MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Black...

Toen ik nog een bijbaan bij de lokale AH had overleed met teamleider plots. Werd op vakantie gegrepen door een sterke stroming. Lichaam is nooit gevonden.

De zin "I Know you'll be a star in somebody else's sky, but why can't it be mine" is voor mij onlosmakelijk verbonden met zijn dood.

Gvd, kan er niet wat opbeurends in de top 10 staan?

chevy93 schreef:
Black...

Toen ik nog een bijbaan bij de lokale AH had overleed met teamleider plots. Werd op vakantie gegrepen door een sterke stroming. Lichaam is nooit gevonden.

De zin "I Know you'll be a star in somebody else's sky, but why can't it be mine" is voor mij onlosmakelijk verbonden met zijn dood.

(afbeelding)

(afbeelding)

Gretz schreef:
(quote)

Voor dit soort anekdotes blijf ik dit topic elke 5 minuten refreshen

Met een slokje op word je emotioneel

PS: is het raar dat ik niet erg vind dat niet iedereen zich aan het vuurwerk verbod houdt?

harm1985 schreef:
(quote)

Met een slokje op word je emotioneel

PS: is het raar dat ik niet erg vind dat niet iedereen zich aan het vuurwerk verbod houdt?
Vertel mij wat. Op de valreep is de vader van mijn oom overleden aan jeweetwel... En dan hoor je opeens Stairway to Heaven. Wat een kutjaar.

Het kan alleen maar beter worden vanaf nu...

Ondanks de populariteit onder (mede)jongeren had ik absoluut niet verwacht dat Piano Man zó populair zou worden.

Niettemin ook fijn dat er ook nog wat opbeurends bovenin te vinden is.

Piano Man heeft ook wat melancholisch, werkt ook beter zo laat op de avond.

1000x Hotel California, en meer dan een handvol dierbare herinneringen wanneer ik dit nummer in allerlei situaties gehoord heb. Het verveelt nimmer. Absoluut een tijdloze klassieker.

Ik loop altijd te haten op dit nummer maar eigenlijk onterecht, ongetwijfeld de drank aan het woord nu, maar prima uiteinde zo. Niks mis met deze solo.

harm1985 schreef:
Ik loop altijd te haten op dit nummer maar eigenlijk onterecht, ongetwijfeld de drank aan het woord nu, maar prima uiteinde zo. Niks mis met deze solo.
Pink champagne on ice.

De emoties over 2020 zijn wat hoger. Elk nummer krijgt nu standaard 2 punten hoger.

Wat een uniek meesterwerk is het ook. Vraag me af hoe we hier tegenaan hadden gekeken zonder de T2000.

Ligt het aan mij of is men vroeg klaar dit jaar? Ik heb niet het idee dat Roller Coaster zo lang duurt en Queen duurt ook weer niet zo lang meer

jordidj1 schreef:
Die gozer op tv tijdens Alive wat een held

Gaan we terugzoeken

chevy93 schreef:
Ligt het aan mij of is men vroeg klaar dit jaar? Ik heb niet het idee dat Roller Coaster zo lang duurt en Queen duurt ook weer niet zo lang meer

Rabbering gaat waarschijnlijk nog een speech van een minuut of 4-5 houden

Past er nog net een nummer van Muse bij. Hoera!

Gretz schreef:
(quote)

Rabbering gaat waarschijnlijk nog een speech van een minuut of 4-5 houden

Correctie, het wordt een interview van meerdere minuten met de grootste Zeeuw aller tijden

Onweerwolf
Over 5 minuten mijn allereerste solo jaarwisseling ooit. #doei2020

Ik ga extreem slecht op mannen die het hebben over 'we wilden zwanger worden' of 'we waren zwanger'. Let je even op, Danny Vera?

Goede voornemen voor Slowgaze en mijzelf: niet zoveel meer ergeren maar de positieve kanten bekijken!

En natuurlijk een wereldtour met Museli.

Ligt het aan mij of lijkt Danny Vera op Frank Zappa?

Nou, gelukkig nieuwjaar, allen. Hopelijk wordt 2021 een veel beter jaar voor velen van jullie.

Also, voor de laatste keer richting 2020: FUCK YOU!!!

Onweerwolf schreef:
Over 5 minuten mijn allereerste solo jaarwisseling ooit. #doei2020

Same

Gelukkig nieuwjaar! Hopelijk een beter jaar dan 2020 over het algemeen gezien en mag het maar gevuld mogen worden met mooie muziek.

Gelukkig nieuwjaar!

Gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst voor iedereen!!

Een gezond en gelukkig Nieuwjaar voor iedereen.

Lieve mensen, ik ga morgen (nuchter) wel een beter bericht typen, maar alvast gelukkig nieuw jaar! ♥️

Gelukkig Nieuwjaar!

Mensen, het was me een genoegen. Gelukkig nieuwjaar!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:18 uur

geplaatst: vandaag om 07:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.