Muziek / MusicMeter Live! / Drinken tijdens optredens
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 23:23 uur
SelmaDuim schreef:
Ik verbaas me er overigens wel over dat er zoveel mensen op mume zijn die zich aangesproken voelen als ik het over vervelende dronken boeren heb. Wel een naar zelfbeeld lijkt me, ik begin me wel een beetje zorgen te maken hoor.
Ik verbaas me er overigens wel over dat er zoveel mensen op mume zijn die zich aangesproken voelen als ik het over vervelende dronken boeren heb. Wel een naar zelfbeeld lijkt me, ik begin me wel een beetje zorgen te maken hoor.

Misschien hebben die hun eigen grenzen al flink verlegd
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 09:53 uur
SelmaDuim schreef:
[
Dat doe ik niet. Ik heb alleen nog totaal geen reactie gekregen op de werkelijke inhoud van hetgeen ik geschreven heb. Ik heb me gisteren nog opengesteld voor de mensen die het wel leuk vinden om dronken te worden en ze gevraagd me te overtuigen, weer geen reactie.
[
Dat doe ik niet. Ik heb alleen nog totaal geen reactie gekregen op de werkelijke inhoud van hetgeen ik geschreven heb. Ik heb me gisteren nog opengesteld voor de mensen die het wel leuk vinden om dronken te worden en ze gevraagd me te overtuigen, weer geen reactie.
1. Bier is lekker.
2. Nog meer bier is nog lekkerder
3. Van veel bier word je dronken
4. Als je dronken(of aangeschoten, wat vaak meer het geval is) bent, dan ziet de wereld er een stuk prettiger uit. Mensen praten meer met elkaar, je doet dingen sneller zonder na te denken wat andere mensen daarvan vinden. En dan heb ik het dus niet over mensen in het kruis grijpen, maar ludieke acties zoals spontaan beginnen te dansen met wildvreemden etc. Kortom, het wordt vaak gezelliger als er alcohol in het spel is.
Ben je al overtuigd?

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 10:42 uur
dan ziet de wereld er een stuk prettiger uit
Eigenbedrog.
Mensen praten meer met elkaar
Lullen en lallen meer.
je doet dingen sneller zonder na te denken wat andere mensen daarvan vinden
Veelal aanstellen.
het wordt vaak gezelliger
Compensatie voor eigen gebreken.
Sommige mensen kunnen best een glaasje aan, maar het merendeel beantwoordt aan bovenstaande omschrijving.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 10:50 uur
SelmaDuim schreef:
Dat doe ik niet. Ik heb alleen nog totaal geen reactie gekregen op de werkelijke inhoud van hetgeen ik geschreven heb. Ik heb me gisteren nog opengesteld voor de mensen die het wel leuk vinden om dronken te worden en ze gevraagd me te overtuigen, weer geen reactie. Ik krijg alleen maar te horen dat wat ik zeg niet waar is, terwijl dat wel zo is, over de situatie heb ik geen woord gelogen (heb zelfs nog delen weggelaten), ik heb zoals gezegd het alleen met zo lomp mogelijke bewoordingen gebracht vanwege het lompe onbegrip wat hier heerst.
(quote)
Dat doe ik niet. Ik heb alleen nog totaal geen reactie gekregen op de werkelijke inhoud van hetgeen ik geschreven heb. Ik heb me gisteren nog opengesteld voor de mensen die het wel leuk vinden om dronken te worden en ze gevraagd me te overtuigen, weer geen reactie. Ik krijg alleen maar te horen dat wat ik zeg niet waar is, terwijl dat wel zo is, over de situatie heb ik geen woord gelogen (heb zelfs nog delen weggelaten), ik heb zoals gezegd het alleen met zo lomp mogelijke bewoordingen gebracht vanwege het lompe onbegrip wat hier heerst.
Trek je conclusies... wellicht krijg je geen reacties omdat er dus geen mensen zijn die het leuk vinden om dronken te worden m.a.w. het is niet leuk om dronken te zijn. Persoonijk vind ik het ook niet leuk om dronken te zijn. Da's natuurlijk verwarrend omdat ik in mijn eerste post schreef dat wel eens ("eens" is één keer per jaar ofzo) te zijn. Maar da's het risico dat ik zelf neem door te drinken.
