menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Johan en Luigi's MuMeLadder 2019 Breakdown

zoeken in:
avatar van luigifort
En de zurige samey commentaren

avatar van johan de witt
Waar is de hiphop? Waar is de variatie?

Ik beloof nu al een zeer gevarieerde eindlijst!

avatar van luigifort
Onze lijst is ook "gewogen"

avatar van johan de witt
1405. Heaven 17 - Temptation

Een classic 80’s-single weer, goed dat-ie erin staat. Die zouden er allemaal in moeten staan eigenlijk. Deze is lekker gejaagd en urgent. Je voelt de verleiding letterlijk. De vrouwelijke stem werkt er ook super bij.
Nooit echt verder in deze band gedoken, zegt Luigi. Deze ken ik wel. Nu ik m weer zo hoor klinkt ie wel lekker. Een soort ABC, met nog meer bombast, maar na 2,5 minuut gaat t me een beetje tegenstaan. Niettemin een 80s staple. (Johan 8,8, Luigi 7,6)

1404. Suede - The Asphalt World

De epic van DMS. Bernards finest hour, met zijn geweldige gitaarpartijen. Ook een fijne tekst, Brett is ook in vorm. Een goed voorbeeld van ‘the chemistry between them’. Jammer dat het hierna voorbij was.
Genieten dit!
Luigi zegt: De epic van DMS en daarna nog die epic afsluiter Maar deze psychedelische trip past perfect als voorlaatste track. Met recht een epic die niet verveelt. Zo kan het dus ook, 9 minuten en geen seconde saai. En dit is de ingekorte versie. Volgens mij wilde Bernard er een 20 minuten versie van maken, zou geen ramp zijn Geweldig meeslepend dit, we rijden mee met Brett in de backseat door de stad in de nacht op die prachtige gitaarlijnen en lyrics. De song gaat alle kanten op. Psychedelica, rustpunten, solo's, vervreemding, the lot. En naar het einde toe wordt het echt exhilirating. En dan staan er nog betere nummers op het album. Epic review! (Johan 9,2, Luigi 9,8)

1403. ABC - The Look Of Love

Classic album en classic song ook wel. Lekker glittery. Fijne sax, typische 80’s hit sound, warm nummer wel. Hoewel het me wel snel gaat vervelen, beetje te hollow. Yippie ya yee yee blijft wel leuk!
Luigi zegt: Ha daar hebben we ABC zelf met een 80s staple van ze. Sophisti-pop at its finest. Perfecte song wel. Lekker ritme, lekker suave, prachtig die versnelling in het refrein. Hoe kun je hier niet op dansen. (Johan 8,1, Luigi 9,5)

1402. The Decemberists - The Mariner's Revenge Song

Een sea shanty als song. Wel een fijn organisch nummer dit. Haunting lyrics, beetje Moby Dick-vibe. De vrouwelijke stem werkt er ook goed bij. Geen song om vaak te horen, maar wel knap gedaan.
Een dronkemanssong? Waar is Shane MacGowan vraag je je af. Best aardig voor 3 minuten ofzo deze sailorsong of in een kroeg, daarna vind ik het wel genoeg. (Johan 7,6, Luigi 6,5)

1401. Fatboy Slim - The Rockafeller Skank

Leuk knip- en plakwerk, lekker vlot, kun je bij vele commercials, promo’s of BNN-programma’s inzetten. Maar ook geschikt voor prive-consumptie? Voor mij niet in ieder geval.
O god, deze, zegt Luigi. Lang niet gehoord en dat had ik graag zo gehouden Zo heet ie dus. Wel ns een Fatboy album geprobeerd, niet mijn ding. Dit is voor mij reclamemuziek, ms voor een jongerenuitzendbureau ofzo. Als ie wat korter was geweest had ik m beter kunnen hebben ook. (Johan 6,0, Luigi 6,1)

avatar van luigifort
Tussenstand na 600 songs:

9,00 en hoger:

