MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Verbazingwekkend genoeg heeft Elbow hier nooit de status bereikt die TWOD wel heeft.

Dit is misschien wel de minste Coldplay

Rabbering geeft toe dat hij zelf ook op deze van Coldplay heeft gestemd. De man heeft lef. Desalniettemin wel een smetje op z'n cv.

The War on Drugs na Slave Ambient vind ik maar saai, slaapverwekkend, trekt alle levensvreugde uit je lichaam.

Ik word altijd ontzettend zenuwachting van deze Everybody Needs Somebody. En ik hoor telkens Jim Morrison "She gets high!" roepen op de achtergrond.

Even Pain en Lippy Kids terug geluisterd en nu weer live, met Autobahn in het vooruitzicht.

Kijkend naar de klok gaat dat niet de 23 minuten durende volledige versie zijn.

Kraftwerk, dan zet ik hem even aan. Ze draaien zeker niet 22 minuten?

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
(quote)

(afbeelding)

Je ouders hebben zeker nanny software op je laptopje geïnstalleerd?

trebremmit schreef:
Kraftwerk, dan zet ik hem even aan. Ze draaien zeker niet 22 minuten?

Tenzij ze de tijd terugdraaien, nee. Kunnen ze hem net zo goed niet draaien.

Vloeken in de kerk maar ik prefereer de single versie

laxus11 schreef:
Vloeken in de kerk maar ik prefereer de single versie

Ja, want het draait bij autobahn om de tekst

Frankrijk > Duitsland. Kraftwerk tho.

harm1985 schreef:
(quote)

Ja, want het draait bij autobahn om de tekst

Die 22 minuten duren me toch echt net iets te lang

Dit was zelfs de verkorte single versie

Nou, dat duurde 2 minuten?

Zouden de DJ's weten dat dit de korte versie is een ze dus wel eens mogen opschieten met hun potje mario kart?

Doet me een beetje denken aan Jeroen van Inkel die vorig jaar naar de kantine liep bij een lang nummer.

Maar nogmaals, draai het nummer dan gewoon niet. Weggegooide stem zo.

Deze dj ken ik ook, altijd al een sukkel gevonden, op 3fm was het ook niks. Maar toch fijn dat de publieke omroep zulke talentlozen aan het werk houdt.

Oudejaarsavond dan ook maar Bohrap alleen de piano intro plus de tekst 'Mama, just killed a man. Put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead!'.... doei, 12uur!

Dat Year of Summer is grappig, maar de grap begint wel glans te verliezen. Beetje gedateerd, net als die Tiesto trance.

Ik word altijd strontchagrijnig van Happy. Daar zal vast wel een psychologische duiding voor zijn.

Joren999 schreef:
Dat Year of Summer is grappig, maar de grap begint wel glans te verliezen. Beetje gedateerd, net als die Tiesto trance.

Nog 20 jaar en dan heeft het dezelfde status als DJ Paul, 2 Brothers on the 4th Floor en 2 Unlimited.

Happy echt te vaak gehoord

Titmeister schreef:
Ik word altijd strontchagrijnig van Happy. Daar zal vast wel een psychologische duiding voor zijn.

Na de 3000e keer kan het gaan vervelen ja.

laxus11 schreef:
Happy echt te vaak gehoord
Happy er genoeg van?

jasper1991 schreef:
(quote)
Happy er genoeg van?

De grap die je wist dat zou komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.