MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Aankomend uur niet bijster interessant voor mijn smaak. Massive Attack wel, OMD prima en nog Layla.

Wie is Noah Kahan?

Ik had liever August van TS gehoord, maar ja.

Bleh, weer Limburgs. Gelukkig straks ouwe Nelis!

harm1985 schreef:
Ik had liever August van TS gehoord, maar ja.

+1
Mijn favoriet van folklore!!

Zo L.A. Woman, stemplaatje

Zit je klaar Johnny Marr?

MR MOOOOJOOOOOO RIIIIIISIIIIIIIINGGGG!!!!!!!!!

Nooit zo'n super fan van the doors geweest op een paar enkele nummers na. Deze hoort er wel degelijk bij

Ja deze is gaaf! Al vind ik de versie van Billy Idol misschien nog wel een tikkie vetter.

Gretz schreef:
(quote)

+1
Mijn favoriet van folklore!!

Absolute favoriet van mijn collega, heeft zelfs een tattoo van dat nummer.

Beste nummer van The Doors (volgens de Doors meter van Simon77).

Jammer dat 'ie wordt afgekapt, een doodszonde.

Dat is en blijft wel een dingetje ja. Nu even genieten van Herbert

Altijd een hoogtepunt in de Top 2000 deze LA Woman. Dat die er alsjeblieft nooit uit zal vallen. En dat die alsjealsjealsjeblieft nooit in de nacht zal verdagen.

Reijersen schreef:

Wie is Noah Kahan?

Geloof me. Dat wil je niet weten.

Deze broeierige en onheilspellende sfeer bevalt me uitstekend, andermaal een aansporing dat ik me als de sodemieter meer in Massive Attack moet gaan verdiepen.

Neil Young GOD!

"Nelis de Jonge", zoals Emmely zou zeggen.

Ben groot fan van Neil Young. Maar dit nummer vind ik altijd weinig aan. Wel goed voor in het cafe.

harm1985 schreef:
(quote)

Absolute favoriet van mijn collega, heeft zelfs een tattoo van dat nummer.

Tof! Ik heb nog geen tatoeages, maar mocht het ooit zover komen dan neem er sowieso 3 met m'n fave teksten van Taylor, Eefje en The National

Een vriendin van me (een enorme Swiftie) heeft ook een august tattoo, met de tekst 'for the hope of it all' op haar arm. Die is echt prachtig

harm1985 schreef:
Neil Young GOD!

Deze originele versie is zoveel beter dan de covers die we ook vaak op Radio 2 horen

Gretz schreef:
(afbeelding)
Heel slim, langzaam op haar radar verschijnen en dan een keer mee uit eten vragen.

Dirruk schreef:
Wel goed voor in het cafe.

Ja klopt! Heerlijk om even op los te gaan

jerome988 schreef:
(quote)
Heel slim, langzaam op haar radar verschijnen en dan een keer mee uit eten vragen.

Haha nou ja, ze is inmiddels al getrouwd. Dus ik maak me geen enkele illusie meer

Dirruk schreef:
Ben groot fan van Neil Young. Maar dit nummer vind ik altijd weinig aan. Wel goed voor in het cafe.

Net aan in de top 50 van de Neil Young meter:

https://open.spotify.com/playlist/3qXeLAHUs5x5h6wJlRVj3A?si=WmvjlPYaT9uAgVqcMdmx5Q&pi=VShhFYqUTW2-a

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.