Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:04 uur
Joren999 schreef:
Zo, ik ben weer klaar met mijn F1 Lego. Buiten gaat het vuurwerk ook al de lucht in zo te horen.
Zo, ik ben weer klaar met mijn F1 Lego. Buiten gaat het vuurwerk ook al de lucht in zo te horen.
Hier ook. Ze hebben de klok alvast 4 dagen vooruit gezet.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:07 uur
Oscar Wilde zei ooit: Life immitates art far more often dan art immitates life. Er zijn de afgelopen dagen al veel liedjes voorbij gekomen waarvoor dat voor mij gold. Zo ook deze Lady in Red.
En dan moet Cruel Summer nog komen.
En dan moet Cruel Summer nog komen.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:09 uur
Heeft Morad dan vorig uur te veel nummers in zijn blok gekregen? Toch wel bijzonder wat hier allemaal is gebeurt.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:10 uur
Dirruk schreef:
Heeft Morad dan vorig uur te veel nummers in zijn blok gekregen? Toch wel bijzonder wat hier allemaal is gebeurt.
Teveel ouwehoeren.
1
geplaatst: 27 december 2024, 21:15 uur
Sta je dan, als volwassen man, met een Poncho aan te doen alsof het regent. Doe ff normaal joh.
1
geplaatst: 27 december 2024, 21:16 uur
Omg (voeg hier een verwensing naar keuze in), een ponchootje voor I wish it would rain down on me? Doe normaal...
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:20 uur
Zo, mooi op tijd voor Top 2000 a Gogo. Kijk straks wel even leuke nummers terug. Bij Limburgs haak ik af.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:21 uur
harm1985 schreef:
Sta je dan, als volwassen man, met een Poncho aan te doen alsof het regent. Doe ff normaal joh.
Ja zonde want ik bedacht me ineens dat het één van de leukere solo nummers is van meneer Collins met Clapton op gitaar.
1
geplaatst: 27 december 2024, 21:23 uur
In de statistieken hebben ze twee versies, Bloasmuziek en Blaosmuziek. Die laatste is de juiste en wordt in 2020 en sinds 2022 gebruikt. Sinds de entree in 2003 t/m 2019 en in 2021 werd de foute spelling echter gebruikt, waardoor het lijkt alsof het twee verschillende nummers zijn die los van elkaar zijn binnengekomen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 21:24 uur
Over vuurwerk gesproken; in het dorp van mijn moeder hier is zojuist een woning flink in de fik gegaan, 400 meter verderop.
"Cobra's, denk ik" zei mijn moeder.
"Cobra's, denk ik" zei mijn moeder.

0
geplaatst: 27 december 2024, 21:24 uur
Dirruk schreef:
Als je de lengte van die nummers bij elkaar optelt kom je op 54:46 afgaande op de albumversies. Dan blijft er inderdaad niet veel tijd over om te ouwehoeren en moet er dus wat ingekort worden...
En dan werd van CCR's Grapevine niet eens de albumversie van 11 minuten gedraaid, anders had het sowieso niet gepast.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:26 uur
Blaosmuziek was niet te harden, maar Band on the Run en True Colors zijn dan wel weer fijn. Moet me toch meer verdiepen in de 70's McCartney.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:28 uur
herman schreef:
Als je de lengte van die nummers bij elkaar optelt kom je op 54:46 afgaande op de albumversies.
(quote)
Als je de lengte van die nummers bij elkaar optelt kom je op 54:46 afgaande op de albumversies.
Dank voor het rekenen. Dat is gewoon niet te doen
. Ze hebben hem gewoon genaaid met afgelopen uur.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:31 uur
Burzum? Van mezelf. Is al langer een projectje van me, een eigen Black Album van de Beatles samen te stellen.
