Muziek / Toplijsten en favorieten / Het MuMe Top 1000 Project - Discussietopic
zoeken in:
1
geplaatst: 15 juli 2018, 22:00 uur
Zojuist alvast het uitslagentopic geopend: Het MuMe Top 1000 Project - Uitslag
In de loop van de komende week zal ik hier de eerste uitslagen plaatsen.
Reacties graag in dit topic, zodat de uitslag makkelijk te volgen is. Hopelijk wordt dit topic gedurende de uitslag net zo actief en populair als op MovieMeter. Het topic aldaar telt inmiddels bijna 100 pagina's.
In de loop van de komende week zal ik hier de eerste uitslagen plaatsen.
Reacties graag in dit topic, zodat de uitslag makkelijk te volgen is. Hopelijk wordt dit topic gedurende de uitslag net zo actief en populair als op MovieMeter. Het topic aldaar telt inmiddels bijna 100 pagina's.

0
geplaatst: 16 juli 2018, 13:39 uur
chevy93 schreef:
De laatste stand laat zien dat alle albums minimaal 2 keer genoemd zijn, want de grens ligt momenteel op 508,2304 punten en een nummer 1-positie levert 500 punten op.
.
De laatste stand laat zien dat alle albums minimaal 2 keer genoemd zijn, want de grens ligt momenteel op 508,2304 punten en een nummer 1-positie levert 500 punten op.
.
Gelukkig is 1 notering niet voldoende, dat zou de lijst toch iets te obscuur kunnen maken. Benieuwd welke userduo’s ontstaan bij de platen met 2 noteringen ?
0
geplaatst: 16 juli 2018, 13:53 uur
Benieuwd!
En ook benieuwd naar allemaal willekeurige feitjes over hoe vaak albums werden genoemd, welke veel op hoge posities, welke vooral op lage posities, en dat soort dingen eigenlijk... Laat maar komen
Al een goede manier van presenteren uitgewerkt? Ik ben zelf nog steeds bereid toelichting te geven over enkele van mijn favorieten.
En ook benieuwd naar allemaal willekeurige feitjes over hoe vaak albums werden genoemd, welke veel op hoge posities, welke vooral op lage posities, en dat soort dingen eigenlijk... Laat maar komen

Al een goede manier van presenteren uitgewerkt? Ik ben zelf nog steeds bereid toelichting te geven over enkele van mijn favorieten.
1
zaaf
geplaatst: 16 juli 2018, 16:12 uur
nico1616 schreef:
Gelukkig is 1 notering niet voldoende, dat zou de lijst toch iets te obscuur kunnen maken. Benieuwd welke userduo’s ontstaan bij de platen met 2 noteringen ?
kijken of we daar een top zoveel van kunnen maken(quote)
0
Vento Vivimus
geplaatst: 16 juli 2018, 16:19 uur
Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > Het MuMe Top 1000 Project - Uitslag:
chevy93 schreef:
Dank aan de 39 deelnemers die de moeite hebben genomen een lijst in te sturen...
38 heren & 1 dame ... Ik ging ervan uit dat je meer vriendinnen had, Chevy ...Dank aan de 39 deelnemers die de moeite hebben genomen een lijst in te sturen...
0
geplaatst: 16 juli 2018, 16:41 uur
johan de witt schreef:
Tot wanneer kun je nog indienen?
Tot wanneer kun je nog indienen?
Gisteren?
0
geplaatst: 16 juli 2018, 16:54 uur
Heb even terug gelezen, maar zie dat nergens staan. Ik ben inmiddels bij 413...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2018, 16:56 uur
johan de witt schreef:
Heb even terug gelezen, maar zie dat nergens staan. Ik ben inmiddels bij 413...
De oorspronkelijke deadline was 5 juli. Dat er daarna nog wat blessuretijd kwam...Heb even terug gelezen, maar zie dat nergens staan. Ik ben inmiddels bij 413...
0
geplaatst: 16 juli 2018, 17:36 uur
1
geplaatst: 16 juli 2018, 17:40 uur
0
geplaatst: 16 juli 2018, 17:54 uur
Vento Vivimus schreef:
Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > Het MuMe Top 1000 Project - Uitslag:
Tja, dit soort lijsten zijn toch hoofdzakelijk een masculiene exercitie, in meerdere opzichten.Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > Het MuMe Top 1000 Project - Uitslag:
(quote)
38 heren & 1 dame ... Ik ging ervan uit dat je meer vriendinnen had, Chevy ...
0
geplaatst: 16 juli 2018, 18:14 uur
0
Vento Vivimus
geplaatst: 16 juli 2018, 18:29 uur
chevy93 schreef:
En dat in het Me2-tijdperk & maar klagen over gelijkberechtiging !(quote)
Tja, dit soort lijsten zijn toch hoofdzakelijk een masculiene exercitie, in meerdere opzichten.
0
geplaatst: 16 juli 2018, 19:01 uur
It's easier for me to get closer to heaven than to participate here 

0
geplaatst: 18 juli 2018, 00:49 uur
We zijn vertrokken voor 100 dagen, hoeraaa 
Ik vind het eerste tiental heel afwisselend en verbaas me nu dat ik deze Neil Young niet in mijn 500 had. Maar er komt nog genoeg Neil die ik wel heb ?
Black Sea van XTC moet ik dringend eens gaan beluisteren.

Ik vind het eerste tiental heel afwisselend en verbaas me nu dat ik deze Neil Young niet in mijn 500 had. Maar er komt nog genoeg Neil die ik wel heb ?
Black Sea van XTC moet ik dringend eens gaan beluisteren.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 juli 2018, 01:01 uur
Ziet er weer netjes uit Chevy!
Voor mij nog geen matches en de bekendheid beperkt zich tot een middelmatige Simple Minds en een wel aardige Van Der Graaf Generator. Ik heb goede hoop dat mijn inzendingen van beide nog komen.
Voor mij nog geen matches en de bekendheid beperkt zich tot een middelmatige Simple Minds en een wel aardige Van Der Graaf Generator. Ik heb goede hoop dat mijn inzendingen van beide nog komen.
* denotes required fields.