Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 19 mei 2007, 23:33 uur
1. Bonothecat
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. Paalhaas
5. Cygnus
6. Koenr
7. Exfrozen
8. Herman
Wat spreken we af? Kwart over 6 bij Paradiso en dan ergens een pizza weghappen oid? Of zien we terplekke wel. Het maakt mij verder niet zoveel uit, maar ik wil het voorprogramma ook wel zien.
2. Sietse
3. Jazper (+ Nils)
4. Paalhaas
5. Cygnus
6. Koenr
7. Exfrozen
8. Herman
Wat spreken we af? Kwart over 6 bij Paradiso en dan ergens een pizza weghappen oid? Of zien we terplekke wel. Het maakt mij verder niet zoveel uit, maar ik wil het voorprogramma ook wel zien.

0
geplaatst: 19 mei 2007, 23:40 uur
Ik ga mij denk ik melden bij het voorprogramma, en sla de pizza over..... het wordt anders wat haastwerk
Ik ga oogcontact zoeken vanaf beneden met Sietse, en Sietse gaat de richting wijzen waar de andere mensen staan!
Ik ga oogcontact zoeken vanaf beneden met Sietse, en Sietse gaat de richting wijzen waar de andere mensen staan!
0
geplaatst: 20 mei 2007, 09:44 uur
Ik wil het voorprogramma ook wel zien. Ik heb wat nummers op hun myspcae geluisterd en ze trekken een lekkere bak herrie open.
Als we van tevoren wat willen eten moeten we toch echt om zes uur voor paradiso zijn, om dan een restaurantje uit te zoeken. OK?
Als we van tevoren wat willen eten moeten we toch echt om zes uur voor paradiso zijn, om dan een restaurantje uit te zoeken. OK?
0
Sietse
geplaatst: 20 mei 2007, 16:58 uur
ik ben ook voorprogramma en ik moet om 7 uur boven zitten in het koepeltje om naast mijn eigen plek veilige te stellen ook voor iemand anders de plek te reserveren.
6 uur zoals de PM zei vind ik goed.
6 uur zoals de PM zei vind ik goed.
0
Sietse
geplaatst: 20 mei 2007, 18:12 uur
uhm ik ben ook voor voorprogramma.
ik meld mij trouwens af voor het eten. Ik moet de komende 2 dagen op een speciaal dieet en derhalve is een restaurant voor mij niet te doen.

en het erge is, ik mag morgen niet eens meer bruin brood en ik ben vergeten wit brood te kopen (wat wel mag)...
ik meld mij trouwens af voor het eten. Ik moet de komende 2 dagen op een speciaal dieet en derhalve is een restaurant voor mij niet te doen.

en het erge is, ik mag morgen niet eens meer bruin brood en ik ben vergeten wit brood te kopen (wat wel mag)...
0
geplaatst: 20 mei 2007, 20:14 uur
ik ga niet mee eten. Het voorprogramma kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Na het werk nog een flinke rit van Breda naar Amsterdam zorgt er voor dat ik waarschijnlijk pas aan de late kant aanwezig ga zijn... dat wordt over schouders heen kijken...
0
geplaatst: 21 mei 2007, 11:48 uur
Ik moet zometeen al naar Amsterdam dus ik heb geen tijd meer om te kijken wie waar afspreekt. Ik denk dat ik jullie het beste in de Paradiso kan treffen. Misschien is er zat tijd om om 6 uur al langs te fietsen, maar jullie hoeven niet op me te wachten verder.
Tot straks! Heb er zin in.
Tot straks! Heb er zin in.

0
SelmaDuim
geplaatst: 21 mei 2007, 17:44 uur
Veel plezier vanavond, jongens! Wil iemand Yak een knuffel geven namens mij? 

0
geplaatst: 22 mei 2007, 12:18 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > MusicMeter Live! > Slint live@Paradiso
0
geplaatst: 22 mei 2007, 17:11 uur
Sietse schreef:
komt voor elkaar
komt voor elkaar
Ik dacht al wat zit die Sietse de hele tijd aan Yak...maar je was op missie voor Selma
Hoef ik me verder geen zorgen te maken.
0
geplaatst: 22 mei 2007, 20:09 uur
Ja, thanks! 
Ik vond het trouwens ook erg gezellig! En de muziek van Slint is vrij waanzinnig als je het zo hard hoort.

Ik vond het trouwens ook erg gezellig! En de muziek van Slint is vrij waanzinnig als je het zo hard hoort.

0
geplaatst: 23 mei 2007, 23:58 uur
Ga naar Skinny Puppy 6 augustus, maar heb mijn eigen vrienden al mee.. iedereen die wil meeten is natuurlijk altijd gezelli 

0
geplaatst: 24 mei 2007, 09:36 uur
Pinkpop, 26, 27 en 28 mei
1. Cygnus
2. Exfrozen, alleen 28 mei
Ga je tussen de drie dagen door gewoon naar huis Frank?, best dichtbij toch.
1. Cygnus
Ga je tussen de drie dagen door gewoon naar huis Frank?, best dichtbij toch.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 09:40 uur
Ik ga in de tussentijd gewoon naar huis, dat is zelfs lopend te doen.
Ik ga bovendien alleen zondagavond en maandag. Ik heb zaterdag en zondag een voetbaltoernooi in mijn Twente, en meteen na afloop ga ik naar Pinkpop (net op tijd voor Iggy zoals het ernaar uitziet).
Maar we drinken maandag een pilsje!
Ik ga bovendien alleen zondagavond en maandag. Ik heb zaterdag en zondag een voetbaltoernooi in mijn Twente, en meteen na afloop ga ik naar Pinkpop (net op tijd voor Iggy zoals het ernaar uitziet).
Maar we drinken maandag een pilsje!

0
geplaatst: 24 mei 2007, 13:46 uur
Pinkpop, 26, 27 en 28 mei
1. Cygnus
3. Pellie
1. Cygnus
3. Pellie
0
geplaatst: 30 mei 2007, 07:58 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > Mike Patton & Fennesz:
aankomende zondag in de Melkweg, een confrontatie met twee eigenszinnige muziekanten. Ik ben zéér benieuwd, en wie gaan er (naast Fianosther en ik) nog heen?
aankomende zondag in de Melkweg, een confrontatie met twee eigenszinnige muziekanten. Ik ben zéér benieuwd, en wie gaan er (naast Fianosther en ik) nog heen?
0
Sietse
geplaatst: 30 mei 2007, 19:48 uur
ik ga denk ik wel, maar nog niets is zeker....heb nl. een hekel aan de melkweg.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 13:34 uur
en c-moon en Herbert LC waren er ook

Het werd een leuke MuMe-mini-meetup, zij het dan niet gepland:des te leuker

* denotes required fields.