Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 28 december 2024, 15:52 uur
GrafGantz schreef:
Ik zojuist tegen m'n vrouw: "If I made music like this I'd also kill myself"
Iets subtieler als wat ik zei, maar ja.Ik zojuist tegen m'n vrouw: "If I made music like this I'd also kill myself"
0
geplaatst: 28 december 2024, 15:53 uur
GrafGantz schreef:
Maar hoe vaak zegt ze 'Shut up when I'm talking to you' tegen je?
0
geplaatst: 28 december 2024, 15:53 uur
Dit nummer van Linkin Park heb ik echt al een jaar of 15 niet gehoord. Ik was dit helemaal vergeten, en ik besef mij nu dat ik dit echt een lekkere plaat vind. Zag dit even niet aankomen. Dit zit dicht bij niveautje Rage Against The Machine.
0
geplaatst: 28 december 2024, 16:12 uur
Ik zie zo Brown Sugar van de Rolling Stones. Had liever die van d'Angelo gezien 

0
geplaatst: 28 december 2024, 16:14 uur
Owja, ook prima hoor. Niks mis met die van de Rolling Stones.
1
geplaatst: 28 december 2024, 16:28 uur
Hey Joe. Jarenlang op gestemd. Nu laten vallen voor Wind Cries Mary. Maar wat een plaat. En wat een superdikke solo van deze gitaargod.
1
geplaatst: 28 december 2024, 16:33 uur
Guilty pleasure. Om de een of andere reden ook vaste prik bij de muzieklessen in de brugklas.
3
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 16:35 uur
Als ik daar eerlijk antwoord op geef krijg ik een ban.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 16:35 uur
Slowgaze schreef:
Guilty pleasure. Om de een of andere reden ook vaste prik bij de muzieklessen in de brugklas.
(quote)
Geef jij muzieklessen aan een brugklas?
2
geplaatst: 28 december 2024, 16:37 uur
Train. Nog nooit zo jammer gevonden dat een one-hit-wonder toch geen one-hit-wonder bleek te zijn...
0
geplaatst: 28 december 2024, 16:37 uur
0
geplaatst: 28 december 2024, 16:38 uur
Deze Yes blijft leuk. Veul leuker dan die stomme Roundabout.
1
geplaatst: 28 december 2024, 16:39 uur
Onweerwolf schreef:
Goddank niet. Maar lang voordat ik een zure, kalende dertiger werd, was ik ooit een angstige tiener met een hoofd vol haar.
2
geplaatst: 28 december 2024, 16:42 uur
Dat carnavaleske gedoe maakt de misogynie er niet beter op. Als ik een vrouw was geweest en iemand had me een lekker dier van plezier genoemd, had ik hem een klap verkocht.
0
geplaatst: 28 december 2024, 16:44 uur
Slowgaze schreef:
Als ik een vrouw was geweest en iemand had me een lekker dier van plezier genoemd, had ik hem een klap verkocht.
Als ik een vrouw was geweest en iemand had me een lekker dier van plezier genoemd, had ik hem een klap verkocht.
Moet beide kunnen. Of moeten. En dan graag wel tijdens deze meesterplaat van De Nijs.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2024, 16:44 uur
De muziekdocent van mijn brugklas is later verwikkeld geraakt in #metoo zaken met minderjarigen. Maar hij heeft me de liefde voor het werk van Bedřich Smetana bijgebracht dus ik vergeef hem alles.
1
geplaatst: 28 december 2024, 16:47 uur
AC/DC, die stem (of wat er van over is): verschrikkelijk. Wordt heel onrustig van dit soort muziek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.