Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 28 december 2024, 12:19 uur
harm1985 schreef:
Froukje een van de beste opkomende artiesten noemen, roemen hoe ze met woorden speelt, maar geen Eefje de Visser in lijst. Man man man.
Froukje een van de beste opkomende artiesten noemen, roemen hoe ze met woorden speelt, maar geen Eefje de Visser in lijst. Man man man.
Er zijn toch wel veel bekendere nummers en artiesten die niet in de lijst staan dan ene de Visser? Waar komt die obsessie vandaan dat er een volslagen onbekende artiest in de lijst moet?
0
geplaatst: 28 december 2024, 12:23 uur
Ik vind maar 2 nummers van Pink luisterbaar, en daar hoort deze niet bij.
6
geplaatst: 28 december 2024, 12:23 uur
trebremmit schreef:
Er zijn toch wel veel bekendere nummers en artiesten die niet in de lijst staan dan ene de Visser? Waar komt die obsessie vandaan dat er een volslagen onbekende artiest in de lijst moet?
(quote)
Moet je deze gevoelige kwestie nu echt weer aanzwengelen bij die twee jongens?
0
geplaatst: 28 december 2024, 12:24 uur
GrafGantz schreef:
Heb jij uberhaupt al een nummer goed gevonden tot nu toe in de top 2000?

0
geplaatst: 28 december 2024, 12:30 uur
Is net Sia afgelopen, zegt die muts van een DJ: "en dan gaan we NU naar Australië" 

2
geplaatst: 28 december 2024, 12:31 uur
3
geplaatst: 28 december 2024, 12:32 uur
Shout wordt weer de versie, waarbij voor de gitaarsolo wordt afgekapt. En dat terwijl die solo wel op de Nederlandse singleversie zat. Wat mij betreft onbegrijpelijk dat dit soort edits worden gedraaid.
0
geplaatst: 28 december 2024, 12:36 uur
royh schreef:
Shout wordt weer de versie, waarbij voor de gitaarsolo wordt afgekapt. En dat terwijl die solo wel op de Nederlandse singleversie zat. Wat mij betreft onbegrijpelijk dat dit soort edits worden gedraaid.
Weet je dat nu al? Shout wordt weer de versie, waarbij voor de gitaarsolo wordt afgekapt. En dat terwijl die solo wel op de Nederlandse singleversie zat. Wat mij betreft onbegrijpelijk dat dit soort edits worden gedraaid.
Edit: ik liep 1,5 minuut achter

2
geplaatst: 28 december 2024, 12:42 uur
De tune van Overspel in de liefde.
Mijn scripted-reality-fase was intens.
2
geplaatst: 28 december 2024, 12:43 uur
ABDrums schreef:
En een lekkere Dire Straits uit de betere periode van de band, lekker hoor!
En een lekkere Dire Straits uit de betere periode van de band, lekker hoor!
In welke parallelle werkelijkheid leef jij?
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 12:45 uur
Inderdaad zeg, alle periodes bij DS waren fantastisch.
3
geplaatst: 28 december 2024, 12:45 uur
Als ik weet dat Dire straits komt zet ik altijd mijn wekker om dan even te slapen. Stel hem in op 10 minuten, meestal een solo van 8 minuten+ 2 minuten zang. Perfect!
0
geplaatst: 28 december 2024, 12:51 uur
Joren999 schreef:
Throwback naar de straatdanseres in Lissabon die deze, Believe en When Love Takes Over elke avond op repeat had
Nogmaals!Throwback naar de straatdanseres in Lissabon die deze, Believe en When Love Takes Over elke avond op repeat had
1
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 12:51 uur
Haha, Gloria Gaynor werd queen of disco genoemd. Donna Summer fans hebben nu collectief een beroerte gekregen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 12:53 uur
unpopular opinion: Aretha Franklin is best een goede zangeres maar al haar nummers zijn toevallig gewoon kut.
3
geplaatst: 28 december 2024, 12:53 uur
Elke keer dat I Will Survive op de radio was, vertelde een toenmalige collega me dat hij ooit Gloria Gaynor zag optreden in België. Er waren blijkbaar veel Nederlanders in de zaal, want nadat Gaynor de eerste keer het refrein had gezongen, begon een groot deel van de bezoekers heel hard na-na-na te zingen. Gaynor was zichtbaar van slag; die arme vrouw wist niet wat haar overkwam.
1
geplaatst: 28 december 2024, 12:58 uur
Slowgaze schreef:
Elke keer dat I Will Survive op de radio was, vertelde een toenmalige collega me dat hij ooit Gloria Gaynor zag optreden in België. Er waren blijkbaar veel Nederlanders in de zaal, want nadat Gaynor de eerste keer het refrein had gezongen, begon een groot deel van de bezoekers heel hard na-na-na te zingen. Gaynor was zichtbaar van slag; die arme vrouw wist niet wat haar overkwam.
Ja dit is een bekend verhaal over haar optredens in Nederland na het succes van de Hermes House Band. Blijft mooi.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 13:03 uur
Onweerwolf schreef:
Over vuurwerk gesproken; in het dorp van mijn moeder hier is zojuist een woning flink in de fik gegaan, 400 meter verderop.
"Cobra's, denk ik" zei mijn moeder.
Over vuurwerk gesproken; in het dorp van mijn moeder hier is zojuist een woning flink in de fik gegaan, 400 meter verderop.
"Cobra's, denk ik" zei mijn moeder.
Dit horen jullie nu telkens op het nieuws trouwens. Zijn 5 doden bij gevallen. 3 honden en 2 mensen. Komt niet heel vaak voor dat het dorp in het landelijke nieuws is.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 13:10 uur
The Worker vind ik nog iets gaver trouwens.
Jengelsynths ftw.
Jengelsynths ftw.
0
geplaatst: 28 december 2024, 13:11 uur
Onweerwolf schreef:
Dit horen jullie nu telkens op het nieuws trouwens. Zijn 5 doden bij gevallen. 3 honden en 2 mensen. Komt niet heel vaak voor dat het dorp in het landelijke nieuws is.
(quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.