Zoals Gemaster hier boven al schreef, bier drinken is lekker (althans sommige merken). Daarom drink ik het, niet om dronken te worden, en als dat dreigt te gebeuren stop ik.
Overigens ben ik ook heel lang geheelonthouder geweest en toen had ik het evengoed naar mijn zin. Ik kan de situatie dus wel van twee kanten bekijken. Ik ben het dus ook helemaal niet eens met de dooddoener dat het met drank gezelliger zou zij. Het is anders.
En om nog even terug te komen op de stellingen van de topicstarter, die ietwat dreigen onder te sneeuwen:
Running On Empty schreef:
Weet iemand nog andere maatregelen ?
Weet iemand nog andere maatregelen ?
Nope, op basis van het nauwelijks aanwezig zijn van eigen negatieve ervaringen met dronken mensen op concerten vind ik maatregelen onnodig. Ik sta ook serieus te kijken van al die nare ervaringen op concerten, en dat dit blijkbaar ook bij bands als Radiohead plaatsvindt. Misschien moet ik toch meer die politiek-correcte kraakkeldertjes uit.
of vinden jullie het eigenlijk wel best dat iemand zich klem zuipt bij een concert
of vinden jullie het eigenlijk wel best dat iemand zich klem zuipt bij een concert
Ja, dat vind ik eigenlijk wel best.
en het door zijn gedrag daarna verpest voor anderen?
en het door zijn gedrag daarna verpest voor anderen?
Nee, zo iemand dient aangesproken te worden en bij continuerend wangedrag met een sierlijk boogje uit de zaal/tent/terrein/whatever te worden geplaatst middels een welgeplaatste schop onder zijn/haar hol.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:22 uur
Er ligt natuurlijk ook een taak voor het barpersoneel. Ik zie de laatste jaren steeds vaker gebeuren dat een barman weigert een bezopen klant nog drank in te schenken, en terecht. Toch blijft het voor een barman moeilijk inschatten hoeveel iemand gehad heeft en hoe hij/zij er aan toe is. Daarnaast ligt het ook een de persoon die drinkt. Ik ken mensen die na 5/6 pils al op de kop staan, maar evengoed mensen waaraan je na het twintigste pils niet kunt zien dat ze gezopen hebben.
0
SelmaDuim
geplaatst: 9 augustus 2007, 11:56 uur
Cygnus schreef:
Er ligt natuurlijk ook een taak voor het barpersoneel. Ik zie de laatste jaren steeds vaker gebeuren dat een barman weigert een bezopen klant nog drank in te schenken, en terecht. Toch blijft het voor een barman moeilijk inschatten hoeveel iemand gehad heeft en hoe hij/zij er aan toe is. Daarnaast ligt het ook een de persoon die drinkt. Ik ken mensen die na 5/6 pils al op de kop staan, maar evengoed mensen waaraan na het twintigste pils niet kunt zien dat je gezopen hebben.
Er ligt natuurlijk ook een taak voor het barpersoneel. Ik zie de laatste jaren steeds vaker gebeuren dat een barman weigert een bezopen klant nog drank in te schenken, en terecht. Toch blijft het voor een barman moeilijk inschatten hoeveel iemand gehad heeft en hoe hij/zij er aan toe is. Daarnaast ligt het ook een de persoon die drinkt. Ik ken mensen die na 5/6 pils al op de kop staan, maar evengoed mensen waaraan na het twintigste pils niet kunt zien dat je gezopen hebben.
Het is voor een barman inderdaad moeilijk in te schatten of iemand nog drank aankan. Ik werk op dit moment zelf in een winkel op het station. Op het station lopen veel junks/verslaafden rond zoals de meesten wel weten. Dagelijks komen er een aantal alcoholverslaafden (vaste klanten) bier of wijn bij mij kopen. Die pik je er na een paar weken wel uit, dan ken je ze. Door mijn achtergrond (ik heb psychologie gestudeerd) heb ik er moeite mee om deze mensen nog verder weg te helpen door ze gewoon hun drank te geven. Ik ben eigenlijk hulpverlener en dat druist dus echt tegen mijn principes in. Toch doe ik het vaak wel omdat ik weet dat als ik het niet doe een ander het wel doet, maar nog belangrijker: ik weiger ze niet voor mijn eigen veiligheid. Iemand die dronken is kan vrij onvoorspelbaar en agressief reageren. Ik vind mijn veiligheid belangrijker dan iemand die er zelf voor kiest zichzelf klem te zuipen. Als ik het idee heb dat ik wel kan weigeren zonder dat er een risico voor mij en de rest van de klanten ontstaat zal ik dat zeker doen. Maar wat ik hier mee aan wil geven is dat ik me goed kan voorstellen dat het echt lastig is om als barman iets met het alcoholmisbruik van klanten te doen.
