menu

Mijn Updates +
Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
-SprayIt- (moderator)
Kan er niet bij zijn! Ook niet bij Main Source in simplon op 8 november wegens Le Guess Who, daar baal ik meer van.

Veel plezier vanavond!

jordidj1 schreef:
Nog meer mensen vanavond aanwezig bij Winne in Simplon, Groningen? -SprayIt-Teunnis?

Nope, ben vanavond toevallig wel weer in groningen (woon er sinds kort niet meer), maar ben er voor een afstudeerborrel.

Wie gaan er vanavond allemaal naar Donny in Utrecht? Ik heb een kaartje maar ik twijfel een beetje of ik wel ga. Ik ben de hele week al van huis en avondje bank hangen is ook wel een aantrekkelijk vooruitzicht.

Edgar18 schreef:
Wie gaan er vanavond allemaal naar Donny in Utrecht? Ik heb een kaartje maar ik twijfel een beetje of ik wel ga. Ik ben de hele week al van huis en avondje bank hangen is ook wel een aantrekkelijk vooruitzicht.

Waarschijnlijk Gretz, 123poetertjes, Titmeister (dacht ik?) en ik. Wordt gezellig dus!

Donnyyyyyyy

En in gedachten is jordidj1 er ook bij.

#jesuisjordi

Ik heb nog een extra kaartje beschikbaar voor de grootste Donny-fan die eerder de boot heeft gemist. WIE-o-WIE?

herman?

panjoe nog een tweede optreden?

Of blur8 of Dwejkk_ wellicht?

Toevallig vanochtend nog een interview met hem gelezen bij 3voor12, maar nee, ik wil vanavond eigenlijk gaan kijken naar een niet nader te noemen sportwedstrijd.

panjoe (moderator)
Ik ben op bezoek bij vrienden in Rotterdam helaas, maar kan jullie wel verzekeren dat je dit niet wil missen!

Ik wil wel

Oh, wacht ..

Arrie schreef:
(quote)

Waarschijnlijk Gretz, 123poetertjes, Titmeister (dacht ik?) en ik. Wordt gezellig dus!

Ik ben er ook bij inderdaad, wordt mooi!

Gretz schreef:
Ik heb nog een extra kaartje beschikbaar voor de grootste Donny-fan die eerder de boot heeft gemist. WIE-o-WIE?

Intussen weer doorverkocht!

Nog maar enkele uren en dan kan ik The Don de hand schudden. EXCITED!

Edgar18 schreef:
Ik heb lang getwijfeld maar uiteindelijk mijn kaartje toch maar verkocht. Het vooruitzicht van een avondje op de bank met een wijntje, fijn muziekje en een (hopelijk) fatsoenlijke pot voetbal was aantrekkelijker dan een reisje door de kou naar Utrecht voor een artiest waar ik toch niet zo gek veel mee heb.

Ik had het wel leuk gevonden een aantal van jullie eens te ontmoeten maar dat gebeurt vast een andere keer nog weleens.

Maak er een mooi feestje van bij ome Don!

Zonde Edgar, we zullen je laten weten wat je hebt gemist

Titmeister schreef:
Zonde Edgar, we zullen je laten weten wat je hebt gemist

Ja Edgar gaat straks een hoop Fomo krijgen, dat kan niet anders

Wij stonden als trouwe diehard fans netjes al om 19:45 voor de deur van ACU, omdat we ervanuit gingen dat de support 20:30 zou starten. Blijken ze pas om half 9 open te gaan

123poetertjes: Heiko is waarschijnlijk undercover als een van de Serious Boaters

https://i.imgur.com/zWKaGXm.jpg
Titmeister

Gretz schreef:
123poetertjes: Heiko is waarschijnlijk undercover als een van de Serious Boaters

Van die gedachte was je hopelijk al af toen ze Guns 'N Roses draaiden

Edgar18 schreef:
(quote)
Het vooruitzicht van een avondje op de bank met een wijntje, fijn muziekje en een (hopelijk) fatsoenlijke pot voetbal was aantrekkelijker dan een reisje door de kou naar Utrecht voor een artiest waar ik toch niet zo gek veel mee heb.

Toch niet een slechte keuze Edgar: ik ben zelfs van Utrecht naar Rotterdam gereisd en was bij een meer dan fatsoenlijke pot v**tb#l.

Wel een waardeloze keuze joh. Want halloooooooo, Donny??

