MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Mijn footwear voor het potje shoegazen van morgen:
(afbeelding)

Ik kom alleen en vanuit Den Haag, dus lijkt me wel gezellig wat mensen te spreken.

Ik zal je ook wel zonder schoeisel herkennen. Niet dat dit een vrijbrief is om op blote voeten te komen

Mij herken je aan me Loveless shirt (en knappe vriendin ). Komt ie eindelijk tot z'n recht dat shirt. De meeste mensen heb ik al eens eerder gezien.

(afbeelding)

(afbeelding)

opbouwen

(gejat van last.fm shoutbox)

Je vergeet de gitaren...

hier dan de MBV gitaren:

(afbeelding)

ik zie jullie daar

Aangezien de meesten hier, mij nog niet van gezicht kennen en ik ook alleen kom (en het dus wel leuk vind een aantal mensen te spreken), ziehier ook mijn foto!

(afbeelding)

Edit: Ik zal waarschijnlijk 'gewone' All Stars aan hebben, hoewel ze wel twee lagen hebben

Van twitter:

verbazingwekkend: Kevin Shields heeft 8 verschillende sets versterkers / speakerkasten op het podium staan. Voor elk nummer een eigen sound?

Zelden zoveel voorpret gehad voor een concert. Solex is trouwens het voorprogramma.

Van wat ik ken (dat 2001 album geloof ik) is Solex ook zeer leuk. Aparte combinatie, maar een beroerder voorprogramma had zomaar gekunt

Heb hier ook extreem veel zin in. Normaal en ik toch wel rustig voor een concert, maar dit gaat speciaal worden, vast.

Ik heb 1 album van Solex en dat is erg leuk. We zullen het wel zien.

Ik hoop wel dat het een en ander niet te veel uitloopt, want de laatste trein gaat al om half 12.

Nog een paar uurtjes...

Goed in de gaten houden dat je die laatste trein niet mist, ik kom zelf met de trein uit Amsterdam met een vriend.

Lachen met al die versterker/speaker-sets. Doet aan het productie perfectionisme van Shields denken waardoor ten tijde van de Loveless productie het Creation label het moeilijk had:

Shields' unexpected and random behaviour, the constant delays, and studio changes were having a material effect both on Creation's finances and the health of their staff. Dutt later admitted being desperate to leave the project, while Creation's second-in-command Dick Green had a nervous breakdown around this time. Green later recalled, "It was two years into the album, and I phoned Shields up in tears. I was going 'You have to deliver me this record'."[13] During this time, both Shields and Butcher became affected with tinnitus, and had to delay recording for a further number of weeks while they recovered. Concerned friends and band members suggested this was a result of the unusually loud volumes the group played at their shows. Shields dismissed these concerns as "Ill-informed hysteria".[13] Although Alan McGee was still upbeat and positive about his investment, the 29-year-old Green, who by this time was opening the label's morning post "shaking with fear", became a concern to his co-workers. Publicist Laurence Verfaillie, aware of the label's inability to cover further studio bills, recalled Green's hair turning grey overnight. "He would have not gone grey if it was not for that album", Verfaillie said.[13]
With the vocal tracks completed, a final mix of the album was undertaken with engineer Dick Meany at the Church in Crouch End during the autumn of 1991;[14] it was the nineteenth studio in which Loveless had been worked on.[13] The album was edited on an aged machine that had previously been used to cut together dialog for movies in the 1970s. Its computer threw the entire album out of phase. Shields was able to put it back together from memory, yet when it came to mastering the album, to Creation's dismay, he needed 13 days, rather than the usual one day.[15]
(van wikipedia)

Solex in het voorprogramma! Dubbele pret!

25 mei, Effenaar, My Bloody Valentine

- Cygnus
- Wouter8
- Kampf
- Sietse
- fastpulseboy
- herman
- Graf
- Luc
- gemaster
- ThirdeyedCitizen
- shinybeast
- John Doe
- Paalhaas

Drukke boel! Ik ken zeker vijf van de aanwezigen (en andersom), dus 't zal geen probleem zijn jullie te vinden.

Hmm dat lijkt me opzich wel handig. Lang geleden dat ik in die zaal ben geweest, voorstel?

Zit iemand nog te denken aan een zonnebril? 100 strobe flitsen per seconden ga je op den duur ook wel zat worden

Aanstaande zondag Marissa Nadler in de Eureka in Zwolle, nog meer mensen aanwezig?

Iemand naar sunn o))) vanavond?

was dat niet gister, tegelijk met MBV? Weet dat mensen expres nog hun tickets wilden verkopen om naar MBV te kunnen

ik denk dat hij in belgie bedoelt

zij
ja sorry in Leuven.
Wat een heerlijk kabaal

ah, mijn fout,

ik had er best graag heen gewild, maar zowel rotterdam als leuven liggen net iets buiten mijn bereik qua concerten... laten we hopen dat ze nog eens in amsterdam komen, of nog dichterbij.

Nog iemand naar Sensation vanavond.....????

Iemand zin in Oneida, 14 augustus, Paradiso?

Zijn er nog mini-meeters voor Bill Callahan, 30 augustus in Paradiso?

- itchy

- itchy
- Jazper

Nog liefhebbers voor Dinosaur jr vanavond in Paradiso?

- bonothecat

bonothecat schreef:
Nog liefhebbers voor Dinosaur jr vanavond in Paradiso?

- bonothecat

Ik ga naar de Magnolia Electric Co. vanavond in paradiso, eens kijken of het dan mogelijk is om bij Dino naar binnen te lopen... ik vermoed van niet eigenlijk

en Callahan ga ik op noorderzon heen

sxesven

- itchy
- Jazper
- sxesven (met aanhang)

Ik had je schijfjes wel mee kunnen nemen zo te zien, Maarten Maar goed, ze zijn al onderweg inmiddels

sxesven schreef:
Ik had je schijfjes wel mee kunnen nemen zo te zien, Maarten Maar goed, ze zijn al onderweg inmiddels

Anders neem ik ze wel mee, en dan geef ik ze aan jou, en dan kan je ze toch aan mij geven

sxesven
Puik idee!

sq
The Scientist schreef:

Ik ga naar de Magnolia Electric Co. vanavond in paradiso,

Eveneens present in gezelschap van mevrouw sq.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.