Muziek / MusicMeter Live! / The Cure "4Tour 2008"
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 01:10 uur
Ik moet en zal hier heen gaan! jammer dan geen van mijn vrienden weten wie the cure is...
misschien is mijn pa wel over te halen om mee te gaan.
misschien is mijn pa wel over te halen om mee te gaan.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 06:49 uur
Toch vreemd, hier in Vlaanderen kon je al van vorige week zaterdag gewoon kaarten bestellen online of via de telefoon... prijzen vallen nog mee eigenlijk... ik denk dat € 44 ongeveer de duurste prijs was...
Verkoop loopt trouwens nog denk ik...
Maar ik lees hier van kaarten die vooraf al te koop zijn: voor de verkoop start, aan veel hogere prijzen, ik lees over ellenogen werk... pfff.. Wat een gedoe zeg?!!!
Maar ik lees hier van kaarten die vooraf al te koop zijn: voor de verkoop start, aan veel hogere prijzen, ik lees over ellenogen werk... pfff.. Wat een gedoe zeg?!!!
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 09:48 uur
c-moon schreef:
Toch vreemd, hier in Vlaanderen kon je al van vorige week zaterdag gewoon kaarten bestellen online of via de telefoon... prijzen vallen nog mee eigenlijk... ik denk dat € 44 ongeveer de duurste prijs was...
Bij jullie is de voorverkoop gewoon een week eerder begonnen...
ellebogenwerk snap ik ook niet,ik betwijfel of het dringen zal zijn bij de postkantoren maar ik bestel ze heel relaxed via internet zometeen...hogere prijzen zijn als je ze voor de voorverkoop online koopt, zonde
(wel beetje spannend, nog 12 minuutjes
)
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 10:11 uur
Op tijd de deur uit... Ellebogenwerk... 
Volgens mij overschatten enkele users de populariteit van hun favoriete band. Op internet was de site 1 minuut druk en daarna kon je gewoon je kaartje kopen...

Volgens mij overschatten enkele users de populariteit van hun favoriete band. Op internet was de site 1 minuut druk en daarna kon je gewoon je kaartje kopen...
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 10:19 uur
Mmm... twijfelgeval voor mij nog...ik heb ze twee keer gezien en deed beide keren toch wat afbreuk aan de waardering die ik voor ze heb. Aan de andere kant....dat was ook twee keer na de release van een zwak album en de laatste twee van The Cure vind ik toch weer heel behoorlijk.
0
djeffibrelich
geplaatst: 6 oktober 2007, 11:04 uur
we gaan naar de f@#$%ing cure!
en er was inderdaad geen ellebogenwerk nodig,ik en een andere jongen waren de enigen die voor kaarten kwamen.
en die 3,90E servicekosten waren ook een bitch, maar maakt niet uit ..
en er was inderdaad geen ellebogenwerk nodig,ik en een andere jongen waren de enigen die voor kaarten kwamen.
en die 3,90E servicekosten waren ook een bitch, maar maakt niet uit ..
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 12:17 uur
Ik heb ook kaarten! Het was weer een heel gedoe, maar het is gelukt. Ik stond precies om 10:00 bij de GWK, bleken ze een storing te hebben waardoor ze geen kaarten konden verkopen. Snel naar het dichtsbijzijnde postkantoor gefietst, daar was ik om 10:10, maar toen bleken de veldkaarten al uitverkocht. Balen, dan maar niet naar de The Cure dacht ik nog, want tribune in Ahoy, dat doe ik niet meer.
Gelukkig heb ik ervaring met ticketservice en weet ik dat uitverkocht niet altijd uitverkocht betekent. Dus toen ik thuis kwam elke 10 minuten op internet gekeken en ja hoor om 11:15 waren er opeens weer veldkaarten beschikbaar!
Voortaan toch maar weer meteen om 10 uur achter de PC, dan heb je tegenwoordig nog de meeste kans.
Gelukkig heb ik ervaring met ticketservice en weet ik dat uitverkocht niet altijd uitverkocht betekent. Dus toen ik thuis kwam elke 10 minuten op internet gekeken en ja hoor om 11:15 waren er opeens weer veldkaarten beschikbaar!

