MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Ik ga naar ..... en ik ben in voor een mini-meeting

zoeken in:
Ik ga dus naar Suede vanavond en ben absoluut in voor een mini-meeting met Frank. Maar vanwege voorgaande conversatie heb ik nu ineens nóg een kaartje... Is er iemand die nog geen kaartje heeft, er wel graag heen wil en óók nog in is voor een mini-meeting?

Paap_Floyd schreef:
Zijn er nog mensen van hier die op 3 december naar Kurt Vile in Utrecht gaan?

Paap, ik zit er over te denken, ligt een beetje aan hoe duur het weekend wordt.

Gaat er aanstaande dinsdag nog iemand naar Uriah Heep in de Melkweg?

Niemand die toevallig naar de Flower Kings in Gotheburg gaat op 19 december?

Nee, maar kom woensdag gerust langs bij Deltron 3030.

Van een aantal users weet ik dat ze er bij zijn: komende woensdag Revere in Utrecht of donderdag Tilburg.
En zijn er ook nog liefhebbers in Brussel aanwezig?

Linus Van Pelt
aERodynamIC schreef:
Van een aantal users weet ik dat ze er bij zijn: komende woensdag Revere in Utrecht of donderdag Tilburg.
En zijn er ook nog liefhebbers in Brussel aanwezig?

Ik ben ieder geval aanwezig in Tilburg

Als winnaar

Linus Van Pelt
Mijn +1 is weggevallen door ziekte trouwens , dus als iemand nog meewilt laat maar weten

Als jij er wel bent en je weet me te spotten (zie fotoboek hier op de site) zeg gerust hallo en dan kan ik je introduceren bij de band als je dat leuk zou vinden

Is gisteren met de andere winnaars ook gelukt.

Linus Van Pelt
aERodynamIC schreef:
Als jij er wel bent en je weet me te spotten (zie fotoboek hier op de site) zeg gerust hallo en dan kan ik je introduceren bij de band als je dat leuk zou vinden

Is gisteren met de andere winnaars ook gelukt.

Voorstellen hoef niet perse maar ben natuurlijk wel in voor een meet. Ik ben te herkennen aan een 4 dagen niet geschoren kop en hop allong t -shirt met een raaf/vogel erop.

Lin
Reptilin is er natuurlijk ook weer bij

Linus Van Pelt schreef:
(quote)

Voorstellen hoef niet perse maar ben natuurlijk wel in voor een meet. Ik ben te herkennen aan een 4 dagen niet geschoren kop en hop allong t -shirt met een raaf/vogel erop.

Heb je mijn avatar als t-shirt.

Linus Van Pelt schreef:
(quote)

Oh? Je gaat zanger Stephen achterna met z'n baard?

Linus Van Pelt
aERodynamIC schreef:
(quote)

Eerst was die van mij groter dan Stephen maar die is er al een tijdje vanaf. Ik probeer me gezicht nu wat vrijer te houden maar ik was te lui om me afgelopen week te scheren...

Gaat er morgen iemand naar Madensuyu in Rotown? Ik overweeg dat nog.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Is dat net zoiemand als zanger Rinus?

Gaat er stom toevallig iemand naar the ex & Thurston Moore & others in doornroosje a.s. donderdag. Dan is het wellicht leuk om de bierfleshalzen tegen elkaar te klinken in een mini meet. Ik ga er samen met sokra naartoe.

DjFrankie (moderator)
Is uitverkocht anders was ik geweest pjh67 gaat wel.

By the Way popkwis Venray met Deric Raven, Rindwind, Radiomad, pjh67, L_T_B_, en misschien Gretz.

En ik in de organisatie.

Ik ben heel het weekend te vinden op Best Kept Secret, dus mochten er nog meer MuMe'ers zijn ben ik in voor een mini-meeting.

Gaat er vanavond nog iemand naar Revere in het Patronaat Café?

Brunniepoo schreef:
Gaat er vanavond nog iemand naar Revere in het Patronaat Café?

Nee, en er gaan er sowieso niet heel veel dus neem al je vrienden mee om het nog een beetje gezellig te maken

De optredens de dagen erna hebben meer volk. Van velen weet ik het al: wie zijn er morgen in Dordrecht bij en vrijdag in Den Haag? Maastricht op zaterdag sla ik over.

Benieuwd of je de volle band bezetting ook kunt waarderen live Geniet ervan.

Ik vreesde al het ergste voor de opkomst, zeker als je zo'n concert pas om 22:00 laat beginnen

Als het echt heel goed bevalt dan ga ik heel misschien vrijdag ook nog wel.

Brunniepoo schreef:
Ik vreesde al het ergste voor de opkomst, zeker als je zo'n concert pas om 22:00 laat beginnen

Als het echt heel goed bevalt dan ga ik heel misschien vrijdag ook nog wel.

Als het vroeger zou beginnen was ik er vanavond ook bij. Die tijd is gewoon onmogelijk voor mij op die afstand (de kleine zaal van Paradiso heeft dat ook vaak: heel vervelend).

Zou leuk zijn om je vrijdag weer te zien. Ik hoor het wel van je

Het optreden duurde een uur dus wellicht had dat je niet tegen hoeven houden (je aandeel in de aanwezigheid van de band gisteren werd overigens nog genoemd).

Opkomst viel me met 25 man ook niet eens tegen en het optreden zelf al helemaal niet. Vrijdag dus nog maar een keer (hopelijk duurt het dan iets langer).

Zijn er jonge- en/of ouwelui en alles daartussen die op 11 april naar Gazpacho in Uden gaan? Ik (24) ben er met een vriend (26) en een vriendin (23) en we spreken "Belgisch Nederlands" En dat ben ikzelf op de avatar!

Brunniepoo schreef:
Het optreden duurde een uur dus wellicht had dat je niet tegen hoeven houden (je aandeel in de aanwezigheid van de band gisteren werd overigens nog genoemd).

Opkomst viel me met 25 man ook niet eens tegen en het optreden zelf al helemaal niet. Vrijdag dus nog maar een keer (hopelijk duurt het dan iets langer).

Ik word elke keer genoemd hahaha, niet verrassend meer (wel dat ie dat nog steeds doet). Ik zag de setlist en die was inderdaad wel erg kort. Jammer dat er nu geen akoestische set tussendoor werd gegeven maar dat was in Brussel de vorige keer ook niet het geval en dat had te maken met de tijd die ze kregen dus hopelijk vanavond en morgen beter ja.

Dat het weer goed was begreep ik en ook dat er met een gitaar gesmeten werd

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Hopelijk tot vrijdag

Vanavond ook weer een aardige MusicMeter delegatie in Dordrecht.

-Lin
-GrafGantz
-Titan
-Edgar18
-muziekobsessie
-Vigil
-B-records

Mis ik iemand?

Lin
Ik was er en zoals iedere keer raak ik steeds weer een beetje meer verliefd op Revere, geweldige liveband met mooie mensen. Volgende keer hopelijk weer samen met reptile71 Niet meer deze week maar hoop dat ze snel weer terugkomen!

Recordstore day 19 april: neem de kids mee naar één van de winkels Lin (want die heb ik daar vaker gezien)

Het was weer geweldig maar vooral om zoveel bekenden te zien. Morgen weer met wederom bekenden!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.