Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2014, 18:36 uur
Nog mensen die naar Slint gaan in Utrecht op donderdag 5 juni? Of Chameleons in de Melkweg op woensdag 14 mei?
Mooie momenten voor een meeting lijkt mij.
Mooie momenten voor een meeting lijkt mij.
0
geplaatst: 7 mei 2014, 08:11 uur
Niemand? Jammer, er zou sowieso meer gebruik gemaakt moeten worden van dit topic.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 mei 2014, 09:30 uur
Co Jackso schreef:
Niemand? Jammer, er zou sowieso meer gebruik gemaakt moeten worden van dit topic.
Ik geloof dat dit topic meer leeft. Daar kijk ik zelf i.e.g. meestal als ik benieuwd ben of er nog mensen van hier naar een bepaald concert gaan. De ene keer dat ik hier zelf iets gepost heb, bleef het ook oorverdovend stil. Enfin, Chameleons heb ik nog wel even overwogen toen ik de laatste keer de Melkweg-agenda doornam, maar toch maar niet...
0
geplaatst: 7 mei 2014, 11:41 uur
Ik ga ook naar Slint op 5 juni en toch een aantal andere gebruikers ook. Die hebben dit topic echter nog niet gevonden, zo blijkt 

0
geplaatst: 7 mei 2014, 11:58 uur
Bedankt voor de tip!
@ Ataloona, mocht ik naar Utrecht afreizen voor Slint, dan stuur ik zeker even een PM

0
geplaatst: 23 mei 2014, 20:32 uur
Zijn er nog MuMe'rs die morgen bij The War on Drugs en Neutral Milk Hotel op Le Guess Who zijn?
Ik ben wel in voor een mini-meeting.
0
geplaatst: 23 mei 2014, 22:29 uur
Gretz schreef:
Zijn er nog MuMe'rs die morgen bij The War on Drugs en Neutral Milk Hotel op Le Guess Who zijn?
Ga wel naar le guess en NMH, denk niet naar War on Drugs.
Als je die kat zo meeneemt herken ik je wel.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2014, 23:34 uur
Als er iemand volgende week vrijdag nog naar Rectal Smegma gaat in Simplon dan ben ik meetable. 

0
geplaatst: 24 mei 2014, 12:37 uur
angelin schreef:
(quote)
Haha, ik ben zelf al vrij lang van nature dus ik draag geen 'hoofddeksels' tijdens concerten, is anders nog lulliger voor het publiek achter mij.