Een ander ding is alcohol weigeren vawege leeftijd. Dat doe ik ook dagelijks (een boete van duizenden euro's is niet echt leuk), maar dan krijg je regelmatig de volle laag van klanten omdat je alleen maar om een ID vraagt. Dus dat vraagt best om een dikke huid.
@ Gemaster: ik ben nog totaal niet overtuigd.

Ik kan me meer vinden in hetgeen Onderhond daar over schrijft.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 12:06 uur
Onderhond schreef:
Eigenbedrog.
Eigenbedrog.
So what? Als mensen daar zin in hebben laat ze.
Lullen en lallen meer.
Dat doen nuchtere mensen ook tot op zekere hoogte, het niveauverschil van dronken gesprekken met die van nuchtere gesprekken is in sommige kringen dan ook verwaarloosbaar
Veelal aanstellen.
Aanstellen is iets wat zowel nuchtere als dronken mensen doen, zie hier geen verschil in.
Bullshit natuurlijk, als het al gezellig is, kan drank dat op zekere hoogte alleen maar verhogen.
Sommige mensen kunnen best een glaasje aan, maar het merendeel beantwoordt aan bovenstaande omschrijving.
Het begint er steeds meer op te lijken dat de felle anti-alcohol clan misschien wel begint te wankelen en kotsen van een flesje jupiler, want de inschattingen die worden gemaakt over consumeren van alcohol..

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 12:12 uur
orbit schreef:
Dat doen nuchtere mensen ook tot op zekere hoogte, het niveauverschil van dronken gesprekken met die van nuchtere gesprekken is in sommige kringen dan ook verwaarloosbaar
Aanstellen is iets wat zowel nuchtere als dronken mensen doen, zie hier geen verschil in.
Bullshit natuurlijk, als het al gezellig is, kan drank dat op zekere hoogte alleen maar verhogen.
Het begint er steeds meer op te lijken dat de felle anti-alcohol clan misschien wel begint te wankelen en kotsen van een flesje jupiler, want de inschattingen die worden gemaakt over consumeren van alcohol..
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)

Orbit je lult echt als een breezertiener die aan zijn maximum zit.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 12:15 uur
(quote)
En jij discussieert als een jeneveropa die aan zijn maximum zit. ga dan gewoon in op wat orbit zegt en vertel erbij waarom je het er niet mee eens bent.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 12:39 uur
Cygnus schreef:
En jij discussieert als een jeneveropa die aan zijn maximum zit. ga dan gewoon in op wat orbit zegt en vertel erbij waarom je het er niet mee eens bent.
Zeg nou zelf. Moet ik daar nog echt serieus op in gaan ???
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 12:55 uur
(quote)
En jij hebt teveel tijd doorgebracht met breezertieners kennelijk, woon je naast een drankkeet ofzo?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 augustus 2007, 12:56 uur
SelmaDuim schreef:
Toch doe ik het vaak wel omdat ik weet dat als ik het niet doe een ander het wel doet, maar nog belangrijker: ik weiger ze niet voor mijn eigen veiligheid. Iemand die dronken is kan vrij onvoorspelbaar en agressief reageren. Ik vind mijn veiligheid belangrijker dan iemand die er zelf voor kiest zichzelf klem te zuipen. Als ik het idee heb dat ik wel kan weigeren zonder dat er een risico voor mij en de rest van de klanten ontstaat zal ik dat zeker doen.
