Muziek / Toplijsten en favorieten / Lennert & RuudC's marathons
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2021, 15:35 uur
Rudi S schreef:
Lekker korte plaatjes, destijds ( jaren '70) gekocht op advies van Kees Baars.
Lekker korte plaatjes, destijds ( jaren '70) gekocht op advies van Kees Baars.
Wist niet dat er ook korte prog bestond

0
geplaatst: 23 april 2021, 21:03 uur
De eerste van Moxy is gelijk de beste naar mijn mening. Daarna werd het minder en minder. Maar dat debuut blijft fantastisch!
0
geplaatst: 17 mei 2021, 18:39 uur
Heren! Wordt het niet weer eens tijd voor zo'n leuke classicrock marathon?
*Moody Blues
*King Crimson
*Caravan
*Deep Purple
*Santana
*Grandfunk Railroad
*Jethro Tull
*Bruce Springsteen
Etc
*Moody Blues
*King Crimson
*Caravan
*Deep Purple
*Santana
*Grandfunk Railroad
*Jethro Tull
*Bruce Springsteen

Etc
0
geplaatst: 17 mei 2021, 21:51 uur
King Crimson of Grandfunk Railroad lijkt mij ook wel interessant.
3
geplaatst: 18 mei 2021, 12:47 uur
Of even op de Songfestival toer.
Teach In , Frizzle Sizzle, Anouk en Waylon
Teach In , Frizzle Sizzle, Anouk en Waylon

0
geplaatst: 30 mei 2021, 12:14 uur
Toevallig net nog wat stukjes gelezen, maar het wordt nu echt tijd voor Sabaton 

0
geplaatst: 15 juni 2021, 21:14 uur
Teveel albums waarvan teveel ook niet echt de moeite waard lijken te zijn. 
Mede daarom kijk ik ook wel een beetje op tegen Uriah Heep, hoe briljant ik het klassieke werk ook vind.

Mede daarom kijk ik ook wel een beetje op tegen Uriah Heep, hoe briljant ik het klassieke werk ook vind.
0
geplaatst: 16 juni 2021, 12:00 uur
Laat je vooral verrassen door de laatste paar albums die ze (Heep) gemaakt hebben. Kunnen zich mijns inziens meten met de classics uit de 70's.
0
geplaatst: 17 juni 2021, 16:32 uur
Snap ik ook wel.
Iets anders uit mijn lijstje? Staat toch genoeg interessants in, me dunkt.
Iets anders uit mijn lijstje? Staat toch genoeg interessants in, me dunkt.

0
geplaatst: 17 juni 2021, 16:58 uur
Allemaal goede kandidaten. Alleen the boss trek ik persoonlijk niet zo. Ik ben momenteel vooral op Lennert aan het wachten eigenlijk.
1
geplaatst: 6 juli 2021, 10:27 uur
Het is gelukt om Agent Steel af te ronden. Lennerts keuze is gevallen op Epica.
0
geplaatst: 7 juli 2021, 08:38 uur
RuudC schreef:
Allemaal goede kandidaten. Alleen the boss trek ik persoonlijk niet zo. Ik ben momenteel vooral op Lennert aan het wachten eigenlijk.
Ja, ik heb dus sinds halverwege mei een nieuwe klus (IT'er) en daarbij is het redelijk onmogelijk om zoveel muziek te luisteren als ik voorheen deed tijdens werktijd. Het bemoeilijkt een vlotte voortgang in ieder geval wel van de niet-metalmaratons.
0
geplaatst: 9 juli 2021, 22:45 uur
RuudC schreef:

8
geplaatst: 6 september 2021, 23:34 uur
Bedankt allemaal voor het volgen, lieve mensen. Het is mooi geweest.
1
Jeve
geplaatst: 7 september 2021, 11:52 uur
RuudC schreef:
Jammer! Maar ik heb met graagte jullie bevindingen tot mij genomen.

