Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2024, 12:53 uur
En een schitterende Elvis. De live versie is wel vele malen beter, maar soit.
1
geplaatst: 31 december 2024, 12:53 uur
Knights of Cydonia kwam wss op exact hetzelfde tijdstip langs als op Studio Brussel.
0
geplaatst: 31 december 2024, 12:54 uur
of bedoelde je dat ik zoveel slechte concerten gezien heb ?
2
geplaatst: 31 december 2024, 12:54 uur
Porcupine Head schreef:
Er staat al veel Muse in deze lijst (en ik weet dat voor sommige mensen één plaat van hen al teveel is) maar als er een plaat is van Muse die ik mis in de Top 2000 is dat toch wel Hysteria.
Ik ruil graag Resistance, Feeling Good, Psycho en Unintended in voor Citizen Erased en Hysteria.Er staat al veel Muse in deze lijst (en ik weet dat voor sommige mensen één plaat van hen al teveel is) maar als er een plaat is van Muse die ik mis in de Top 2000 is dat toch wel Hysteria.
1
geplaatst: 31 december 2024, 12:55 uur
Haha nee zeker niet! Al kun je het inderdaad ook op die manier lezen besef ik me nu

0
geplaatst: 31 december 2024, 12:57 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Ik ruil graag Resistance, Feeling Good, Psycho en Unintended in voor Citizen Erased en Hysteria. Assassin en Stockholm Syndrome verdienen dan ook een plaatsje.
3
geplaatst: 31 december 2024, 12:57 uur
Muzikanten zien mij niet graag bij hun concerten opdagen. Bowie, Michael Jackson, Freddy Mercury.. Eerst mij zien en dan sterven..
3
geplaatst: 31 december 2024, 12:59 uur
Je zou een hekel aan Wilde Ganzen krijgen door die kutreclame. Maar ze doen echt wel goed werk natuurlijk..
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:00 uur
meneer schreef:
Muzikanten zien mij niet graag bij hun concerten opdagen. Bowie, Michael Jackson, Freddy Mercury.. Eerst mij zien en dan sterven..
Hopelijk laat je Springsteen voorlopig met rust nog dan.Muzikanten zien mij niet graag bij hun concerten opdagen. Bowie, Michael Jackson, Freddy Mercury.. Eerst mij zien en dan sterven..
edit: zie hem niet in jouw stemmen voorbij komen dus haal alvast opgelucht adem

2
geplaatst: 31 december 2024, 13:00 uur
vielip schreef:
Je zou een hekel aan Wilde Ganzen krijgen door die kutreclame. Maar ze doen echt wel goed werk natuurlijk..
Ik krijg meer en meer de neiging die vent een steen tegen z’n bakkes te gooien.
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:04 uur
ABDrums schreef:
(quote)
Geld geven aan Wilde Ganzen is juist een erg goed idee. Zij pakken juist de problemen in de probleemgebieden structureel aan. Een zak geld geven is minder zinvol dan een school bouwen. Liever deze reclame dan Sunweb!

7
geplaatst: 31 december 2024, 13:05 uur
meneer schreef:
Kun jij anders niet een keer bij Racoon gaan kijken?
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:06 uur
meneer schreef:
Als we allemaal in dit topique wat geld bij elkaar leggen voor een verjaardagscadeau, krijg je van ons tickets voor Racoon.
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:07 uur
Fathead schreef:
Geld geven aan Wilde Ganzen is juist een erg goed idee. Zij pakken juist de problemen in de probleemgebieden structureel aan. Een zak geld geven is minder zinvol dan een school bouwen. Liever deze reclame dan Sunweb!
(quote)
Even in het midden latend hoeveel ik verdien, betaal ik al zo godsgruwelijk veel belasting dat ik het doneren aan goede doelen met een gerust hart aan Jan Modaal kan overlaten. Zelfs met 5 euro per maand halen ze me niet meer in.
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:08 uur
Slowgaze schreef:
Als we allemaal in dit topique wat geld bij elkaar leggen voor een verjaardagscadeau, krijg je van ons tickets voor Racoon.
(quote)
Daar heb ik nou graag 5 euro per maand voor over, lijkt me een beter doel dan Wilde Ganzen.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:08 uur
The phaaaantom of the operaaa is theereee inside my miiiind...
Heel erg kitsch, heel erg lekker.

Heel erg kitsch, heel erg lekker.

4
geplaatst: 31 december 2024, 13:09 uur
Samen met Volbeat en die Disturbed cover zo'n beetje het meest vreselijke in de gehele Top 2000. Ik verlang naar Muse.
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:09 uur
Al geeft iedereen mij geld toe om naar Racoon te gaan.. Mij zal je daar niet zien ! Dan sterf ik liever zelf.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:10 uur
GrafGantz schreef:
Samen met Volbeat en die Disturbed cover zo'n beetje het meest vreselijke in de gehele Top 2000. Ik verlang naar Muse.
Ze komen nog 1x, jij kan je geluk niet op!Samen met Volbeat en die Disturbed cover zo'n beetje het meest vreselijke in de gehele Top 2000. Ik verlang naar Muse.
Volbeat en Disturbed komen ook nog echter.
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:10 uur
harm1985 schreef:
Even in het midden latend hoeveel ik verdien, betaal ik al zo godsgruwelijk veel belasting dat ik het doneren aan goede doelen met een gerust hart aan Jan Modaal kan overlaten. Zelfs met 5 euro per maand halen ze me niet meer in.
Dat is ook altijd de tokkieredenering bij de opwarming van de aarde.(quote)
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:11 uur
meneer schreef:
Dan sterf ik liever zelf.
Dan sterf ik liever zelf.
In dat geval: je mag het geld ook gebruiken voor een enkeltje Zwitserland.
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:11 uur
Das nog een understatement. Wat een gedrocht. Ik moet hier de gordijnen van gaan strijken, die zijn helemaal kromgetrokken.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:13 uur
En dan moet die andere afschuwelijke plaat uit Beste Zangers nog komen. Die vind ik zo mogelijk nog erger.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:15 uur
De clip bij dit nummer kan inmiddels echt niet meer. Stalking en aanranding verheerlijken. Daar ben ik zelfs te woke voor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.