Muziek / MusicMeter Live! / The Cure "4Tour 2008"
zoeken in:
0
djeffibrelich
geplaatst: 6 oktober 2007, 22:02 uur
ach het maakt ook niet uit waar je zit, een concert is net zo gezellig op ring 3 als op de vloer.
toch ben ik blij dat ik staanplaatsen heb, zeker omdat het de eerste keer cure wordt voor mij.
ergens hoop ik toch een glimps van robert smith's pedalboard op te kunnen vangen.
een paar blikjes redbull achterover slaan en dat lange staan gaat helemaal goed komen.
toch ben ik blij dat ik staanplaatsen heb, zeker omdat het de eerste keer cure wordt voor mij.
ergens hoop ik toch een glimps van robert smith's pedalboard op te kunnen vangen.
een paar blikjes redbull achterover slaan en dat lange staan gaat helemaal goed komen.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 22:25 uur
orbit schreef:
Hmm, als de staanplaatsen al binnen 10 minuten weg zijn, kun je niet echt van overschatting spreken lijkt me

Heb goddomme zitkaarten! Maar heb gelijk online staankaarten geboekt de 70 euro pp. Misschien waren die daar nog wel beschikbaar, afwachten dan maar..
(quote)
Hmm, als de staanplaatsen al binnen 10 minuten weg zijn, kun je niet echt van overschatting spreken lijkt me

Heb goddomme zitkaarten! Maar heb gelijk online staankaarten geboekt de 70 euro pp. Misschien waren die daar nog wel beschikbaar, afwachten dan maar..
Ik heb om half twaalf nog eens op ticketservice.nl gecheckt en toen kon je nog gewoon vloerkaarten bestellen...
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 23:46 uur
ik heb uiteraard staanplaatsen 
en ook voor mij word het de eerste keer.

en ook voor mij word het de eerste keer.
0
Sheplays
geplaatst: 7 oktober 2007, 12:36 uur
reptile71 schreef:
Mijn rug kan al dat lange staan niet meer verdragen dus ik en Lin gaan er heerlijk bij zitten. Koppie koffie erbij en laat maar komen.
Mijn rug kan al dat lange staan niet meer verdragen dus ik en Lin gaan er heerlijk bij zitten. Koppie koffie erbij en laat maar komen.

Geen VIP tafel met champagne, Reptile?
Ik kan dus absoluut niet zitten bij muziek, ik ben beweeglijk gehandicapt!

0
geplaatst: 7 oktober 2007, 21:02 uur
Cygnus schreef:
Ik heb om half twaalf nog eens op ticketservice.nl gecheckt en toen kon je nog gewoon vloerkaarten bestellen...
(quote)
Nou, ik heb zaterdag die ticketservice vanaf een uur of 11 in de gaten gehouden, maar die rang1 kaarten waren dus echt niet meer te bestellen
Ik hoorde gelijkende verhalen van anderen die kaarten hebben geprobeerd te scoren en ook werden afgescheept met zitplaatsen. Misschien dat er heel af en toe nog staanplaatsen vrij zijn gekomen door mensen die achteraf niet hebben betaald of gecancelled, maar dat kunnen er nooit veel zijn geweest.
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 22:32 uur
Ik ga ook, in het sportpaleis welteverstaan!
Staanplaatsen op het middenveld. Klinkt goed dacht ik zo.
Staanplaatsen op het middenveld. Klinkt goed dacht ik zo.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 10:53 uur
ik heb eens even voor de gein gekeken op ticketservice of je nog kon bestellen, maar geen enkel kaartje meer beschikbaar op dit moment! het kan ook een foutje zijn hoor
..niet dat ik me druk hoef te maken..ik zal er bij zijn 18 maart!!! staanplaatsen..hopelijk vooraan ergens, meegenietend op de heerlijkste muziek ter wereld! 
..niet dat ik me druk hoef te maken..ik zal er bij zijn 18 maart!!! staanplaatsen..hopelijk vooraan ergens, meegenietend op de heerlijkste muziek ter wereld! 
0
Spijtoptant
geplaatst: 10 oktober 2007, 12:38 uur
Zojuist geboekt voor Berlijn, 16 februari!

