menu

Muziek / MusicMeter Live! / Down The Rabbit Hole

zoeken in:
geplaatst:
jordidj1 schreef:
HALLOOOO???? 123poetertjes gewoon doorspammen dan reageert mod Spraylt vanzelf
SprayIt ligt sowieso nog bij te komen van Underworld want WAT DE FOK WAS DAAR GAANDE???&&$$@/^*&44$$

-SprayIt- (moderator)
geplaatst:
Ja halloo, goedemorgen zeg. Pal vooraan bij dhr. Yorke, zeer genoten en vervolgens mayhem bij Underworld, een feestje waar Holleeder u tegen zegt. Wat een bak herrie incl. licht, precies wat je van de mannen wil. Nu nog even met de voetjes van de vloer bij Hacker & Avery

geplaatst:
Waar zien we je? Hoe heet de kleur van je shirt x

geplaatst:
-SprayIt- schreef:
Ja halloo, goedemorgen zeg. Pal vooraan bij dhr. Yorke, zeer genoten en vervolgens mayhem bij Underworld, een feestje waar Holleeder u tegen zegt. Wat een bak herrie incl. licht, precies wat je van de mannen wil. Nu nog even met de voetjes van de vloer bij Hacker & Avery

MELDEN NU

geplaatst:
Wij hebben Dance Lover in de gelederen

Edit: nu is ie ons tegen onze wil bier aan het voeren. Help

geplaatst:
Ik ben echt teringlam jezus

geplaatst:
Er schijnt nog een mod wakker te zijn die deze berichten zou moeten verwijderen maar hij reageert niet op ons

geplaatst:
Jongens, wat was Underworld geniaal. Benen uit het lijf gedanst.

Enige nadeel was dat The Hacker daarna wat lafjes klonk, dus maar een beetje uitgestoomd in de Steamer Club...

-SprayIt- (moderator)
geplaatst:
Off topic berichten verwijderd

Inderdaad, na Underworld voelde alles wat tam, sowieso is de Lop niet heel hard qua geluid, daarnaast te klein en dus te druk. Ook erg genoten van Thom Yorke, stond op 3 meter en kon dit genie eens goed bestuderen, op BKS stond ik op zeker 500m, toch een andere beleving. Vandaag een, ik vind, matig dagje qua lineup. Pak LP, David August, Foals en Robyn, of stukje Comet Is Coming, was leuk op LGW en afsluiten met Agar Agar en Dam Funk.

Excuus dat ik geen gehoor kon geven aan de oproepen tot melden, het was een ietwat chaotische avond.

geplaatst:
VANDAAG THE DON!&&€€!!!!@@@!!!—

Dance Lover kan zijn naam wel veranderen in Drank Lover, jemig wat voel ik mij een partij ellendig

Vandaag maar pogen voor een meeting of geven we de hoop op?

geplaatst:
Team Donny meldennnnn!

geplaatst:
jordidj1 schreef:
Team Donny meldennnnn!

Present! Rechts voor het geluid.

geplaatst:
#bringbackdonny

geplaatst:
#donnymainstage

geplaatst:
#bestedonnyooit

Shout-out ontvangen van the DON himself

geplaatst:
Nu signeersessie van The Don!

geplaatst:
Kom Janelle dan, staat godverdomme bijna niemand

geplaatst:
Oh en jongens, wat een editie is dit! Vandaag alleen al met Donny, Rosalía en TCIC drie negens en dan moet Janelle nog komen

geplaatst:
Titmeister en Dance Lover

Ook present bij Agar Agar zometeen?

-SprayIt- (moderator)
geplaatst:
Ik sta bij Agar2. Ben benieuwd!

geplaatst:
-SprayIt- schreef:
Ik sta bij Agar2. Ben benieuwd!

