MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Jazeker, de laatste paar keer had ik ook een clandestiene tweede stem ingediend met uitsluitend Eefje.

vigil schreef:
(quote)

Zo is dat! Ajax wordt ooit ook echt wel weer eens kampioen maar soms duurt dat gewoon even

Alhoewel ons aller Geert een beetje overdrijft heeft hij natuurlijk wel gewoon een punt.

Ook dat laatste is waar, dat kan ik niet ontkennen Maar een wijs user leerde mij ooit dat hyperbolen soms uiterst effectief kunnen zijn

Tijdens de langste lockdown (oktober '20 - juni '21) echt wel genoten van de kleine campagne die ik toen had opgezet. Het credo 'alle beetjes helpen', zal vast van toepassing zijn (er kwam o.a. ook aandacht op tv in à Go-Go en bij de Nacht van de Popmuziek)

Gretz schreef:
[Zonder mezelf op de borst te willen blokken

Is dat een bewussie omdat je het hier over Blokhuis hebt?

GrafGantz schreef:
(quote)

Is dat een bewussie omdat je het hier over Blokhuis hebt?

Deze was no pun intended, geen flauwekulletjes. Te snel getypt

jordidj1 schreef:
Ik stem gewoon lekker op Roxy Dekker dit jaar

Die heeft nu al een Top 2000-notering meer dan Eefje de Visser hahaha

Onweerwolf
Gretz schreef:
aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid

Is dat wappistisch voor 'toeval'?

ik vroeg me af of er een lijst bestaat , met alle nummers die ooit in de top 2000 hebben gestaan, ik ben vooral op zoek naar nummers die er ooit in hebben gestaan maar nu niet meer ( of slechts eenmalig ) . Iemand een idee ?

steven schreef:
ik vroeg me af of er een lijst bestaat , met alle nummers die ooit in de top 2000 hebben gestaan, ik ben vooral op zoek naar nummers die er ooit in hebben gestaan maar nu niet meer ( of slechts eenmalig ) . Iemand een idee ?

Lijst van Radio 2-Top 2000's - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Zoiets?

thanks. dat lijkt me wel afdoende

Dim
steven schreef:

top2000info.nl
KIjk onder Statistieken en dan Verdwenen Platen.

steven schreef:

Hier kan je een gemakkelijk overzicht per jaar filteren van de uitvallers

Top 2000 2024 Statistieken - NPO Radio 2 - Pino112

D'angelo krijgt natuurlijk een enorme DAB dit jaar in de top 2000 en komt met meerdere noteringen voor het eerst in de lijst!

(nee, dat verwacht ik helaas niet echt - ik zou het wel prachtig vinden)

Onweerwolf
steven schreef:

Filen - app.filen.io

Slowgaze schreef:
Gretz, heb je je browser standaard op alles naar het Nederlands vertalen staan of zo? 'Orkestrale manoeuvres in het donker' is trouwens wel een verdomd vette bandnaam; 'Echo & De Konijnenman' daarentegen bekt toch wat minder lekker.

(afbeelding)

Onweerwolf
De zaak Marco B. begint trouwens ook precies op tijd om een eventuele verdere stijging of juist keldering in te luiden straks in december.

Onweerwolf schreef:
De zaak Marco B. begint trouwens ook precies op tijd om een eventuele verdere stijging of juist keldering in te luiden straks in december.

We gaan het meemaken. Lijkt er niet op dat zijn eigen relaas dat ie vandaag in de rechtbank mag doen tot bonuspunten gaat leiden bij het Top 2000-electoraat. De details die nu ook voor het grote publiek bekend worden lijken niet heel lekker te zijn voor depublieke opinie.

Onweerwolf
Dat X/Twitter gedoe kan ik helemaal niets mee. Ik zie alleen maar berichten van jaren geleden staan en als ik ergens op klik moet ik een account maken. Van alle social media is die wat mij betreft het meest waardeloze.

En dat zegt wat.