Toch doe ik het vaak wel omdat ik weet dat als ik het niet doe een ander het wel doet, maar nog belangrijker: ik weiger ze niet voor mijn eigen veiligheid. Iemand die dronken is kan vrij onvoorspelbaar en agressief reageren. Ik vind mijn veiligheid belangrijker dan iemand die er zelf voor kiest zichzelf klem te zuipen. Als ik het idee heb dat ik wel kan weigeren zonder dat er een risico voor mij en de rest van de klanten ontstaat zal ik dat zeker doen.
Er zit wat mij betreft één zwak punt in dit betoog: een alcoholist kiest er niet meer voor zichzelf klem te zuipen, die vrije keuze is voor hem/haar een gepasseerd station (dat is immers de definitie van een verslaving).
En ja, onder die verslaving valt zo'n 5% van de bevolking en dat is akelig genoeg... maar geen reden om de andere 95% hun pleziertje te ontzeggen. Het leveren van verslavingsbestrijding en -zorg is, lijkt me, niet de primaire taak voor iemand die in een stationswinkel wat treinkaartjes, wat belegde broodjes en wat drankjes verkoopt, maar in een horecagelegenheid, waar drank nu eenmaal wat meer de 'core-business' is, mag wat dat betreft best iets meer van het bedienend personeel (plus eventueel ondersteunend personeel) verwacht worden.
0
SelmaDuim
geplaatst: 9 augustus 2007, 13:07 uur
Casartelli schreef:
Er zit wat mij betreft één zwak punt in dit betoog: een alcoholist kiest er niet meer voor zichzelf klem te zuipen, die vrije keuze is voor hem/haar een gepasseerd station (dat is immers de definitie van een verslaving).
Toch zie ik daar een eigen keuze in. Ik heb zelf 11 jaar gerookt en weet dus wel hoe het is om ergens verslaafd aan te zijn. Ik heb na 11 jaar de keuze gemaakt om te stoppen, dit had ik ook eerder kunnen doen, maar had toen de behoefte niet. Omdat ik echt wilde stoppen heeft het mij ook geen enkele moeite gekost en ik heb er tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad.Er zit wat mij betreft één zwak punt in dit betoog: een alcoholist kiest er niet meer voor zichzelf klem te zuipen, die vrije keuze is voor hem/haar een gepasseerd station (dat is immers de definitie van een verslaving).
Men kiest er zelf voor om aan een middel te beginnen die zo'n hoog verslaafbaarheidsrisico met zich meebrengt dat het onder harddrugs geschaald moet worden, want de verslaafbaarheid van alcohol ligt vrijwel gelijk aan heroïne, dat is algemeen bekend. Dan kun je zelfs nog beter een lijntje coke snuiven.
Dus wat mij betreft heb je zoveel momenten om een keus te maken voordat je daadwerkelijk dagelijks stomdronken op een station moet rondhangen.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 13:14 uur
(quote)
Zwaktebod je lult zelf ook maar raak. Running on emptyhead is een betere naam voor je.
Misschien dat een van de mods even de bezem er doorheen kan halen? Het lijkt wel een alcohol(misbruik)forum zo.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 14:07 uur
Zoals wel meer ga je weer compleet voorbij aan de context van een bericht en maak je er je eigen verhaaltje van.
Mijn reactie komt op een poging tot overtuigen van de "fun" van dronken zijn. Het gaat dus niet over het wel/niet consumeren van alcohol, maar over dronken zijn.
* Eigenbedrog - "So what? Als mensen daar zin in hebben laat ze."
-> ik laat ze ook, maar overtuigend is het allerminst natuurlijk.
* Lullen/lallen - "Dat doen nuchtere mensen ook tot op zekere hoogte, het niveauverschil van dronken gesprekken met die van nuchtere gesprekken is in sommige kringen dan ook verwaarloosbaar"
-> Sommige kringen zijn niet mijn kringen. Dat er lompe mensen zijn die ook zonder dronken te zijn onzin uitkramen lijkt me een pover argument tot overtuigen.
* Aanstellen - "Aanstellen is iets wat zowel nuchtere als dronken mensen doen"
-> Uiteraard, maar dronken mensen veel vaker en pijnlijker. Ik zie het verschil heel duidelijk.
* "Bullshit natuurlijk, als het al gezellig is, kan drank dat op zekere hoogte alleen maar verhogen."
