuMeLadder stemmers die ik verder nog niet ken te gaan ontmoeten.
0
geplaatst: 26 november 2015, 11:02 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 november 2015, 11:04 uur
Gretz schreef:
4 bekenden voor mij (plus een paar bekenden die niet op MuMe zitten), verder allemaal nieuwe gezichten.
Ja, lijkt mij ook leuk het gezicht achter de Pixies eens te ontmoeten

* denotes required fields.