Voortaan toch maar weer meteen om 10 uur achter de PC, dan heb je tegenwoordig nog de meeste kans.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 12:19 uur
Cygnus schreef:

Hmm, als de staanplaatsen al binnen 10 minuten weg zijn, kun je niet echt van overschatting spreken lijkt me

Heb goddomme zitkaarten! Maar heb gelijk online staankaarten geboekt de 70 euro pp. Misschien waren die daar nog wel beschikbaar, afwachten dan maar..
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 12:20 uur
Staanplaatsen zijn inderdaad vaak snel weg, maar blijf ticketservice in de gaten houden, want ze komen soms weer beschikbaar. Ik heb dat al vaker meegemaakt.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 12:22 uur
Zal ik ook blijven doen, ik baal hier stevig van! Kutsysteem zeg dat ticketservice.. wees eens duidelijk! 

0
basketballerke
geplaatst: 6 oktober 2007, 12:41 uur
Ik heb er ook eentje, zitten echter wel. Maar ik ben er al blij genoeg mee, dit gaat mijn allereerste concert worden!
0
Feeder
geplaatst: 6 oktober 2007, 16:31 uur
basketballerke schreef:
Ik heb er ook eentje, zitten echter wel. Maar ik ben er al blij genoeg mee, dit gaat mijn allereerste concert worden!
Jouw allereerste concert ?????
Dan begin je ook wel meteen met het zware geschut

0
Sheplays
geplaatst: 6 oktober 2007, 19:53 uur
Cygnus schreef:
89 euro!
Volgende week begint de gewone voorverkoop en dan koop ik mijn kaartje voor minder dan de helft. Helaas trappen er nog altijd mensen in de oplichting van ticketaanbieders onlineticketshop en budgetticket...
89 euro!
Volgende week begint de gewone voorverkoop en dan koop ik mijn kaartje voor minder dan de helft. Helaas trappen er nog altijd mensen in de oplichting van ticketaanbieders onlineticketshop en budgetticket...Ik trap er graag met open ogen in (zonder te knipperen)

*edit: ook maar een hotel gereserveerd!
**....en uiteraard heb ik staanplaatsen

0
geplaatst: 6 oktober 2007, 20:11 uur
orbit schreef:
Hmm, als de staanplaatsen al binnen 10 minuten weg zijn, kun je niet echt van overschatting spreken lijkt me

Heb goddomme zitkaarten! Maar heb gelijk online staankaarten geboekt de 70 euro pp. Misschien waren die daar nog wel beschikbaar, afwachten dan maar..
(quote)

Sorry hoor: maar ik zag dat er om 12 uur gewoon nog staanplaatsen beschikbaar waren.
In dat geval is het systeem dus inderdaad totaal niet kloppend en lijkt wat Zavo zei dus nog waar te zijn ook

0
basketballerke
geplaatst: 6 oktober 2007, 20:12 uur
Feeder schreef:
(quote)

Jep, ik begin meteen met een knaller
.
0
basketballerke
geplaatst: 6 oktober 2007, 20:14 uur
aERodynamIC schreef:
Sorry hoor: maar ik zag dat er om 12 uur gewoon nog staanplaatsen beschikbaar waren.
In dat geval is het systeem dus inderdaad totaal niet kloppend en lijkt wat Zavo zei dus nog waar te zijn ook
(quote)

Er klopt inderdaad niks van, had net een zitkaart besteld rond half twaalf ongeveer, half uurtje later waren er opeens staanplaatsen.
0
djeffibrelich
geplaatst: 6 oktober 2007, 21:43 uur
een vriend van mij heeft om 12:00 uur! nog 2 staankaarten kunnen halen bij het postkantoor.
ik begrijp hier nu helemaal niks van.
ik begrijp hier nu helemaal niks van.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 21:56 uur
Mijn rug kan al dat lange staan niet meer verdragen dus ik en Lin gaan er heerlijk bij zitten. Koppie koffie erbij en laat maar komen. 

0
geplaatst: 6 oktober 2007, 22:02 uur
reptile71 schreef:
Mijn rug kan al dat lange staan niet meer verdragen dus ik en Lin gaan er heerlijk bij zitten. Koppie koffie erbij en laat maar komen.

Ik ga ook zitten. Maar aan de koffie, dat ga ik niet beloven.
* denotes required fields.