Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:34 uur
Titmeister schreef:
Racoon, zeker als ze in het Engels zingen.
Voor de dubbelcheck, Joren999, staat Kensington al op de lijst?
Volgens mij niet. Komt ook omdat er weinig bands zo vergeetbaar zijn als Kensington. Zo rond december word ik weer geconfronteerd met hun bestaan en besef ik, oh ja, dat was objectief kut.(quote)
Racoon, zeker als ze in het Engels zingen.
Voor de dubbelcheck, Joren999, staat Kensington al op de lijst?
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:35 uur
Ik heb nog zowel een 8 uur durende Neil Young als een Ryan Adams playlist.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:35 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Volgens mij niet. Komt ook omdat er weinig bands zo vergeetbaar zijn als Kensington. Zo rond december word ik weer geconfronteerd met hun bestaan en besef ik, oh ja, dat was objectief kut. Liever vergeetbaar dan Racoon.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:37 uur
Ik ben uberStonesfan maar ben nooit weg geweest van Paint It Black.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:37 uur
Paint It, Black. Wat een verademing na de vorige 2 nummers.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:39 uur
Where the Streets Have No Name
Staat grofweg 95 plekken te laag.
Staat grofweg 95 plekken te laag.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:39 uur
Ondanks mijn afgrijzen voor wie Bono en U2 nu zijn kan hun muziek uit de jaren 80 en begin jaren 90 echt nooit meer stuk hoor.
7
geplaatst: 31 december 2024, 13:41 uur
Ik ben ooit met een vriendin naar een concert van U2 (jaren 80 in De Kuip) geweest. Na het concert gingen we naar ons bed, bedreven de liefde en vlak voor het ‘hoogtepunt’ fluistert ze ‘Oh Bono’ in mijn oren.
Weinig hoogtepunt meer toen. Kutband.
Weinig hoogtepunt meer toen. Kutband.
3
geplaatst: 31 december 2024, 13:41 uur
Titmeister schreef:
Elk nummer van AC/DC, en dit nummer in het bijzonder, is een anthem voor mannen van middelbare leeftijd met een bierbuik om luchtgitaar op te spelen en te verkondigen dat dit pas 'echte muziek' is.
Elk nummer van AC/DC, en dit nummer in het bijzonder, is een anthem voor mannen van middelbare leeftijd met een bierbuik om luchtgitaar op te spelen en te verkondigen dat dit pas 'echte muziek' is.
Het zijn op Feesboek ook altijd de middelbare mannen die onder nieuwsberichten over Beyoncé, Taylor Swift of Sabrina Carpenter denken te moeten reageren met 'ik luister niet naar zulke bagger alleen naar echte muziek ACDC Queen Metallica enz'.
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:42 uur
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:43 uur
Slowgaze schreef:
Het zijn op Feesboek ook altijd de middelbare mannen die onder nieuwsberichten over Beyoncé, Taylor Swift of Sabrina Carpenter denken te moeten reageren met 'ik luister niet naar zulke bagger alleen naar echte muziek ACDC Queen Metallica enz'.
(quote)
Of die bij de Ryan Adams versie van 1989 schrijven dat de muziek nu pas echt goed tot zijn recht komt.
0
U2 is héél goed als waveband begin jaren '80 en als experiment eerste helft jaren '90. Alles daartussen en daarna kan mij gestolen worden.
1
Slowgaze schreef:
En dat terwijl de muziek van AC/DC best wat bewerkte vocalen kan gebruiken. De ergste moet nog komen: Thunderstruck. Donald Duck on steroids.(quote)
2
geplaatst: 31 december 2024, 13:47 uur
Dirruk schreef:
Niet in woorden uit te drukken hoe mooi Belfast Child is.
Niet in woorden uit te drukken hoe mooi Belfast Child is.
Fathead schreef:
Belfast Child. Tijd om te gaan poepen.
Belfast Child. Tijd om te gaan poepen.

0
geplaatst: 31 december 2024, 13:49 uur
Titmeister schreef:
2x U2 achter elkaar is wel wat overdreven.
Aanhangers van beide bands hebben elkaar voor minder te grazen genomen.
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:49 uur
Titmeister schreef:
Er zat nog een stukje The Kelly Family tussen.
1
geplaatst: 31 december 2024, 13:53 uur
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:53 uur
0
geplaatst: 31 december 2024, 13:54 uur
Het wappie-anthem van Pink Floyd. Plus, wat heeft Teach-In Roger Waters eigenlijk ooit misdaan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.