-> Met de juiste mensen en in kleine mate zeker. In de meeste situaties ebt de gezelligheid meestal zienderogen met rasse schreden weg. Zeker op nogal grote sociale gelegenheden.
Ik heb echt niks tegen alcohol en drink meer dan geregeld een glaasje. 't Is dan ook een nogal flauwe reactie om iedereen die last heeft van dronken mensen te bestempelen als een alcoholhater.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 15:04 uur
Onderhond schreef:
Wie of wat moet jou dan overtuigen van iets? Je denkt toch niet dat mensen dronken worden om vervolgens jou te overtuigen?
* Lullen/lallen - "Dat doen nuchtere mensen ook tot op zekere hoogte, het niveauverschil van dronken gesprekken met die van nuchtere gesprekken is in sommige kringen dan ook verwaarloosbaar"
-> Sommige kringen zijn niet mijn kringen. Dat er lompe mensen zijn die ook zonder dronken te zijn onzin uitkramen lijkt me een pover argument tot overtuigen.
Dat in jouw kringen alleen maar over de hogere dingen des levens wordt georeerd lijkt me geen argument dat andere mensen dat ook maar moeten gaan doen, zeker niet als ze het naar de zin hebben met wat glaakses op.
* Aanstellen - "Aanstellen is iets wat zowel nuchtere als dronken mensen doen"
-> Uiteraard, maar dronken mensen veel vaker en pijnlijker. Ik zie het verschil heel duidelijk.
Ik vind het bij dronken mensen tenminste eerlijk.. bij een nuchtere poederdoos die aan het begin van de avond tegen haar vriendjes loopt aan te schreeuwen om aandacht irriteert het me aanzienlijk meer.
* "Bullshit natuurlijk, als het al gezellig is, kan drank dat op zekere hoogte alleen maar verhogen."
-> Met de juiste mensen en in kleine mate zeker. In de meeste situaties ebt de gezelligheid meestal zienderogen met rasse schreden weg. Zeker op nogal grote sociale gelegenheden.
Nogmaals, dat verschilt aanzienlijk per persoon. Bij mij merken mensen er pas iets van als ik al vele tripeltjes op heb, en meestal komt er bij iedereen wel meer leven in de tent.. alcohol is namelijk ook een vrij directe bron van energie. Prima om eventjes op te bloeien na een lange versuffende dag werken..
Ik heb echt niks tegen alcohol en drink meer dan geregeld een glaasje. 't Is dan ook een nogal flauwe reactie om iedereen die last heeft van dronken mensen te bestempelen als een alcoholhater.
Dat jij het flauw vindt is jouw zaak, geenzins een objectieve constatering. En ik vind de overdrijving waarmee mensen hier aankomen "last te hebben van dronken mensen" nogal flauw to begin with. Alsof die mensen niet te ontwijken zijn. Er zijn grand-café's genoeg waar het helemaal niet bon-ton is te lopen zatten en lallen, ga daar heen zou ik zeggen

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 15:44 uur
Wie of wat moet jou dan overtuigen van iets?
Sorry, maar lees anders even waarover het gaat. Het bericht dat ik quote is een antwoord op de vraag om iemand te overtuigen van de fun van dronken zijn.
Dat in jouw kringen alleen maar over de hogere dingen des levens wordt georeerd lijkt me geen argument
Jouw eigen conclusie die niet strookt met de werkelijkheid en enkel aan een wars zwart/wit patroon beantwoord.
Er zijn grand-café's genoeg waar het helemaal niet bon-ton is te lopen zatten en lallen, ga daar heen zou ik zeggen
Ik heb evenveel recht om naar een feestje te gaan dan een zatte, wankelende dronkenlap. Ik stoor me verder ook niet aan de mensen, zolang ze mij maar met rust laten. Hun toestand beslist daar regelmatig anders over jammer genoeg.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 16:19 uur
Flauw dat selectief quoten van jou altijd, ik geef meermaals aan waarom het fun kan zijn te drinken hoor.. anders lees je andermans context ook even. Jij geeft alleen maar aan waarom het voor jou specifiek niet opgaat, sorry, maar dat is lulargumentatie natuurlijk, maar dat doe je wel vaker.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 18:31 uur
Ik ben het met orbit eens. Chagerijnige mensen die een beetje onze eeuwen oude drankcultuur willen verpesten, schaamteloos. 

