menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Lennert & RuudC's marathons

zoeken in:
Hoe dan ook,

hier nog wat artiesten/bands die ik graag gemarathoniseerd zie.

*Santana
*Grand Funk Railroad
*Primus
*Mastodon
*Iron Maiden
*Hawkwind
*35007
*Megadeth
*Sacred Reich
*King Crimson
*Death (!)
*Mahavishnu Orchestra
*Voivod
*The Tea Party
*Moody Blues
*Jethro Tull

Nou, de eerstvolgende non-metal act is een half ironische keuze van mijn kant, maar vooral een guilty pleasure.

Billy fucking Idol

Als je slim bent begin met z'n vreselijke kerstalbum, het is er nu de tijd voor en dan heb je z'n slechtste gelijk al gehad

GrafGantz schreef:
Als je slim bent begin met z'n vreselijke kerstalbum, het is er nu de tijd voor en dan heb je z'n slechtste gelijk al gehad

Ik zat vooral te denken of we dat album überhaupt mee moeten nemen, maar ik zie ook eigen nummers...

lennert schreef:
(quote)

Ik zat vooral te denken of we dat album überhaupt mee moeten nemen, maar ik zie ook eigen nummers...

Sterkte!

Billy Idol zag ik in 2010 nog op Bospop. Dat is mijn enige referentie, haha. Vond het best leuk toen.

Als er een artiest is waar ik écht niks mee heb is het wel Billy Idol. Veel plezier....denk ik ?

Ken hem eigenlijk vooral als artiest met een hele trits sterke singles, in elk geval tot begin jaren '90. Nam hem vroeger niet zo heel serieus, maar heb ondertussen een verzamelaar in de kast staan (die uit 2001) en die is toch meer dan prima. Geen idee hoe sterk z'n reguliere albums zijn overigens.

Billy Idol, I dull. Mijn hemel, zo'n persiflage van de punk is toch tenenkrommend!
Van Motorpsycho, via Nightwish naar Billy Idol: What's next? Status Quo, Madonna, K3?
Maar even goed veel plezier ermee.

Ok, klinkt niet best dus die ga ik volgen .

Je bent The Doors vergeten, Koos.

Na Billy Idol duiken we weer de sixties in. Na Nightwish gaan we verder met Powerwolf. Ik moet Lennert toch wel een beetje terugpakken na Motorpsycho, haha

RuudC schreef:
Je bent The Doors vergeten, Koos.

Na Billy Idol duiken we weer de sixties in. Na Nightwish gaan we verder met Powerwolf. Ik moet Lennert toch wel een beetje terugpakken na Motorpsycho, haha

Mogen we al weten welke 60’s formatie het gaat worden? ?
Enne...brand mijn favoriete Noorse band niet zo af!! Vechten? ?

Ja, ik krijg nu Powerwolf voor mijn kiezen. Dat wordt pas echt afzien voor me. Ik vind het ook buitenproportioneel wat hij me aandoet, maar goed

Ik wil een korte doen en twijfel tussen Them en The Sonics. De eerste die reageert, mag kiezen.

RuudC schreef:
Ik wil een korte doen en twijfel tussen Them en The Sonics. De eerste die reageert, mag kiezen.

The Sonics dan.

Om James Murphy maar te parafraseren:

"the Sonics, the Sonics, the Sonics, the Sonics!!"

RuudC schreef:

Love!

Ik zet ‘m op mijn lijstje, Jurado. Die naam spookte vorig jaar nog een tijdje door mijn hoofd.

jurado schreef:
(quote)

Love!

Korte, doch gevarieerde discografie ook!

Goed, ik moet mezelf nog even door The Sonics heenworstelen (en vermoed niet dat dit lang gaat duren, veel herhaalbaarheidsfactor heeft de band niet en het duurt allemaal vrij kort), daarna gaan we lekker winters Alan Parsons Project doen.

Krijgen de eerder in de marathons behandelde artiesten ook updates? Nu heeft The Who bv. een nieuw album en mogelijk willen jullie er je licht over laten schijnen. Of jullie bij de meest recente van Magnum staan, weet ik zo even niet.

Dat is wel de bedoeling in ieder geval. Bij een aantal albums hebben we dat ook gedaan en ik besef me nu dat ik zelf de nieuwe Opeth en Rhapsody nog niet besproken heb.

*Fates Warning

jurado schreef:
*Fates Warning

Zeker een voorstander van! Heb je de laatste Arch/Mattheos ook al gehoord? Ijzersterk!

lennert schreef:
(quote)

Zeker een voorstander van! Heb je de laatste Arch/Mattheos ook al gehoord? Ijzersterk!

Nog niet, staat wel op de planning!

Deze week maak ik Alan Parsons Project nog even af. Daarna gaan we verder met Q65.

En nu we onszelf door Powerwolf heen hebben geworsteld, wordt het tijd voor Paradise Lost!

En na Q65 wordt de non-metal-marathon Electric Light Orchestra!

En we naderen het einde daarvan alweer. We gaan nog even wat inhaalwerk doen, zoals de laatste van The Who. Ik zal het lijstje op de eerste pagina eens updaten. Daarna is het de beurt aan Them.

Is The Michael Schenker Group ook niet wat voor jullie om is te doen?

Ik sluit het niet uit, Orklord, maar ik zie het er niet snel van komen. Het heeft niet mijn directe interesse. Als ik iets Schenker gerelateerds zou kiezen, hebben zowel Scorpions en UFO al de voorkeur.

Lau1986 schreef:
Is The Michael Schenker Group ook niet wat voor jullie om is te doen?

Wat Ruud zegt, maar ik ben niet tegen. Besef me net dat ik echt nog nooit iets van MSG heb gehoord eigenlijk...

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.