MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Haha nou ja, ze is inmiddels al getrouwd. Dus ik maak me geen enkele illusie meer

Alles kan kapot.

Gretz schreef:
(quote)

Haha nou ja, ze is inmiddels al getrouwd. Dus ik maak me geen enkele illusie meer
Dat wist ik niet

Gretz schreef:

Alles kan kapot Geert

harm1985 schreef:
Alles kan kapot.

Wij begrijpen elkaar.

Gretz schreef:
Een vriendin van me (een enorme Swiftie) heeft ook een august tattoo, met de tekst 'for the hope of it all' op haar arm. Die is echt prachtig

Heb je een foto trouwens, ben wel benieuwd nu!

harm1985 schreef:
(quote)

Alles kan kapot.

Ik was al aan het typen maar dacht; er zal me vast iemand voor zijn

Ontdekt nu pas dat het Stokkenseizoen ook een typisch coronaplaatje is

Now I am stuck between my anger and the blame that I can't face
And memories are somethin' even smoking weed does not replace
And I am terrified of weather 'cause I see you when it rains
Doc told me to travel, but there's Covid on the planes

Dirruk schreef:
(quote)

Geloof me. Dat wil je niet weten.

Dat dacht ik ook. Tot het liedje begon. Zeker niet verkeerd!

Edit; m'n dochter van bijna 12 zingt het uit volle borst mee merk ik net

ABDrums schreef:
(quote)

Heb je een foto trouwens, ben wel benieuwd nu!

https://i.ibb.co/Kb4HhFG/Greenshot-2024-12-29-20-44-08.png

ABDrums schreef:
Zo L.A. Woman, stemplaatje

Zit je klaar Johnny Marr?

KAPOTJE VAN GENOTJE

Staat de mooie versie van Layla er ook nog in of alleen deze veel mindere unplugged?

harm1985 schreef:
(quote)

Deeper Well is één van de leukere ontdekkingen dit jaar. Dankzij mijn Taylor Swift minnende collega.

Staat sowieso ook bij m'n favoriete 10 nummers van 2024

Was bij de een-na-laatste worp een beetje teleurgesteld dat Kacey niet het hoge niveau van Golden Hour nog eens kon aantikken, maar Deeper Well is gelukkig weer een geweldig (>4,5*) album geworden!

M'n Kacey top-5:

1. Golden Hour (2018)
2. Same Trailer Different Park (2013)
3. Deeper Well (2024)
4. Pageant Material (2015)
5. star-crossed (2021)

Gretz schreef:
(quote)

Tof! Ik heb nog geen tatoeages, maar mocht het ooit zover komen dan neem er sowieso 3 met m'n fave teksten van Taylor, Eefje en The National

Een vriendin van me (een enorme Swiftie) heeft ook een august tattoo, met de tekst 'for the hope of it all' op haar arm. Die is echt prachtig

Als ik ooit een TS tattoo neem (ik heb niet eens een NY tattoo) dan wordt het Lonely Starbucks Lovers.

OMD STEMPLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Gretz schreef:
(quote)

Staat sowieso ook bij m'n favoriete 10 nummers van 2024

Was bij de een-na-laatste worp een beetje teleurgesteld dat Kacey niet het hoge niveau van Golden Hour nog eens kon aantikken, maar Deeper Well is gelukkig weer een geweldig (>4,5*) album geworden!

M'n Kacey top-5:

1. Golden Hour (2018)
2. Same Trailer Different Park (2013)
3. Deeper Well (2024)
4. Pageant Material (2015)
5. star-crossed (2021)

Thanks, maat!

Ik hoor ook veel goeds over Luke Combs, Kelsea Ballerini, Morgan Wallen, Maisie Peters, The Veronicas en Megan Morony.

Weer wat te doen in 2025.

harm1985 schreef:
Als ik ooit een TS tattoo neem (ik heb niet eens een NY tattoo) dan wordt het Lonely Starbucks Lovers.

Heb je al tattoeages?

ABDrums schreef:
(quote)

Heb je al tattoeages?

Haha, amper ruimte meer over. Alleen voeten, handen, nek en hoofd zijn nog leeg. Maar een kleine Taylor Swift songtekst past nog wel ergens

DONDERWEGGETJE

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
laxus11 ALERT!!

(afbeelding)
HET DONDERWEGGETJE

(afbeelding)
ArthurDZ ALERT!!

(afbeelding)
cosmic kid ALERT!!

harm1985 schreef:
Haha, amper ruimte meer over. Alleen voeten, handen, nek en hoofd zijn nog leeg. Maar een kleine Taylor Swift songtekst past nog wel ergens

Ik heb nog een lange weg te gaan hoor ik wel, hahahaha. Maar vet man, ik vind dat er zo gaaf uit zien.

Mijn dank is trouwens groot voor de smiley-gifjes Geert, zo kan ik de nog grotere autist uithangen dan dat ik van nature al ben.

(afbeelding)

ABDrums schreef:
(quote)

Ik heb nog een lange weg te gaan hoor ik wel, hahahaha. Maar vet man, ik vind dat er zo gaaf uit zien.

20 jaar over gedaan hoor. Ben nu ook wel klaar.

Wie is die man van de Wilde Ganzen reclame op NPO1 extra? Reclame echt al 50x gezien nu. Zie liever beelden van buiten het café en reclame van de radio.

cosmic kid (moderator)
Gretz schreef:
(afbeelding)
laxus11 ALERT!!
(afbeelding)
HET DONDERWEGGETJE
(afbeelding)
ArthurDZ ALERT!!
(afbeelding)
cosmic kid ALERT!!

Mooiste liedje ooit. Of in ieder geval, mijn meest dierbare liedje ooit. Ik kan noot voor noot meezingen en toch voelt het extra speciaal om Thunder Road 'lie' te horen in de Top 2000. Blijft toch een raar iets.

cosmic kid (moderator)
harm1985 schreef:
Wie is die man van de Wilde Ganzen reclame op NPO1 extra? Reclame echt al 50x gezien nu. Zie liever beelden van buiten het café en reclame van de radio.

Journalist Frenk vd Linde. Ik ben al die reclames goed zat en ga maar eens op ganzenjacht

Mooiste van George denk ik wat mij betreft

ABDrums schreef:
Mijn dank is trouwens groot voor de smiley-gifjes Geert, zo kan ik de nog grotere autist uithangen dan dat ik van nature al ben.

(afbeelding)

Graag gedaan. Je kent deze website toch al wel Ate?

Smileys vind je op Forumsmileys.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:08 uur

geplaatst: vandaag om 16:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.