The Black Album (compilation album) - Wikipedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:34 uur
OWW is weer zwarte magie aan het toepassen door opeens een topic uit 2007 op te graven.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:39 uur
starbright boy schreef:
Best een gek fenomeen. Alle nummers die ooit bij de eerste 100 stonden staan nog steeds in de lijst. Het is de vraag hoe lang nog. Een paar komen erg dicht in de buurt van de uitgang. Dit staat dit jaar niet meer bij de eerste 500. Een mengelmoes van 60 en 70's spul waarvoor je naar radio 5 zal moeten en recentere artiesten die last hebben van flink populariteitsverlies en helaas ook wel wat erg unieke nummers die wel weer omhoog mogen (Ramses Shaffy, Armand, Cockney Rebel, Ge Reinders Alice Cooper, Beach Boys om er een paar te noemen). En zal dat oersaaie nummer van Dido de eerste ex-top 100-plaat worden die echt gaat sneuvelen?
1525 A Night Like This - Caro Emerald
1290 Waves - Mr Probz
Beetje gek om een bericht uit 2021 te quoten, maar ik was wel benieuwd hoe het nu hiermee zat. Het lijkt erop dat er voor het eerst slachtoffers zijn gevallen en wel de twee bovenstaande platen. White Flag houdt vooralsnog redelijk stabiel stand.Best een gek fenomeen. Alle nummers die ooit bij de eerste 100 stonden staan nog steeds in de lijst. Het is de vraag hoe lang nog. Een paar komen erg dicht in de buurt van de uitgang. Dit staat dit jaar niet meer bij de eerste 500. Een mengelmoes van 60 en 70's spul waarvoor je naar radio 5 zal moeten en recentere artiesten die last hebben van flink populariteitsverlies en helaas ook wel wat erg unieke nummers die wel weer omhoog mogen (Ramses Shaffy, Armand, Cockney Rebel, Ge Reinders Alice Cooper, Beach Boys om er een paar te noemen). En zal dat oersaaie nummer van Dido de eerste ex-top 100-plaat worden die echt gaat sneuvelen?
1525 A Night Like This - Caro Emerald
1290 Waves - Mr Probz
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:41 uur
Geen idee hoe, maar je hebt het voor elkaar gekregen om in je bericht dat herman quote, een bericht van een totaal andere user uit 2007 te linken, met wel de tekst van herman.
1
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 21:46 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Geen idee hoe, maar je hebt het voor elkaar gekregen om in je bericht dat herman quote, een bericht van een totaal andere user uit 2007 te linken, met wel de tekst van herman. Oh um, dat zou kunnen als gevolg van per ongeluk een cijfertje uit de quote deleten.
Iets met telefoon bedienen zonder leesbril en net zo oud zijn als El Ninjo.
1
geplaatst: 27 december 2024, 21:47 uur
Joren999 schreef:
De quote dat alle platen die ooit top 100 hebben gestaan in de Top 2000 er in 2021 nog allemaal in stonden klopt niet. Dus die twee nummers zijn volgens mij niet de eerste oud top 100 platen die zijn gesneuveld. Bij lange na niet zelfs. Katie Melua stond in 2005 op 72 met The Closest Thing To Crazy. Deze plaat viel in 2016 uit de lijst. (quote)
Beetje gek om een bericht uit 2021 te quoten, maar ik was wel benieuwd hoe het nu hiermee zat. Het lijkt erop dat er voor het eerst slachtoffers zijn gevallen en wel de twee bovenstaande platen. White Flag houdt vooralsnog redelijk stabiel stand. Wel zijn de twee nummers die zijn uitgelicht (Caro en Mr. Probz) volgens mij de eerstvolgende na Katie die sneuvelen, idd.
3
geplaatst: 27 december 2024, 21:53 uur
Teach Your Children 
Eén van de favoriete liedjes van mijn in 2019 overleden vader.

Eén van de favoriete liedjes van mijn in 2019 overleden vader.
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:58 uur
Waarom dat dan specifiek blijft hangen? Zijn we zo wanhopig naar nieuwe muziek van Adele dat we ons vast gaan klampen aan matige kloons?
0
geplaatst: 27 december 2024, 21:59 uur
Vreselijk nummer inderdaad, met die van Little River Band de minste van het uur.
Zometeen Van Inkel on air, tijd om iets anders te gaan doen.
Zometeen Van Inkel on air, tijd om iets anders te gaan doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.