Als ik jou was zou niet al te laat richting Oudegracht trekken, anders kom je er waarschijnlijk heel moeilijk weer in. Ik neem toch aan dat de overgrote meerderheid van het publiek bij War on Drugs gewoon blijft plakken.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 13:45 uur
Gretz schreef:
Als ik jou was zou niet al te laat richting Oudegracht trekken, anders kom je er waarschijnlijk heel moeilijk weer in. Ik neem toch aan dat de overgrote meerderheid van het publiek bij War on Drugs gewoon blijft plakken.
(quote)
Dank voor de tip!
Denk dat ik het zo ga aanpakken:
1900 Ryley Walker Galerie Jaap Schilder
2015 Scott & Charlene's Wedding Ekko
2100 Ensemble Economique Rasa
2315 Neutral Milk Hotel Tivoli Oudegracht
Vrij rap naar huis, kinderen thuis en morgen naar Prince en maandag werken.
Ik heb een zwart/grijs t shirt aan met platenspeler op de voorkant en blauwe letters. Mocht je me aanspreken, krijg je een biertje van me. Ik ben trouwens man, heb deze account samen met mijn vrouw.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 14:09 uur
Ben er vanavond ook bij op Le Guess Who, blijf denk ook aan de Oudegracht na War on the Drugs want ik wil Neutral Milk Hotel niet missen. Mijn schema ziet er als volgt uit.
19:00-19:40 : Ryler Walker - Galerie Jaap Sleper
20:00-20:40 : Hallo Venray - Tivoli Oudegracht
20:45-21:30 : Mutual Benefit - Tivoli Spiegelbar
21:20-22:15 : The War on Drugs - Tivoli Oudegracht
22:30-23:15 : Together Pangea - Tivoli De Helling (Niet zeker)
23:20-00:20 : Neutral Milk Hotel - Tivoli Oudegracht
23:45-00:45 : Black Lips - Tivoli De Helling
01:15-02:00 : Shonen Knife - Tivoli De Helling
01:45-02:30 : Golden Animals - ACU
03:00-03:40 : Big Ups - ACU
Te herkennen aan mijn Psychedelic Pill shirt van de tour van Neil Young & Crazy Horse van vorig jaar.
En morgenavond ben ik aanwezig bij Jeff Beck is in Tivoli Vredenburg.
19:00-19:40 : Ryler Walker - Galerie Jaap Sleper
20:00-20:40 : Hallo Venray - Tivoli Oudegracht
20:45-21:30 : Mutual Benefit - Tivoli Spiegelbar
21:20-22:15 : The War on Drugs - Tivoli Oudegracht
22:30-23:15 : Together Pangea - Tivoli De Helling (Niet zeker)
23:20-00:20 : Neutral Milk Hotel - Tivoli Oudegracht
23:45-00:45 : Black Lips - Tivoli De Helling
01:15-02:00 : Shonen Knife - Tivoli De Helling
01:45-02:30 : Golden Animals - ACU
03:00-03:40 : Big Ups - ACU
Te herkennen aan mijn Psychedelic Pill shirt van de tour van Neil Young & Crazy Horse van vorig jaar.
En morgenavond ben ik aanwezig bij Jeff Beck is in Tivoli Vredenburg.
0
geplaatst: 24 mei 2014, 14:12 uur
Ik heb een blauw/wit gestreept shirt aan. Ik zal kijken of ik je kan vinden in de Oudegracht tijdens NMH, want dat biertje laat ik niet graag schieten.
Ik ga waarschijnlijk voor:
20:15 Hiss Golden Messenger (Galerie Jaap Sleper, misschien eerder weg voor Mutual Benefit)
20:45 Mutual Benefit (Spiegelbar)
21:30 The War on Drugs (Oudegracht)
22:30 S. Carey (Spiegelbar)
23:15 NMH (Oudegracht)
Geen verkeerd weekend dan.

0
geplaatst: 24 mei 2014, 14:38 uur
Zal ik mijn programma er dan ook maar onder posten
.
Het plan is:
19:00 Ryley Walker (Galerie Jaap Sleper)
20:10 Hiss Golden Messeger (Galerie Jaap Sleper)
20:45 Mutual Benefit (Tivoli Spiegelbar)
21:20 The War on Drugs (Tivoli Oudegracht)
22:30 S. Carey (Tivoli Spiegelbar)
23:20 Neutral Milk Hotel (Tivoli Oudegracht)
01:10 Fat White Family (EKKO)
En dan door naar ACU voor Golden Animals en Big Ups of Tivoli Vredenburg voor Paul White, The Range en SparkUp.
En voor dat het officiële programma begint probeer ik nog de 3voor12 sessies van Together PANGEA en Black Lips mee te pakken. Druk dagje dus..
.Het plan is:
19:00 Ryley Walker (Galerie Jaap Sleper)
20:10 Hiss Golden Messeger (Galerie Jaap Sleper)
20:45 Mutual Benefit (Tivoli Spiegelbar)
21:20 The War on Drugs (Tivoli Oudegracht)
22:30 S. Carey (Tivoli Spiegelbar)
23:20 Neutral Milk Hotel (Tivoli Oudegracht)
01:10 Fat White Family (EKKO)
En dan door naar ACU voor Golden Animals en Big Ups of Tivoli Vredenburg voor Paul White, The Range en SparkUp.
En voor dat het officiële programma begint probeer ik nog de 3voor12 sessies van Together PANGEA en Black Lips mee te pakken. Druk dagje dus..

