MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
Van Inkel is wat vergane glorie maar toch beter dan de gemiddelde DJ.

Onweerwolf schreef:

Ik kan hem beter hebben dan Ruud en Morad.

Beste nummer van racoon imo, goede pop-rock

VANDAAG BEN JIJ DE BADDIE

Tja.

Dat dit nummer überhaupt bestaat zegt veel over de staat van de wereld.

Onweerwolf
staralfur schreef:
(quote)

Ik kan hem beter hebben dan Ruud en Morad.

Zelfs Gijs Staverman kun je beter hebben dan Ruud.

Straks tussen 11 en 12 In a Gadda da Vida, meest overschatte nummer van de top 2000. Maar dat wordt wel helemaal gedraaid.

Onweerwolf schreef:

Probleem bij Van Inkel is dat hij heel die Top 2000 niet zo leuk vindt, een soort moetje en dat straalt hij ook uit.

Carole King

Tapestry is imo 1 van de beste platen ooit, vol met klassiekers. Inclusief You've Got a Friend. Een heerlijk nummer om (mee) te zingen.

Ben het laatste blokje Morad aan het terug luisteren. Toch een leuke Coldplay dat Speed of Sound.

staralfur schreef:
Carole King

Tapestry is imo 1 van de beste platen ooit, vol met klassiekers. Inclusief You've Got a Friend. Een heerlijk nummer om (mee) te zingen.

Fijne plaat idd. Jammer dat It's Too Late niet meer in de Top 2000 staat, die vind ik veel beter dan You've Got a Friend.

harm1985 schreef:
Straks tussen 11 en 12 In a Gadda da Vida, meest overschatte nummer van de top 2000. Maar dat wordt wel helemaal gedraaid.

Een ramp van een plaat. Op de 1 of andere manier komt dat nummer vaak tijdens werktijd. En dan willen collega's (terecht) de radio uit.

Onweerwolf
vigil schreef:
(quote)

Probleem bij Van Inkel is dat hij heel die Top 2000 niet zo leuk vindt, een soort moetje en dat straalt hij ook uit.

Ja, dat is waar.

Het is jammer. Vroeger met Curry was hij wel echt vermakelijk.

Titmeister schreef:
(quote)

Fijne plaat idd. Jammer dat It's Too Late niet meer in de Top 2000 staat, die vind ik veel beter dan You've Got a Friend.

Sowieso schandalig dat ze maar 1x in de lijst staat. So Far Away is denk ik mijn favoriet.

Waiting For A Friend is fijn

staralfur schreef:
(quote)

Sowieso schandalig dat ze maar 1x in de lijst staat. So Far Away is denk ik mijn favoriet.

Eens, maar er staan gelukkig nog wel een hoop nummers van haar hand in de lijst. Geen zin om uit te zoeken hoeveel alleen

Edit: toch ff klein onderzoekje gedaan en het valt zwaar tegen. Naast de Taylor-versie van You've Got a Friend tel ik alleen (You Make Me Feel Like a) Natural Woman. Geen Will You Love Me Tomorrow, Goin' Back of I'm into Something Good bv.

Met aparte vermelding voor saxofonist Sonny Rollins. Hier hoorbaar. 94 jaar ondertussen, en hij schijnt nog steeds te blazen.

Via de Steel Guitar van Jerry Garcia op Teach Your Children staat Grateful Dead toch nog een beetje in de lijst.

The Cranberries, toch best belangrijk geweest voor m'n muzikale ontwikkeling.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ja, dat is waar.

Het is jammer. Vroeger met Curry was hij wel echt vermakelijk.

Ja, dat is wel zeker! Ook met Stenders vond ik. Nu ik dat zo schrijf is het misschien wel zo dat hij beter is naast een sterke persoonlijkheid ipv zelf de show moeten dragen

Juul1998B schreef:
Beste nummer van racoon imo, goede pop-rock

ga jij je mond eens spoelen

Racoon even geskipt voor nazareth. Haalt het niet bij de Gram Parsons of Roy Orbison versie maar we doen het er maar mee.

Dit nr (Kanye & Coldplay) kende ik nog niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.

Kanye uit de tijd dat hij nog goede beats kon maken en prima kon rappen. Jammer van Chris Martin.

Joren999 schreef:
Objectief kutlijst anno 2024:

Dog Eat Dog No fronts vergeleken met de Peppers

I'm sorry Joren, ik heb een enorme hekel aan No fronts, dus was meer om dat te uiten

En SERA moeten ze achterlaten op de Krim

pureshores schreef:
(quote)

ga jij je mond eens spoelen

Jammer dit.

Ik geef er verder weinig om, maar dit is met afstand m'n fave Bløf.

Heb je nog wat moois Gretz ?

Titmeister schreef:
(quote)

Eens, maar er staan gelukkig nog wel een hoop nummers van haar hand in de lijst. Geen zin om uit te zoeken hoeveel alleen

Edit: toch ff klein onderzoekje gedaan en het valt zwaar tegen. Naast de Taylor-versie van You've Got a Friend tel ik alleen (You Make Me Feel Like a) Natural Woman. Geen Will You Love Me Tomorrow, Goin' Back of I'm into Something Good bv.

Zwaar ondergewaardeerd... heel erg jammer.

Even een draak van een Toto en overbodige Queen geskipt voor Carole King. Denk dat ik het niet red om Iron Butterfly te skippen met terug luisteren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.