Echo & The Bunnymen - Bring On The Dancing Horses 9,95
Ride - Twisterella 9,90
Prefab Sprout - When Love Breaks Down 9,85 *
Another Sunny Day - You Should All Be Murdered 9,85
The Associates - Breakfast 9,80
The House Of Love - Christine 9,80
Prefab Sprout - Appetite 9,80
Pulp - Razzmatazz 9,75
Magazine - Shot By Both Sides 9,75 *
Lloyd Cole and the Commotions - Are You Ready To Be Heartbroken? 9,75
The Chills - Pink Frost 9,75 *
Echo & The Bunnymen – Rescue 9,70
New Order - The Perfect Kiss 9,65
The Smiths - Please, Please, Please, Let Me Get What I Want 9,65
The The - Slow Emotion Replay 9,60
Suede - Still Life 9,60
Kirsty MacColl - A New England 9,60
Marc Almond - Tears Run Rings 9,60 *
James - Sit Down 9,60
World Party - Ship Of Fools 9,55
Belle And Sebastian - Dirty Dream Number Two 9,55
Leonard Cohen - The Partisan 9,50 *
Tears For Fears - Pale Shelter 9,50
Cocteau Twins - Donimo 9,50
Suede - The Asphalt World 9,50 *
The Stone Roses - This Is The One 9,50
Suede - Trash 9,50
The Stone Roses - Waterfall 9,50 *
The Only Ones - Another Girl, Another Planet 9,45
Belle And Sebastian - Dog On Wheels 9,45 *
ABC - All Of My Heart 9,40
Simple Minds - Don't You (Forget About Me) 9,40
Japan - Quiet Life 9,40
Simple Minds - Love Song 9,40
Talking Heads - This Must Be The Place (Naive Melody) 9,40
Pet Shop Boys With Dusty Springfield - What Have I Done To Deserve This? 9,40
a-ha - The Sun Always Shines On T.V. 9,40 *
Belle And Sebastian - Get Me Away From Here, I'm Dying 9,40
Morrissey - First Of The Gang To Die 9,40 *
The Sugarcubes - Birthday 9,35
Depeche Mode - Just Can't Get Enough 9,35
Magazine - The Light Pours Out Of Me 9,35
Propaganda - Duel 9,35 *
Ladytron - Playgirl 9,35
The Waterboys - Trumpets 9,30
Lloyd Cole And The Commotions - Forest Fire 9,30
Scott Walker - The Old Man's Back Again (Dedicated To The Neo-Stalinist Regime) 9,30
The Byrds - My Back Pages 9,30
Stereolab - French Disko 9,30
Echo and the Bunnymen - Nocturnal Me 9,30
Pulp - Lipgloss 9,25
Lou Reed - Dirty Blvd. 9,25
The Cure - The Funeral Party 9,25
R.E.M. - Welcome To The Occupation 9,25
Pet Shop Boys - Left To My Own Devices 9,25
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Souvenir 9,25
The Chameleons - Don't Fall 9,25
Frank Boeijen Groep - De Verzoening 9,25
The Chameleons - View From A Hill 9,20
Roxy Music - Avalon 9,20
The War On Drugs - Eyes To The Wind 9,20
The Walkabouts - The Light Will Stay On 9,20 *
PJ Harvey - The Wheel 9,20
Pixies - Alec Eiffel 9,20 *
Morrissey - Irish Blood, English Heart 9,20
Echo & The Bunnymen - Lips Like Sugar 9,20
Depeche Mode - World In My Eyes 9,15 *
The Jesus And Mary Chain - April Skies 9,15
The Jesus And Mary Chain - Happy When It Rains 9,15
Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues 9,15
Makthaverskan - Asleep 9,15
The Bluetones - Slight Return 9,15
Lloyd Cole and the Commotions - Jennifer She Said 9,15
Lou Reed - Vicious 9,15
The Gun Club - Sex Beat 9,15
Nick Cave & The Bad Seeds - Skeleton Tree 9,10
Dead Can Dance - Summoning Of The Muse 9,10 *
Depeche Mode - A Question Of Time 9,10 *
HAERTS - Wings - 9,10 *
INXS - Suicide Blonde 9,10 *
The Chameleons - Second Skin 9,10
Siouxsie And The Banshees - Christine 9,10
Pixies - Velouria 9,10 *
Pavement - Gold Soundz 9,10
Pixies - Bone Machine 9,10 *
Leonard Cohen - The Future 9,05
Duran Duran - The Chauffeur 9,05
Pavement - Range Life 9,05 *
Spinvis - Trein Vuur Dageraad 9,05
Coldplay - Don't Panic 9,05 *
Bob Dylan - Desolation Row 9,05
Nirvana - In Bloom 9,05
Sonic Youth - Kissability 9,05
James - Sometimes 9,00
James - Getting Away With It (All Messed Up) 9,00
The Stone Roses - Love Spreads 9,00
The Byrds - Wasn't Born To Follow 9,00
Pulp - Underwear 9,00
Marianne Faithfull - The Ballad Of Lucy Jordan 9,00 *
Supergrass - Alright 9,00
Magazine - Permafrost 9,00
The Serenes - Back to Wonder 9,00