2
geplaatst: 7 september 2021, 12:34 uur
Idd. jammer. Was leuk om jullie te volgen t.a.v. diverse bands. Bedankt voor jullie tijd en energie. Tot wederziens.
2
geplaatst: 7 september 2021, 19:12 uur
Aan al het goede komt een eind. Ik had nog graag wat Uriah Heep, Jethro Tull en Deep Purple marathons gezien of misschien nog een puntjes op de i zetten bij Insprirations van Saxon. Laatst nog genoten van wat recensies bij Slayer- en Metallica marathons, al hoef ik het er niet altijd mee eens te zijn.
2
geplaatst: 7 september 2021, 20:23 uur
Ik sluit me bij bovenstaande berichten aan. Heb genoten van veel van jullie schrijfsels. Jammer dat het stopt maar ja, ik snap het ergens ook wel. Gaat een hoop tijd in zitten. Kostbare tijd uiteraard. Wie weet komt het er ooit van dat jullie voorzichtig de draad weer oppikken 

2
geplaatst: 7 september 2021, 21:10 uur
Bedankt mannen, 1 van mijn favoriete topics
, maar aan alles komt een eind.
, maar aan alles komt een eind.
5
geplaatst: 30 juni 2022, 08:59 uur
Misschien dat we toch stiekem nog even een Death marathon doen...
1
geplaatst: 30 juni 2022, 12:36 uur
lennert schreef:
Heel gaaf! Death is en was sowieso één van mijn favoriete metalbands, ik luister Death nog regelmatig. Ben erg benieuwd naar de marathon, leuk mannen!! Misschien dat we toch stiekem nog even een Death marathon doen...

0
geplaatst: 6 juli 2022, 16:57 uur
lennert schreef:
Dan kan er ook gelijk wel een Voivod marathon achteraan. Misschien dat we toch stiekem nog even een Death marathon doen...

3
geplaatst: 8 juli 2022, 08:55 uur
Oef.. Eerst maar eens Death voltooien en dan kijken we wel verder. Voivod is wel echt een flinke noot om te kraken. Live was ik eigenlijk al een tijdje vergeten. Throwing Copper heb ik in mijn middelbare schooljaren wel een paar keer van mijn pa geleend, maar toen waren ze al aan het aftakelen.
2
Mssr Renard
geplaatst: 8 juli 2022, 09:15 uur
RuudC schreef:
Oef.. Eerst maar eens Death voltooien en dan kijken we wel verder. Voivod is wel echt een flinke noot om te kraken. Live was ik eigenlijk al een tijdje vergeten. Throwing Copper heb ik in mijn middelbare schooljaren wel een paar keer van mijn pa geleend, maar toen waren ze al aan het aftakelen.
Live was een grapje eigenlijk van mij. Ik dacht dat ze erg mainstream waren, dus realiseerde me niet eens dat je het wel leuk zou kunnen vinden.
Als ik echt eens een gave band kan tippen, die Jurado ook al eens heeft laten vallen, dan is het wel The Moody Blues en dan mag je wat mij betreft stoppen voor het te suikerzoet wordt (omstreeks 1982). Dan heb je een stuk of 10 platen met wel heel gave symfonische rock.
3
geplaatst: 8 juli 2022, 09:50 uur
Ik ben groot fan van het oude werk van TMB! Volgens mij heb ik alle belangrijke elpees wel in de kast staan.
Niet te hard van stapel lopen allemaal. Het is echt leuk om door het oeuvre van Death te spitten. Wat mij betreft gooien we die plaat van Control Denied er gewoon achteraan, maar ik ben (nog) helemaal niet bezig met "wat erna".
Niet te hard van stapel lopen allemaal. Het is echt leuk om door het oeuvre van Death te spitten. Wat mij betreft gooien we die plaat van Control Denied er gewoon achteraan, maar ik ben (nog) helemaal niet bezig met "wat erna".
* denotes required fields.