MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Ben die Thunderstruck en Whole Lotta Rosie aardig zat. Deze Hells Bells is heerlijk.

Ik vind Margherita best een vreemde naam voor huidige 15-jarigen.

Blijft vreemd om marco B te horen.

Mensen op de webcam snappen niet dat een pizza margherita een pizza met alleen kaas is...

Juul1998B schreef:
Blijft vreemd om marco B te horen.

8 keer in de lijst zelfs.

Wat zeggen jullie? Ik ben verdronken in de stortvloed van pathos die Marco B. over ons heen stort.

Ik denk dat hij dit zingt voor een 14 jarige. Pedo anthem.

Hierna nog maar 1x Marco Borsato mensen. En toch moet ik zeggen, na al die bagger uit NL te hebben gehoord, vind ik Marco Borsato toch nog OK.

harm1985 schreef:
8 keer in de lijst zelfs.

Er is nog hoop voor Diddy, blijkbaar.

Wanneer p diddy met marco b collab?

Gaat hier nu een nummer van Taylor Swift onopgemerkt voorbij? Dat ik dat nog mag meemaken.

Slowgaze schreef:
Dat carnavaleske gedoe maakt de misogynie er niet beter op. Als ik een vrouw was geweest en iemand had me een lekker dier van plezier genoemd, had ik hem een klap verkocht.

Het gaat erover dat bepaalde lui dat zingen in de kroeg, en over hypocrisie. Niet dat Rob dat zelf meent

Juul1998B schreef:
Wanneer p diddy met marco b collab?

Volgend jaar. Wordt een Michael Jackson-cover.

Onweerwolf
Dirruk schreef:
Hierna nog maar 1x Marco Borsato mensen. En toch moet ik zeggen, na al die bagger uit NL te hebben gehoord, vind ik Marco Borsato toch nog OK.

De grote en spannende vraag is is of dat ooit is of niet want volgend jaar komt de rechtszaak tegen Grillmeister Marco.

jasper1991 schreef:
Gaat hier nu een nummer van Taylor Swift onopgemerkt voorbij? Dat ik dat nog mag meemaken.

Die oudere mevrouw die losging op Blank Space in het Top 2000-café zag eruit als mijn volgende vrouw.

Slowgaze schreef:
(quote)

Volgend jaar. Wordt een Michael Jackson-cover.

Met ali b die het rappende stuk voor zijn rekening neemt?

Slowgaze schreef:
(quote)

Die oudere mevrouw die losging op Blank Space in het Top 2000-café zag eruit als mijn volgende vrouw.

More like your next mistake.

Vind het origineel van Blank Space beter dan de Taylor's Version.

its the motherfucking snoopie snoopie dog.
BANGER.

Juul1998B schreef:
Ik denk dat hij dit zingt voor een 14 jarige. Pedo anthem.

Vergeet niet dat Marco zijn liedjes niet zelf schrijft

Mooi dat deze door de ballotagecommissie voor de excuushiphop is gekomen

Getting my drink on, and my smoke on.

The Next Episode werd vrij lauwtjes ontvangen door het publiek zeg. Wat ergens ook wel logisch is.

Snap nooit wat mensen in the rolling stones zien of horen. Ik vind het maar stoffige simpele oude mannen rock, die ik normaal goed kan hebben, maar hun... nahh.

Juul1998B schreef:
Snap nooit wat mensen in the rolling stones zien of horen. Ik vind het maar stoffige simpele oude mannen rock, die ik normaal goed kan hebben, maar hun... nahh.

Tsja je zal een van de weinige zijn

laxus11 schreef:
(quote)

Tsja je zal een van de weinige zijn

Ben ik gewend

Vrij matte single van Sheeran. Hij heeft veel leukere liedjes dan deze.

Juul1998B schreef:
(quote)

Ben ik gewend

Als een band nummer als Gimme Shelter en Sympathy o.a. kan maken hoort het bij de top

Reijersen schreef:
Vrij matte single van Sheeran. Hij heeft veel leukere liedjes dan deze.

Grappig vind dit juist zijn beste

Vind alleen A team een acceptabel nummer van Ed sheeran, en oja galway girl vind ik ook nog wel lachen. Derest is mwahtjes. En deze ook.

Slaapt Gretz de hele dag om snachts wakker te worden en de nachtuitzending te kijken?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.