6,00 en lager:

Caribou - Sun 6,00 *
Wilco - I'm the Man Who Loves You 6,00
The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl 6,00 *
alt-J - Breezeblocks 5,95
Rush - Tom Sawyer 5,95
Vampire Weekend - Ya Hey 5,95
LCD Soundsystem - How Do You Sleep? 5,95 *
AC/DC - You Shook Me All Night Long 5,90
Madrugada - Valley Of Deception 5,90
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name 5,90
DJ Shadow - You Can't Go Home Again 5,90
Fleetwood Mac - Oh Well 5,85
Uriah Heep - Easy Livin' 5,85
Lynyrd Skynyrd - Freebird 5,85
Metallica - For Whom the Bell Tolls 5,85
Queens Of The Stone Age - Little Sister 5,75
Pearl Jam - Porch 5,75
The God Machine - Dream Machine 5,75
Boards Of Canada - Everything You Do Is A Balloon 5,75
Wolfmother - Woman 5,60
The xx - VCR 5,60
Foo Fighters - The Pretender 5,55
Muse - Sunburn 5,50
Glen Hansard - Bird Of Sorrow 5,50
London Grammar - Hell To The Liars 5,45
Muse - Map Of The Problematique 5,45
Underworld - Juanita / Kiteless / To Dream Of Love 5,45
Melanie De Biasio - Your Freedom Is The End Of Me 5,40
Damien Rice - Eskimo 5,40
AC/DC - Thunderstruck 5,25 *
Tyler, the Creator - Yonkers 5,15
Archive - Violently 5,15
Linkin Park - In The End 5,10
Motorpsycho – Vortex Surfer 5,10
Godspeed You! Black Emperor - Sleep 5,10
Yes - Close to the Edge: I. The Solid Time of Change / II. Total Mass Retain / III. I Get Up I Get Down / IV. Seasons of Man 4.90
The Prodigy - Firestarter 4,85
Ben Howard - A Boat To An Island On The Wall 4,85
Zita Swoon - My Bond With You And Your Planet Disco! 4,25
Earth And Fire - Song Of The Marching Children 4,00
The Veils - Larkspur 3,95
Darkside - Golden Arrow 3,80 *
Kapitan Korsakov - In the Shade of the Sun 3,75
Tool - The Grudge 3,60

* nieuw

avatar van luigifort
23 x 9+ erbij.
5 x 6- erbij.

avatar van johan de witt
Het niveau gaat omhoog. Of wij worden milder.

avatar van luigifort
De 9+ lijst is ws samey...
De 6- lijst is ws divers...


avatar van luigifort
johan de witt schreef:
Het niveau gaat omhoog. Of wij worden milder.


Ik denk beiden

avatar van johan de witt
Finalelijst ziet er nu zo uit. We zitten bijna op een derde dus alles boven de streep lijkt vrij zeker.
Alles eronder zit in de gevarenzone.

Echo & The Bunnymen - Bring On The Dancing Horses 9,95
Ride - Twisterella 9,90
Prefab Sprout - When Love Breaks Down 9,85 *
Another Sunny Day - You Should All Be Murdered 9,85
The Associates - Breakfast 9,80
The House Of Love - Christine 9,80
Prefab Sprout - Appetite 9,80
Pulp - Razzmatazz 9,75
Magazine - Shot By Both Sides 9,75 *
Lloyd Cole and the Commotions - Are You Ready To Be Heartbroken? 9,75
The Chills - Pink Frost 9,75 *

