Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 22:02 uur
Van Inkel is wat vergane glorie maar toch beter dan de gemiddelde DJ.
2
geplaatst: 27 december 2024, 22:02 uur
Onweerwolf schreef:
Ik kan hem beter hebben dan Ruud en Morad.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:19 uur
Tja.
Dat dit nummer überhaupt bestaat zegt veel over de staat van de wereld.
Dat dit nummer überhaupt bestaat zegt veel over de staat van de wereld.

1
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 22:25 uur
Zelfs Gijs Staverman kun je beter hebben dan Ruud.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:30 uur
Straks tussen 11 en 12 In a Gadda da Vida, meest overschatte nummer van de top 2000. Maar dat wordt wel helemaal gedraaid.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:30 uur
Onweerwolf schreef:
Probleem bij Van Inkel is dat hij heel die Top 2000 niet zo leuk vindt, een soort moetje en dat straalt hij ook uit.
2
geplaatst: 27 december 2024, 22:32 uur
Carole King
Tapestry is imo 1 van de beste platen ooit, vol met klassiekers. Inclusief You've Got a Friend. Een heerlijk nummer om (mee) te zingen.
Tapestry is imo 1 van de beste platen ooit, vol met klassiekers. Inclusief You've Got a Friend. Een heerlijk nummer om (mee) te zingen.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:35 uur
Ben het laatste blokje Morad aan het terug luisteren. Toch een leuke Coldplay dat Speed of Sound.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:36 uur
staralfur schreef:
Carole King
Carole King
Fijne plaat idd. Jammer dat It's Too Late niet meer in de Top 2000 staat, die vind ik veel beter dan You've Got a Friend.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:37 uur
harm1985 schreef:
Straks tussen 11 en 12 In a Gadda da Vida, meest overschatte nummer van de top 2000. Maar dat wordt wel helemaal gedraaid.
Een ramp van een plaat. Op de 1 of andere manier komt dat nummer vaak tijdens werktijd. En dan willen collega's (terecht) de radio uit.
1
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 22:38 uur
vigil schreef:
Probleem bij Van Inkel is dat hij heel die Top 2000 niet zo leuk vindt, een soort moetje en dat straalt hij ook uit.
(quote)
Ja, dat is waar.
Het is jammer. Vroeger met Curry was hij wel echt vermakelijk.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:39 uur
Titmeister schreef:
Fijne plaat idd. Jammer dat It's Too Late niet meer in de Top 2000 staat, die vind ik veel beter dan You've Got a Friend.
(quote)
Sowieso schandalig dat ze maar 1x in de lijst staat. So Far Away is denk ik mijn favoriet.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:41 uur
staralfur schreef:
Sowieso schandalig dat ze maar 1x in de lijst staat. So Far Away is denk ik mijn favoriet.
(quote)
Eens, maar er staan gelukkig nog wel een hoop nummers van haar hand in de lijst. Geen zin om uit te zoeken hoeveel alleen

Edit: toch ff klein onderzoekje gedaan en het valt zwaar tegen. Naast de Taylor-versie van You've Got a Friend tel ik alleen (You Make Me Feel Like a) Natural Woman. Geen Will You Love Me Tomorrow, Goin' Back of I'm into Something Good bv.

0
geplaatst: 27 december 2024, 22:43 uur
Met aparte vermelding voor saxofonist Sonny Rollins. Hier hoorbaar. 94 jaar ondertussen, en hij schijnt nog steeds te blazen.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:47 uur
Via de Steel Guitar van Jerry Garcia op Teach Your Children staat Grateful Dead toch nog een beetje in de lijst.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:48 uur
The Cranberries, toch best belangrijk geweest voor m'n muzikale ontwikkeling.
2
geplaatst: 27 december 2024, 22:48 uur
Onweerwolf schreef:
Ja, dat is waar.
(quote)
Ja, dat is waar.
Ja, dat is wel zeker! Ook met Stenders vond ik. Nu ik dat zo schrijf is het misschien wel zo dat hij beter is naast een sterke persoonlijkheid ipv zelf de show moeten dragen
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:50 uur
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:50 uur
Racoon even geskipt voor nazareth. Haalt het niet bij de Gram Parsons of Roy Orbison versie maar we doen het er maar mee.
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:52 uur
Dit nr (Kanye & Coldplay) kende ik nog niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:53 uur
Kanye uit de tijd dat hij nog goede beats kon maken en prima kon rappen. Jammer van Chris Martin.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:53 uur
I'm sorry Joren, ik heb een enorme hekel aan No fronts, dus was meer om dat te uiten

En SERA moeten ze achterlaten op de Krim
1
geplaatst: 27 december 2024, 22:55 uur
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:56 uur
Titmeister schreef:
Eens, maar er staan gelukkig nog wel een hoop nummers van haar hand in de lijst. Geen zin om uit te zoeken hoeveel alleen
Edit: toch ff klein onderzoekje gedaan en het valt zwaar tegen. Naast de Taylor-versie van You've Got a Friend tel ik alleen (You Make Me Feel Like a) Natural Woman. Geen Will You Love Me Tomorrow, Goin' Back of I'm into Something Good bv.
(quote)

Zwaar ondergewaardeerd... heel erg jammer.
0
geplaatst: 27 december 2024, 22:59 uur
Even een draak van een Toto en overbodige Queen geskipt voor Carole King. Denk dat ik het niet red om Iron Butterfly te skippen met terug luisteren
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.