MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / ZXZW / Incubate - Tilburg

zoeken in:
Sietse
Gallow schreef:

Nadja=aidaN

Nee, dat is aidaN en leaH

lambf
SWAG!

Sietse

Swag this! Weer een aantal super vette bevestigingen!

HEALTH
Omar Souleyman
Baby Dee
Lightning Dust
YOB
Sam Amidon
Handsome Furs
Picastro
Obliteration
Kongh
Dark Castle
Capillary Action
Antilles

Zijn toegevoegd aan het muziekprogramma en It’s Definitely A Spiritual Thing aan het dansprogramma.

De omschrijvingen van alle artiesten zijn te vinden op het blog: [Incu Thursday] HEALTH, Omar Souleyman, YOB, Baby Dee and many more added to the lineup of Incubate 2011 | Incubate Blog

Sietse
Omar Souleyman...altijd feest.
En YOB...ook lekker

En wederom 5 nieuwe bevestigingen!

Matthew Shipp, Sleep Party People, The Oscillation, Mose Giganticus en Norberto Lobo zullen te zien zijn op Incubate 2011. Meer informatie is te vinden op het blog!

[Incu Thursday] Matthew Shipp, Sleep Party People, The Oscillation and more announced for Incubate 2011 | Incubate Blog - inlog.org

Stream van Six Organs of Admittance op Incubate 2010 is nu hier te vinden:

[Stream] Six Organs of Admittance live at Pauluskerk (Incubate 2010) | Incubate Blog - inlog.org

Six Organs zal volgende week vrijdag in Ursulinekapel (Tilburg) zijn nieuwe plaat komen presenteren! Via de link kunnen ook tickets worden gekocht (slechts 6 euro!) en er zal ook nog een hele speciale gast het voorprogramma komen doen!

En Bill Drummond (van The KLF) komt op Incubate voor debat en zijn nieuwe project The17!

Bill Drummond (The KLF) announced for debate and The17 project for Incubate 2011 | Incubate Blog - inlog.org

Matthew Shipp!

Weer 4 nieuwe toevoegingen:

The War On Drugs, Moon & Sun en Zoviet France (voorprogramma Lustmord!) en de film The Ill Mannered Milkman

Meer info op het blog: [Incu Thursday] 4 new Incubate 2011 lineup additions including The War On Drugs and Zoviet France | Incubate Blog - inlog.org

THE WAR ON DRUGS, EINDELIJK

Vorige week toegevoegd; Miracle Fortress, Alexander Tucker en Terzij de Horde

Deze week; Trial, Charles Gayle, Rainbow Arabia, Tweak Bird, Anchor, Mind Over Mirrors, Run With The Hunted en Schnaak

Tijd voor een update, hele hoop nieuwe namen toegevoegd sinds de laatste post. Vandaag:

Glen Hansard, Main, Peter Taylor’s New Works For Guitar, Ford & Lopatin, Loud Squirt, White Wizard, This Routine Is Hell, Consort Spectrale en Donné et Desirée

En XLR8R zal in het weekend het Midi Theater cureren en heeft uitgenodigd: Theo Parrish, Girl Unit, Untold, Demdike Stare, Loefah, Jackmaster, Julio Bashmore, Motor City Drum Ensemble, Broddika, Oneman, Brackles, Ben UFO, Contakt, Ghosts on Tape, Holy Other and Shawn Reynaldo!

Fuck, gewoon zo goed mensen.

Even een bump want nog 3 weken en dan is het zo ver! Er zijn een hoop nieuwe namen bijgekomen en de line-up is bijna rond!

Line-up - Artists | Incubate - Independent Culture

lambf
Whoop whoop beste line-up ever whoop whoop

Gallow
Inderdaad, 3e keer dat ik aanwezig ben en dit lijkt ver uit de beste te worden.

Sietse
Ik ben eigenlijk totaal niet zo overtuigd door deze line-up. Beste was 2 of 3 jaar terug denk ik zo.
Dit is voor mij de minst interessante...

Sietse schreef:
Ik ben eigenlijk totaal niet zo overtuigd door deze line-up. Beste was 2 of 3 jaar terug denk ik zo.
Dit is voor mij de minst interessante...

We hebben een spotify playlist waarin veel van de artiesten die dit jaar spelen staan. Wellicht dat je daar nog dingen ontdekt die je aanspreken!

Incubate 2011 #incu11 by incubate on Spotify - open.spotify.com

Sietse
Ik weet het Brent, maar dat zal niet veel veranderen. Ik check iedere week ff de updates en het is dit jaar gewoon minder mijn ding.
Wat meer "mainstream" dan andere jaren heb ik het idee en ik ben juist meer van vage shit. Maar zal me er hoe dan ook vermaken hoor, zal alleen iets minder veel rennen tussen de verschillende locaties worden.

Sietse schreef:
zal alleen iets minder veel rennen tussen de verschillende locaties worden.

Wat dat betreft is het dus eigenlijk een betere line-up (tenzij je aan je conditie wil werken).

Sietse

Mainstream tussen hele dikke vette aanhalingstekens sietse .

Maar ik volg je wel, voor mij persoonlijk wel 1 van de betere programma's sinds tijden. Tijden als in de laatste 2 keer ja .

Sietse
ja, ik zet de aanhalingstekens er niet voor niets neer.

Ja maar geen hele dikke vette .

Sietse
ik zal het volgende keer zo neerzetten """"""""""""""mainstream""""""""""""""

lambf
Gaafste dingen waren van Author & Punisher (Erg naar uitgekeken, supergaaf. Tof om te zien, het geluid was bij vlagen echt indrukwekkend lomp en bleef goed helder), Dark Castle (supertof, vooral de zang. Goed geluid ook, ondanks dat de psychedelische effecten totaal niet overkwamen) Demdike Stare (In het begin wist ik niet echt wat ik er mee aan moest, maar na een minuut of 5 begon ik het een beetje te snappen, damn, de ontdekking van Incubate) Kerouac (supergave show, intens, energiek, goed geluid, jeuj) en Planks (lomp, hard, vuig).

Verder nog genoten van:
Apinist, geluid was weer brak maar wel erg tof.
Light Bearer, helaas maar klein stukje gezien maar klonk verbazingwekkend sterk.
Daggers, erg gaaf weer, stukken beter dan toen in de Acu ondanks het vroege tijdstip.
Pariso, energiek maar brak geluid.
Kevin Drumm & Thomas Ankersmit, had het veel harder verwacht eigenlijk, maar dat het niet zo luid was was best wel fijn. Donkere saxdrone, goede afsluiter van Incubate.

Tegenvallers:
The Secret (kutgeluid, futloos), Celeste (lol. Wat een tegenvallend gedoe, de melodieën kwamen nauwelijks door de muur van geluid, de zang verzoop er al helemaal in. Hard is niet hetzelfde als goed en zeker niet hetzelfde als leuk yo.), Monachus (ondanks dat het geluid wel goed was was het zoooooooo extreem voorspelbaar, van elke noot er gespeeld werd je al wist je al hoe ze het zouden spelen (en er had meet pit in mogen zitten, leek niet echt dat ze er nou heel veel moeite voor deden) en Nadja (was niet echt slecht maar stoorde me nogal aan de elektronische drumtrack die er A) niet bij paste en B) veel te hard in de mix stond).

Ja het was erg tof

Gallow
Gaafste dingen voor mij waren Gruppe80, Natural Snow Buildings en Le Syndicat. Celeste vond ik dan ironisch genoeg best tof, ondanks al het gezeik dat alle lichten per sé uit moesten. Stallag17 had nog tof kunnen worden maar het publiek was zo dood als de tering.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.