Ja zonder account is X/Twitter vrijwel volledig ontoegankelijk gemaakt inderdaad

Onweerwolf
Ik heb inmiddels gelezen op een normale website wat hij heeft verklaart maar ik denk niet dat zijn nummers, als gevolg van dit betoog op zich, gaan zakken. Het verhaal komt aannemelijk over. Wat niet wil zeggen dat het ook waar is.

De Top 2000-stembussen open pas over precies een maand, maar morgen mogen we iets gaan vinden van een ietwat alternatieve lijst der lijsten (150). Mocht je nu echt geen idee hebben denk dan even aan een hofleverancier van deze reeks : #StemOpEenMuMe'er

Onweerwolf
Gretz schreef:
De Top 2000-stembussen open pas over precies een maand, maar morgen mogen we iets gaan vinden van een ietwat alternatieve lijst der lijsten (150). Mocht je nu echt geen idee hebben denk dan even aan een hofleverancier van deze reeks : #StemOpEenMuMe'er

Dat is net zo kansloos als Eefje in de Top 2000.

Onweerwolf schreef:
De zaak Marco B.

ABBA - The Day Before You Came (1982)
Aafke Romeijn - Karakter (2013)
Amy MacDonald - Mr. Rock & Roll (2007)
Arcade Fire - Rebellion (Lies) (2004)
Baccara - Yes Sir I Can Boogie (1977)
Billie Eilish - everything i wanted (2019)
Boudewijn de Groot - Testament (1966)
Chvrches - The Mother We Share (2013)
Cœur de Pirate - Place de La République (2011)
Dido - White Flag (2003)
Eefje de Visser - Scheef (2015)
First Aid Kit - My Silver Lining (2014)
Françoise Hardy - Tous Les Garçons Et Les Filles (1962)
Jewel - Foolish Games (1995)
Joni Mitchell - River (1971)
Keane - Somewhere Only We Know (2004)
La Oreja de Van Gogh - Jueves (2009)
Louane - Si T'étais Là (2017)
Matt Berninger - One More Second (2020)
Nena & Kim Wilde - Anyplace Anywhere Anytime (2003)
Nina Simone - Sinnerman (1965)
Patti Smith Group - Because The Night (1978)
Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face (1969)
Spinvis - Bagagedrager (2002)
Stef Bos - Is Dit Nu Later (1990)
Taylor Swift - Begin Again (2012)
The National - Bloodbuzz Ohio (2010)
The National - Slow Show (2007)
The Ronettes - Be My Baby (1963)
The Shirelles - Will You Love Me Tomorrow (1960)
The Smiths - There's a Light That Never Goes Out (1986)
The Supremes - You Can't Hurry Love (1966)
VanWyck - Desert Bride (2024)
Wolf Alice - Don't Delete the Kisses (2017)
Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi (2001)

https://i.vgy.me/3fkDyY.png
https://i.vgy.me/Qj9ai6.png

Onweerwolf
De NPO:

Hey Gretz, hoe stel jij je stemijst samen?

Gretz:

Geen voorkeur

Also Gretz:

Oops! All women

Protestlied van Sophie massaal beluisterd om anti-azc-lied uit hitlijsten te krijgen: ‘Dat nummer is doodeng’

Ons aller Sophie ♥️ is die achterlijke racistische AI-drek nu al voorbij! Er is nog hoop voor de wereld.

https://i.vgy.me/2JBFGM.png

Inmiddels ook wel realistisch dat VGZ op de keuzelijst van de Top 2000 belandt en dan ook gaat debuteren in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ

https://i.vgy.me/1NfENx.png

En dit dan #slechteverliezer

https://i.vgy.me/yIaAtb.jpg

Onweerwolf
Nazitraantjes zijn mijn favoriete traantjes.

"Mam, de dolle mina's zijn weer op illegale wijze streams aan het verzamelen"

Heerlijk zo'n zin waarvan niemand ooit had kunnen voorspellen dat iemand hem zou uitspreken.

Ik snap geen zak van wat Intermissible is of hoe die te werk gaan, maar het zal wel weer een EU-complot zijn met Timmerfrans aan het roer. Shit, ik weet echt te veel van de gedachtegang van dit soort jankrechts.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.