Vrije plaatskeuze, gelukkig.

Vrije plaatskeuze, gelukkig.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 12:42 uur
lullaby1987 schreef:
ik heb eens even voor de gein gekeken op ticketservice of je nog kon bestellen, maar geen enkel kaartje meer beschikbaar op dit moment! het kan ook een foutje zijn hoor
Klopt, tis vrijwel uitverkocht! Geloof alleen nog maar staanplaatsen op de 1e ring (wat waardeloos is)..
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:32 uur
afgelopen maandag (8okt) nog gewoon de beschikking over twee staanplaatsen gekregen dus ik ben dik tevreden 

0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:41 uur
Ik heb ook via iemand staanplaatsen bemachtigt, voor iets meer dan de oorspronkelijke waarde, maar soit! Nu nog me zitplaatsen slijten.. ik wacht nog wel even tot de nood aan de man komt, het zijn wel de beste zitplaatsen, dus moet goedkomen 

0
Spijtoptant
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:44 uur
Nou Orbit, als 16 februari me goed bevalt, en je hebt nog een kaartje over tegen die tijd, dan ben je er wellicht al eentje kwijt!
Maar uiteraard gewoon verpatsen als je kunt, natuurlijk!
(Eigenlijk wou ik voor Rotterdam gaan, maar bij gebrek aan kaartjes week ik vanmorgen uit naar Berlijn. Nee, geen spijt! ).
Maar uiteraard gewoon verpatsen als je kunt, natuurlijk!
(Eigenlijk wou ik voor Rotterdam gaan, maar bij gebrek aan kaartjes week ik vanmorgen uit naar Berlijn. Nee, geen spijt! ).
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 22:48 uur
orbit schreef:
Ik heb ook via iemand staanplaatsen bemachtigt, voor iets meer dan de oorspronkelijke waarde, maar soit! Nu nog me zitplaatsen slijten.. ik wacht nog wel even tot de nood aan de man komt, het zijn wel de beste zitplaatsen, dus moet goedkomen

Toch blijft het een uiterst vreemde zaak dat het er zo rommelig aan toe gaat. Het klopt echt voor geen meter alleen vrees ik dat je er weinig aan kunt doen.
Ik wist trouwens niet dat het zo erg was daar bij die ticketmaster.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 23:29 uur
aERodynamIC schreef:
Toch blijft het een uiterst vreemde zaak dat het er zo rommelig aan toe gaat. Het klopt echt voor geen meter alleen vrees ik dat je er weinig aan kunt doen.
(quote)
Zoals ik al zei (ik heb dit ook nagevraagd bij ticketmaster): zodra er een betaling wordt gecancelled om wat voor reden dan ook of mensen zeggen zelf hun kaartjes op (wat beiden kan) komen die kaarten dus weer in het systeem. Daardoor leek het voor de onoplettende kijker misschien of er de hele ochtend nog staanplaatsen waren. In feite was 99% al vergeven om 10 over 10.
0
djeffibrelich
geplaatst: 11 oktober 2007, 02:57 uur
ik heb zo het gevoel dat het voor ons meteen de eerste en de laatste keer cure zal zijn.
als je bedenkt dat ze in het jaar 2000 al uit elkaar wouden gaan.
maar iemand heeft me 1600 euro
voor mn staan-kaarten aangeboden en nu weet ik niet wat ik moet doen.advies, iemand?
0
Feeder
geplaatst: 11 oktober 2007, 09:11 uur
djeffibrelich schreef:
ik heb zo het gevoel dat het voor ons meteen de eerste en de laatste keer cure zal zijn.
voor mn staan-kaarten aangeboden en nu weet ik niet wat ik moet doen.
advies, iemand?
(quote)
voor mn staan-kaarten aangeboden en nu weet ik niet wat ik moet doen.advies, iemand?
1600 euro...
Geloof je dat nu zelf ?