Blijf daar!

geplaatst:
Vandaag was een briljante, onvergetelijke festivaldag. Een van de beste ooit durf ik wel te stellen. Robyn, Agar Agar en Foals waren alleen al beter zijn dan alle headliners van BKS dit jaar http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

Amber Arcades, ROSALÍA en Donny Bénet waren bovendien ook grandioos. Janelle Monae heb ik niet gezien, maar had wellicht beter van plek kunnen ruilen met Robyn?

Zondag Top 6:
1. ROBYN
2. AGAR AGAR
3. FOALS
4. DONNY BÉNET
5. AMBER ARCADES
6. ROSALIA

geplaatst:
Haha jouw top 3 heb ik geskipt lol

-SprayIt- (moderator)
geplaatst:
Holy shit. Absolute gekkenhuis deze avond en nacht, geweldige concerten en onvergetelijk feestje. Nu afterparty in het toiletgebouw, wat een energie hangt er. Heerlijk festival gehad, binnenkort een uitgebreide review van mijn top 10 concerten.

geplaatst:
IK WAS WAPPERNIMF GISTER OH MIJN GOD STEEK JE HAND OP VOOR WAPPERMAN THE HERE AND THE NOW

Stukjes volgen snel, wat een weergaloos weekend.

geplaatst:
Weergaloze Rabbit Hole, als voorspeld. Iets met BESTE EDITIE OOIT, zonder enige overdrijving.

Overall Top 12

1. Robyn
2. Vampire Weekend
3. Agar Agar
4. Donny Bénet
5. Foals
6. Underworld
7. Balthazar
8. Amber Arcades
9. Editors
10. ROSALÍA
11. RY X
12. Wapperman

(tegenvallers: Olafúr Arnalds (belabberde setting), dEUS (te laat begonnen en niet het complete album) en het scoreverloop in Lyon).

‪Eervolle vermelding voor Ry X die eigenlijk ook wel Top 10 had verdiend.‬

geplaatst:
Voor mij mij hét moment van het weekend: de euforische ontlading bij Dancing on My Own , wanneer het publiek MASSAAL het eerste refrein volledig (mee)zingt en vervolgens compleet leip gaat op de beats van dit weergaloze anthem #moderne klassieker

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=4df-sTo8KKs

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Sowieso was de hele show van Robyn extatisch, zou superlatieven tekort komen om dit onder woorden te brengen http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

geplaatst:
Beste ooit wil ik niet zeggen, Lowlands was vorig jaar overall een stuk sterker, maar dat wil niet zeggen dat ik heb mij heb verveeld dit jaar. Zal morgen even een verslagje tikken, nu alvast een top 10 droppen:

1. Janelle Monáe
2. Vampire Weekend
3. Donny Benét
4. Kamasi Washington
5. Underworld
6. The Comet is Coming
7. Maribou State
8. Rosalia
9. dEUS
10. Zwangere Guy

geplaatst:
Ook een topweekend gehad. Had op donderdagnacht mijn scriptie ingeleverd dus het stond in het teken van het vieren daarvan. Op vrijdag eigenlijk bar weinig gezien maar de rest van de dagen heel veel mooie dingen gezien met Janelle Monáe als mooie afsluiter. Was in het begin door het geringe publiek beetje bang dat het tegen zou vallen, maar vanaf het moment dat ze Django Jane vanuit haar troon predikte wist ik dat het goed zat. Voor degenen die tijdens I Like That nog een jongen op de nek van een meisje zaten zitten, dat was ik Wij vonden het een goed statement om de rollen eens om te draaien. Wat een fantastisch einde ook trouwens met Cold War, dat ging echt helemaal los.

Sowieso was zondag een dag gemaakt door de vrouwen, want ik vond eerder op de dag AURORA, Rosália en Robyn al héél erg goed. Verder was HENGE een toffe verrassing.

1. Janelle Monaé
2. HENGE
3. SOHN
4. Rosália
5. AURORA
6. The Roots
7. George Fitzgerald
8. Robyn
9. dEUS
10. David August

geplaatst:
Snoeperd rare Cold War heb jij gehoord dan

Gast
geplaatst: vandaag om 15:19 uur

geplaatst: vandaag om 15:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.