0
geplaatst: 9 augustus 2007, 22:34 uur
Onderhond schreef:
Eigenbedrog.
Eigenbedrog.
Nou en? Als ik het toch meer naar mijn zin heb als ik een biertje op heb dan is dat toch voor mij een reden om bier te drinken?
Lullen en lallen meer.
90% van de vriendschappelijke communicatie is lullen en lallen. Als je dat niet leuk vind, dan kan dat natuurlijk, maar dan lijkt het me maar een saaie bedoeling.
Veelal aanstellen.
Voor mensen die altijd aan een tafeltje zitten en liever mensen kijken dan zelf iets ondernemen kan dat aanstellen zijn ja. Ik vind het juist wel grappig als mensen eens wat anders doen dan datgene wat gangbaar is. Zo maak je nog eens dingen mee.
Misschien, maar als het gezelliger is mét alcohol, waarom zou je dat niet doen dan? Ik zie slecht, dat is een gebrek, dat compenseer ik dan met een bril, zodat ik beter zie. Wat is daar mis mee?
Ik heb nu eenmaal geen moeite met die omschrijving. Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om jou of iemand anders te overtuigen van mijn beweegredenen om bier te drinken. Ik probeerde alleen wat begrip te kweken bij Selma.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 13:59 uur
Jesus, wat een bende nonnen en paters hier. Drank en muziek gaan al decennia, wat zeg ik, eeuwen samen en dat zal altijd zo blijven. Sommige lijken hier van zichzelf te denken dat ze heiliger zijn dan de Paus. Tis de diversiteit die mensen net interessant maakt. Zou nooit naar een concert willen gaan waar iedereen braafjes van z'n watertje staat te nippen. Wat niet wil zeggen dat iedereen stomdronken hoeft te zijn. Maar komaan een beetje leven in de brouwerij doet echt geen kwaad. En ja, er lopen altijd wel een paar eikels rond die lastig doen als ze zat zijn, gewoon negeren dan maar. Er staan ook altijd wel een stelletje moraalridders klaar en die zijn in mijn ogen even lastig. Dus die proberen we ook zoveel mogelijk te negeren. Mensen zijn tegenwoordig zo licht geïrriteerd dat het mij weer irriteert. Het leven is te kort om je in alles druk te maken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 augustus 2007, 14:03 uur
VdB schreef:
een beetje leven in de brouwerij
een beetje leven in de brouwerij
toch alle hulde voor deze woordkeus hier
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 14:48 uur
VdB schreef:
Drank en muziek gaan al decennia, wat zeg ik, eeuwen samen en dat zal altijd zo blijven
Drank en muziek gaan al decennia, wat zeg ik, eeuwen samen en dat zal altijd zo blijven
exhibit a: amy 'wotsiname' winehouse
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 16:07 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Hulde voor de hele tekst overigens!
0
miloz
geplaatst: 9 september 2007, 11:24 uur
Als ik dit zo lees denk ik: Waar maak je druk over? Een biertje drinken bij een optreden dat hoort toch bij? Zelf drink ik ook wel een aantal biertjes bij een optreden maar klemzuipen daar begin ik niet aan. En al staat er eens een dronkenlap voor me, So what?? Daar laat ik me niet door storen. En ik kan me eigenlijk maar 1 of 2 incidenten bedenken waar alcohol in het spel was bij optredens.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 september 2007, 13:16 uur
miloz schreef:
Daar laat ik me niet door storen. En ik kan me eigenlijk maar 1 of 2 incidenten bedenken waar alcohol in het spel was bij optredens.
Daar laat ik me niet door storen. En ik kan me eigenlijk maar 1 of 2 incidenten bedenken waar alcohol in het spel was bij optredens.
En de andere incidenten vallen binnen je blackouts?

0
geplaatst: 11 september 2007, 15:28 uur
pff vermoeiende topic zeg. Zolang je er maar geen last van hebt. Als dat wel het geval is, probeer je bewaking of barpersoneel te waarschuwen, als het je echt zo irriteert. Zijn daar nu echt 4 pagina's voor nodig? 

* denotes required fields.