Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:12 uur
Live, Skunk Anansie en K's Choice waren aanvankelijk wel goed maar nadien zijn ze weggezakt.
Dit heb je ook met veel bands nadien: sterk debuteren om nadien weg te zakken tot een bedenkelijk peil (The Strokes, Kaiser Chiefs, The Vaccins ...).
Dit heb je ook met veel bands nadien: sterk debuteren om nadien weg te zakken tot een bedenkelijk peil (The Strokes, Kaiser Chiefs, The Vaccins ...).
4
geplaatst: 28 december 2023, 12:23 uur
Deze Hallelujah is er dan weer eentje in de categorie Objectief overbodig. Ook wel genoemd: wie stemt hier op? Wat maakt dat deze verder volledig vergeten zangeres met een Idolswinnend liedje (of X-Factor ofzo) wel blijft hangen?
2
geplaatst: 28 december 2023, 12:24 uur
Kan eigenlijk maar 2 covers van Hallelujah velen: John Cale en Jeff Buckley. En als ik heel eerlijk ben vind ik zelfs het origineel niet eens zo heel sterk 

3
geplaatst: 28 december 2023, 12:28 uur
Joren999 schreef:
Deze Hallelujah is er dan weer eentje in de categorie Objectief overbodig. Ook wel genoemd: wie stemt hier op? Wat maakt dat deze verder volledig vergeten zangeres met een Idolswinnend liedje (of X-Factor ofzo) wel blijft hangen?
Blijkbaar zijn er mensen buiten jouw bubbel die deze zangeres nog lang niet vergeten zijn en die ook nog eens goede herinneringen aan deze coverversie hebben...
Zoek ze eens op, maak een praatje
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:36 uur
Hierna Happy - voor mij eentje in de categorie: “zal wel aan mij liggen maar ik snap de lol niet”. Ik zie net dat hij in 2014 op 25 stond… kan ik me gelukkig niks van herinneren.
1
geplaatst: 28 december 2023, 12:36 uur
Sebastian vind ik mooi. Deze Eminem vind ik wel aardig, wel wat overgeproduceerd. Happy vind ik irritant idd.
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:38 uur
De overproductie bij Rihanna en Eminem had wel een paar standen lager gemogen, niet te doen hoe dat nummer continu tegen je trommelvlies staat te drukken.
1
geplaatst: 28 december 2023, 12:39 uur
Joren999 schreef:
Ja, komt ie hoor:
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
Kane
Meau
Adele
7 Years (meer specifiek: objectief een zeiknummer)
Goo Goo Dolls
Imagine Dragons
De Waarheid
Ed Sheeran
Hoe Het Danst
Twee dingen die ik niet kan achterhalen (Juul1998B en ABDrums, als jullie het van vannacht nog kunnen specificeren?)
Bökkers
Chef'Special
Voel je vrij om dingen toe te voegen.
(quote)
Ja, komt ie hoor:
Duitstalig
Gijs Staverman
Sophie Straat
Ballads van R.E.M.
Kane
Meau
Adele
7 Years (meer specifiek: objectief een zeiknummer)
Goo Goo Dolls
Imagine Dragons
De Waarheid
Ed Sheeran
Hoe Het Danst
Twee dingen die ik niet kan achterhalen (Juul1998B en ABDrums, als jullie het van vannacht nog kunnen specificeren?)
Bökkers
Chef'Special
Voel je vrij om dingen toe te voegen.
Ik weet niet waarom rem hierin staat maar oke, voeg anouk maar toe en leonard cohen speciaal voor Titmeister

0
geplaatst: 28 december 2023, 12:40 uur
Porcupine Head schreef:
In de categorie 'Nutteloze covers': Wat doet deze versie van My Way in de lijst?
In de categorie 'Nutteloze covers': Wat doet deze versie van My Way in de lijst?
Ja, wat hebben we misdaan om hiermee gestraft te worden?
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:43 uur
Juul1998B schreef:
Ik weet niet waarom rem hierin staat maar oke, voeg anouk maar toe en leonard cohen speciaal voor Titmeister
(quote)
Dat doet ie niet, want Joren heeft wel smaak

Dan past Creed hier toch echt beter... of Live, dat is pas objectief kut. Vooral Overcome. Brrr
Nu wel 2 discoclassics waar ik altijd vrolijk van word

1
geplaatst: 28 december 2023, 12:44 uur
Creed is geweldig man, ookal ben ik de enige met die mening. Ik blijf scott stapp verdedigen tot mn dood 

0
geplaatst: 28 december 2023, 12:45 uur
Helemaal niet, wil je me dit niet aandoen? Ik heb nota bene in dit topic gemeld dat James Blunt beter is dan Sufjan Stevens.
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:45 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Helemaal niet, wil je me dit niet aandoen? Ik heb nota bene in dit topic gemeld dat James Blunt beter is dan Sufjan Stevens. Er zijn mensen voor minder geband....
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:46 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Helemaal niet, wil je me dit niet aandoen? Ik heb nota bene in dit topic gemeld dat James Blunt beter is dan Sufjan Stevens. Vind ik een verdedigbare stelling
Blunt is iig grappiger
0
geplaatst: 28 december 2023, 12:49 uur
Throwback naar de straatdanseres in Lissabon die deze, Believe en When Love Takes Over elke avond op repeat had 

2
geplaatst: 28 december 2023, 12:52 uur
Als het Hilton gewoon een vangnetje had gespannen dan hadden we hier nu niet met de gevolgen gezeten...
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:06 uur
Om wat meer positiviteit vanuit mij te brengen wil ik graag ook een lijstje 'objectief goed/mooi' toevoegen:
Only Time
Supertramp
Arriving Somewhere but not Here (als zelfs Ruud het vindt is dit een toekomstig no. 1)
Rood
Only Time
Supertramp
Arriving Somewhere but not Here (als zelfs Ruud het vindt is dit een toekomstig no. 1)
Rood
1
geplaatst: 28 december 2023, 13:08 uur
Rood is objectief een van de kutste dingen die de mensheid is overkomen.
Edit: mss komt het omdat ik alleen zoons heb, maar Daughters vind ik ook echt kut.
Edit: mss komt het omdat ik alleen zoons heb, maar Daughters vind ik ook echt kut.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:10 uur
Nee hoor, Rood is een banger.
Ik wil even bewijzen dat ik geen smaak heb.
Ik wil even bewijzen dat ik geen smaak heb.
3
geplaatst: 28 december 2023, 13:12 uur
Ergens verontrust het mij dat Rood en Arriving broederlijk naast mekaar staan in een post over "objectief goede dingen".
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:12 uur
Vertel eens iets nieuws?

Daughters is overigens zeer matig (John heeft wel betere nummers)
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:14 uur
Grafmat schreef:
Ergens verontrust het mij dat Rood en Arriving broederlijk naast mekaar staan in een post over "objectief goede dingen".
Verlate Kerstgedachte. Maar Rood was ook meer een grapje hoor, hoewel ik dat wel gewoon het beste vind dat Marco ooit op plaat heeft gezet.Ergens verontrust het mij dat Rood en Arriving broederlijk naast mekaar staan in een post over "objectief goede dingen".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.