MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Man, wat kijk ik uit naar The Verve. 1 van de mooiste Britpop platen ooit.

Dirruk schreef:
Man, wat kijk ik uit naar The Verve. 1 van de mooiste Britpop platen ooit.

Als niet uitgesproken Britpop-liefhebber concludeer ik dat er maar bijzonder weinig van instaat. 4x Oasis, 2x Verve, 1x Blur, 1x Pulp, dat is het wel zo'n beetje...

harm1985 schreef:
De clip bij dit nummer kan inmiddels echt niet meer. Stalking en aanranding verheerlijken. Daar ben ik zelfs te woke voor.

Zij was maar een non...

Porcupine Head schreef:
En dan moet die andere afschuwelijke plaat uit Beste Zangers nog komen. Die vind ik zo mogelijk nog erger.

Dat is een programma voor mensen die niet van muziek houden, er geen verstand van hebben en dan, omdat het ze verteld is dat, wat in het programma te horen is, goede muziek is, er zo in zijn gaan geloven dat ze het de hitlijsten en de top 2000 in stemmen.

Titmeister schreef:
(quote)

Als niet uitgesproken Britpop-liefhebber concludeer ik dat er maar bijzonder weinig van instaat. 4x Oasis, 2x Verve, 1x Blur, 1x Pulp, dat is het wel zo'n beetje...

En dat zijn er dan eigenlijk nog 6 teveel, kun je nagaan.

harm1985 schreef:
(quote)

Kun jij anders niet een keer bij Racoon gaan kijken?

Heb tijdens audiovisuele stage in 2016 nog eens backstage bij Racoon een video gemaakt, hun geluidsman destijds zat bij hetzelfde kleinschalige kantoorgebouw als mijn stageadres. Maar had persoonlijk verder geen neiging om de boel te saboteren daar.

Annemieke is by far de leukste en beste DJ ieder jaar.

vielip schreef:
(quote)

Jij mag blij zijn dat je niet in Engeland woont

vielip schreef:
(quote)

Vielip... En we hadden het nog zo gezellig deze week.

Sorry

Ik zou kunnen stellen dat er een zeer toepasselijk nummer op nummer 100 staat, maar er staan best wel wat aardige nummers in die top 100

Slowgaze schreef:
Elk nummer van AC/DC is gewoon You Really Got Me van The Kinks, maar dan vals gezongen.

Had ik gelijk of had ik gelijk?

Gretz schreef:
(afbeelding)
Gretz jat even de meme die Slowgaze eerder al plaatste.

Titmeister schreef:
Ik zou kunnen stellen dat er een zeer toepassen nummer op nummer 100 staat, maar er staan best wel wat aardige nummers in die top 100

Slowgaze schreef:
(quote)

Had ik gelijk of had ik gelijk?

Elk nummer van AC/DC, en dit nummer in het bijzonder, is een anthem voor mannen van middelbare leeftijd met een bierbuik om luchtgitaar op te spelen en te verkondigen dat dit pas 'echte muziek' is.

Moest dat nou, nu krijgen we direct Kensington

Titmeister schreef:
Ik zou kunnen stellen dat er een zeer toepassen nummer op nummer 100 staat, maar er staan best wel wat aardige nummers in die top 100

Het wordt, dankzij de populariteit van de hofleveranciers wel een stuk eentoniger qua artiesten en de nummers die er dan in staan zijn ook al zo grijsgedraaid dat het nu echt wel een stuk minder interessant is dan de onderste 1500 of zo.

De highway to hell leidt ons direct naar Kensington..

Titmeister schreef:
(quote)

Elk nummer van AC/DC, en dit nummer in het bijzonder, is een anthem voor mannen van middelbare leeftijd met een bierbuik om luchtgitaar op te spelen en te verkondigen dat dit pas 'echte muziek' is.

Met echte instrumenten. Want ze luisteren alleen daarnaar.

harm1985 schreef:
(quote)

Het wordt, dankzij de populariteit van de hofleveranciers wel een stuk eentoniger qua artiesten en de nummers die er dan in staan zijn ook al zo grijsgedraaid dat het nu echt wel een stuk minder interessant is dan de onderste 1500 of zo.

Goed argument voor een limiet van 10 (15?) per artiest.

De hamvraag: liever Kensington of Racoon?

Racoon, vrij duidelijk.

staralfur schreef:
(quote)

Goed argument voor een limiet van 10 (15?) per artiest.

Denk dat het dan nóg erger wordt, want alle stemmen gaan dan naar die 15 nummers wordt de top 100 nóg saaier. De rest van de lijst wel leuker, dat wel.

Wat een kutvraag zeg . Echt niet te doen.

Slowgaze schreef:
De hamvraag: liever Kensington of Racoon?

Racoon, zeker als ze in het Engels zingen.

Voor de dubbelcheck, Joren999, staat Kensington al op de lijst?

Ik ga tickets kopen voor Kensington ! Zeker weten !

harm1985 schreef:
(quote)

Denk dat het dan nóg erger wordt, want alle stemmen gaan dan naar die 15 nummers wordt de top 100 nóg saaier. De rest van de lijst wel leuker, dat wel.

Dan kun je de hele top 100 skippen en wat leuks doen met je leven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:51 uur

geplaatst: vandaag om 18:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.