Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
3
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 20:29 uur
Geen gifjes van Geert tijdens National platen is ook OK.
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:30 uur
Proud Mary ook ingekort? Wel meer tijd voor Ed Sheeran daardoor. Vast niet bewust.
1
vielip schreef:
Paar jaar terug toen ie nog ergens weggestopt in de nacht een show had en plotseling in mocht vallen in het top2000 team kon ik 'm prima hebben. Maar op de één of andere manier is er iets ingeslopen waardoor ie me steeds meer tegen gaat staan. Dat geklooi met die gitaar net is ook weer zo'n druppel.
(quote)
Paar jaar terug toen ie nog ergens weggestopt in de nacht een show had en plotseling in mocht vallen in het top2000 team kon ik 'm prima hebben. Maar op de één of andere manier is er iets ingeslopen waardoor ie me steeds meer tegen gaat staan. Dat geklooi met die gitaar net is ook weer zo'n druppel.
Okay. Ik ken hem verder niet eigenlijk, maar Nederlandse radiodj's ben ik überhaupt niet zo'n fan van.
1
harm1985 schreef:
Proud Mary ook ingekort? Wel meer tijd voor Ed Sheeran daardoor.
Proud Mary ook ingekort? Wel meer tijd voor Ed Sheeran daardoor.
Of ze gaan voor de volle versie van Heard It Through The Grapevine. Dan is ze alles vergeven.
1
geplaatst: 27 december 2024, 20:31 uur
harm1985 schreef:
Proud Mary ook ingekort? Wel meer tijd voor Ed Sheeran daardoor. Vast niet bewust.
Ja, want dat wil het gepeupel, kunnen ze leuk meezingen en deinen.

0
geplaatst: 27 december 2024, 20:31 uur
Dirruk schreef:
Of ze gaan voor de volle versie van Heard It Through The Grapevine. Dan is ze alles vergeven.
(quote)
Ik kijk nu al uit naar de volledige versie van Echoes. Helaas niet op primetime zoals eerder wel eens het geval was.
1
geplaatst: 27 december 2024, 20:34 uur
Ik luisterde als kind dan weer veel meer naar S&G dan nu. Stiekem is het nog steeds best leuk hoor
Maar staan Samson & Gert nou echt in de Top 2000?
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:39 uur
Zo'n top 2000 is ook wel een beetje voor het grote publiek natuurlijk.
Overigens moet zelfs ik toegeven dat Shape of You best leuk is.
1
geplaatst: 27 december 2024, 20:40 uur
Shape of You en Perfect waren voor mij juist het moment dat ik besefte dat Ed Sheeran nooit meer een fatsoenlijk liedje zou maken.
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:40 uur
Tussen 9 en 10 mooi even tijd om A Gogo te kijken zie ik. Ware het niet dat het pas later begint.
Tussen 10 en 11 nog beter uurtje om te kijken.
Tussen 10 en 11 nog beter uurtje om te kijken.
3
geplaatst: 27 december 2024, 20:42 uur
Mooi Guitar Hero II blokje met deze tracks van Heart en Kansas. Voor de connaisseurs.
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:44 uur
Ataloona schreef:
Mooi Guitar Hero II blokje met deze tracks van Heart en Kansas. Voor de connaisseurs.
Deze Kansas is ook populair door de serie Supernatural.
1
geplaatst: 27 december 2024, 20:45 uur
Draak van een nummer dit. Na 30 seconden begint het oeverloze gitaarmasturbeer al. Als je de overbodige solo's er dan ook nog eens uit haalt houd je nog geen 2 minuten muziek over.
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:49 uur
Apart dat deze voorbij komt, we hebben het origineel (voor zover je dat kunt bepalen bij 'Grapevine') toch ook al gehad. Goede cover wel, al vind ik dit van The Slits nog leuker.
1
geplaatst: 27 december 2024, 20:49 uur
En uiteraard dankzij de tribute van South Park aan Guitar Hero II:
https://youtu.be/kY0P6o_FLEk?si=UObsFDVgRxfk8tXy
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:51 uur
Ah toch een solo eruit geknipt bij CCR. Kon ook haast niet anders gezien de tijd.
0
geplaatst: 27 december 2024, 20:53 uur
Run to You is ook wel een procentje of 3 omhoog gepitcht lijkt het. Zitten ze in tijdnood ofzo?
1
geplaatst: 27 december 2024, 21:03 uur
Zo, ik ben weer klaar met mijn F1 Lego. Buiten gaat het vuurwerk ook al de lucht in zo te horen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.