————————————————————

Echo & The Bunnymen – Rescue 9,70
New Order - The Perfect Kiss 9,65
The Smiths - Please, Please, Please, Let Me Get What I Want 9,65
The The - Slow Emotion Replay 9,60
Suede - Still Life 9,60
Kirsty MacColl - A New England 9,60
Marc Almond - Tears Run Rings 9,60 *
James - Sit Down 9,60
World Party - Ship Of Fools 9,55
Belle And Sebastian - Dirty Dream Number Two 9,55
Leonard Cohen - The Partisan 9,50 *
Tears For Fears - Pale Shelter 9,50
Cocteau Twins - Donimo 9,50
Suede - The Asphalt World 9,50 *
The Stone Roses - This Is The One 9,50
Suede - Trash 9,50
The Stone Roses - Waterfall 9,50 *
The Only Ones - Another Girl, Another Planet 9,45
Belle And Sebastian - Dog On Wheels 9,45 *
ABC - All Of My Heart 9,40
Simple Minds - Don't You (Forget About Me) 9,40
Japan - Quiet Life 9,40
Simple Minds - Love Song 9,40
Talking Heads - This Must Be The Place (Naive Melody) 9,40
Pet Shop Boys With Dusty Springfield - What Have I Done To Deserve This? 9,40
a-ha - The Sun Always Shines On T.V. 9,40 *
Belle And Sebastian - Get Me Away From Here, I'm Dying 9,40
Morrissey - First Of The Gang To Die 9,40 *

avatar van luigifort
Doet een beetje El Ninjo achtig aan dit

avatar van johan de witt
Ik oefen vast voor december

avatar van luigifort
johan de witt schreef:
Finalelijst ziet er nu zo uit.


Als het niveau stijgende is zitten de 9,75 songs virtueel ws ook al in de gevarenzone en moet je zeker een 9,80 scoren om de finale te halen...

avatar van johan de witt
Ja feitelijk zijn alleen de eerste 7 echt bijna zeker van de finale. 8-11 zitten op de wip. De rest is kansloos.

avatar van Poek
luigifort schreef:
(quote)


Als het niveau stijgende is zitten de 9,75 songs virtueel ws ook al in de gevarenzone en moet je zeker een 9,80 scoren om de finale te halen...


Arme Lloyd, zijn hart zal gebroken zijn.

avatar van johan de witt
When love breaks down...

avatar van luigifort
Lloyd Cole and I, we work well together
But often we're apart...


avatar van chevy93
luigifort schreef:
(quote)


Laten we onze top 32 op volgorde zetten door de MuMe leden? Met de finale live in de uitzending op Orinoco, gepresenteerd door Chevy en El Ninjo
Een top 32 met The Cure en R.E.M., waarom ook niet? It's the end of the world as we know it..

avatar van Rudi S
Ik zat meer te denken voor die uitzending aan Panic

avatar van luigifort
Hang die sultan of swing

And then the man he steps right up to the microphone
And says at last just as the time bell rings
"Goodnight, now it's time to go home"
Then he makes it fast with one more thing

avatar van Rudi S
Laat guitar George het maar niet horen.

avatar van luigifort
1400. Echo & The Bunnymen - Seven Seas

Überclassic van The Greatest Album of all Time, of dan zeker ‘the greatest side 2 of an LP ever’
Wat een pracht, letterlijk allesomvattend in scope, de zeven zeeën en zeven wereldwonderen tegelijk. Wat een heerlijke, natuurlijke flow, wat een geweldige bridge ook! Prachtige tekst ook van Grote Dichter Ian McCulloch. Alles onder de 10 zou als verraad voelen, vaart Johan. Fijne jangly song deze, met toch ook wel een quirky vibe. Geen podiumsong voor mij, maar nog wel gewoon erg goed. Erg leuk clipje ook btw. (Johan: 10/Luigi: 9,2)

1399. Foals - Spanish Sahara

Nog een SS-liedje. Een echte slowburner, beetje lastig in te komen. Als hij na 4 minuten losgaat ben ik meestal al weg. Maar inmiddels toch wel in de buurt van modern classic-status. Mij doet het echter niet veel. Ik vind de titel nog altijd mooier dan het liedje, zegt Johan. Nee, hier is niet doorheen te komen en het is veel te saai. Halverwege wordt het id wat beter, maar het maakt het niet meer goed. Beetje wegwerpmuziek. (Johan: 6,8/Luigi: 5,9)

1398. dEUS - Bad Timing

Een lange vrij monotone jam dit, opener van PR. Duurt me iets te lang, slechte timing dus. Ik heb weer eens geen idee waar Barman het over heeft, maar de sound van de muziek bevalt me op zich wel, zegt Johan. Bij uitkomen vond ik Pocket Revolution erg tof. Nu luister ik m nooit meer. Een aantal songs kan ik nog meer dan prima waarderen, waaronder deze. Maar de verveling slaat ook hier een beetje toe, ook al is het wel een fijne dirge. (Johan: 7,2/Luigi: 8,1)

