Muziek / MusicMeter Live! / Genesis - Turn It On Again tour
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2007, 21:26 uur
charlezzz schreef:
je hebt het sowieso niet op reunies denk ik. je liet er twee jaar geleden ook een voorbij gaan
(quote)
je hebt het sowieso niet op reunies denk ik. je liet er twee jaar geleden ook een voorbij gaan

Ik zie dat je alvast stemming aan het peilen bent voor a.s. woensdagavond

0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2007, 21:28 uur
charlezzz schreef:
en moet je de hele dag worstelen door parkeerwachten-met-amsterdamse-humor, barkeepers--met-amsterdamse-humor, febo-medewerkers-met-amsterdamse-humor, arena-personeel-met-amsterdamse-humor en andere mensen-met-amsterdamse-humor
(quote)
en moet je de hele dag worstelen door parkeerwachten-met-amsterdamse-humor, barkeepers--met-amsterdamse-humor, febo-medewerkers-met-amsterdamse-humor, arena-personeel-met-amsterdamse-humor en andere mensen-met-amsterdamse-humor
thanks
0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2007, 21:38 uur
charlezzz schreef:

(quote)

charlezzz schreef:
Porcupine Tree, 28 juni 2007, Melkweg, Amsterdam
1. charlezzz *
Porcupine Tree, 28 juni 2007, Melkweg, Amsterdam
1. charlezzz *
tja......
0
geplaatst: 25 juni 2007, 22:23 uur
Omayyad schreef:
Ik heb wat beelden gezien op de televisie en naar aanleiding van die beelden heb ik totaal geen spijt dat ik dit festijn aan mij voorbij laat gaan...
(quote)
Ik heb wat beelden gezien op de televisie en naar aanleiding van die beelden heb ik totaal geen spijt dat ik dit festijn aan mij voorbij laat gaan...
Ieder zijn meug. Ik zou het niet willen missen
0
Omayyad
geplaatst: 25 juni 2007, 22:26 uur
Running On Empty schreef:
Dat klopt, Joep... en ik ben er dan ook zeker van dat jij je meer dan uitstekend vermaakt (heb) tijdens de concerten.

0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2007, 23:35 uur
charlezzz schreef:

(quote)

Ik zal de verleiding weerstaan, ik blijf wel uit je buurt

*die humor van mij is gewoon killing*
0
geplaatst: 26 juni 2007, 13:02 uur
Aanstaande zondag ga ik met mijn vrouw naar de Arena naar dit concert. Ik heb kaarten op rang 3 Plaatsaanduiding: vak 119, rij 14, stoel 90 en 91.
Op de kaarten staat 'mogelijk beperkt zicht' en het was het enige vak waar nog kaarten voor beschikbaar waren.
Heeft iemand al eens in dit vak gezeten, of weet iemand hoe de opstelling van het podium is? Ik zou balen als ik het hele concert tegen de achterkant van een aantal geluidsboxen zit aan te kijken, of dat ik uitgerekend op die bepaalde hoogte in de Arena zit waar de geluidskwaliteit slecht is.
Op de kaarten staat 'mogelijk beperkt zicht' en het was het enige vak waar nog kaarten voor beschikbaar waren.
Heeft iemand al eens in dit vak gezeten, of weet iemand hoe de opstelling van het podium is? Ik zou balen als ik het hele concert tegen de achterkant van een aantal geluidsboxen zit aan te kijken, of dat ik uitgerekend op die bepaalde hoogte in de Arena zit waar de geluidskwaliteit slecht is.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 13:34 uur
Hannibal schreef:
of dat ik uitgerekend op die bepaalde hoogte in de Arena zit waar de geluidskwaliteit slecht is.
of dat ik uitgerekend op die bepaalde hoogte in de Arena zit waar de geluidskwaliteit slecht is.
nou dat kaartje heeft iedereen dus in dat opzicht....
0
geplaatst: 26 juni 2007, 13:43 uur
Hannibal schreef:
Aanstaande zondag ga ik met mijn vrouw naar de Arena naar dit concert. Ik heb kaarten op rang 3 Plaatsaanduiding: vak 119, rij 14, stoel 90 en 91.
De podiumopbouw is wat dat betreft vrij gunstig voor je. Het is een klein goed zichtbaar podium met geen obstakels aan de zijkanten. Naar beide zijkanten loopt er ook een catwalk waar Mr. Collins ook af en toe komt. Wat betreft het geluid daar op die plek heb je misschien mazzel zeker als het 1e ring betreft maar als het 2e ring is vrees ik het ergste. In de Arena geldt hoe dichter bij het podium hoe beter want dan heb je het minste last van de nagalm. Zelfs de stadionspeaker van Ajax (jeweetwel die club die zich in de Champions Leagie door Legoland liet uitschakelen) is in de 2e ring niet te verstaan.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 13:47 uur
Het is in de eerste ring, bedankt voor je reactie! Ik krijg weer een beetje hoop. 