0
geplaatst: 24 mei 2014, 17:30 uur
Motorpsycho, 29 mei, Vaartkapoen (Brussel), anyone? 
Ik vertrek uit Gent en heb zeeën van plaats in de auto.

0
geplaatst: 26 mei 2014, 20:43 uur
Ik ga morgen naar NIN in de HMH een meet en greet altijd leuk maar wat ook mogelijk is is een carpoolplaatsje. Ik rij morgenmiddag om 15.00 uur van Nijmegen centrum naar de HMH en na het concert weer terug. Ik heb nog 1 vrije plaats in de auto dus mocht iemand een lift willen hebben. Bij deze.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 26 mei 2014, 22:38 uur
Mindscapes schreef:

Nee ik zie Motorpsycho wel morgen in Doornroosje 27-5
0
geplaatst: 27 mei 2014, 09:38 uur
0
geplaatst: 28 juni 2014, 00:16 uur
Zijn er morgen nog MuMe'ers bij het Naked Song Festival in Eindhoven? Ik ga vooral voor Eels en de zanger van I Am Kloot.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:53 uur
Gaan er nog MuMe 'ers zondag 14 december naar dEUS in Doornroosje?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2014, 18:02 uur
Lukas schreef:
Zijn er morgen nog MuMe'ers bij het Naked Song Festival in Eindhoven? Ik ga vooral voor Eels en de zanger van I Am Kloot.
En waren de kloten nog wat indrukwekkend?
0
geplaatst: 20 januari 2015, 19:19 uur
Omdat het volgens mij best wel een geliefd bandje is hierzo: zijn er nog MuMe'ers bij Interpol vrijdag?
0
geplaatst: 4 februari 2015, 11:04 uur
Zijn er nog MuMe'ers die vanavond naar Lambchop in Doornroosje gaan? Nixon wordt integraal uitgevoerd.
0
geplaatst: 11 februari 2015, 22:45 uur
Morgen nog iemand aanwezig bij Monomyth in Gebroeders Nobel in Leiden?
0
geplaatst: 11 februari 2015, 23:18 uur
Brunniepoo schreef:
Ah jammer, ik ben vrijdag bij Monomyth in Worm te Rotterdam. Laatste optreden voordat ze naar de UK gaan.
0
geplaatst: 23 februari 2015, 19:00 uur
Zaterdag speelt Aluk Todolo in dB's in Utrecht. Nog meer Mume'ers die daar wel heen willen en liefst ook gaan?
0
geplaatst: 23 september 2015, 16:17 uur
Behoorlijk wat mensen bij Sufjan vanavond. Ik ben echter nooit in Carré geweest en ken ook de meeste mensen niet van gezicht. Ik ben vandaag grotendeels in zwart ( spijkerbroek, jasje ) paars T-shirt eronder, snor, bril, mogelijk met glaasje drank in de hand. 

0
geplaatst: 23 september 2015, 16:31 uur
Haha, ik heb zo'n vermoeden dat de zwarte broek en het zwartje jasje vaker te zien gaan zijn. Maar, ik ga proberen op te letten! Ik heb een groen/roze gestreept overhemd aan met waarschijnlijk een bruin leren jack erover. Rond de 1.90, normaal postuur en geen bril/baard/snor o.i.d.
Er gaan wel redelijk wat mensen inderdaad:
sq, El Ninjo, VladTheImpaler, Renoir, Staralfur, Co Jackso, Ducoz, Aerodynamic en ikzelf.
Er gaan wel redelijk wat mensen inderdaad:
sq, El Ninjo, VladTheImpaler, Renoir, Staralfur, Co Jackso, Ducoz, Aerodynamic en ikzelf.
0
geplaatst: 23 september 2015, 20:51 uur
Een heuse mini meeting dus
ik zit in de Stalles achteraan in het rood..
ik zit in de Stalles achteraan in het rood..* denotes required fields.