1397. Moderat - Rusty Nails

Echt MuMe-muziek dit volgens mij. Ik kom dit nooit ergens anders tegen buiten hier. Beetje Burial-vibe. Ik vind het lastig om de focus erbij te houden. Vage shit zou Luigi denk ik zeggen Nou, leipe shit eerder Een soort nog saaiere maar dan electronische Elbow ofzo. Ik krijg hier de zenuwen van brrr. (Johan: 5,8/Luigi: 5,3)

1396. Cocteau Twins - Ivo

Heerlijk nummer van de Cocteaus! Van hun beste album misschien wel. Prachtig gezongen door Liz en de muziek, vooral de bas en de reverb, is ook heerlijk. Heel helder qua sound en toch ook foggy qua feel deze track, zegt Johan. Top 14 materiaal voor mij. Fave CT song, hier begon het mee Sprookjesachtige schoonheid. Elfenmuziek met überelf Liz aan het roer. Zinnebeeldend mooi! (Johan: 9,3/Luigi: 10)

avatar van luigifort
De 10en vliegen je om de oren Rudi S

avatar van Rudi S
luigifort schreef:
De 10en vliegen je om de oren Rudi S

Bad timing.

avatar van johan de witt
1395. The Notwist - Consequence

Best aardige Duitse band dit. Deze heeft een fijne melancholische ondertoon, muzikaal kabbelt het ook best lekker voort. Een beetje in de vein van Such Great Heights wel. Best aardige song.
De Engelse Bagagedrager, vraagt Luigi. Beetje dezelfde vibe. Duitse Indierock zie ik. Beetje lo-fi Coldplay hoor ik er ook in. En een beetje Teardrop van MA. Prettige verdrietige sfeer wel. Die electronica had niet eens per se gehoeven hier. Best mooie ontdekking (Johan 7,7, Luigi 8,4)

1394. Perfume Genius - Slip Away

Een van de faves van Michael Stipe, deze artiest. Diens laatste solosingles zijn ook een beetje in dit straatje. Dat is niet per se aanbeveling kan ik zeggen. Het origineel is dan toch beter. Queen van hem vind ik wel een stukje beter, maar dit nummer mag er ook best zijn. Beetje Sufjan Stevens meets Kate Bush. En dan steviger.
Een van de wat interessantere recentere bands als Luigi MuMe moet geloven. Het valt hem niet echt mee, de zang niet en de song eigenlijk ook niet zo. Beetje AF ook weer zo te horen, nee matig. (Johan 7,4, Luigi 6,1)

1393. The Stooges - No Fun

Niemand kan zo mooi verveeld zingen als Iggy, hij is dan ook 'chairman of the bored' . Dit is ook een lekker kale protopunk-classic. Modern Lovers hebben hier ook veel aan gehad. Het einde is wat freakier en vind ik wat minder, maar erg fijne song is het zeker.
Protopunktime, zegt Luigi. Raw Power! Klinkt lekker rommelig, niet heel erg stevig. Hoor er wel Nirvana in, die fuzz. Nirvana was vast fan ook. Als song is deze wel aardig, maar niet echt een kraker. (Johan 8,6, Luigi 8,0)

1392. Tori Amos - Spark

Mooi nummer van Tori, een van haar mooiste post-Little Earthquakes-singles wat mij betreft. Het zou op dat album, haar beste voor mij, niet misstaan hebben.
From the Choirgirl Hotel is een fijn donker album van Tori. Spark is een single daarvan en een best wel fijne ook. Donker en toch ook zwierig, fijne song wel. (Johan 8,4, Luigi 8,7)

1391. Living Colour - Solace Of You

Glamour Boys vond ik wel lekker destijds en Cult of Personality helemaal, dus kocht ik Vivid destijds, maar dat viel toch wat tegen. Dit is echter wel een fijne nog, beetje world music-vibe en een typisch 'goeie' tekst. Sympathiek wel.
Luigi zegt: Funkmetalband lees ik, dit is wel anders dan Love Rears...dit is meer een R&B ballad. Op zich wel prettig met die Ask-y zomerse Johnny Marr gitaarvibe. En toch blijft de song niet echt beklijven. (Johan 7,2, Luigi 7,6)

avatar van Johnny Marr
luigifort schreef:
Een soort nog saaiere maar dan electronische Elbow ofzo.



