Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
4
geplaatst: 28 december 2024, 10:53 uur
harm1985 schreef:
Froukje en van de beste opkomende artiesten noemen, roemen hoe ze met woorden speelt, maar geen Eefje de Visser in lijst. Man man man.
Froukje en van de beste opkomende artiesten noemen, roemen hoe ze met woorden speelt, maar geen Eefje de Visser in lijst. Man man man.
Deze lijst is doorgestoken kaart, mensen worden bewust dom gehouden.
2
geplaatst: 28 december 2024, 10:54 uur
Altijd om één of andere onverklaarbare reden een zwak gehad voor deze van Gorillaz. Totaal niet mijn muziek, maar deze vibet erg hard.
0
geplaatst: 28 december 2024, 10:58 uur
Je hoeft niet alles goed te vinden, maar als je er al niet bij voorbaat van uitgaat dat het kut is, omdat het Taylor Swift is (of wie dan ook), dan luistert de lijst een stuk fijner weg en wie weet misschien ontdek je wel wat nieuws.
0
geplaatst: 28 december 2024, 11:01 uur
harm1985 schreef:
Je hoeft niet alles goed te vinden, maar als je er al niet bij voorbaat van uitgaat dat het kut is, omdat het Taylor Swift is (of wie dan ook), dan luistert de lijst een stuk fijner weg en wie weet misschien ontdek je wel wat nieuws.
(quote)
Nope, je ontkomt niet aan de nummers van taylor. Dus ik ken ze wel degelijk al. En als ze een goed nummer maakt geef ik dat doe. Vond toen ze nog meer country maakte, dat ze wel aardige nummers schreef. Daarna is oprecht alles kut.
0
geplaatst: 28 december 2024, 11:06 uur
Komende twee uur op André Hazes en Armin van Buren na meer dan prima.
3
geplaatst: 28 december 2024, 11:24 uur
Ah, het excuuslied voor asociale tokkies om zich niet aan wat voor regels dan ook te houden.
Maar na het zuur komt het zoet.
Maar na het zuur komt het zoet.
2
geplaatst: 28 december 2024, 11:31 uur
Loev deze toch wel. Anyplace anywhere anytime. Gretz where u at.
0
geplaatst: 28 december 2024, 11:36 uur
Ataloona schreef:
Mooi Guitar Hero II blokje met deze tracks van Heart en Kansas. Voor de connaisseurs.
Mooi Guitar Hero II blokje met deze tracks van Heart en Kansas. Voor de connaisseurs.

1
geplaatst: 28 december 2024, 11:38 uur
Zeer fraaie Earring, die jammer genoeg niet in de albumversie wordt gedraaid.
1
geplaatst: 28 december 2024, 11:39 uur
En een lekkere Dire Straits uit de betere periode van de band, lekker hoor!
1
geplaatst: 28 december 2024, 11:45 uur
Ik neem alvast een dikke aanloop voor de volgende
. Stemplaatje.
. Stemplaatje.
2
geplaatst: 28 december 2024, 11:52 uur
Die zuurpruimen met hun kersttruien in het café weten niet wat hen overkomt 

1
geplaatst: 28 december 2024, 12:00 uur
Mensen dansen liever op The Police dan op The Smiths. Er is werk aan de winkel.
0
geplaatst: 28 december 2024, 12:07 uur
4
geplaatst: 28 december 2024, 12:08 uur
You want it darker 
Die "I'm ready, my lord" geeft me nog altijd kippenvel.

Die "I'm ready, my lord" geeft me nog altijd kippenvel.
1
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 12:10 uur
Heeft slechts een stuk of 17 moderne klassiekers op z'n naam staan.
4
geplaatst: 28 december 2024, 12:17 uur
Ik zou zelfs durven te claimen dat die kutheid werkt op een logaritmische schaal.
1
geplaatst: 28 december 2024, 12:18 uur
Gretz schreef:
Wachtende op de uitslag van de 10e Heikantse Popquiz van El Ninjo (traditie op 3e kerstdag
). We stonden bij de laatste tussenstand (met nog 2 ronden te gaan) nog 1e met 6 punten voorsprong
Wordt waarschijnlijk erg spannend
Wachtende op de uitslag van de 10e Heikantse Popquiz van El Ninjo (traditie op 3e kerstdag
). We stonden bij de laatste tussenstand (met nog 2 ronden te gaan) nog 1e met 6 punten voorsprong Wordt waarschijnlijk erg spannend
Het is je gelukt ouwe quiztijger

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.