Houden die tickets, tenzij je écht 1600 euro in jouw handen gepropt krijgt.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 10:04 uur
Ik zou het in dat geval doen en dan op marktplaats voor 70 of 80 euro weer nieuwe kopen 

0
djeffibrelich
geplaatst: 11 oktober 2007, 10:20 uur
orbit schreef:
Ik zou het in dat geval doen en dan op marktplaats voor 70 of 80 euro weer nieuwe kopen

dat is precies wat ik zelf ook dacht orbit,
ik ga iig eerst op internet gewoon eerst twee goedkope zit-kaarten proberen te scoren en daarna pas verkopen.
0
djeffibrelich
geplaatst: 11 oktober 2007, 10:22 uur
1600 euro...
Geloof je dat nu zelf ?
Geloof je dat nu zelf ?

de persoon in kwestie meende het echt.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 12:06 uur
djeffibrelich schreef:
ik ga iig eerst op internet gewoon eerst twee goedkope zit-kaarten proberen te scoren en daarna pas verkopen.
(quote)
Die heb ik inmiddels wel voor je

0
djeffibrelich
geplaatst: 11 oktober 2007, 12:36 uur
en die zou je vast voor me willen houden?
heel aardig.
ik zie nog hoe het loopt, als die gast het er echt voor heeft dan kan hij ze krijgen van me.
ik heb hem al een mail gestuurd, nog even wachten op de reactie.
en dan kan jij ook wel een mooi prijsje krijgen voor die kaarten van jou.
heel aardig.
ik zie nog hoe het loopt, als die gast het er echt voor heeft dan kan hij ze krijgen van me.
ik heb hem al een mail gestuurd, nog even wachten op de reactie.
en dan kan jij ook wel een mooi prijsje krijgen voor die kaarten van jou.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 12:46 uur
1600 euro
Of die vent houdt je voor het lapje, of hij is gestoord. Ik gok op het eerste.
P.S. Is deze advertentie van jou?
Of die vent houdt je voor het lapje, of hij is gestoord. Ik gok op het eerste.P.S. Is deze advertentie van jou?
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 13:11 uur
Als er iemand nog 2 kaarten kwijt moet, ik was zaterdag weer veelste laat me bed uit 

0
djeffibrelich
geplaatst: 11 oktober 2007, 13:16 uur
ja cygnus , die is van mij.
ik ben een gekke zwarthandelaar he?
ik heb zie ik nog een ander iemand die er 500 euro voor heeft geboden.
rare tijden.
ik ben een gekke zwarthandelaar he?
ik heb zie ik nog een ander iemand die er 500 euro voor heeft geboden.
rare tijden.
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 13:26 uur
Ik snap er geen moer van. Voor 130 euro heb ik gisteren een 'vloerkaartje' + reis + overnachting gekocht. In Berlijn weliswaar, maar wat maakt het uit waar je ze ziet?
Rare wereld.
Rare wereld.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:22 uur
Cygnus schreef:
1600 euro
Of die vent houdt je voor het lapje, of hij is gestoord. Ik gok op het eerste.
P.S. Is deze advertentie van jou?
1600 euro
Of die vent houdt je voor het lapje, of hij is gestoord. Ik gok op het eerste.P.S. Is deze advertentie van jou?

Ik heb er ook wel meer voor gedokt, maar dit is wel erg dol!
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 20:07 uur
djeffibrelich schreef:
voor mn staan-kaarten aangeboden en nu weet ik niet wat ik moet doen.
advies, iemand?
Heb je daar echt advies voor nodig? Tenzij het er 30 zijn ofzo.maar iemand heeft me 1600 euro
* denotes required fields.