0
geplaatst: 26 juni 2007, 13:58 uur
Het geluid van Genesis was zowel in Helsinki als in Brussel werkelijk grandioos. Misschien weet Genesis zelfs ook in de Arena een redelijk tot goed geluid te creëren.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 14:16 uur
Laten we het hopen. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de geluidsmensen van Genesis dan in die van de Toppers.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 21:21 uur
Hoi,
Ik ben zondag naar het concert in Brussel geweest en vond het geweldig. 1 ding vond ik spijtig, ik had mijn fototoestel niet bij!!! Damn dat was balen!!
Is er hier misschien ook iemand die foto's heeft van in Brussel?? Of misschien dat je naar een ander concert geweest bent waar je er getrokken hebt?? Je mag ze me altijd doorsturen!
Nog iets.
Ik heb nog 2 kaarten voor het concert in Berlijn. Ik had deze gekocht voor het concert van Brussel bekend gemaakt werd. Amsterdam was uitverkocht, dus daarom heb ik 2 kaarten over. Als je zin hebt om te gaan, laat het me gerust weten! Het zijn plaatsten op het middenplein!
Ciao, Jeunen
Ik ben zondag naar het concert in Brussel geweest en vond het geweldig. 1 ding vond ik spijtig, ik had mijn fototoestel niet bij!!! Damn dat was balen!!
Is er hier misschien ook iemand die foto's heeft van in Brussel?? Of misschien dat je naar een ander concert geweest bent waar je er getrokken hebt?? Je mag ze me altijd doorsturen!
Nog iets.
Ik heb nog 2 kaarten voor het concert in Berlijn. Ik had deze gekocht voor het concert van Brussel bekend gemaakt werd. Amsterdam was uitverkocht, dus daarom heb ik 2 kaarten over. Als je zin hebt om te gaan, laat het me gerust weten! Het zijn plaatsten op het middenplein!
Ciao, Jeunen
0
geplaatst: 26 juni 2007, 21:40 uur
Jeunen schreef:
Hoi,
Nog iets.
Ciao, Jeunen
Hoi,
Nog iets.
Ciao, Jeunen
Ik zou zo meegaan maar vind al die reisjes dodelijk vermoeiend. Ik hou het daarom even bij Amsterdam en Londen en dan nog 2 Genesis concerten in Oktober en dan moet het wel genoeg zijn vind ik eigenlijk zelf.
Ik heb wat foto's die ik in Helsinki heb gemaakt gezet op
www.kamerado.nl[/url] Die van Brussel volgen zodra ik even tijd heb.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 22:49 uur
Mooie foto's! Mag je trouwens bij het concert zelf wel een camera meenemen? Op het kaartje staat namelijk dat het verboden is, maar ik ben wel vaker bij concerten geweest waar ik mensen gewoon foto's zag nemen. Ik ben altijd bang dat mijn toestel in beslag wordt genomen.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 08:46 uur
0
geplaatst: 27 juni 2007, 10:28 uur
Hannibal schreef:
Mooie foto's! Mag je trouwens bij het concert zelf wel een camera meenemen? Op het kaartje staat namelijk dat het verboden is, maar ik ben wel vaker bij concerten geweest waar ik mensen gewoon foto's zag nemen. Ik ben altijd bang dat mijn toestel in beslag wordt genomen.
Kleine camera's geen probleem volgens mij. Grote professionele apparatuur zal men niet goed vinden.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 12:33 uur
Heb nog 2 veldkaarten over voor Genesis in Amsterdam. Kostprijs.
Afhalen Midden-Nederland
Afhalen Midden-Nederland
0
geplaatst: 28 juni 2007, 11:36 uur
Even geheel of topic (maar dan weer niet helemaal), maar zijn er nog mensen die morgen naar Peter Gabriel gaan? Wordt muzikaal een stuk interessanter denk ik. Ik verwacht er in ieder geval meer van dan a.s. zondag bij Genesis.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 12:34 uur
divart schreef:
Even geheel of topic (maar dan weer niet helemaal), maar zijn er nog mensen die morgen naar Peter Gabriel gaan? Wordt muzikaal een stuk interessanter denk ik. Ik verwacht er in ieder geval meer van dan a.s. zondag bij Genesis.
Hier is al een topic van, maar uiteraard ben ik er bij. Sinds Vredenburg 1980 geen tour van Gabriel gemist. Artistiek gezien is het misschien wat interessanter al schijnt Gabriel moddervet over het podium te waggelen. Bij Genesis kun je wat meer spektakel verwachten, Collins heeft zich zeer goed op deze tour voorbereid gelet op zijn stem en conditie.
Hopelijk blijft het een beetje droog.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 18:45 uur
Ja zondag ben ik wel blij met het dak.
Morgen bij Gabriel zal het echter wel regen worden.
Morgen bij Gabriel zal het echter wel regen worden.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 20:34 uur
Maar als het dak dicht gaat is gaat het toch extra galmen/echoeen, of ben ik nou gek. 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 12:50 uur
jemig de pemig, mozes kriebel en zo stond ineens de meneer van de TPG voor de deur met een kaartje voor zondagavond! 
op t kaartje staat aanvang 19.00, was dat nu verplaatst naar 20.00??

0
geplaatst: 29 juni 2007, 12:56 uur
vigil schreef:
jemig de pemig, mozes kriebel en zo stond ineens de meneer van de TPG voor de deur met een kaartje voor zondagavond!

Volgens mij zelfs naar 21.00 ofzo, vanwege die lichtshow. Van mij mogen ze wel een beetje op tijd beginnen. Geen Guns n Roses praktijken meer a.u.b. (4 uur aangekomen, gingen spelen om 21.15)
0
geplaatst: 29 juni 2007, 13:22 uur
Genesis schreef:
Volgens mij zelfs naar 21.00 ofzo, vanwege die lichtshow. Van mij mogen ze wel een beetje op tijd beginnen. Geen Guns n Roses praktijken meer a.u.b. (4 uur aangekomen, gingen spelen om 21.15)
(quote)
Nee het schijnt echt om of rond 20 uur te beginnen. In Belgie was het 21 uur maar daar stond op het kaartje 20.30 uur.
* denotes required fields.