MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Lennert & RuudC's marathons

zoeken in:
Rudi S schreef:
Lekker korte plaatjes, destijds ( jaren '70) gekocht op advies van Kees Baars.

Wist niet dat er ook korte prog bestond

De eerste van Moxy is gelijk de beste naar mijn mening. Daarna werd het minder en minder. Maar dat debuut blijft fantastisch!

luigifort schreef:
(quote)

Wist niet dat er ook korte prog bestond

Moxy is geen prog en The Cure dan.

Heren! Wordt het niet weer eens tijd voor zo'n leuke classicrock marathon?
*Moody Blues
*King Crimson
*Caravan
*Deep Purple
*Santana
*Grandfunk Railroad
*Jethro Tull
*Bruce Springsteen
Etc

King Crimson of Grandfunk Railroad lijkt mij ook wel interessant.

Of even op de Songfestival toer.

Teach In , Frizzle Sizzle, Anouk en Waylon

Toevallig net nog wat stukjes gelezen, maar het wordt nu echt tijd voor Sabaton

Hawkwind

Teveel albums waarvan teveel ook niet echt de moeite waard lijken te zijn.

Mede daarom kijk ik ook wel een beetje op tegen Uriah Heep, hoe briljant ik het klassieke werk ook vind.

Laat je vooral verrassen door de laatste paar albums die ze (Heep) gemaakt hebben. Kunnen zich mijns inziens meten met de classics uit de 70's.

RuudC schreef:
Teveel albums waarvan teveel ook niet echt de moeite waard lijken te zijn.

Snap ik ook wel.
Iets anders uit mijn lijstje? Staat toch genoeg interessants in, me dunkt.

Allemaal goede kandidaten. Alleen the boss trek ik persoonlijk niet zo. Ik ben momenteel vooral op Lennert aan het wachten eigenlijk.

Het is gelukt om Agent Steel af te ronden. Lennerts keuze is gevallen op Epica.

RuudC schreef:
Allemaal goede kandidaten. Alleen the boss trek ik persoonlijk niet zo. Ik ben momenteel vooral op Lennert aan het wachten eigenlijk.

Ja, ik heb dus sinds halverwege mei een nieuwe klus (IT'er) en daarbij is het redelijk onmogelijk om zoveel muziek te luisteren als ik voorheen deed tijdens werktijd. Het bemoeilijkt een vlotte voortgang in ieder geval wel van de niet-metalmaratons.

RuudC schreef:
Het is gelukt om Agent Steel af te ronden. Lennerts keuze is gevallen op Epica.

Bedankt allemaal voor het volgen, lieve mensen. Het is mooi geweest.

Jeve
RuudC schreef:
Bedankt allemaal voor het volgen, lieve mensen. Het is mooi geweest.

Jammer! Maar ik heb met graagte jullie bevindingen tot mij genomen.

Idd. jammer. Was leuk om jullie te volgen t.a.v. diverse bands. Bedankt voor jullie tijd en energie. Tot wederziens.

Aan al het goede komt een eind. Ik had nog graag wat Uriah Heep, Jethro Tull en Deep Purple marathons gezien of misschien nog een puntjes op de i zetten bij Insprirations van Saxon. Laatst nog genoten van wat recensies bij Slayer- en Metallica marathons, al hoef ik het er niet altijd mee eens te zijn.

Ik sluit me bij bovenstaande berichten aan. Heb genoten van veel van jullie schrijfsels. Jammer dat het stopt maar ja, ik snap het ergens ook wel. Gaat een hoop tijd in zitten. Kostbare tijd uiteraard. Wie weet komt het er ooit van dat jullie voorzichtig de draad weer oppikken

Bedankt mannen, 1 van mijn favoriete topics , maar aan alles komt een eind.

Dank RuudC en lennert, ik heb er van genoten.

Misschien dat we toch stiekem nog even een Death marathon doen...

Hulde!!

lennert schreef:
Heel gaaf! Death is en was sowieso één van mijn favoriete metalbands, ik luister Death nog regelmatig. Ben erg benieuwd naar de marathon, leuk mannen!!

lennert schreef:
Dan kan er ook gelijk wel een Voivod marathon achteraan.

Mssr Renard
Nee, dan komt een Live -marathon.

Oef.. Eerst maar eens Death voltooien en dan kijken we wel verder. Voivod is wel echt een flinke noot om te kraken. Live was ik eigenlijk al een tijdje vergeten. Throwing Copper heb ik in mijn middelbare schooljaren wel een paar keer van mijn pa geleend, maar toen waren ze al aan het aftakelen.

Mssr Renard
RuudC schreef:
Oef.. Eerst maar eens Death voltooien en dan kijken we wel verder. Voivod is wel echt een flinke noot om te kraken. Live was ik eigenlijk al een tijdje vergeten. Throwing Copper heb ik in mijn middelbare schooljaren wel een paar keer van mijn pa geleend, maar toen waren ze al aan het aftakelen.

Live was een grapje eigenlijk van mij. Ik dacht dat ze erg mainstream waren, dus realiseerde me niet eens dat je het wel leuk zou kunnen vinden.

Als ik echt eens een gave band kan tippen, die Jurado ook al eens heeft laten vallen, dan is het wel The Moody Blues en dan mag je wat mij betreft stoppen voor het te suikerzoet wordt (omstreeks 1982). Dan heb je een stuk of 10 platen met wel heel gave symfonische rock.

Ik ben groot fan van het oude werk van TMB! Volgens mij heb ik alle belangrijke elpees wel in de kast staan.

Niet te hard van stapel lopen allemaal. Het is echt leuk om door het oeuvre van Death te spitten. Wat mij betreft gooien we die plaat van Control Denied er gewoon achteraan, maar ik ben (nog) helemaal niet bezig met "wat erna".

Gast
geplaatst: vandaag om 10:40 uur

geplaatst: vandaag om 10:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.