menu

Muziek / MusicMeter Live! / Down The Rabbit Hole

zoeken in:
123poetertjes schreef:
Doe je sowieso wel hoor x
Nee, Arrie moet post lopen.

Casartelli schreef:
Helpt dat je in je indirecte meningsvorming?

Ja hoor, bedankt! Wat vond je van Low?

Johnny Marr schreef:
Wat vond je van Low?
Geen idee. Ik had het te druk met Jordan Rakei kut vinden.

jordidj1 (moderator)
Johnny Marr schreef:
(quote)

(quote)

(quote)

Tja, wie moet ik nu geloven? Wees es wat meer eensgezind zeg!

En is bijna niemand naar Low gaan gapen ofzo? Sowieso hét optreden van DTRH. En dat weet ik zelfs al was ik er niet.

Nou, wie moet je geloven denk je?

Gretz schreef:
Voor mij mij hét moment van het weekend: de euforische ontlading bij Dancing on My Own ?, wanneer het publiek MASSAAL het eerste refrein volledig (mee)zingt en vervolgens compleet leip gaat op de beats van dit weergaloze anthem ??? #moderne klassieker

(embed)

Sowieso was de hele show van Robyn extatisch, zou superlatieven tekort komen om dit onder woorden te brengen (afbeelding)

Dat doet me dan erg denken aan haar concert in AFAS Live. Robyn was briljant, het publiek was briljant en ook daar die ontlading...

Wel tof dat ze hetzelfde kan bereiken op een festival

https://i.imgur.com/CKNEO7s_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

De eerste namen voor 2020

Beck als waarschijnlijke headliner vind ik de enige teleurstelling op een verder geweldige line-up -o-

Tyler, The Creator
Disclosure
Beck
FKA Twigs
Haim
Kacey Musgraves
Wilco
Banks
Bicep
Big Thief
Black Pumas
Bombay Bicycle Club
Cage the Elephant
Charli XCX
Girl in Red
IDLES
Jehnny Beth
Kate Tempest
Loyle Carner
Sticky Fingers
Thomas Azier
Tierra Whack
Tones and I
Two Door Cinema Club
Whitney
Gigi Masin
KI/KI
Joy Crookes
Kumbia Boruka
Limpératrice
Men I Trust
The Murder Capital
Santrofi
Tyler Childers

Tyler, The Creator en twigs zijn wel echt toffe boekingen. Verder alleen Kate en girl in red al live gezien dus er valt veel nieuws te beleven.
Hoog niveautje weer, mss iets minder dan de eerste update van vorig jaar maar ik ben er weer bij hoor!

Het konijnenhol had vorig jaar een sterke line-up. Wel werden een aantal van de betere namen pas la(a)t(er) bekend gemaakt. Jammer dat BKS en het konijnenhol zo uit dezelfde vijver vissen. Zou je hier Weyes Blood, B&S en Fontaines D.C. bij zetten dan oogt het gelijk een stukje sterker.

FKA Twigs, Kacey Musgraves, Tyler, The Creator, Bicep, Black Pumas en Tyler Childers zijn wat mij betreft de beste namen.

Hoe zijn Beck en Wilco tegenwoordig live? Ik heb ze beide 10 jaar geleden een keer gezien en was toen wel onder de indruk, maar voor beide namen vind ik hun werk van dit decennium behoorlijk zoutloos. Komt het nog een beetje tot zijn recht live?

aerobag schreef:
Hoe zijn Beck en Wilco tegenwoordig live? Ik heb ze beide 10 jaar geleden een keer gezien en was toen wel onder de indruk, maar voor beide namen vind ik hun werk van dit decennium behoorlijk zoutloos. Komt het nog een beetje tot zijn recht live?

Wilco is live altijd, maar dan ook echt altijd, briljant.

Marco dB schreef:
(quote)

Wilco is live altijd, maar dan ook echt altijd, briljant.

Wat hij zegt.

jordidj1 (moderator)
123poetertjes schreef:
maar ik ben er weer bij hoor!

Oh, dus met andere woorden: Jordi ook?

Een tikkeltje teleurstellend. Zeker geen slechte namen hoor, maar wordt op Bicep na ook niet zwaar opgewonden van deze artiesten. Eerste worp vorig jaar was dan ook moeilijk te overtreffen......

Evengoed, ga hier sowieso bij aanwezig zijn. *Gezelligste festival in Nederland!

aerobag schreef:

Wilco live is nog steeds fantastisch. Dit jaar 2x de AB in Brussel platgespeeld. Over Beck kan ik niets zeggen want het wordt ook mijn eerste keer dat ik die zie volgend jaar ?

Beck was 20 jaar geleden weergaloos live, maar ja, zijn laatste werk is niet echt heel boeiend inderdaad.

Wist trouwens niet dat Jehnny Beth solo was, paar jaar terug was zij met Savages wel goed op DTRH.

Wilco was wederom briljant afgelopen september in De Roma!

Ik ben best blij met de eerste worp! FKA Twigs, Bicep, Big Thief, IDLES, Kate Tempest, The Murder Capital. Nice!
Op mijn wishlist staan de volgende namen: Fontaines dc, Anna Leone (viel vorig jaar af), Nils Frahm, DIIV, Weval, Car Seat Headrest, en mijn lang gekoesterde wens: The Strokes.
Is er enige kans dat een band als Het zesde metaal op een DTRH komt? Het nieuwe album is geweldig, al kan ik me indenken dat dit niet bepaald hun podium is.