Titmeister schreef:
(quote)

+
AC/DC
Billy Ocean
Culture Club
Genesis
Journey
Kiss
Phill Collins
Spandau Ballet

Echt, hoe verzinnen ze het bij ACU dat dit collectief wel goed zou aansluiten bij de hoofdact? Ze deden hard hun best om mij en alle anderen 'liefhebbers' van OLM/ softrock direct weg te jagen. Gelukkig kwam Meat Loaf niet meer voorbij, anders was ik echt weggelopen.

En godzijdank maakten de échte dj's er later nog een memorabele afterparty van

Gretz schreef:
(quote)

Echt, hoe verzinnen ze het bij ACU dat dit collectief wel goed zou aansluiten bij de hoofdact?

Ze hebben vast ergens een beschrijving van Donny gelezen waarin iets stond van 80's / retro / disco. En kenden nog wel wat vrienden die foute 80's draaien. Perfect toch?

EDIT: Ik zie dat ze ook geprogrammeerd staan voor ZeeZout. Óf ze zijn minder kut dan je doet laten klinken óf ze hebben een hele gewiekste manager, die ze wel op de verkeerde plekken neerzet. Ik denk dat laatste, want een dj-setje met Genesis, Journey, Kiss en Phill Collins is haast onmogelijk goed.

Teunnis schreef:
(quote)

Ze hebben vast ergens een beschrijving van Donny gelezen waarin iets stond van 80's / retro / disco. En kenden nog wel wat vrienden die foute 80's draaien. Perfect toch?

Ja, dat verklaart Helaas worden Donny's platen door de 'kenners' te snel op een hoop gegooid met de échte foute muziek uit de 80s, terwijl hij juist de toffere elementen uit dat tijdperk nieuw leven in blaast. De crux is natuurlijk dat Bénet verre van foute muziek maakt, en dat z'n beste nummers juist meekunnen met de toppers uit het post-disco genre. En de fenomeen gaat hoogstpersoonlijk voor een nieuwe Italo-revival zorgen, daar ben ik van overtuigd.

Teunnis schreef:

EDIT: Ik zie dat ze ook geprogrammeerd staan voor ZeeZout. Óf ze zijn minder kut dan je doet laten klinken óf ze hebben een hele gewiekste manager, die ze wel op de verkeerde plekken neerzet. Ik denk dat laatste, want een dj-setje met Genesis, Journey, Kiss en Phill Collins is haast onmogelijk goed.

Kan me idd niet voorstellen dat veel mensen bij deze playlist echt warmlopen voor de dansvloer

Mag hopen dat Grasnapolsky volgend jaar voor de afterpary een dj optrommelt die namen als Mr. Flagio, Clio, Koto, Valerie Dore en Sally Shapiro draait, dan ben ik weer van de partij.
(Hoe verzinnen ze het trouwens om voor Scheemda te kiezen als nieuwe locatie??)

Gretz schreef:
(quote)

Ja, dat verklaart Helaas worden Donny's platen door de 'kenners' te snel op een hoop gegooid met de échte foute muziek uit de 80s, terwijl hij juist de toffere elementen uit dat tijdperk nieuw leven in blaast. De crux is natuurlijk dat Bénet verre van foute muziek maakt, en dat z'n beste nummers juist meekunnen met de toppers uit het post-disco genre. En de fenomeen gaat hoogstpersoonlijk voor een nieuwe Italo-revival zorgen, daar ben ik van overtuigd.

Italo-disco is al wat langer aan een revival bezig.

123poetertjes schreef:
Wel een waardeloze keuze joh. Want halloooooooo, Donny??

Want halloooooo Denzel Dumfries??

Titmeister schreef:
(quote)

Guns N' Roses*

Nog mensen die morgen bij Julia Holter in de Tolhuistuin zijn?

Ik ga naar The Antlers en ik ben in voor een mini-meeting!

Ik denk dat het me niet gaat lukken in real life een maatje te vinden om me te vergezellen. Dus wie wilt er een date met mij? Misschien kan ik dan eindelijk eens een naam plaatsen in dit topic.

Teunnis schreef:

Ik denk dat het me niet gaat lukken in real life een maatje te vinden om me te vergezellen. Dus wie wilt er een date met mij? Misschien kan ik dan eindelijk eens een naam plaatsen in dit topic.

Interesse

Teunnis schreef:

In! Ik ga sowieso ook. Heb ze 2x eerder live gezien, beide keren overdonderend mooi. Met een integrale uitvoering van Hospice kunnen ze dat mogelijk nog overtreffen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.