Deze uitspraak is pas vage shit, no offence bruh.

avatar van luigifort
1390. Madonna - The Power Of Good-Bye

Maddie nog een keer, van hetzelfde album als Ray of Light gisteren dacht ik. Nu een ballad, een beetje triphoppy, dat past haar niet echt. Ook de filosofische tekst niet eigenlijk. Maar Maddie geef ik niet gauw een onvoldoende, zegt Johan. Met Frozen kon ik wel wat destijds en Ray is nu ook niet slecht, maar deze vond ik je reinste zeikballad destijds. De tijd heeft het goed gedaan of ik ben milder geworden of heb veel afscheid moeten nemen inmiddels. Ik vind 'm nu wel mooi, de emotie komt oprechter over dan toen. (Johan: 6,9/Luigi: 7,6)

1389. Tom Waits - Downtown Train

Brombeer Tom weer, op de Beerentrein dit keer. Dit nummer heeft wel hitpotentie, lekker vlot, Jammer dat hij er doorheen moet brommen, anders zou een voldoende er zeker in hebben gezeten, zegt Johan. Een van zijn beste albums geloof ik. Maar Tom staat er te vaak in. Beetje 80s Broes achtig, maar die stem wtf...kap daar eens mee. (Johan: 5,7/Luigi: 6,3)

1388. The Black Crowes - Remedy

Ja, Southern Rock, Blues rock, niet echt mijn genre. Maar deze vind ik zo op zijn tijd niet eens zo verkeerd.
Wel volkomen overschatte na-apers deze broers, vindt Johan. Ik heb dit altijd een van de meest fake nummers ooit gevonden, een soort grunge rip off, beetje jatten hier en daar. Emotie komt niet oprecht over. Het doet me ook denken aan Robin Thicke ofzo, zeker qua zang. Next! (Johan: 6,6/Luigi: 6,0)

1387. The Band - I Shall Be Released

De band met de beste naam, sowieso. Prachtige Bob-hymne, bijna een gebed, waarvan dit toch wel de ultieme vertolking is. En dan eigenlijk nog The Last Waltz-versie. Hoewel ik aan Richard Manuel alleen ook genoeg heb. Heerlijk nummer, zou op geen begrafenis misstaan ook, zegt Johan devoot. Ik ken te weinig van deze Band. Gebed kan zeker ja of een lullaby ofzo, mooi wel. Maar t mist net wat body voor mij, wel lief en klein ofzo. (Johan: 8,8/Luigi: 8,1)

1386. Pink Floyd - Brain Damage/Eclipse

Weer eens twee nummers. Mag dit? De laatste twee nummers van Dark Side begrijp ik. Een album waar ik nooit in gekomen ben. PF in totaal eigenlijk niet, op de Syd-periode na. Brain Damage is op zich nog niet zo verkeerd. Als ik rookte, hief ik mijn aansteker de lucht in. Het titelnummer eigenlijk als ik het zo hoor. Klinkt gewichtig en maf tegelijk. Niet echt aan mij besteed dit, zegt Johan. Zullen wij ook maar dubbele nummers gaan nomineren dan Ik en PF is ook een mixed bag, zal nooit echt fan worden denk ik, maar kan wel aardig wat waarderen. Song 1 is typisch PF, maar zo klinken ze vaak, wat saai. Song 2 is niet veel anders. Tis duidelijk dat ze zwaar aan de shit waren in die tijd, dan krijg je van die trage uitgesponnen muziek. Snuif nog een lijntje, peace out man. (Johan: 6,2/Luigi: 6,6)

avatar van vigil
 I Shall Be Released

avatar van laxus11
Dat dubbele nummer van PF is mijn nominatie Al heeft ie maar 1 jaar mogen genieten van de lijst

Toch grappig hoe smaken verschillen. The Asphalt World vind ik echt een nummer dat nergens heengaat, geen seconde boeit en waarvan de zang te aanstellerig is (dat probleem heb ik sowieso bij Suede, maar meestal duren de nummers korter). Blij dat jullie er wel wild enthousiast van worden

Gast
geplaatst: vandaag om 06:22 uur

geplaatst: vandaag om 06:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.