Beck zal toch niet headlinen? Tyler en Disclosure zeer waarschijnlijk wel lijkt mij.

mr.oizo schreef:

Op mijn wishlist staan de volgende namen: Fontaines dc, Anna Leone (viel vorig jaar af), Nils Frahm, DIIV, Weval, Car Seat Headrest, en mijn lang gekoesterde wens: The Strokes.
Is er enige kans dat een band als Het zesde metaal op een DTRH komt? Het nieuwe album is geweldig, al kan ik me indenken dat dit niet bepaald hun podium is.

Het Zesde Metaal zou beter op BKS staan gezien hun repertoire. Wel frappant dat ze nog nooit voor een groot meerdaags festival in Nederland zijn geboekt. Wordt de hoogste tijd dat dit in 2020 wel zal gebeuren. Als je broeder dieleman een plek kent geven in de tent, dan kan dat zeker ook met HZM.

Fontaines DC staat al op BKS

Gretz schreef:
Het Zesde Metaal zou beter op BKS staan gezien hun repertoire. Wel frappant dat ze nog nooit voor een groot meerdaags festival in Nederland zijn geboekt. Wordt de hoogste tijd dat dit in 2020 wel zal gebeuren.

Gaat al gebeuren. 17 januari a.s. spelen ze om 20:45 in het News Café in het kader van Eurosonic.

Fijne line-up al. Ik zal binnenkort wel even een kaartje scoren.

Matige line-up. Eigenlijk vind ik alleen IDLES en Bicep echt boeiend. Denk dat het dit jaar BKS wordt.

RadioMad schreef:
Fijne line-up al. Ik zal binnenkort wel even een kaartje scoren.

En hij's binnen

Ik ben er dit jaar ook weer eens bij!

Nice jongens! Kaartje ook al binnen!

Ga gewoon naar DTRH en Best Kept Secret allebei dit jaar schat ik zo.

Nieuwe namen:

Avalon Emerson | BOMBA ESTEREO | Brittany Howard | Clairo | Donnie | Hot Chip | Jungle By Night | Naaz | Polo & Pan | Romy | Sam Fender | Afrodeutsche | boy pablo | Klangstof | Kojey Radical | Mama Snake | Muthoni Drummer Queen | PONGO | STEAM DOWN | Whispering Sons

Het is te hopen dat Donnie de Stacksjouwer meebrengt naar zijn optreden.

VladTheImpaler schreef:
Het is te hopen dat Donnie de Stacksjouwer meebrengt naar zijn optreden.
Zou ie daar genoeg enen en nullen voor hebben?

Heeeeel toffe update! Bomba Estereo, Hot Chip, Clairo, Polo & Pan en Pongo gaan fijne feestjes worden en passen perfect op een DTRH. Romy en Avalon voor lekkere chillouttechsessies en Muthoni Drummer Queen klinkt op het eerste gehoor ook wel errug vet. En ja, Naaaaaaaaaaaz

Ik vind het maar vrij pover. Behoorlijk teleurgesteld eigenlijk.

Jungle By Night, Pongo, Hot Chip, Bomba Estereo & Polo & Pan gaan sowieso mooie feestjes worden hoor!

Wel mee eens dat de line - up vorig jaar veel sterker was. Toen moest ik gewoon o.a. FOALS, Thom Yorke en Janelle Monae skippen...........Gelukkig draait DTRH niet alleen om de line - up. Hoop stiekem nog wel op Roisin Murphy/Little Simz. Misschien ook maar naar Melt dit jaar, wat een line - up daar.

Gelukkig staat er nog genoeg leuks in de breedte, maar eigenlijk kan je deze headliners niet maken (zeker vergeleken naast MA, Strokes en National). Beck is al een paar jaar lang vrij irrelevant en gaat geen veld vullen. Disclosure wellicht wel maar is toch meer het feestje na de headliner. Al is een spot zoals die van Underworld niet ondenkbaar.
En Tyler krijg je vrees ik weer een halfleeg veld, populairder in Amerika net als Janelle Monae. Hoop vurig dat ze die gewoon in de tent zetten. Beter voor iedereen.

Ik hoop eigenlijk gewoon vooral dat ze Lana halen, al zijn de berichten niet heel positief vanuit Mojo.

Snoeperd schreef:
Gelukkig staat er nog genoeg leuks in de breedte, maar eigenlijk kan je deze headliners niet maken (zeker vergeleken naast MA, Strokes en National). Beck is al een paar jaar lang vrij irrelevant en gaat geen veld vullen. Disclosure wellicht wel maar is toch meer het feestje na de headliner. Al is een spot zoals die van Underworld niet ondenkbaar.
En Tyler krijg je vrees ik weer een halfleeg veld, populairder in Amerika net als Janelle Monae. Hoop vurig dat ze die gewoon in de tent zetten. Beter voor iedereen.

Ik hoop eigenlijk gewoon vooral dat ze Lana halen, al zijn de berichten niet heel positief vanuit Mojo.

Organisatie heeft al bekend gemaakt dat Tyler het festival afsluit, dus die krijgt gewoon dezelfde plek als Janelle Monae vorig jaar had. Overigens denk ik wel dat je gelijk hebt. Die staat straks weer voor een halfleeg veld te spelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:06 uur

geplaatst: vandaag om 19:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.